Skocz do zawartości

Zdjęcie

Epic Games Store

Epic Games

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
78 odpowiedzi na ten temat

#61 Kazuo Napisany 22 maja 2019 - 19:51

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Bardzo dobrze. Pilnują, żeby Wam się w dupach nie poprzewracało od zbyt dużej ilości gier. 


  • 0

#62 nole Napisany 29 sierpnia 2019 - 15:59

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

8 kolejnych eksuf na Epic Store:

 

Ooblets
No Straight Roads
Manifold Garden
Superliminal
Wattam
The Alto Collection
Airborne Kingdom
The Eternal Cylinder
 
A Lord Gaben co? Tylko wciąż tyje, a Half-Life'a 3 nadal ni ma.  :cf: 

  • 0

#63 ACZ Napisany 20 września 2019 - 23:56

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:

Za darmo:

 

Batman: Arkham Collection (Batman: Arkham Asylum, Batman: Arkham City i Batman: Arkham Knight)

LEGO Batman Trilogy (LEGO Batman: The Videogame, LEGO Batman 2: DC Super Heroes i LEGO Batman 3: Beyond Gotham)

 

batman1.jpg

batman2.jpg


  • 0

#64 Spuczan Napisany 05 maja 2021 - 13:55

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 12 962 Postów:

Wiem, że Dante i xell śledzą i gadaja o pojedynku Epic vs Apple w inym temacie ale daję to tutaj:

https://lowcygier.pl...ny-playstation/
 
"Jak dużo Epic Games wydaje na darmowe gry Epic Game Store?
Wśród dokumentów znaleźć można informację o tym, ile Epic Games wydał na niektóre z udostępnianych za darmo na Epic Games Store gier:

  • W okresie od grudnia 2018 r. do września 2019 r. Epic zapłacił 11,6 miliona dolarów za gry, które zostały przypisane do kont łącznie 104,5 mln razy.
  • Średni koszt pozyskania nowego użytkownika Epic Games Store wyniósł 2,37 dolara.
  • Najdroższą grą w pierwszych dziewięciu miesiącach dystrybucji EGS był Batman: Arkham Collection, paczka gier kosztowała Epic 1,5 miliona dolarów (darmówkę przypisało do konta 6,4 mln osób, z czego 614 tysięcy to nowi użytkownicy).
  • Polska firma 11 Bit Studios na umowach z Epiciem zarobiła łącznie 700 tysięcy dolarów, udostępniając graczom dwie gry – This War of Mine oraz Moonlighter.

Przy okazji informacji odnośnie Borderlands 3, o której napiszemy nieco więcej w kolejnym akapicie, dowiedzieliśmy się też, że rozdawnictwo Borderlands: The Handsome Collection kosztowało firmę Tima Sweeneya 11 milionów dolarów, a Civilization VI – 20 mln dolarów."
 
"Gry na wyłączność Epic Games Store
W trakcie swojego istnienia na rynku Epic Games zakupiło kilkadziesiąt tytułów na czasową wyłączność na EGS. Wśród nich znalazły się takie produkcje, jak np. Hades, Metro Exodus czy Borderlands 3.
Poznaliśmy koszt ekskluzywności ostatniej z wymienionych gier. Łącznie Borderlands 3 kosztowało Epic 115 mln dolarów, z czego 15 przeznaczone było na marketing. Wydatki zwróciły się bardzo szybko. Już po dwóch tygodniach gra zarobiła 100 milionów dolarów, a 77% zysków pochodziło bezpośrednio z Epic Games Store. Pozyskano także ponad 750 tysięcy nowych użytkowników platformy. Jak widać, tego typu działania są niezwykle opłacalne. Nic więc dziwnego, że w najbliższych latach firma zapowiada kontynuację tego trendu.
Zgodnie z ujawnionymi raportami finansowymi, łączna kwota przeznaczona na tytuły ekskluzywne, przekroczyła miliard dolarów."
 
"Ile Epic Games zarabia na Fortnite?
Fortnite to prawdziwa żyła złota. Zgodnie z udostępnionymi w jednym z dokumentów informacjami, gra w ciągu dwóch lat zarobiła łącznie ponad 9,1 miliarda dolarów. W 2018 Fortnite wygenerował 5,48 mld przychodu, rok później już „tylko” 3,72 mld. Nowszych danych na razie nie udostępniono. Plan na 2020 r. zakładał zysk w wysokości 2,77 mld dolarów, warto jednak mieć na uwadze to, że pandemia koronawirusa mogła sporo zmienić. Zmniejszenie bazy klientów spowodowane usunięciem gry z AppStore zapewne też nie pozostało obojętne dla wyników finansowych spółki."
 
"(Nie)pożądany crossplay
Dzięki sądowej potyczce Epica i Apple do sieci przedostały się także inny ciekawy „smaczek”. Tym razem sprawa nie dotyczy bezpośrednio samego Epic Games Store, a Sony i PlayStation. W niektórych przypadkach japońska korporacja wymaga od deweloperów uiszczania dodatkowych opłat za możliwość zaimplementowania funkcji crossplay na konsolach PlayStation. Dodatkowe pieniądze mają trafiać do giganta z Kioto, wtedy, gdy gra zarabia co najmniej 500 tysięcy dolarów rocznie, a udział Sony wynosi mniej niż 85%. Epic przyznał przy tym, że jest to jedyny jego partner, który wymaga tego typu opłat."


  • 0

#65 xell Napisany 05 maja 2021 - 20:47

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

Take 2 ładnie wydoiło kasę od Epic za Borderlands 3 - pomijając te $80M, które Epic się zwróciły, to $15M na marketing, $20M za exclusive, $31M za starocie, z których by już nigdy takiej kasy nie wyciągnęli - łącznie $66M :uff: Ciekawe, kiedy są odpuszczą, bo i tak nie konwertują zarejestrowanych użytkowników na płacących klientów.


  • 0

#66 Danteusz Napisany 05 maja 2021 - 20:53

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Z kolei darmowe gry nie kosztują zbyt wiele, $11 mln za pierwszy rok. 7% z ludzi którzy je pobrali coś potem kupili, całkiem niezły wynik
  • 0

#67 Tawotnica Napisany 06 maja 2021 - 07:17

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

Dodatkowe pieniądze mają trafiać do giganta z Kioto, wtedy, gdy gra zarabia co najmniej 500 tysięcy dolarów rocznie


spoko, że Nintendo dostaje swoją działkę.
To news z rzetelnego pssite?
  • 0

#68 xell Napisany 07 maja 2021 - 22:13

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

Spadłem z kanapy:

unknown.png

 

Phil is meeting with Gabe occasionally :lol2:


  • 0

#69 ACZ Napisany 07 maja 2021 - 22:51

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:

Co to jest?


  • 0

#70 xell Napisany 07 maja 2021 - 22:54

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

Slajd z wewnętrznych dokumentów Epic ujawnionych w sprawie Apple vs Epic.


  • 0

#71 Texz Napisany 08 maja 2021 - 09:44

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

HL3 będzie w gejpasie?


  • 0

#72 xell Napisany 08 maja 2021 - 11:50

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:


  • 0

#73 xell Napisany 21 maja 2021 - 18:25

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

Ojjj kłamczuszek z tego Cooka, ciekawe czy Dante go przeszkalał, co ma mówić.


  • 0

#74 Danteusz Napisany 22 maja 2021 - 00:15

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Tak, Cook przelewa mi 10% swoich dochodów w zamian za mówienie pod przysięgą co ja chcę
  • 0

#75 xell Napisany 22 maja 2021 - 06:19

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

To raczej Ty byś oddał 10% zarobków za przywilej rozmowy z Cookiem.

 

Ale sędzia go pięknie wczoraj pocisnęła. :banderas: Miotał się chłopak bez ładu i składu.

 

Patrząc na przebieg procesu to:

-prawie na pewno sąd zabroni zakazywania przekierowania do innych sklepów w internecie

-mooooże wymusi na Apple możliwość implementacji innych systemów płatności

Ale więcej Epic nie ugra


  • 0

#76 Danteusz Napisany 22 maja 2021 - 07:16

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Jak byłem na WWDC to nie udało mi się trafić na Cooka, więc nie mam selfika :(



Pierwszy z Twoich punktów faktycznie wydaje się prawdopodobny. Nie miałbym też nic przeciwko drugiemu, zobaczymy
  • 0

#77 xell Napisany 22 maja 2021 - 08:21

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

Ogólne argumenty obu stron i sędzi:

 

Że coś się musi zmienić:

-30% daje Apple możliwość generowania ogromnych zysków. Jest to odgórna kwota, na którą nie wpływają żadne siły rynkowe, bo Apple jest monopolistą na rynku sklepów na iOS, Apple obniżyło kwotę dla małych deweloperów w zeszłym roku pod presją tego procesu sądowego 

-Apple wykorzystuje swoją monopolistyczną pozycję, żeby tłamsić konkurencję, np. bezpodstawna blokada xCloud czy GeForce Now

-brak możliwości przekierowania do innych sklepów utrudnia działalność gospodarczą innym podmiotom

-rynek gier de facto finansuje inne rodzaje aplikacji na AppStore, np. aplikacje bankowe nie muszą uiszczać wobec Apple żadnych opłat

 

taki mniejszy punkt:

-kuracja ze strony Apple jest dziurawa i mocno wybiórcza, Apple pierwsze poruszyło kwestię, że itch.io (które jest przedstawione w sklepie Epic) ma zawartość pornograficzną, prawnicy Epic pięknie wypunktowali różne sposoby dotarcia do pornografii na iOS, ekspert z Apple w ewidentny sposób kłamał w zeznaniu (np. że nigdy nie słyszał o pornhub :olo: )

 

Argumenty za Apple:

-iOS jest bezpieczniejsze od otwartych systemów operacyjnych

-sąd raczej nie chce rozbić możliwości modelu biznesowego, gdzie producent oferuje sprzęt i zamknięty system operacyjny ze swoimi własnymi zasadami jako jeden spójny produkt, co by się przeniosło na konsole (lub potencjalnie nowe kategorie w przyszłości)

 

Wyrok najpóźniej 13 sierpnia. Sąd ewidentnie widzi, że AppStore sam w sobie jest dużym i ważnym sektorem gospodarczym, w którym Apple jest (niezbyt dobrotliwym) monopolistą, więc teraz będzie dwa miesiące decydowania, jak dać deweloperom większe pole manewru i bezpieczeństwo od decyzji Apple bez otwierania iOSa.


  • 0

#78 ACZ Napisany 22 maja 2021 - 20:18

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:

 

co by się przeniosło na konsole

Producenci konsol mogli by się łatwo wybronić. Ich model biznesu polega wyłącznie na generowaniu hajsu od każdej sprzedanej kopii gry, bo same konsole sprzedają poniżej lub po kosztach produkcji. Apple tego argumentu nie ma, bo mają kosmiczną marżę na samym sprzęcie. Gdyby sąd uznał inaczej to by zabił cały biznes konsolowy, czyli produkcję sprzętu do ściśle określonych zadań.


  • 0

#79 Danteusz Napisany 22 maja 2021 - 20:44

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Nie wiem czemu w ogóle zarobek na sprzęcie ma być decydującym czynnikiem, ale Nintendo zarabia na Switchu od dnia premiery
  • 0



Inne z tagami: