Prince of Persia
#61 Gość__* Napisany 25 kwietnia 2008 - 14:47
#62 Napisany 25 kwietnia 2008 - 15:44
Ponadto PoP powinien być grany jako cała trylogia, wtedy dopiero historia jest pełna. I można artworki na spokojnie Two Thrones podziwiać (a są piękne).
#63 Napisany 25 kwietnia 2008 - 15:57
#64 Napisany 25 kwietnia 2008 - 15:58
pop2>pop>pop3
Niestety trójka mi się najmniej podobała, ale to nie znaczy, że była złą grą, wspinaczka po Babelu rlz
#65 Gość__* Napisany 25 kwietnia 2008 - 16:14
#66 Napisany 25 kwietnia 2008 - 17:07
#67 Napisany 25 kwietnia 2008 - 21:29
Gorzej z tymi pętlami czasowymi związanymi z Imperatorką i piaskami czasu, tu lekko czuć można było naciąganie
#68 Napisany 26 kwietnia 2008 - 10:37
Ponadto PoP powinien być grany jako cała trylogia, wtedy dopiero historia jest pełna.
Nie prawda, jedynka działa jako standalone i w zamierzeniu taka miała być, a cała historia z Empress of Time i pochodzeniem piasków jest totalnie z du*y wyjęta.
Warto dodać, że Jordan Mechner nie uznaje WW i TTT .
#69 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 10:40
Trudno, żeby je uznawał, skoro nie miał z nimi nic wspólnego. No ale coś tam marudził, że nie podoba mu się przemoc w WW, fakt.Warto dodać, że Jordan Mechner nie uznaje WW i TTT
#70 Napisany 26 kwietnia 2008 - 11:00
Trójka imo własnie była przekombinowana - niby powrót do korzeni, a jednak niepotrzebnie dorzucili alter-ego Księcia, którym jakoś świetnie mi się wcale nie grało - pewnie przez timer.
W sumie dla mnie w POPach najlepsze zawsze były elementy platformowe i jeśli w czwórce dostanę to samo, w lepszej oprawie, to będę zadowolony.
#71 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 11:04
#72 Napisany 26 kwietnia 2008 - 11:05
#73 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 11:08
#74 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 12:26
Rozmawiamy tu o SERII POP
To rozumiem, ze pierwsze dwie gry Prince of Persia to nie sa z SERII POP?
#75 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 13:10
Rozmawiamy tu o SERII POP
To rozumiem, ze pierwsze dwie gry Prince of Persia to nie sa z SERII POP?
no to inaczej: rozmawiamy tu o tej nowszej serii od Ubisoftu - taka definicja może być?
#76 Gość_ACZ_* Napisany 26 kwietnia 2008 - 13:54
Dwójka ma inny klimat, ale równi świetny, mimo, że w ellementach platformowych wielu zmian nie było. Ale soundtrack jest wyśmienity, jak dla mnie najbardziej rozpoznawalny znak tej części oprócz mroczniejszego klimatu. Aha, no i w renderowanym intrze fajny tyłek ma ta zła babka (informacja dla Ryana, jeśli jeszcze nie grał w tego POPa) ;p
Ogólnie cała seria jest fpytę. Oby w czwórce nie zrobili tylko zbyt dużego freeroamingu i bactrackingu.
#77 Napisany 26 kwietnia 2008 - 13:56
#78 Napisany 26 kwietnia 2008 - 16:52
#79 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 17:16
Wcale nie - masz 100% racji. W PoP 3 właśnie tak jest, że wszystkie 'klocki' są aż za bardzo widoczne, przez co klimat leci na łeb na szyję.Ale to już takie czepianie
#80 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 18:12
#81 Napisany 26 kwietnia 2008 - 19:38
Dokładnie. W trójce przybyło mu dużo nowych możliwości, ale gra przez to stała się jakaś cholernie łatwa, bo od razu człowiek wiedział, że ma wbić na ściane i z niej się odbijać na tych drewnianych cosiach.Wcale nie - masz 100% racji. W PoP 3 właśnie tak jest, że wszystkie 'klocki' są aż za bardzo widoczne, przez co klimat leci na łeb na szyję.Ale to już takie czepianie
#82 Napisany 26 kwietnia 2008 - 20:17
#83 Gość__* Napisany 27 kwietnia 2008 - 21:42
w 3 msitrzowskie były elementy DarkPrince- oj tu czasem było kilka prób i adrenalina skakała !
chyba chciałeś napisać dziadowskie, bo misje złą stroną księcia były słabe (ładnie mówiąc)... IMO największy rozwój był w Warrior Within - nowy system walki, nowe elementy platformowe - tu było widać ten skok jakościowy, że tak się wyrażę, a w T2T już tylko "lekko ulepszono" to co było w poprzedniej części...
#84 Gość_ACZ_* Napisany 27 kwietnia 2008 - 22:29
Jakie niby nowe elementy były?nowy system walki, nowe elementy platformowe - tu było widać ten skok jakościowy, że tak się wyrażę
#85 Napisany 27 kwietnia 2008 - 22:32
Choćby ucieczka przed dahaką i zjazdy po koturnachJakie niby nowe elementy były?nowy system walki, nowe elementy platformowe - tu było widać ten skok jakościowy, że tak się wyrażę
w 3 msitrzowskie były elementy DarkPrince- oj tu czasem było kilka prób i adrenalina skakała !
chyba chciałeś napisać dziadowskie, bo misje złą stroną księcia były słabe (ładnie mówiąc)
Nie zgadzam się i koneic, super były te momenty
#86 Gość_ACZ_* Napisany 27 kwietnia 2008 - 22:36
No, ale chodzi o nowe elementy platformowe. Ucieczki przed Dahaką to były jakby takie przerywniki, gdzietrzeba było się wyrobić w czasie.Choćby ucieczka przed dahaką i zjazdy po koturnach
Zjazdy na koturnach były już w jedynce, brak wiedzy ;]
#87 Napisany 28 kwietnia 2008 - 09:59
Każda gra z serii ma inny design i coś urozmaica. I każda jest dobra. Dlatego nie wiem za cholerę jak końcowo zostanie pokazany sam książę w PoP4, ani jak gra będzie wyglądała (może faktycznie będzie ala Assassins Creed z freerunningiem, i mniej "jedymi słusznymi ścieżkami"). Ale wiem, że będzie dobra i że na nią czekam