Skocz do zawartości

Prince of Persia


  • Zamknięty temat Ten temat jest zamknięty
874 odpowiedzi na ten temat

#61 Gość__* Napisany 25 kwietnia 2008 - 14:47

Gość__*
  • Goście
Gruby polecam Ci zagrac w dwojke. Jest naprawde bardzo fajna i spedzilem z nia rownie duzo czasu, co z jedynka.
  • 0

#62 Scorpio Napisany 25 kwietnia 2008 - 15:44

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Popieram Dela - klimat inny, zupełnie. Nawet zbyt "umroczniowiony" na siłę. Al euwaga - nie szkodzi :P Bo gameplay i układy akrobatyczne są po prostu przepiękne ^__^

Ponadto PoP powinien być grany jako cała trylogia, wtedy dopiero historia jest pełna. I można artworki na spokojnie Two Thrones podziwiać (a są piękne).
  • 0

#63 Aras Napisany 25 kwietnia 2008 - 15:57

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
no ja własnie sobie tak trzy strzleiłem, i stwierdzam, że są bardzo spójne... tylko księcia z jedynki i dwójki tak nie za bardzo lubię (choć w 2 śmigał po imho piękniejszych lokacjach), tez z TtT za to radę dawał.
  • 0

#64 phsx Napisany 25 kwietnia 2008 - 15:58

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Po prostu musisz zagrać w dwójkę. Dla mnie seria pop wygląda tak:
pop2>pop>pop3
Niestety trójka mi się najmniej podobała, ale to nie znaczy, że była złą grą, wspinaczka po Babelu rlz :)
  • 0

#65 Gość__* Napisany 25 kwietnia 2008 - 16:14

Gość__*
  • Goście
Z tym ze uwaga - ja mowilem o Prince of Persia 2, jako drugiej czesci - jeszcze tej 2D.
  • 0

#66 Kurzy Napisany 25 kwietnia 2008 - 17:07

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
co do fabuły to w 1 była prosta bo była to część a na potrzeby kontynuacji trzeba było wymyślać ale wcale bym nie powiedział że historia z dahaką i "Your fate has written.You will die" była nei fajna :)
  • 0

#67 Scorpio Napisany 25 kwietnia 2008 - 21:29

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Dahaka był posunięciem bardzo trafionym. W dodatku sprawdzał się i fabularnie i w samej grze.
Gorzej z tymi pętlami czasowymi związanymi z Imperatorką i piaskami czasu, tu lekko czuć można było naciąganie :D
  • 0

#68 Kyo Napisany 26 kwietnia 2008 - 10:37

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 503 Postów:

Ponadto PoP powinien być grany jako cała trylogia, wtedy dopiero historia jest pełna.


Nie prawda, jedynka działa jako standalone i w zamierzeniu taka miała być, a cała historia z Empress of Time i pochodzeniem piasków jest totalnie z du*y wyjęta.

Warto dodać, że Jordan Mechner nie uznaje WW i TTT :P .
  • 0

#69 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 10:40

Gość__*
  • Goście
No raczej, fabuła trylogii z past genów jest po prostu koszmarna. W ogóle nie trzyma się przysłowiowej kupy. No ale gry świetne...

Warto dodać, że Jordan Mechner nie uznaje WW i TTT

Trudno, żeby je uznawał, skoro nie miał z nimi nic wspólnego. No ale coś tam marudził, że nie podoba mu się przemoc w WW, fakt.
  • 0

#70 BeSOS Napisany 26 kwietnia 2008 - 11:00

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
IMO w dwójce były najlepsze elementy platformowe, był też zajebisty zwrot akcji pod sam koniec, i piękne miejcówki. IMO niesprawiedliwością jest pisanie, że gra jest jakoś znacznie mroczniejsza niż jedynka - doszła krew (a od kiedy gracze narzekają na krew, hmm??), nieco mocniejsze brzmienia PODCZAS walk, ale same miejscówki nadal zachowały POPowy charakter. Mam wrażenie, że ludzie uczepili sie tej 'mrocznej' strony POP:WW, bo Prince na początku gry rzucił "bitch" do sługuski Kaileeny :)
Trójka imo własnie była przekombinowana - niby powrót do korzeni, a jednak niepotrzebnie dorzucili alter-ego Księcia, którym jakoś świetnie mi się wcale nie grało - pewnie przez timer.

W sumie dla mnie w POPach najlepsze zawsze były elementy platformowe i jeśli w czwórce dostanę to samo, w lepszej oprawie, to będę zadowolony.
  • 0

#71 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 11:04

Gość__*
  • Goście
Przestancie pisac jedynka, dwojka na nowe odmiany Prince'a :P Jedynka i dwojka to stare platformery 2D. Nastepne czesci to 3, 4 i 5 :P
  • 0

#72 BeSOS Napisany 26 kwietnia 2008 - 11:05

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Rozmawiamy tu o SERII POP, więc jak mamy się zwracać? Ok, chciałeś być błyskotliwy i dowcipny, więc wybaczam :foch: :mrgreen:
  • 0

#73 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 11:08

Gość__*
  • Goście
A dla mnie IMO Warrior Within jest najlepszą częścią z całej trójki - SoT było świetną grą, WW dało nam to samo tylko, że bardziej rozwinięte i więcej, a do tego ta muzyczka i te filmiki (sorry wstawka, gdy Prince jest w jakiejś krypcie, co czyta te takie teksty na ścianach a nad nim tylko Dahaka czeka jest dla mnie świetna), a T2T miało wrócić do pięknego Babilonu i do tej bajkowości z jedynki, z połączeniem niektórych rzeczy z WW i jak dla mnie Dwa Trony to najgorsza część z całej trójki, bo im to nie wyszło - bardzo się zawiodłem...
  • 0

#74 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 12:26

Gość__*
  • Goście

Rozmawiamy tu o SERII POP


To rozumiem, ze pierwsze dwie gry Prince of Persia to nie sa z SERII POP? :^^:
  • 0

#75 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 13:10

Gość__*
  • Goście

Rozmawiamy tu o SERII POP


To rozumiem, ze pierwsze dwie gry Prince of Persia to nie sa z SERII POP? :^^:


no to inaczej: rozmawiamy tu o tej nowszej serii od Ubisoftu - taka definicja może być? :lol: :P
  • 0

#76 Gość_ACZ_* Napisany 26 kwietnia 2008 - 13:54

Gość_ACZ_*
  • Goście
Moim zdaniem najbardziej rozwinęli gameplay w trójce. Doszło zaczepianie się sztyletem o te dziurki w ścianach, a także odbijanie się od tych sprężynowych, drewnianych kładek na ścianach w trakcie biegu. Były też zaczepianie się łańcuchami (w tym drugim wcieleniu), stealth kille i jazda rydwanem.
Dwójka ma inny klimat, ale równi świetny, mimo, że w ellementach platformowych wielu zmian nie było. Ale soundtrack jest wyśmienity, jak dla mnie najbardziej rozpoznawalny znak tej części oprócz mroczniejszego klimatu. Aha, no i w renderowanym intrze fajny tyłek ma ta zła babka (informacja dla Ryana, jeśli jeszcze nie grał w tego POPa) ;p
Ogólnie cała seria jest fpytę. Oby w czwórce nie zrobili tylko zbyt dużego freeroamingu i bactrackingu.
  • 0

#77 Kurzy Napisany 26 kwietnia 2008 - 13:56

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
Przede wsyztskim rozwineli zarypiście system walki i za to głównie brawa po 1. A zaczepianie się w te dziurki imo trochę denerwuje bo powinno być trochę więcej jej typów bo takto takie sztuczne się to wydaje.
  • 0

#78 BeSOS Napisany 26 kwietnia 2008 - 16:52

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
IMO te dziury i sprężynowe kładki były zbędne - w popzrednich częściach mozna było odnieść wrażenie, ze Prince przemieszcza się po ścianach na intuicję, a w trójce jakby ktoś wczesniej tą trasę zaprojektował. Ale to już takie czepianie :^^:
  • 0

#79 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 17:16

Gość__*
  • Goście

Ale to już takie czepianie

Wcale nie - masz 100% racji. W PoP 3 właśnie tak jest, że wszystkie 'klocki' są aż za bardzo widoczne, przez co klimat leci na łeb na szyję.
  • 0

#80 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2008 - 18:12

Gość__*
  • Goście
Ale za to w PoP: TTT elementy platformowe to najwyższa półka - może i rajdy z "klockami" są z góry zaplanowane i nazbyt widoczne, ale dzięki temu szybko przemykamy się po trasie, co wygląda bardzo efektownie.
  • 0

#81 Shinigami Napisany 26 kwietnia 2008 - 19:38

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

Ale to już takie czepianie

Wcale nie - masz 100% racji. W PoP 3 właśnie tak jest, że wszystkie 'klocki' są aż za bardzo widoczne, przez co klimat leci na łeb na szyję.

Dokładnie. W trójce przybyło mu dużo nowych możliwości, ale gra przez to stała się jakaś cholernie łatwa, bo od razu człowiek wiedział, że ma wbić na ściane i z niej się odbijać na tych drewnianych cosiach.
  • 0

#82 Kurzy Napisany 26 kwietnia 2008 - 20:17

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
w 3 msitrzowskie były elementy DarkPrince- oj tu czasem było kilka prób i adrenalina skakała !
  • 0

#83 Gość__* Napisany 27 kwietnia 2008 - 21:42

Gość__*
  • Goście

w 3 msitrzowskie były elementy DarkPrince- oj tu czasem było kilka prób i adrenalina skakała !


chyba chciałeś napisać dziadowskie, bo misje złą stroną księcia były słabe (ładnie mówiąc)... IMO największy rozwój był w Warrior Within - nowy system walki, nowe elementy platformowe - tu było widać ten skok jakościowy, że tak się wyrażę, a w T2T już tylko "lekko ulepszono" to co było w poprzedniej części...
  • 0

#84 Gość_ACZ_* Napisany 27 kwietnia 2008 - 22:29

Gość_ACZ_*
  • Goście

nowy system walki, nowe elementy platformowe - tu było widać ten skok jakościowy, że tak się wyrażę

Jakie niby nowe elementy były?
  • 0

#85 Kurzy Napisany 27 kwietnia 2008 - 22:32

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:

nowy system walki, nowe elementy platformowe - tu było widać ten skok jakościowy, że tak się wyrażę

Jakie niby nowe elementy były?

Choćby ucieczka przed dahaką i zjazdy po koturnach :P

w 3 msitrzowskie były elementy DarkPrince- oj tu czasem było kilka prób i adrenalina skakała !


chyba chciałeś napisać dziadowskie, bo misje złą stroną księcia były słabe (ładnie mówiąc)


Nie zgadzam się i koneic, super były te momenty
  • 0

#86 Gość_ACZ_* Napisany 27 kwietnia 2008 - 22:36

Gość_ACZ_*
  • Goście

Choćby ucieczka przed dahaką i zjazdy po koturnach

No, ale chodzi o nowe elementy platformowe. Ucieczki przed Dahaką to były jakby takie przerywniki, gdzietrzeba było się wyrobić w czasie.
Zjazdy na koturnach były już w jedynce, brak wiedzy ;]
  • 0

#87 Scorpio Napisany 28 kwietnia 2008 - 09:59

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Acz - np. bardziej złożone sekwencje do wykonania wykorzystujące kilka nowych patentów, jak np. huśtanie. WW dało się mocno odczuć, że rozbudowali układy w porównaniu do SOT. O TTT jeszcze się nie wypowiadam, bo jestem gdzieś za połową. Jak na razie jednak gra mi się całkiem miło, nowe ruchy (zjazd między ścianami, wbicie noża w ścianę czy hopki ukośne) w połączeniu ze stealh kill daje naprawdę miłe efekty i radość z grania. No i zdarza się przewijać czas, byle tylko podłapać na stealh killa jakiegoś niemiłasa. Sama rozgrywka także nie jest monotonna, wspinaczki i przeprawa przez Babilon wciąga ... nie mam tej grze za dużo do zarzucenia (no, może poza wspomnianym faktem, że czasem aż nazbyt ordynarnie jest pokazana jedyna słuszna droga do przebycia). Plus na płycie ma wspaniały bonus z artami z trylogii :D

Każda gra z serii ma inny design i coś urozmaica. I każda jest dobra. Dlatego nie wiem za cholerę jak końcowo zostanie pokazany sam książę w PoP4, ani jak gra będzie wyglądała (może faktycznie będzie ala Assassins Creed z freerunningiem, i mniej "jedymi słusznymi ścieżkami"). Ale wiem, że będzie dobra i że na nią czekam :)
  • 0

#88 TomisH Napisany 28 kwietnia 2008 - 18:18

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 290 Postów:
Nowy Prince oficjalnie zapowiedziany, acz tytułu nie zdradzili jeszcze.
Będzie i nowa gra na DS-a.
  • 0

#89 Gość__* Napisany 28 kwietnia 2008 - 18:29

Gość__*
  • Goście
Mam nadzieje, ze bedzie to pelnoprawna gra (PoP na DS), ktora nie osmieszy serii.
  • 0

#90 TomisH Napisany 28 kwietnia 2008 - 18:30

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 290 Postów:
Ubi tam ostatnio kupiło studio Gameloftu, żeby nie było powtórki z AC, więc jestem dobrej myśli.
  • 0