Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Legend of Zelda: Link's Awakening

Nintendo Grezzo Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
204 odpowiedzi na ten temat

#31 cybercotlet Napisany 14 lutego 2019 - 12:11

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 598 Postów:

Wspaniałe wygląda ten port z 3DS'a :sir:


  • 0

#32 ACZ Napisany 14 lutego 2019 - 18:37

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 142 Postów:

Design praktycznie identyczny jak w 90% produkowanych w ostatnich latach grach od Nintendo, czyli mega nudny i oklepany. Jak to zobaczyłem to zrobiłem zieeeew.

O wiele bardziej stylowo wygląda stara wersja i jakby rimejka zrobili w oprawie 2d to by to o wiele lepiej wyglądało i byłby powiew świeżości, a nie po raz kolejny do porzygu ludziki z plasteliny/modeliny. Ciekawe ile jeszcze razy będą wałkować tego typu design.

To bardzo wygodne, bo mogą sobie kopiować obiekty między tytułami jedynie zwiększając/zmniejszając liczbę polygonów w zależności od potrzeb i wydajności silnika. Goombasy na bank przekopiowane z któregoś tytułu z Mario.

Lenistwo i tyle.


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 14 lutego 2019 - 18:39

  • 4

#33 cybercotlet Napisany 14 lutego 2019 - 18:50

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 598 Postów:

:doge:


  • 0

#34 Nyjacz Napisany 14 lutego 2019 - 18:57

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:

:yao:


  • 0

#35 BeSOS Napisany 14 lutego 2019 - 19:35

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
:clown:
  • 0

#36 drAKul Napisany 14 lutego 2019 - 21:49

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:

Design praktycznie identyczny jak w 90% produkowanych w ostatnich latach grach od Nintendo, czyli mega nudny i oklepany. Jak to zobaczyłem to zrobiłem zieeeew.
O wiele bardziej stylowo wygląda stara wersja i jakby rimejka zrobili w oprawie 2d to by to o wiele lepiej wyglądało i byłby powiew świeżości, a nie po raz kolejny do porzygu ludziki z plasteliny/modeliny. Ciekawe ile jeszcze razy będą wałkować tego typu design.
To bardzo wygodne, bo mogą sobie kopiować obiekty między tytułami jedynie zwiększając/zmniejszając liczbę polygonów w zależności od potrzeb i wydajności silnika. Goombasy na bank przekopiowane z któregoś tytułu z Mario.
Lenistwo i tyle.


Actually, to wynika z developingu, LA zaczynał jako projekt robiony po godzinach przez grupkę zapaleńców - masowo korzystali oni z assets z innej gry - A Link to the Past. Dopiero potem przerodziło to się w pełnoprawną grę - dodam że wspaniałą i z chęcią przejdę ją jeszcze raz.
  • 0

#37 BeSOS Napisany 14 lutego 2019 - 22:08

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ale na GB ta gra chyba za długa nie była, pewnie będzie gra na 4-5h max.
  • 0

#38 funditto Napisany 14 lutego 2019 - 22:16

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Z tego co widziałem to jest to gra na 15 godzin
  • 0

#39 Tawotnica Napisany 14 lutego 2019 - 22:17

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 109 Postów:

Ale na GB ta gra chyba za długa nie była, pewnie będzie gra na 4-5h max.

Nope, paręnaście godzin. Akurat mam 3DSa pod ręką, raz tylko przechodziłem na n3DSie i w 12:36 pykło:

qESfUNy.jpg

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 14 lutego 2019 - 22:19

  • 1

#40 lukaszSA Napisany 14 lutego 2019 - 22:33

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:
Niektórzy to na 4 godziny utkną w ostatnich dungeonach
  • 0

#41 Schrodinger Napisany 15 lutego 2019 - 00:21

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:


  • 0

#42 Mateo Napisany 15 lutego 2019 - 01:15

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 110 Postów:

Design praktycznie identyczny jak w 90% produkowanych w ostatnich latach grach od Nintendo, czyli mega nudny i oklepany. Jak to zobaczyłem to zrobiłem zieeeew.
O wiele bardziej stylowo wygląda stara wersja i jakby rimejka zrobili w oprawie 2d to by to o wiele lepiej wyglądało i byłby powiew świeżości, a nie po raz kolejny do porzygu ludziki z plasteliny/modeliny. Ciekawe ile jeszcze razy będą wałkować tego typu design.
To bardzo wygodne, bo mogą sobie kopiować obiekty między tytułami jedynie zwiększając/zmniejszając liczbę polygonów w zależności od potrzeb i wydajności silnika. Goombasy na bank przekopiowane z któregoś tytułu z Mario.
Lenistwo i tyle.

Acz, bredzisz w gorączce. Czy Wind Waker to nie był powiew świeżości w uniwersum Zeldy? Hejtujesz remake gry na modłę Between Worlds, który robiony jest pod Switcha i wygląda bardzo ładnie. BotW, to nie powiew świeżości? To jest kurna ocean soczystej bryzy z pod szyldu Nintendo. W ogóle grałeś w Breath of The Wild? Jeśli nie to po prostu wejdź na 10 minut do szafy i zastanów się nad sobą. Wiem że jesteś fanatykiem Team Ico, ale nie pieprz bzdur.

Ten post był edytowany przez Mateo dnia: 15 lutego 2019 - 01:32

  • 0

#43 ACZ Napisany 15 lutego 2019 - 02:52

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 142 Postów:

:wariat: :eek:


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 15 lutego 2019 - 02:54

  • 0

#44 drAKul Napisany 15 lutego 2019 - 07:19

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:

Acz byś się zdziwił jak miodna jest ta gra. Sam fakt, iż na Switchu będzie można (raczej) ustawić broń/akcesoria pod więcej niż dwa przyciski i nie trzeba będzie ciągle przełączać się między inwentarzem a grą niweluje główna bolączkę gameplayową orginału. Quality of life upgrade FTW (chyba że Ninny zostawi sterowanie jak w orignale - no ale litości). Zresztą LA to akurat jest klasyk uznawany za najlepszą grę na GB. Nie chcesz nikt Cię nie zmusi żeby grać, ale chociaż poczekaj jak spłyną recki zanim będziesz osądzał ją aż tak szorstko.


  • 0

#45 lukaszSA Napisany 15 lutego 2019 - 07:23

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:

Acz by się zdziwił ile tych samych assetów jest wykorzystywanych w różnych grach (czasami nawet od innych producentów :hihi: ).

 

No ale tak to jest z teoretycznymi developerami :dunno: 


  • 0

#46 Danteusz Napisany 15 lutego 2019 - 07:52

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Gdy Czychu założy swoje studio będzie kasował wszystkie assety zaraz po wypuszczeniu gry
  • 3

#47 BeSOS Napisany 15 lutego 2019 - 08:01

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Dla mnie Zelda na 3DSa była gierka roku więc liczę że utrzymają ten sam poziom. Na pewno też nieco odświeża gameplay na modlę LBW bo jednak sporo się od czasu wersji na GB pozmieniało i samo przeniesienie w 3d to imo za mało.
  • 0

#48 Tawotnica Napisany 15 lutego 2019 - 08:25

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 109 Postów:
Wystarczy, że jest więcej przycisków dostępnych na itemy. Największym archaizmem LA jest ciągła roszada przedmiotami, bo Gameboy ma tylko A/B/Start/Select.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 15 lutego 2019 - 08:26

  • 0

#49 BeSOS Napisany 15 lutego 2019 - 12:57

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

tak ale juz LBW troche namieszal w formule - mozna było isc gdzie sie chcialo, itemy sie wypozyczalo (to nie bylo akurat jakies super) i licze ze na tym nie poprzestana.


  • 0

#50 ACZ Napisany 15 lutego 2019 - 15:13

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 142 Postów:

Mateo i Drakul... nie wiem, w którym fragmencie mojego posta dopatrzyliście się, że krytykuję grę samą w sobie, jej gameplay itp., ale OK. Przypuśćmy, że pisaliście swoje posty pod wpływem narkotyków/alkoholu. ;]


  • 0

#51 Daddy Napisany 15 lutego 2019 - 16:25

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 945 Postów:

Czyniu, zbastuj, bo raporty musimy czytać o Twoim karygodnym zachowaniu :/


  • 0

#52 Texz Napisany 15 lutego 2019 - 17:32

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Zapowiedzenie tej gry to jeden wielki zawód i przyczyna dla której kolejne Directy już od jakiegoś czasu omijam wielkim łukiem. Plotki mówiły o tym, że zobaczymy kolejną Zeldę szybciej niż się spodziewamy, lecz ten twór klasycznej Zeldy na te 12 godzin z hakiem nie zapewni pokładanych w niej nadziei. 


  • 0

#53 fingus Napisany 16 lutego 2019 - 11:29

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Nigdy nie grałem, więc jestem zainteresowany.
Czy to jest ta część z tym głośnym twistem, że gdy już niby myślimy że to koniec, to ona dopiero się zaczyna? Czy mylę ją z inną?
  • 0

#54 BeSOS Napisany 16 lutego 2019 - 11:34

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Z Okami.
  • 0

#55 fingus Napisany 16 lutego 2019 - 11:57

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Nah. To była jakaś Zelda. Z Okami miałem raczej "boże, kiedy ta gra się wreszcie zacznie". Ale nie wytrzymałem tak długo.

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 16 lutego 2019 - 11:57

  • 0

#56 Pawlik Napisany 16 lutego 2019 - 12:00

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

A nie chodzi Ci o Skyward Sword? 


Ten post był edytowany przez Pawlik dnia: 16 lutego 2019 - 12:01

  • 0

#57 lukaszSA Napisany 16 lutego 2019 - 12:03

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:
A może o Okarynę :hmmm:
  • 0

#58 Hellmans Napisany 16 lutego 2019 - 12:03

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:


  • 0

#59 burnstein Napisany 16 lutego 2019 - 13:21

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 115 Postów:

Nigdy nie grałem, więc jestem zainteresowany.
Czy to jest ta część z tym głośnym twistem, że gdy już niby myślimy że to koniec, to ona dopiero się zaczyna? Czy mylę ją z inną?

 

A to nie ta ze SNESa z Dark World?


  • 0

#60 BeSOS Napisany 16 lutego 2019 - 14:36

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Może OOT :hihi:
  • 0



Inne z tagami: