Wspaniałe wygląda ten port z 3DS'a
The Legend of Zelda: Link's Awakening
#31 Napisany 14 lutego 2019 - 12:11
#32 Napisany 14 lutego 2019 - 18:37
Design praktycznie identyczny jak w 90% produkowanych w ostatnich latach grach od Nintendo, czyli mega nudny i oklepany. Jak to zobaczyłem to zrobiłem zieeeew.
O wiele bardziej stylowo wygląda stara wersja i jakby rimejka zrobili w oprawie 2d to by to o wiele lepiej wyglądało i byłby powiew świeżości, a nie po raz kolejny do porzygu ludziki z plasteliny/modeliny. Ciekawe ile jeszcze razy będą wałkować tego typu design.
To bardzo wygodne, bo mogą sobie kopiować obiekty między tytułami jedynie zwiększając/zmniejszając liczbę polygonów w zależności od potrzeb i wydajności silnika. Goombasy na bank przekopiowane z któregoś tytułu z Mario.
Lenistwo i tyle.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 14 lutego 2019 - 18:39
#33 Napisany 14 lutego 2019 - 18:50
#34 Napisany 14 lutego 2019 - 18:57
#35 Napisany 14 lutego 2019 - 19:35
#36 Napisany 14 lutego 2019 - 21:49
Design praktycznie identyczny jak w 90% produkowanych w ostatnich latach grach od Nintendo, czyli mega nudny i oklepany. Jak to zobaczyłem to zrobiłem zieeeew.
O wiele bardziej stylowo wygląda stara wersja i jakby rimejka zrobili w oprawie 2d to by to o wiele lepiej wyglądało i byłby powiew świeżości, a nie po raz kolejny do porzygu ludziki z plasteliny/modeliny. Ciekawe ile jeszcze razy będą wałkować tego typu design.
To bardzo wygodne, bo mogą sobie kopiować obiekty między tytułami jedynie zwiększając/zmniejszając liczbę polygonów w zależności od potrzeb i wydajności silnika. Goombasy na bank przekopiowane z któregoś tytułu z Mario.
Lenistwo i tyle.
Actually, to wynika z developingu, LA zaczynał jako projekt robiony po godzinach przez grupkę zapaleńców - masowo korzystali oni z assets z innej gry - A Link to the Past. Dopiero potem przerodziło to się w pełnoprawną grę - dodam że wspaniałą i z chęcią przejdę ją jeszcze raz.
#37 Napisany 14 lutego 2019 - 22:08
#38 Napisany 14 lutego 2019 - 22:16
#39 Napisany 14 lutego 2019 - 22:17
Nope, paręnaście godzin. Akurat mam 3DSa pod ręką, raz tylko przechodziłem na n3DSie i w 12:36 pykło:Ale na GB ta gra chyba za długa nie była, pewnie będzie gra na 4-5h max.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 14 lutego 2019 - 22:19
#40 Napisany 14 lutego 2019 - 22:33
#41 Napisany 15 lutego 2019 - 00:21
#42 Napisany 15 lutego 2019 - 01:15
Acz, bredzisz w gorączce. Czy Wind Waker to nie był powiew świeżości w uniwersum Zeldy? Hejtujesz remake gry na modłę Between Worlds, który robiony jest pod Switcha i wygląda bardzo ładnie. BotW, to nie powiew świeżości? To jest kurna ocean soczystej bryzy z pod szyldu Nintendo. W ogóle grałeś w Breath of The Wild? Jeśli nie to po prostu wejdź na 10 minut do szafy i zastanów się nad sobą. Wiem że jesteś fanatykiem Team Ico, ale nie pieprz bzdur.Design praktycznie identyczny jak w 90% produkowanych w ostatnich latach grach od Nintendo, czyli mega nudny i oklepany. Jak to zobaczyłem to zrobiłem zieeeew.
O wiele bardziej stylowo wygląda stara wersja i jakby rimejka zrobili w oprawie 2d to by to o wiele lepiej wyglądało i byłby powiew świeżości, a nie po raz kolejny do porzygu ludziki z plasteliny/modeliny. Ciekawe ile jeszcze razy będą wałkować tego typu design.
To bardzo wygodne, bo mogą sobie kopiować obiekty między tytułami jedynie zwiększając/zmniejszając liczbę polygonów w zależności od potrzeb i wydajności silnika. Goombasy na bank przekopiowane z któregoś tytułu z Mario.
Lenistwo i tyle.
Ten post był edytowany przez Mateo dnia: 15 lutego 2019 - 01:32
#43 Napisany 15 lutego 2019 - 02:52
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 15 lutego 2019 - 02:54
#44 Napisany 15 lutego 2019 - 07:19
Acz byś się zdziwił jak miodna jest ta gra. Sam fakt, iż na Switchu będzie można (raczej) ustawić broń/akcesoria pod więcej niż dwa przyciski i nie trzeba będzie ciągle przełączać się między inwentarzem a grą niweluje główna bolączkę gameplayową orginału. Quality of life upgrade FTW (chyba że Ninny zostawi sterowanie jak w orignale - no ale litości). Zresztą LA to akurat jest klasyk uznawany za najlepszą grę na GB. Nie chcesz nikt Cię nie zmusi żeby grać, ale chociaż poczekaj jak spłyną recki zanim będziesz osądzał ją aż tak szorstko.
#45 Napisany 15 lutego 2019 - 07:23
Acz by się zdziwił ile tych samych assetów jest wykorzystywanych w różnych grach (czasami nawet od innych producentów ).
No ale tak to jest z teoretycznymi developerami
#46 Napisany 15 lutego 2019 - 07:52
#47 Napisany 15 lutego 2019 - 08:01
#48 Napisany 15 lutego 2019 - 08:25
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 15 lutego 2019 - 08:26
#49 Napisany 15 lutego 2019 - 12:57
tak ale juz LBW troche namieszal w formule - mozna było isc gdzie sie chcialo, itemy sie wypozyczalo (to nie bylo akurat jakies super) i licze ze na tym nie poprzestana.
#50 Napisany 15 lutego 2019 - 15:13
Mateo i Drakul... nie wiem, w którym fragmencie mojego posta dopatrzyliście się, że krytykuję grę samą w sobie, jej gameplay itp., ale OK. Przypuśćmy, że pisaliście swoje posty pod wpływem narkotyków/alkoholu. ;]
#51 Napisany 15 lutego 2019 - 16:25
Czyniu, zbastuj, bo raporty musimy czytać o Twoim karygodnym zachowaniu
#52 Napisany 15 lutego 2019 - 17:32
Zapowiedzenie tej gry to jeden wielki zawód i przyczyna dla której kolejne Directy już od jakiegoś czasu omijam wielkim łukiem. Plotki mówiły o tym, że zobaczymy kolejną Zeldę szybciej niż się spodziewamy, lecz ten twór klasycznej Zeldy na te 12 godzin z hakiem nie zapewni pokładanych w niej nadziei.
#53 Napisany 16 lutego 2019 - 11:29
Czy to jest ta część z tym głośnym twistem, że gdy już niby myślimy że to koniec, to ona dopiero się zaczyna? Czy mylę ją z inną?
#54 Napisany 16 lutego 2019 - 11:34
#55 Napisany 16 lutego 2019 - 11:57
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 16 lutego 2019 - 11:57
#56 Napisany 16 lutego 2019 - 12:00
A nie chodzi Ci o Skyward Sword?
Ten post był edytowany przez Pawlik dnia: 16 lutego 2019 - 12:01
#57 Napisany 16 lutego 2019 - 12:03
#58 Napisany 16 lutego 2019 - 12:03
#59 Napisany 16 lutego 2019 - 13:21
Nigdy nie grałem, więc jestem zainteresowany.
Czy to jest ta część z tym głośnym twistem, że gdy już niby myślimy że to koniec, to ona dopiero się zaczyna? Czy mylę ją z inną?
A to nie ta ze SNESa z Dark World?
#60 Napisany 16 lutego 2019 - 14:36
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|