Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 29 czerwca 2019 - 16:52
#31 Napisany 29 czerwca 2019 - 16:52
#32 Napisany 29 czerwca 2019 - 19:54
#33 Napisany 29 czerwca 2019 - 23:53
Taki sobie ten patent z budowaniem zamku, chociaż lepsze to niż samo suche wybieranie poziomów z listy. Szybko idzie, bo spokojnie jeszcze mam 1/3 z dostępnych leveli do zrobienia.
Maker na 3DSie był bardziej poukładany tematycznie. Luźno, bo luźno ale poszczególne bloki skupiały się na konkretnym patencie i go rozwijały. Tutaj mamy za to rollercoaster pełną parą oprócz paru poziomów, które dostajemy od postaci jak Toadów czy Pana Gumki (lol). Nawet jak ktoś dużo grał w Mariany to będzie zaskoczony kreatywnym podejściem do materii w SMM. Pod tym względem to dokładnie jak pierwsza cześć wspaniały kolaż szalonych pomysłów. Trujące grzyby ścigające Mario, niesienie kamienia (ciężkiego kamienia!) przez cały level czy genialne w swojej prostocie "nie skaczące" plansze.
Największy wygryw to dla mnie styl Mario 3D World. Mogliby zrobić całą grę w ten sposób, może by się skończyło płakanie "NSMB jest generyczne" (hint: nie jest, parę kozackich pomysłów na mini-level jak latające żuki są wzięte wprost z NSMBU). Koteł, przezroczyste rury i migające bloki pięknie się wpisują w dwuwymiarowy dizajn.
Zamiast płacić abonament za Switch online mógłbym płacić designerom Nintendo za paczki poziomami MM co miesiąc.
#35 Napisany 01 lipca 2019 - 13:59
#36 Napisany 05 lipca 2019 - 07:22
#37 Napisany 07 lipca 2019 - 20:58
Poziom odtwarzający metroida. Czyste złoto!
Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 07 lipca 2019 - 20:59
#38 Napisany 08 lipca 2019 - 11:18
Levele zrobione przez graczy z kolei potrafią być naprawdę zajebiste
#39 Napisany 08 lipca 2019 - 11:20
A tak w ogóle ktoś coś już tworzył?
#40 Napisany 08 lipca 2019 - 11:28
Totalnie nie gra się w to jak w Mario
Dla mnie to największa zaleta SMM. Strasznie mi się podoba, że designerzy mogą sobie tu tak pofolgować zamiast trzymać się jednego konceptu (świata czy innego motywu przewodniego) jak w 'tradycyjnych' planszach Super Mario Bros.
A tak w ogóle ktoś coś już tworzył?
Nope. Wymaksowałem cały story mode i sobie pykam od czasu do czasu w co ciekawsze znalezione levele użytkowników. Level zrobię jak się będę nudził albo nie będę miał w co grać (czyli nigdy).
#41 Napisany 14 lipca 2019 - 17:35
Dwa levele na razie zrobiłem:
M3Q-YP4-KVF
HHM-X9K-71G
#42 Napisany 20 lipca 2019 - 16:22
#43 Napisany 21 lipca 2019 - 13:22
#44 Napisany 28 lipca 2019 - 19:51
118/120 w story mode i chyba tyle mojego skilla...
teraz pora obudzić w sobie jakieś pokłady kreatywności... choć jak widzę co ludzie potrafią stworzyć to cały mój zapał i kreatywność idzą się schować ze wstydu.
#45 Napisany 08 sierpnia 2019 - 22:06
#46 Napisany 15 sierpnia 2019 - 23:57
118/120 w story mode i chyba tyle mojego skilla...
teraz pora obudzić w sobie jakieś pokłady kreatywności... choć jak widzę co ludzie potrafią stworzyć to cały mój zapał i kreatywność idzą się schować ze wstydu.
A jak będziesz za bardzo kreatywny to ci jeszcze plansze zabanują
#47 Napisany 31 sierpnia 2019 - 16:03
#48 Napisany 02 października 2019 - 12:33
o proszę, dostarczyli co obiecali:
https://en-americas-...io-maker-2#v110
nowa łatka wprowadza możliwość grania w multi z przyjaciółmi. Teraz można uznać, że gierka jest kompletna.
#49 Napisany 04 grudnia 2019 - 18:30
To się nazywa update. Teraz czekam na możliwość tworzenia tematów ze starego Super Mario Land i Land 2 z gameboya.