Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ghost Recon: Breakpoint

Ubisoft PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#1 Shinigami Napisany 10 maj 2019 - 10:51

Shinigami

    Level Six Laser Lotus

  • Forumowicze
  • 36615 Postów:
Nowe drużynowe strzeladło Ubi. Premiera 04.10


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 10 maj 2019 - 11:20

  • 0

#2 Stan Napisany 10 maj 2019 - 10:53

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 25320 Postów:

Ghost Recon Punisher.  :D 


  • 0

#3 cwany-lis Napisany 10 maj 2019 - 17:14

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 21705 Postów:

 

Niezłą drogę przebyła ta seria :uff: od taktycznych quasi war-drama strzelanek do komiksowych walk z dronami pod wodzą Vadera, tylko laserów brakuje.  


  • 0

#4 Zeus-Nelson Napisany 12 maj 2019 - 14:33

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5592 Postów:

Pamiętam że poprzednia część mnie mocno zaintrygowała bo liczyłem na fajne,taktyczne strzelanie w militarnych klimatach ala stare części Ghost Reconn...a po ograniu Bety kompletnie zniechęciłem się do tego tytułu, mimo mojej słabości do np: The Division.

Po obejrzeniu filmików obawiam się że tutaj będzie podobnie...


  • 0

#5 Shinigami Napisany 08 czerwiec 2019 - 12:36

Shinigami

    Level Six Laser Lotus

  • Forumowicze
  • 36615 Postów:
Całkiem smacznie to wygląda

  • 0

#6 cwany-lis Napisany 05 wrzesień 2019 - 08:52

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 21705 Postów:

Taki fabularny MGS dla ubogich, bez japońskich dziwactw, są za to amerykańskie natręctwa - flagi, honor, ojczyzna, zła polityka zagraniczna i wielka rewolucja antagonisty.  

 


  • 0

#7 logan Napisany 30 wrzesień 2019 - 18:58

logan

  • Forumowicze
  • 2189 Postów:

 


  • 0

#8 xell Napisany 30 wrzesień 2019 - 19:57

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17672 Postów:

Taki fabularny MGS dla ubogich

MGS to fabularny MGS dla ubogich...
  • 1

#9 nole Napisany 03 październik 2019 - 05:53

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 5138 Postów:

Wygląda na to, że będziemy mieli nowego mikrotranzakcyjnego króla rynku. Wszystko praktycznie za kasę  :hedszot:.

 

https://wccftech.com/ghost-recon-breakpoint-microtransactions/ 


Ten post był edytowany przez nole dnia: 25 październik 2019 - 18:49

  • 0

#10 Sylvan Wielki Napisany 10 październik 2019 - 14:59

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7790 Postów:

Pan Xbox wskazuje nieco ponad dwadzieścia godzin gry, więc można napisać, że dość dobrze poznałem Breakpoint.
Zasadniczo jeżeli ktoś grał w Wildlands i tytuł mu się podobał, to śmiało może po tę odsłonę sięgnąć. Jeżeli przygoda w Boliwii nie zrobiła na grającym pozytywnego wrażenie, to nie ma tu czego szukać - podobnie, jeżeli ktoś żywi awersję do Far Cry/Asasynów.
Jeżeli natomiast ktoś nie grał w Wildlands, a chciałby Breakpoint spróbować, to .... chyba poleciłbym mu tę pierwszą. Obie są bowiem bardzo zbliżone jakościowo, ale wersja pudełkowa/cyfrowa poprzedniczki, to koszt ok 44 zł, czyli ponad 160 zł mniej od najnowszej części.

FjTmE9r.jpg
p3hrp9j.jpg

Graficznie ogrywana przeze mnie wersja na One X prezentuje się bardzo dobrze. Nie jest to RDR II, ale gra nie ma się specjalnie czego wstydzić.  
Widoki mogą się podobać. Jedyne co kuleje, to wygląd postaci. O ile protagonista prezentuje się jeszcze niczego sobie (sami tworzymy swoją postać), główny antagonista również, to z reszta jest różnie. Raz lepiej, innym razem gorzej, ale szału nie ma. Raczej odnosi się wrażenie, że mamy rok 2016r i pozycję AA, a nie końcówkę 2019r i tytuł z tak pokaźnym budżetem. No, ale tak to jest, jak gra się w coś po Gearsach, gdzie bohaterowie w scenach przerywnikowych prezentują się kapitalnie. Powrót do trzydziestu klatek, tez jest bolesny, ale kilka misji i idzie się przyzwyczaić.

Do dyspozycji mamy dwa tryby graficzne. Rozdzielczość, gdzie otrzymujemy okolice 4k i stałe trzydzieści klatek, oraz wierność obrazu, gdzie jego ostrość nieco obniża loty, dodane są róże efekty, a animacja również trzyma trzydziestkę. Muzycznie jest w porządku, odgłosy walki dobrze sprawdzają się na polu bitwy.

1hNo50W.jpg
JUSVAdd.jpg

Niestety model jazdy i generalnie fizyka sterowania różnymi pojazdami wypada średnio, by nie napisać źle. Już w drugim RAGE, ten aspekt nie zachwycał, ale wg mnie był w miarę przyzwoity, tu natomiast jest gorzej. Szkoda, ponieważ mamy do dyspozycji kilkadziesiąt różnych modeli (samochody sportowe, ciężarówki pancerne i tak dalej), ale i tak najlepiej pozostać przy helikopterze (szybki, sprawny, lata się nieźle) i ewentualnie przy motocyklu - ale w lasach szybkie przemieszczanie się za jego pomocą jest gorsze niż jada koniem w RDR II pomiędzy drzewami.
Zasadniczo, jak podróżować, to pieszo, ewentualnie korzystając z szybkiej podróży.

0dObpkb.jpg
m8c5ZWu.jpg

Systemowo i pod względem mechaniki Breakpoint się broni i ma całkiem sporo do zaoferowania. Do dyspozycji mamy jedna z 4ech umiejętności. Są to kolejno: pantera (premia do skradania, spreje maskujące), strzelec wyborowy (premie podczas korzystania z karabinów snajperskich i wyborowych), szturmowiec (bonusy do strzelb, dodatkowe zdrowie, redukcje odrzutu, ładunki obszarowe), sanitariusz polowy (apteczki jako przedmioty klasowe, szybsze reanimacje). Oczywiście możemy kilka rozwijać, ale w obozowisku wybieramy i korzystamy tylko z jednej.
Do tego dochodzi wspólne drzewko umiejętności - różnorakie premie, zdolności aktywne, pasywne, możliwość korzystania z lepszych przedmiotów, noktowizor, termowizja, drony, zwiększenie wytrzymałości (wspinaczka obniża ja jak w Zedzie). Jest tego sporo, nic nie jest bezużyteczne.

K7ejSFd.jpg
NgQidTG.jpg

A trzeba przyznać, że walczy się bardzo dobrze. Bronie opisuje szereg statystyk (nie tylko zasięg, siła rażenia, ale też obsługa, poręczność i kilka innych). Do wyboru mamy dwie główne (SNR, PM), jak i dodatkową (pistolety). Wszystko można ulepszać na kilku płaszczyznach (przykładowo szybkość przeładowania, jakość ekwipunku), dodatkowo w zakładce wyposażenia widnieję elementy na głowę, rękawiczki, kamizelka, spodnie oraz buty (to wszystko ma swój poziom, oraz często dodatkowo bonusy, jak premie PD). W każdym momencie gry możemy też personalizować swoja postać, a jeżeli jakaś skórka nam się nie podoba, przypisać wygląd innej - coś jak w NioH.

Oczywiście mapę, wszelakie wskaźniki można edytować w opcjach. Walka sprawia satysfakcję. Łatwo nie jest, ale nigdy nie mamy wrażenia, że przeciwnicy jakoś specjalnie oszukują. Nie jest, jak w Youngblood, że ktoś nas dostrzeże i już alarm na całej mapie i każdy przeciwnik o nas wie. Można zapomnieć o zabawie w Rambo. Już kilkuosobowy patrol możne z nas sito zrobić, szczególnie, a jak podczas wymiany ognia nadjedzie ktoś, to raczej kończy się zabawa wczytaniem stanu gry. Sprawdziłem kilka poziomów trudności. Rozrywkowy jest nieakceptowalny. Niby fajnie, że energia ospale nam ubywa, ale ten poziom oferuje auto namierzanie wrogów. Podstawy i zaawansowany są w sam raz na początek zabawy (jest ciężko), później, jak rozwiniemy naszą postać, jest lepiej i można przy nich zostać, albo podążać w kierunku ekstremalnego. Niemniej ten polecam tylko do kooperacji w kilka osób.

Świetnie wypadają potyczki z Wilkami. To ekstremalnie niebezpieczna grupa komandosów. Jeżeli namierzy nas dron, zagłusza nasz radar, dezaktywuje część przyrządów i w pobliżu następuje desant wspomnianej jednostki (kozacko wyglądają i w mig robią z nas sito). Raz tylko udało mi się ich pokonać. Akurat byłem w pobliżu wejścia do jaskini, więc co kilka metrów ustawiłem miny, udałem się na koniec korytarza i prowadziłem relatywnie bezpieczny ostrzał.

Reasumując początek jest średni. szczerze, przy pierwszym podejściem miałem odłożyć grę na półkę i doń nigdy nie wrócić. Dałem jednak szansę i nie żałuję. Z godziny na godzinę bawiłem się lepiej i przyznam szczerze, że z takiego 7/10 podskoczyła u mnie ocena na 8/10. Wyraźnie trzeba jednak zaznaczyć, że trzeba tego typu gry lubić. Mikropłatności są, ale to nic inwazyjnego (choć nie popieram ich w grach za pełna cenę). Spokojnie można obejść się bez nich. Błędów żadnych nie doświadczyłem - no, nie licząc chwilowego zniknięcia broni w menu głównym. Bardzo dobrze mi się w to gra samemu, a potyczki w kilka osób zapewne dodadzą grze wyrazu. Szkoda tylko, że fabularnie, choć był potencjał, to wydaje się on zmarnowany. Niestety nowy Spec Ops The Line raczej to nie będzie.

Żaden to kandydat do gry roku, ale zdecydowanie tytuł przy, którym można (bardzo) dobrze się bawić.

Galeria:

OF5Gk4O.jpg

Spoiler

 


Ten post był edytowany przez Sylvan Wielki dnia: 10 październik 2019 - 15:04

  • 4

#11 Nyjacz Napisany 10 październik 2019 - 15:22

Nyjacz

    id Software Manager

  • Forumowicze
  • 10027 Postów:
Ej, "przy, którym"? :P
  • 1

#12 Shinigami Napisany 10 październik 2019 - 20:12

Shinigami

    Level Six Laser Lotus

  • Forumowicze
  • 36615 Postów:

Niecałe 56% na meta.

https://www.gamerank...oint/index.html


  • 0

#13 burnstein Napisany 11 październik 2019 - 08:57

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 45719 Postów:

Na meta jest wiecej.


  • 0

#14 Hellmans Napisany 11 październik 2019 - 10:12

Hellmans

  • Forumowicze
  • 9698 Postów:

Gdyby Tom Klensi żył, to by się przewrócił w grobie.


  • 1

#15 Sylvan Wielki Napisany 11 październik 2019 - 12:03

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7790 Postów:

Na meta RDR II jest najwyżej ocenianą grą na PS4, a ja słyszałem, że niektórych nudził. Są i tacy, którzy 8/10 wystawili.
Nie uważam by niecałe 6/10 było sprawiedliwą oceną dla Breakpoint, ale też jakoś specjalnie z nią bym nie walczył. Sam zresztą w pierwszych godzinach miałem podobne odczucia. 4 liter nie urywa, ale można z nią spędzić kilka wieczorów (bardzo) dobrze się bawiąc,podziwiając przy tym widoki, planując jak rozgryźć dany obszar z wrogów. :snejk:


  • 0

#16 tomasz Napisany 11 październik 2019 - 15:32

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 5625 Postów:

planując jak rozgryźć dany obszar z wrogów. :snejk:


???
  • 0

#17 cwany-lis Napisany 13 październik 2019 - 19:55

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 21705 Postów:

Gdyby Tom Klensi żył, to by się przewrócił w grobie.

 

Już przy Siege wstał i uderzył się o denko trumny :uff:


  • 0

#18 Kazuo Napisany 24 październik 2019 - 19:36

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 14110 Postów:

https://www.ppe.pl/n...y-ubisoftu.html

 

 

Jejciu, jak mi przykro :hihi: niech klepią więcej chujowych piaskownic. 


  • 0

#19 Stan Napisany 24 październik 2019 - 22:20

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 25320 Postów:

CHujowych piaskownic z mnóstwem mikrotransakcji i innych gówien. 


  • 0

#20 Sylvan Wielki Napisany 25 październik 2019 - 13:11

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7790 Postów:

Grubo. Chyba od czasów GTS i Fallout 76, nic tak szybko nie taniało. Gra na rynku niecałe 4 tyg. i już po 160 zł chodzi.
Raczej sukcesu Wildlands nie powtórzy.


  • 0

#21 lukaszSA Napisany 25 październik 2019 - 15:50

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 24083 Postów:

Raczej sukcesu Wildlands nie powtórzy.

 

Tak myślisz? Gra którą bombą nazwał CEO Ubisoftu na callu z inwestorami po którym akcje Ubisoftu spadły o 30% RACZEJ nie będzie sukcesem?


  • 0

#22 Kazuo Napisany 25 październik 2019 - 16:33

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 14110 Postów:

Nadzieja umiera ostatnia. 


  • 0

#23 Shinigami Napisany 24 marzec 2020 - 11:19

Shinigami

    Level Six Laser Lotus

  • Forumowicze
  • 36615 Postów:

Grał ktoś ostatnio? Od premiery minęło kilka dobrych miesięcy, może coś poprawili? Mam ochotę na grę w takich klimatach, tyle że dobrą.


  • 0

#24 Schrodinger Napisany 24 marzec 2020 - 14:03

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 61765 Postów:

W pysk Ci nikt dawno nie dał? I co jeszcze? Może Anthema jeszcze kup co?


  • 0

#25 keogh Napisany 08 kwiecień 2020 - 16:45

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 10603 Postów:
Pykne w koopie, w trybie survivalowym, bez kolorowych skrzyneczek z destiny i owerlacza.
Gierka wydaje sie byc okej, ale nawet dla weterana ubi-eboli zbyt duzo do ogarniania z poaczatku.
Ewentualnie inna perelke ubi - fc5/nd, wd2, siege, tc1/2
  • 0



Inne z tagami: