#241 Napisany 26 lutego 2024 - 10:07
Ale gierka mistrz, coraz lepiej kumam systemy i systemiki. Szkoda tylko bugów- straciłem z 10 minut progresu bo postać po rozmowie z jakimś typem nie wyszła z menu dialogu i nie mogłem nic robić. Teraz ikonki niektórych postaci mam na czarno i nie widzę kto jest kim. Mam nadzieję że Larian to poogarnia bo psuje trochę zabawy wizja że zaraz się coś posypie.
#242 Napisany 26 lutego 2024 - 12:18
#243 Napisany 26 lutego 2024 - 12:42
Wróciłem do bg3 i wessało mnie na dobre. Oczywiście jestem wciąż w akcie 1, czułem sie całkiem pewnie. Aż nie trafiłem na bagna gdzie onehituje mnie żaba.
Ale gierka mistrz, coraz lepiej kumam systemy i systemiki. Szkoda tylko bugów- straciłem z 10 minut progresu bo postać po rozmowie z jakimś typem nie wyszła z menu dialogu i nie mogłem nic robić
Tylko 10 minut, miałem gorzej w kilku sytuacjach przy grze po premierze Zwłaszcza bug z więzieniem w trzecim akcie mnie sporo progresu kosztował.
#244 Napisany 27 lutego 2024 - 23:16
Wszyscy mają Mambę:
Coś muszę wiedzieć przed rozpoczęciem gry? Jestem świeżo po DOS2, więc czuję się dobrze przygotowany i myślę, że wiem co mnie czeka.
#245 Napisany 27 lutego 2024 - 23:24
Dalej będziesz kląć na Larianowe inventory management lol.
System interakcji właściwości powierzchni z czarami dalej tutaj jest, ale trzeba się bardziej postarać niż w DOS2 gdzie wszędzie miałeś beczki i po 2 turach pole bitwy pełne było różnego rodzaju kałuż.
#246 Napisany 29 lutego 2024 - 10:25
#247 Napisany 29 lutego 2024 - 10:26
Ja kilka dni temu ukończyłem giereczkę no i akt trzeci się troszkę krztusił, dosyć bolesny spadek jakości (technologicznie) jak się dotarło do Wrót Baldura. A tak to co, fenomenalny tytuł, pewnie spędziłem z nim jakieś sto godzin, gdzie każda to był czysty fun, od wątku fabularnego, o który się bałem jednak że może do końca nie uciągnąć zbudowanego ciężaru (uciągnął), po wszystkie wątki poboczne, towarzyszy. Moja sztywna ekipa (Lae'zel, Karlach i Shadowhearth) z którą spędziłem 90% czasu gry na długo pozostanie w głowie, nawet do walki się po kilkudziesięciu godzinach przekonałem i sprawiało mi radochę kombinowanie na wszystkie możliwe sposoby. MOCARNE 8.5/10.
#248 Napisany 01 marca 2024 - 09:27
Pograłem już parę godzinek. Będzie chwilę trwało zanim się przyzwyczaję do sterowania, bo po DOS2 ciągle wciskam Y i nieumyślnie kończę turę
Martwi mnie odrobinę, że w lustrze nie ma możliwości respecu, a klasę mogę zmienić jedynie za pieniądze.
Aha, i nie wiem jak to przeszło playtesty, ale grając w co-opie na split screenie gamertagi zasłaniają minimapkę pierwszemu graczowi
#249 Napisany 01 marca 2024 - 09:50
Pograłem już parę godzinek. Będzie chwilę trwało zanim się przyzwyczaję do sterowania, bo po DOS2 ciągle wciskam Y i nieumyślnie kończę turę
Martwi mnie odrobinę, że w lustrze nie ma możliwości respecu, a klasę mogę zmienić jedynie za pieniądze.
Aha, i nie wiem jak to przeszło playtesty, ale grając w co-opie na split screenie gamertagi zasłaniają minimapkę pierwszemu graczowi
Respec będziesz miał jak napotkasz na kościeja, w pierwszym akcie jeszcze. On jest w pobocznej lokacji, nie przechodź do drugiego aktu zanim go nie znajdziesz.
A lustra na premierę nie było, jak wybrałeś jakiś wygląd to trzeba było z tym żyć do końca giereczki
To że nie ma tylu beczek i tego całego pierdolnika na polu walki to dla mnie ogromny plus. W dos2 skutecznie mnie to odrzuciło.
Te zadymy miały swój urok. W BG3 trzeba się bardziej postarać, np. warto zbierać butelki z wodą, w czasie trudniejszej walki rzucić jedną w przeciwnika, a następnie potraktować go elektrycznymi czarami za piękne podwojone obrażenia. Warto się zorientować między tego rodzaju zależnościami.
#250 Napisany 01 marca 2024 - 09:57
Respec będziesz miał jak napotkasz na kościeja, w pierwszym akcie jeszcze. On jest w pobocznej lokacji, nie przechodź do drugiego aktu zanim go nie znajdziesz.
Znalazłem go już, ale życzy sobie za to zapłatę. Myślałem, że to tylko zmiana klasy a nie pełen respec.
Nie wiem jeszcze jak tutaj będzie ze zdobywaniem funduszy a.k.a. okradanie - to działało znakomicie w DOS2 i nie martwiłem się ani trochę o swój budżet tylko kupowałem wszystko co chciałem bez większych problemów finansowych.
#251 Napisany 01 marca 2024 - 10:05
Respec będziesz miał jak napotkasz na kościeja, w pierwszym akcie jeszcze. On jest w pobocznej lokacji, nie przechodź do drugiego aktu zanim go nie znajdziesz.
Znalazłem go już, ale życzy sobie za to zapłatę. Myślałem, że to tylko zmiana klasy a nie pełen respec.
Nie wiem jeszcze jak tutaj będzie ze zdobywaniem funduszy a.k.a. okradanie - to działało znakomicie w DOS2 i nie martwiłem się ani trochę o swój budżet tylko kupowałem wszystko co chciałem bez większych problemów finansowych.
Tu można zapłacić kościejowi za respa, a potem go okraść
#252 Napisany 01 marca 2024 - 10:50
Zmiana klasy w D&D to jest praktycznie pełen respec
Znalazłem go już, ale życzy sobie za to zapłatę. Myślałem, że to tylko zmiana klasy a nie pełen respec.Respec będziesz miał jak napotkasz na kościeja, w pierwszym akcie jeszcze. On jest w pobocznej lokacji, nie przechodź do drugiego aktu zanim go nie znajdziesz.
#253 Napisany 08 marca 2024 - 22:27
uff... gdzie tu zacząć?
- próba postawienia markera na mapce blokuje ekran drugiemu graczowi
- prompt, że traderowi skończyła się kasa, pojawia się również u drugiego gracza, mimo że ten nawet nie stoi w pobliżu handlarza
- gdy jeden z graczy handluje, dla drugiego cutscenki są nieme
- podczas niektórych cutscenek po walkach zamiast złączonego ekranu połowa zostaje czarna
- równoczesne wykonywanie tury w teorii jest fajnym patentem, w praktyce więcej przeszkadza niż pomaga, bo trzeba się koordynować i dogadywać, żeby unikać friendly fire czy nie marnować ataków na mobków, którzy i tak by zginęli
No nie jest to dopracowana gra pod lokalny co-op. Już sam fakt, że ekran się nie scala jak w się chodzi gdzieś razem czyni rozgrywkę gorszą niż w Divinity.
Aha, i znalazłem hotfix na te ikonki w górnym prawym - mikrofon trzeba podłączyć do pada i siedzieć cicho
Poza tym jest spoko. Od 5lvl postaci walki zaczęły nabierać wreszcie więcej koloru. Extra attack to spory gamechanger. Mój main to Ranger/Beastmaster i jest świetny na support, szczególnie companion-sroka, który często oślepia przeciwników mi sprawia sporo frajdy.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 08 marca 2024 - 22:29
#254 Napisany 09 marca 2024 - 14:14
#255 Napisany 18 marca 2024 - 17:30
Z takich co-opowych historii mogę wspomnieć o dystansie od którego postacie dołączają do walki. Łażąc osobno w 2p, czyli każdy swoimi dwoma ludkami często gęsto się zdarza napatoczyć na walki, gdzie jednak by się przydała cała ekipa. No to wtedy jeden musi zasuwać przez pół mapy i zaczynać ze sporym handicapem, bo rozpocznie potyczkę daleko w tyle. Podobnie było w Divinity, ale w Baldurze odniosłem wrażenie, że przewaga w pierwszej turze i pozycjonowanie ma dużo większe znaczenie. Grając na tactician często taki manewr kończył się reloadem, zgrupowaniem się przed walką i rozgromieniem bez problemów. To jednak rozwala płynność rozgrywki, więc łażąc osobno przełączam na balanced (który, znowu porównując do DoSII, wydaje się być w tej grze easy).
Trochę korci, żebym samemu skończył, bo już jestem daleko z Shadowheart <3, ale z drugiej strony może trochę połatają jeszcze gierkę w międzyczasie. A wypadałoby, bo poza cutscenkami rozwalonymi zaczęły dochodzić potężne spadki animacji i nawet całkowite crashe do menu konsoli.
Jeszcze oprócz słabego perfo na klocu muszę ponarzekać na radial menu. Nie mam problemu z samymi radialami, to sprawdzony input pod kontrolery, ale do chuja pana, że nie da rady zablokować ustawienia ikonek i mimo wyłączenia tego w opcjach prosta zmiana broni albo nie daj boże missclick CAŁE MOJE FENG SHUI ROZWALA... i nie idzie też w prosty sposób zmienić kolejności radiali.
Trafiłem w akcie trzecim do więzienia, straciłem prawie całe eq. Domyślacie się, co się po jego odzyskaniu stało. W miejscu ranged attack pustka, Moonshine wyjebany gdzieś do osobnego radiala... szlag mnie trafia.
Moim MVP drużyny jest Corvus Major! Podbuffowany przez Shadow kruk Rangera jest nieocenionym pomocnikiem odkąd zyskał dasha i help jako akcje bonusowe. Lata wzdłuż i wszerz pola walki, oślepiając wrogów i wskrzeszając Fightera, biorącego wszystkie ataki na cycki.
W ogóle lubię summony. Gale i jego lodowe elementale uratowały nam dupsko w takiej jednej walce z bardzo upierdliwym, niewidzialnym bosskiem.
Replay value tej gry jest niesamowity. Po Divinity OS2 miałem raczej dosyć, a Baldura nawet nie skończyłem jeszcze a już knuję, co będę robił inaczej podczas kolejnego runa.
#256 Napisany 20 marca 2024 - 17:03
#257 Napisany 21 marca 2024 - 19:47
#258 Napisany 30 marca 2024 - 20:22
Ten post był edytowany przez cwany-lis dnia: 30 marca 2024 - 20:23
#259 Napisany 30 marca 2024 - 21:21
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , Dzisiaj, 14:40 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|