dlatego D3 i to kupiłem na premierę, trzeba wspierać!
Darksiders Genesis
#31 Napisany 15 lutego 2020 - 11:41
#32 Napisany 15 lutego 2020 - 12:16
Warto kupić, jak się jest fanem gier Diablo podobnych?
#33 Napisany 15 lutego 2020 - 12:25
Decyduj.
#34 Napisany 15 lutego 2020 - 20:36
#35 Napisany 17 lutego 2020 - 11:32
Obejrzałem jakąś recke i kilkanaście minut gejpleju, rzeczywiście wygląda to na klasyczne Darksajderki tylko ze zmienioną kamerą, wezmę jak będzie za 8 dyszek. Co sie rzuca w oczy z negatywów, to czeste zasłanianie bohatera i wrogów przez elementy otoczenia i o ile protagonista przebija jako kolorowa plama, to wrogów nie widać i sie napierdala w ciemno, trochę kiepsko.
#36 Napisany 17 lutego 2020 - 11:40
to i przez izometryczny rzut kamery ciężko wyczuć elementy platformowe, niby tragedii nie ma, ale nieraz skacze się w ciemno.
A poza tym super giereczka
#37 Napisany 17 lutego 2020 - 22:30
Jestem po piątym lvl i jest coraz lepiej, gdyby nie jutrzejszy vanq, to bym popłynął.
Od siebie luzno dodam, że gierka ma najlepszych i najbardziej uroczych mobkuf w historii, aż żal je ciosać. Ogólnie tytuł jest ciut mniej poważny i weselszy, ale taka jest już chyba zasada izometrycznych spinoffuf, nie przeszkadza to wcale. Z subiektywnego czepialstwa - nie podoba mi dialogowy art Samaela.
I marzy mi się gra w której byłby grywalną postacią, najlepiej cała jemu dedykowana - ciary po dwójce wryte na zawsze, przechlodny typ.
#38 Napisany 18 lutego 2020 - 14:54
W trójkę nie dałem rady grać, wydawała się na maksa arcahiczna ale może kiedyś 4 sprawdzę za 5 dyszek. Znając życie będzie to niebawem bo seria szczęścia nie ma
#39 Napisany 18 lutego 2020 - 15:08
Tak.
W trójkę grałeś jak w Soulsy czy ustawiłeś slashera? Bo to drastycznie zmienia obraz gry. Genesis to właśnie taki typowe Darki jak 1 czy 2, czyli można powiedzieć, że archaiczne bo schemat gry to etap walk, potem chwila wytchnienia na eksploracje, jakieś proste zagadki i znów walka. Ja tam takie giereczki lubię.
#40 Napisany 19 lutego 2020 - 08:01
W D3 grałem godzinę jak w slashera. Nie podobało mi się że gra jest trudna bo to nie Darki żebym chciał się meczyc.
#41 Napisany 19 lutego 2020 - 08:30
@Pawlik, a miałeś może okazję co-opa sprawdzić? Głównie o split-screen pytam. Jeśli to ma ręce i nogi i nie przeszkadza za bardzo, to pewnie sprawdzę giereczkę, mimo że estetyka Darksiders mi w ogóle nie leży.
#42 Napisany 19 lutego 2020 - 09:37
#43 Napisany 31 marca 2020 - 20:12
Do rzeczy, jak lubicie niewymagające izometryczne ciachanko z lajtową eksploracją to wyciśniecie z tego spin-offa Darków trochę funu. Kampania jest dość długa jak na tego typu grę. Przez paręnaście rozdziałów i garstkę bossków będziecie się tłuc z 15h.
Tłuc to dobre hasło, bo Genesis bardziej walką stoi niż wszystkim innym dookoła. Grając solo można płynnie zmieniać postacie. Wolniejszy i silniejszy War ma mocarne wjazdy i świetny specjal AOE. Strife z kolei na modłę dobrego twin-stick shootera wali z dystansu. Bardzo miodnie, że skillset bohaterów tak mocno się od siebie różni, wraz z progresem w grze coraz wyraźniej, bo można za nafarmioną kaskę oczywiście kupować nowe ciosy.
Miałem trochę bekę z tego farmienia, bo początkowo Genesis sprawiało wrażenie taniej szmiry ze smarftonów: dwie waluty, trzy sklepy, miliard questów które nikogo i ten system orbów ulepszających staty: nazbieraj ze 20 z przeciwników, żeby ulepszyć HP o 1%
Szybko się jednak okazało, że gierka loot dobrze skaluje. Na parę rozdziałow przed końcem miałem prawie wszystko, co ważne wykupione, a nie starałem się wszystkiego zbierać, więc o grindzie nie ma mowy.
Czemu wszystkiego nie zbierałem? A bo mapka i level design są średniackie. Zacznijmy od tego, że koncept metroidvaniowego backtrackingu tak średnio na jeża się sprawdza bez połączonego ze sobą świata (tak jak wyżej wspomniałem, gra jest podzielona na rozdziały). Fabularnie nie ma po co się wracać, a jedynie po znajdźki? Meh. Mapa jest do niczego, bo nawet nie zaznacza gdzie obecnie się znajdujemy i różnice wysokości są słabo widoczne. Niby nie jest to jakiś ogromny problem, bo miejscówki nie są duże, ale jak chce się wyczyścić znajdźki to się robi męczące. Nie pomaga szaro-szary dizajn, tj. copypasta assetów i bardzo podobnie wyglądający cały level. Fanem estetyki Darksiders nigdy nie byłem i Genesis pod tym względem też mnie nie przekonało. Poziom 11 chyba, ten z trucizną. Porażka. Tak nieczytelny, że aż jasność na zniczu podkręciłem na maksa, żeby zobaczyć kątem oka jakiś grapple point czy platformę pod mgłą.
Aha, no i to. May I present you: Darksiders Genesis!
i to nie, że ja specjalnie tego typu momenty wyszukiwałem, to jest nagminne w praktycznie każdym levelu poza bosskami.
Do szefków też mam małe ale. Może się mylę, ale sprawiali na mnie wrażenie jakby im pasek HP nierówno schodził. Bardzo szybko w pierwszej fazie, w ostatniej jak krew z nosa. Ciężko się planowało przez to np. odpalanie specjalnych ataków (transformacji).
Na sam koniec mnie dobiło, że
Nawet licznik czasu gry na Switchu nie działa dobrze:
pewnie sleep mode liczyło.
Na konsoli Nintendo 5/10, na innych sprzętach pewnie można dodać jedno oczko.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|