Patapon
#1 Napisany 16 lipca 2007 - 12:26
Jest to sweg orodzaju połączenie gry platformowej z grą muzyczną. Oryignalny design.
PSP wyrasta powoli na potęgę innowacyjnych gier.
Więcej info i premiery filmik dostępny tutaj:
http://www.skizo.org...ntra LocoRoco?!
Co o tej grze myślicie?
#2 Napisany 16 lipca 2007 - 13:35
Bullshit (2 gra i już potęga?). I popraw link, bo źle go wkleiłeś.PSP wyrasta powoli na potęgę innowacyjnych gier.
edit:
O co w tym biega?
edit2: Pomyliłeś nazwę gry. Nazywa się PataPon, nie PataGon. Różnica jest:
gameplay - http://pl.youtube.co...h?v=tp74M7JpENE
#3 Gość__* Napisany 16 lipca 2007 - 14:34
#4 Napisany 17 lipca 2007 - 14:09
Ale pewnie zagram
#5 Napisany 17 lipca 2007 - 14:32
Podaję linka do filmiku:
Jakie 2?Bullshit (2 gra i już potęga?).
Loco Roco, Crush, Exit 1 i 2, Mercury Meldtown 1 i 2, PQ: Practical Intelligence Quotient 2, Echochrome, Every Extend Extra, Lumines 1 i 2, Patapon to tylko pierwsze z brzegu wymienione pozycje o oryginalnym gameplayu.
#6 Napisany 19 lipca 2007 - 14:03
http://www.gametrail... ... 83249.html - filmik chyba w lepszej jakości niż na youtubie
#7 Gość__* Napisany 26 września 2007 - 15:56
#8 Gość__* Napisany 26 września 2007 - 16:49
Na DS jest ich kilka razy wiecej, wiec DS musi byc mega-hiper-giga-masakratorem skoro PSP jest potegaPSP wyrasta powoli na potęgę innowacyjnych gier.
Loco Roco w bieli i czerni jest orginalne?Oryignalny design.
Wyglada fajnie i moze sie skusze, ale jak ma to byc cos jak Loco Roco to dziekuje, postoje (LR jest fajne przez pierwsza godzine grania).Co o tej grze myślicie?
#9 Napisany 11 grudnia 2007 - 23:10
Jak dla mnie to szykuje się zjawiskowy hit, jak to się słodko rusza. Premiera w Japonii już 20 grudnia.
http://www.gametrail...ayer/28646.html
#10 Napisany 12 grudnia 2007 - 21:24
Pata Pata Pon!
#11 Napisany 12 grudnia 2007 - 21:56
http://www.gametrail...ayer/28830.html
A tu fragment z gry, omg, gra jest wyczesana w kosmos:
http://www.gametrail...ayer/28823.html
#12 Napisany 13 grudnia 2007 - 10:04
#13 Napisany 13 grudnia 2007 - 16:12
#14 Gość__* Napisany 20 grudnia 2007 - 13:18
Po Tym ja zagralem w gre :
http://psp-team.pl/f... ... t&p=107675
#15 Napisany 20 grudnia 2007 - 14:08
#16 Gość__* Napisany 20 grudnia 2007 - 16:45
problem mi sie zaczal na melodii X-XX-XX ..nie wiem jak to wstukac
Gralem w ta gre od 10 do 16:40 wiec pomysl..
dawno tak wciagajacej gry na psp nie bylo
#17 Napisany 20 grudnia 2007 - 22:12
#18 Gość__* Napisany 21 grudnia 2007 - 09:26
no i przeszedlem wreszcie to czego nie moglem zaliczyc
teraz problem sie zaczal z robalowym bosem w żarowym etapie..ale pewnie i tak przejde dalej
#19 Napisany 21 grudnia 2007 - 16:15
#20 Napisany 22 grudnia 2007 - 13:26
A ja tego nie mogę stwierdzić, bo nic nie rozumiem! Polecenia w krzaczkach to poważny problem dla mnie, co rusz zapominam gdzie co jest i wychodzę z gry, nie zapisawszy wcześniej postępów... Nie wiem w jaką wersję Wy gracie, ale moja jest zupełnie po japońsku, prócz kilku słowek(pata pon, na przykład XD).Szczerze powiedziawszy, podoba mi się to nawet bardziej niż LocoRoco.
#21 Napisany 22 grudnia 2007 - 15:00
#22 Gość__* Napisany 22 grudnia 2007 - 15:48
A ja tego nie mogę stwierdzić, bo nic nie rozumiem! Polecenia w krzaczkach to poważny problem dla mnie, co rusz zapominam gdzie co jest i wychodzę z gry, nie zapisawszy wcześniej postępów... Nie wiem w jaką wersję Wy gracie, ale moja jest zupełnie po japońsku, prócz kilku słowek(pata pon, na przykład XD).Szczerze powiedziawszy, podoba mi się to nawet bardziej niż LocoRoco.
czytaj moj temat na stronce ktora podalem..porednik duzo pomaga a gra jest latwa w odbiorze i nie przeszkadza to ze ktos cos mowi po jap..bo to sa zbedne texty
#23 Napisany 22 grudnia 2007 - 15:52
#24 Napisany 22 grudnia 2007 - 23:45
Chyba jednak poczekam do premiery w zrozumiałym języku, i jak gra będzie dostępna w EU to ją KUPIĘ(z pozdrowieniami dla tych co mi warna chcieli dać XD).zytaj moj temat na stronce ktora podalem..porednik duzo pomaga a gra jest latwa w odbiorze i nie przeszkadza to ze ktos cos mowi po jap..bo to sa zbedne texty
Gra się fajnie, ale wolę wiedzieć o czym do mnie gadają.
#25 Napisany 26 grudnia 2007 - 19:03
Po trailerach się tą grą maksymalnie jaram
#26 Napisany 26 grudnia 2007 - 20:36
Grę sprawdziłem i kompletnie jej nie czuje. Doceniam pomysłowość i klimat ale mimo wszystko nie czuje tej pozycji.
#27 Napisany 04 stycznia 2008 - 14:29
#28 Napisany 04 stycznia 2008 - 15:34
Wiesz, LocoRoco wymagało tylko 4 przycisków, z czego jeden tylko w menusachW najnowszym On The Spot na gamespot grali w Patapona. Gra wygląda na wykręconą w kosmos. Martwi mnie jedynie sterowanie, footage wyglądał tak jakby do sterowania były potrzebne tylko 4 klawisze odpowiedzialne za uderzanie w bębny. Albo wszystkie zagrania są z góry skryptowane albo ja kompletnie nie rozumiem mechaniki tej gry.
Ja się dalej zastanawiam, czy walki sprowadzaja się tylko do wydania komendy ataku? Bo zżera mnie ciekawosć
#29 Napisany 04 stycznia 2008 - 16:14
Wiesz, LocoRoco wymagało tylko 4 przycisków, z czego jeden tylko w menusachW najnowszym On The Spot na gamespot grali w Patapona. Gra wygląda na wykręconą w kosmos. Martwi mnie jedynie sterowanie, footage wyglądał tak jakby do sterowania były potrzebne tylko 4 klawisze odpowiedzialne za uderzanie w bębny. Albo wszystkie zagrania są z góry skryptowane albo ja kompletnie nie rozumiem mechaniki tej gry.
Ja się dalej zastanawiam, czy walki sprowadzaja się tylko do wydania komendy ataku? Bo zżera mnie ciekawosć
Obejrzyj on the spot. Oprócz samych walk, masz jeszcze miasto gdzie tworzysz jednostki, zdobywasz surowce itd.