#31 Napisany 09 kwietnia 2021 - 08:12
#32 Napisany 09 kwietnia 2021 - 08:20
Dobre Sunny oddaje swoje gry Mikrosoftowi do gejpasa, a zawistny Mikrosoft jak widac na obrazku powyżej.
#33 Napisany 09 kwietnia 2021 - 10:09
Czy Kaxi już wie o co w tej grze chodzi?
#34 Napisany 06 lipca 2021 - 16:37
Kaxi, koniec żartów, State of Play powinno nam już definitywnie wyjaśnić czym będzie Deathloop...
https://www.eurogame...coming-thursday
Ten post był edytowany przez nole dnia: 06 lipca 2021 - 16:38
#35 Napisany 10 lipca 2021 - 07:55
Dishonored w trybie Chaosu spotyka No One Lives Forever i Hitmana. Oby było w pecetowym Game Passie od razu na premierę
#36 Napisany 10 lipca 2021 - 08:12
Nie będzie afaik, bo do uruchomienia wymagać ma launchera Bethesdy.
a szkoda
#37 Napisany 10 lipca 2021 - 08:45
Deathloop kupuję Day One, od pierwszej prezentacji grzeje mnie design i pomysł na na tę grę
Naprawdę, jak już wyjdzie coś nowego od Arcane i może Id w Game Pass, zracjonalizuje sobie zakup Xboxa. Chociaż wtedy, będzie już Xbox SX Pro
#38 Napisany 10 lipca 2021 - 10:03
#39 Napisany 11 lipca 2021 - 00:51
W tym roku chyba tylko FH5 i MGS są warte uwagi.
#40 Napisany 11 lipca 2021 - 20:51
Z tymi wszystkimi mocami wygląda to na gameplayach jakby przeciwnicy nie stanowili w ogóle wyzwania.
#41 Napisany 11 lipca 2021 - 21:18
To Arcane, w Dishonored 2 moce też wyglądały mocarnie a gra była taką piaskownicą z wyzwaniami. Założę się, że każda arena będzie miała x możliwości przejścia i łatwa nie będzie.Z tymi wszystkimi mocami wygląda to na gameplayach jakby przeciwnicy nie stanowili w ogóle wyzwania.
Taka mieszanka właśnie szybszego D2 z klimatem No One Lives Forever
#42 Napisany 12 lipca 2021 - 06:15
To Arcane, w Dishonored 2 moce też wyglądały mocarnie
Masło maślane lol, ale moce były mocarne:
#43 Napisany 20 sierpnia 2021 - 13:01
https://youtu.be/wBmyRAH55QQ
#44 Napisany 28 sierpnia 2021 - 17:47
#45 Napisany 29 sierpnia 2021 - 16:35
Ale to chyba nie rogue-like, skoro świat jest zawsze taki sam, a ty go sobie musisz po prostu rozkminić, raczej coś w stylu Majora's Mask.
#46 Napisany 29 sierpnia 2021 - 17:05
#47 Napisany 31 sierpnia 2021 - 15:40
#48 Napisany 09 września 2021 - 21:30
#49 Napisany 13 września 2021 - 13:16
Wyszedł fantastyczny tytuł :
https://www.metacrit...ion-5/deathloop
Ten post był edytowany przez nole dnia: 14 września 2021 - 09:11
#50 Napisany 13 września 2021 - 13:39
#51 Napisany 13 września 2021 - 13:43
#52 Napisany 13 września 2021 - 13:47
Wow. Miałem mnóstwo zastrzeżeń do marketingu tej gry, ale klimat mi siedzi, więc może się skuszę! Przy takich notach!
#53 Napisany 13 września 2021 - 14:03
A wiesz już chociaż o co w tej grze chodzi?
#54 Napisany 13 września 2021 - 14:04
Odpowiem za Kaxiego
#55 Napisany 13 września 2021 - 14:29
A wiesz już chociaż o co w tej grze chodzi?
Kogo to obchodzi? Ma fajną nazwę, jest na PS5 i się szczylo.
#56 Napisany 15 września 2021 - 16:10
Z zajebistymi postaciami, mnóstwem żartów i bluzgów. Mocno zakręcona, jeśli chodzi o fabułę i loopy, ja to kupuje w 100%.
Świetnie, że gra nie prowadzi za rączkę zarówno w kwestii zagadek, kolejności fabuły czy piaskownicowych możliwości dotarcia do celu. Gra nie robi z Ciebie debila i daje naprawdę mnóstwo możliwości.
I jest bardziej rougelite’m, niż wszystkim się wydaje. Nie ma co prawda losowych plansz, ale są 4 spore części wyspy, każda w 4 wersjach, zależnie od pory dnia, szybko się nie znudzi.
Mam ogranie jakieś 2-3 godziny, jestem oczarowany, ale i tak jestem przekonany, że sprzedażowo to będzie porażka. Gorzej, niż D2 i Prey, które sprzedały się bardzo słabo. Mam wrażenie, że to zbyt niszowa gierka jednak mam nadzieję, że MS będzie dalej pchał kasę w kolejne projekty Arkane.
Gra szybko stanieje, zaraz na płycie będą używki za 150 zł
No i ta wykurwiście zajebista Julienne
#57 Napisany 15 września 2021 - 16:17
To w końcu jest rogalik czy nie?
W sensie, jak jest tak jak w returnal że nie można sejwować, a po zgonie po 4h cofa Cię do początku, to trochę skucha.
Do jakiego stopnia tam jest ta rogalikowość?
czytam tu i tam i jakoś każdy to albo przemilcza (albo specjalnie ukrywa?)
#58 Napisany 15 września 2021 - 16:28
1. Po każdej śmierci zaczynasz od początku, jednak broń, umiejętności czy wiedza częściowo pozostają
2. Nie musisz za każdym razem przechodzić wszystkiego, po śmierci masz do wyboru jedną z 4 lokacji w 4 porach dnia. Cudownie połączono przyczynowo-skutkowo. Jednak po śmierci, każda lokacja się resetuje, bossowie też
Edit
Nie ma opcji, żeby cofać się tak, jak w Returnal. DL nie jest aż tak opresyjny, gra jest łatwiejsza choć bardziej złożona. Jak coś tracisz, to bardziej 10 minut niż 4 godziny
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 15 września 2021 - 16:31
#59 Napisany 15 września 2021 - 19:02
ale się sejwuje kiedy się chce czy nie?
weźże w końcu się zlituj
#60 Napisany 15 września 2021 - 19:18
Nie wiemale się sejwuje kiedy się chce czy nie?
weźże w końcu się zlituj
Sprawdzę wieczorem
Edit
Nie ma zwykłego save’a. Ale to nie jest takie proste, bo po wyjściu i wejściu z powrotem do gry:
1. Zaczynasz dany sektor o danej porze od początku
2. Loop’a (czyli dnia) nie zaczynasz od początku
Czyli jeśli zrobiłeś misje rano, wychodzisz w trakcie misji popołudniu - wracasz w tej misji popołudniowej z tym progresem na postaci
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 15 września 2021 - 19:43
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|