Mario Kart Wii
Rozpoczęte przez
Krill
, 16 07 2007 20:06
245 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 16 lipca 2007 - 20:06
Kolejnym niezwykle istotnym dla strategii Nintendo produktem, którzy ujrzał światło dzienne podczas kwiecistej przemowy Reginalda Fils-Aime podczas niedawnego E3 Business & Media Summit 2007 jest czwarta już odsłona flagowego racera z maskotkami firmy wykorzystująca Wii Wheel w najlepszym stylu.
Niestety, jak można się było spodziewać, niewiele wiadomo o tym projekcie poza kilkoma luźno rzucownymi przez Reggiego słowami i krótkim filmikiem :
Czego zatem oczekujemy od nowego Mario Kart ?
Osobiście liczę po prostu na jeszcze więcej wszystkiego- postaci, tras i trybów- także w multi oraz online- tytuł ten wraz ze Smash Bros pewnie zmusi mnie do podłączenia Wii do internetu. Do tego grafika wydaje się być nieco podciągnięta w stosunku do ostatniej odsłony serii na GameCube, co zawsze jednak trzeba odnotować i pochwalić, nawet w tego typu grze z umowną oprawą. Nie jest to z pewnością do tej pory osiągnięty poziom Mario Galaxy, ale ważne, by została zachowana grywalność, która zawsze przyciągała jak magnes chętnych do wcielania się w Mariana i resztę pociesznej ekipy Nintendo popylającej w kolorowych kartach.
#2 Gość__* Napisany 16 lipca 2007 - 20:33
MK z N64 do dziś stanowi dla mnie jeden z najbardziej grywalnych tytułów na multi w ogóle więc rad jestem niezmiernie że Wii dostanie MK. Must-have się szykuje jak dla mnie.
#3 Napisany 16 lipca 2007 - 21:33
Z gry sie cieszę, ale Wii Wheel wygląda żałośnie, poza tym Ubi Soft wymyslilo takie cos pol roku temu.
#4 Napisany 17 lipca 2007 - 08:34
Z pewnością Wii Wheel dodawane do zestawu jest sprytnym chwytem marketingowym, ale fakt- sprawia wrażenie nieco paściarskiego. Tak czy inaczej każdy kto kupi nowe Mario Kart, kupi jednocześnie kierownicę, więc mam nadzieję, że w praniu okaże się zabawna i nie powędruje gdzieś na dno szafy...
#5 Napisany 17 lipca 2007 - 08:36
Tylko co to za kierownica bez force feedback?
#6 Napisany 17 lipca 2007 - 08:47
Faktycznie, słowo 'kierownica' wydaje się nieco zbyt przesadzone w odniesieniu do konstrukcji tak prostej- by nie rzec prymitywnej- jak Wii Wheel...
No właśnie - nie bez przypadku drugi człon nazwy to 'wheel' - ten gadżecik to po prostu takie proste 'kółko' , bajerek bez którego spokojnie będzie można się obejść. No, ale jako, że już coś takiego dostajemy, to można tylko mieć nadzieję, że będzie zabawne chociaż przez te pierwsze pół godzinki grania.
Jeszcze wypowiadając się na temat jedynego dostępnego obecnie filmiku- chwilami sprawiał wrażenie jakby był puszczony w zwolnionym tempie, trochę się to wszystko ślimaczyło, ale miejmy nadzieję, że kiedy pojawi się grywalny build (np. na Tokyo Game Show 07) to tytuł ten okaże się miodny tak jak poprzednie części.
No właśnie - nie bez przypadku drugi człon nazwy to 'wheel' - ten gadżecik to po prostu takie proste 'kółko' , bajerek bez którego spokojnie będzie można się obejść. No, ale jako, że już coś takiego dostajemy, to można tylko mieć nadzieję, że będzie zabawne chociaż przez te pierwsze pół godzinki grania.
Jeszcze wypowiadając się na temat jedynego dostępnego obecnie filmiku- chwilami sprawiał wrażenie jakby był puszczony w zwolnionym tempie, trochę się to wszystko ślimaczyło, ale miejmy nadzieję, że kiedy pojawi się grywalny build (np. na Tokyo Game Show 07) to tytuł ten okaże się miodny tak jak poprzednie części.
#7 Gość__* Napisany 07 sierpnia 2007 - 18:16
No tak koleczko jako nakladka na wiimote'a to badziew. MK 64 bylo cudne a DD fajne, choc moze tu wazy sentyment. MK Wii zapewne bedzie doba gra przynajmniej, ta seria zawsze stala na wysokim poziomie a podroby a la Crash Team Racing, czy Speed Freaks sa, a raczej byly zalosne
#8 Napisany 15 sierpnia 2007 - 21:20
W sieci pojawiła się dość obszerna zapowiedź wraz z kiepskiej jakości screenami z najnowszej odsłony racera z Hydraulikiem i resztą maskotek Nintendo w rolach głównych :
http://computerandvi...e.php?id=169996
Trzeba przyznać, że jest to bardzo interesujące info. Wnioskując po obrazkach tytuł ten prezentować się będzie jak na Mario Kart przystało- nienagannie, pastelowo i cukierkowo jak zawsze. Zdaniem naocznych świadków widać, że designerom zależy na powrocie do korzeni serii jeśli chodzi o mechanikę rozgrywki.
Wygląda na to, że po raz kolejny ludzie, którzy tak jak ja w wyścigówki w ogóle nie grają, zrobią wyjątek by sprawdzić nowe Mario Kart. Tryb Battle, jazda online w dwanaście osób czy też np. powracające z poprzednich części ulubione trasy każą uzbroić się w cierpliwość w oczekiwaniu na ten kapitalnie zapowiadający się projekt. Czuć drzemiący w nim, ogromny potencjał
http://computerandvi...e.php?id=169996
Trzeba przyznać, że jest to bardzo interesujące info. Wnioskując po obrazkach tytuł ten prezentować się będzie jak na Mario Kart przystało- nienagannie, pastelowo i cukierkowo jak zawsze. Zdaniem naocznych świadków widać, że designerom zależy na powrocie do korzeni serii jeśli chodzi o mechanikę rozgrywki.
Wygląda na to, że po raz kolejny ludzie, którzy tak jak ja w wyścigówki w ogóle nie grają, zrobią wyjątek by sprawdzić nowe Mario Kart. Tryb Battle, jazda online w dwanaście osób czy też np. powracające z poprzednich części ulubione trasy każą uzbroić się w cierpliwość w oczekiwaniu na ten kapitalnie zapowiadający się projekt. Czuć drzemiący w nim, ogromny potencjał
#9 Napisany 05 września 2007 - 22:58
http://www.n-europe....s.php?nid=11019
Najważniejsze, że potwierdzono multi dla aż 16 graczy - ale będzie mayhem
Poza tym zapowiedziano nowe kombinacje w powietrzu, a także przeniesienie wszystkich tras z DS-a.
Najważniejsze, że potwierdzono multi dla aż 16 graczy - ale będzie mayhem
Poza tym zapowiedziano nowe kombinacje w powietrzu, a także przeniesienie wszystkich tras z DS-a.
#10 Napisany 05 września 2007 - 23:00
No to super. W końcu nie będzie tylko 16 tras.
#11 Napisany 06 września 2007 - 20:08
http://www.n-europe.com/news.php?nid=11019
Najważniejsze, że potwierdzono multi dla aż 16 graczy - ale będzie mayhem
Poza tym zapowiedziano nowe kombinacje w powietrzu, a także przeniesienie wszystkich tras z DS-a.
Niestety, okazuje sie, że powyższe informacje to jedynie czyste spekulacje na temat motywów, które pismacy życzyliby sobie ujrzeć w grze! Nintendo nic takiego nie potwierdziło.
Oświadczenie :
“The details printed in Official Nintendo Magazine 21 regarding Mario Kart Wii were healthy speculation on our part and are in no way an official announcement from Nintendo. We are sorry if we have mislead anyone. We do not set out to mislead our readers. ONM apologises profusely for any misunderstandings that this has caused.” - ONM
#12 Napisany 10 października 2007 - 13:54
Motory w Mario Kart o_O
Tylko czemu tak brzydko?
#13 Napisany 10 października 2007 - 15:08
Mario Kart to od zarania dziejów brzydka seria. Może taka stylistyka?
#14 Napisany 10 października 2007 - 17:59
Po statycznych obrazkach nie ma co oceniać, za dużo się z Mario Karcie dzieje, żeby pakować tam miliony polygonów i zabójczą rozdzielczość podłoża. Double Dash!! też zbyt fajnie na screenach się nie prezentuje, ale kto by się tym przejmował?
#15 Gość__* Napisany 11 października 2007 - 06:12
Motorstorm ma zły wpływ na gry. Najpierw motory w PGR4 teraz a MK.
Gra wygląda jak Douibe Dash więc brzydko nie jest.
Nintendo Fall Press Conference 07 Gameplay Presentation
http://www.gametrail...ayer/26213.html
Skoki w śnieżnej trasie dobijają . Snowboard z tego robią
Gra wygląda jak Douibe Dash więc brzydko nie jest.
Nintendo Fall Press Conference 07 Gameplay Presentation
http://www.gametrail...ayer/26213.html
Skoki w śnieżnej trasie dobijają . Snowboard z tego robią
#16 Napisany 11 października 2007 - 06:47
Bardzo mi się podoba ten filmik ! Mario Kart powraca i już to samo w sobie jest wspaniałe (bo to chyba jedyne wyścigi w które mam ochotę grać,hehe), ale w końcu można się odnieść do czegoś więcej niż do galerii statycznych screenów.
Już sam motyw z umieszczeniem w grze pojazdów innych niż karty jest świetny, zaś akcje takie jakie wykonuje Marian właśnie na interesująco skonstruowanej śnieżnej trasie czy też pomykając na swoim czerowanym ścigaczu dodadzą dynamizmu i będą powiewem świeżości. Niech tylko twórcy nie przesadzą i nie uczynią z wykonywania trików głownej części zabawy, bo widzę to po prostu jako fajny bajerek, którego w poprzednich częściach troszkę brakowało.
Pytanie tylko, czy odpowiadać za ich wykonywanie będą ruchy willotem/nunchukiem czy tez trzeba będzie wdusić jakiś przycisk ...
Już sam motyw z umieszczeniem w grze pojazdów innych niż karty jest świetny, zaś akcje takie jakie wykonuje Marian właśnie na interesująco skonstruowanej śnieżnej trasie czy też pomykając na swoim czerowanym ścigaczu dodadzą dynamizmu i będą powiewem świeżości. Niech tylko twórcy nie przesadzą i nie uczynią z wykonywania trików głownej części zabawy, bo widzę to po prostu jako fajny bajerek, którego w poprzednich częściach troszkę brakowało.
Pytanie tylko, czy odpowiadać za ich wykonywanie będą ruchy willotem/nunchukiem czy tez trzeba będzie wdusić jakiś przycisk ...
#17 Napisany 11 października 2007 - 14:36
A ja po obejrzeniu filmiku stwierdziłem, że ładnie to wyglądaTylko czemu tak brzydko?
#18 Napisany 14 października 2007 - 16:20
Online jednak dla 12 graczy. Mało? Skądże!
Mario Kart DD to u mnie "rodzinna" gra, zresztą własnie z jej powodu nie mogę się pozbyć GaCka bo ktoś w domu odebrałby to jako osobistą tragedię Mario Kart Wii to jedna z przyczyn, że czuję sie jakby ucieczka przed Wii była niemożliwa
Mario Kart DD to u mnie "rodzinna" gra, zresztą własnie z jej powodu nie mogę się pozbyć GaCka bo ktoś w domu odebrałby to jako osobistą tragedię Mario Kart Wii to jedna z przyczyn, że czuję sie jakby ucieczka przed Wii była niemożliwa
#19 Gość__* Napisany 14 października 2007 - 16:33
Swietnie to wyglada. Moze byc moja pierwsza gra jak zapupie Wii. Najwazniejszy jest jednak multiplayer on-line, bo taka gra nadaje sie do tego jak inna. Pozatym trasa sniezna jest niesamowita. Poprostu cudenko w Mojej opini. Moze to od tego, ze kocham wszystkie poziomy (w kazdej grze) w konwencji zimowej. FF:CC na NGC poprostu mial najbardziej klimatyczny level w jaki przyszlo Mi okazje grac. Ale to nie ten temat i nie bede dalej offtopowal.
#20 Napisany 19 października 2007 - 16:12
#21 Napisany 10 listopada 2007 - 19:20
Entuzjastyczna zapowiedź po angielsku na CVG :
http://www.computera... ... ?id=175305
tam także nowe screeny.
http://www.computera... ... ?id=175305
tam także nowe screeny.
#22 Napisany 02 lutego 2008 - 11:27
Mamy, jak się zdaje, dośc istotny przeciek na temat tej gry. Jeśli owa informacja okaże się prawdziwa (a na taką mi osobiście wygląda), to wychodzi na to, że tytuł gry został zaakceptowany jako finalny, no i przede wszystkim mamy już boxart. Za autentycznością owego obrazka przemawiać może fakt, że pudełko jest słusznie większe, by pomieścić Wii Wheel:
żródło: http://www.gameonnintendo.com
P.S. - Warto też przeczytać najświeższą chyba zapowiedź nowego Mario Kart na :
http://www.computera... ... ?id=180958
żródło: http://www.gameonnintendo.com
P.S. - Warto też przeczytać najświeższą chyba zapowiedź nowego Mario Kart na :
http://www.computera... ... ?id=180958
#23 Napisany 02 lutego 2008 - 11:36
Osobiście uważam że to fake. Ciekawi mnie tez czy bedzie wersja bez wheela. Tak ogólnie.
#24 Napisany 02 lutego 2008 - 11:40
Mnie ów box wydał się ładnie zdesignowany, ma wszystko na swoim miejscu i spokojnie mógłby powędrować do sklepów, ale oczywiście zanim informacja o wyglądzie pudełka tej gry nie będzie oficjalna, nalezy mimo wszystko traktować obrazek ten jako fake.
#25 Napisany 02 lutego 2008 - 14:33
a mnie ciekawi czy wiilot wychylany na boki (z wheelem czy bez) zwyczajnie DA RADĘ w tej grze. Czy sterowanie będzie "ostre" dające poczucie panowania nad kartem, czy też (czego trochę się obawiam) będzie "tak sobie". Oby wszystko grało bo Mario Kart na Gacława to w moim domu zdecydowanie GRA NR 1.
#26 Napisany 02 lutego 2008 - 15:41
To w końcu istotna dla Nintendo seria, więc panowie z Kioto nie powinni schrzanić nowej odsłony, zwłaszcza pod względem sterowania. Chociaż bardziej typowałbym, że będzie ono właśnie na maxa aracdeowe czyli dokładnie "takie sobie" pod względem uczucia panowania nad kartem(lub motorem). No, ale w końcu to tylko (a może raczej aż) wyścigi maskotek firmy, więc tytuł musi być, zgodnie z ideologią firmy, przystępny dla wszystkich, wiec tak też zapewne będzie jeśli chodzi o kierowanie bolidami.
#27 Napisany 02 lutego 2008 - 20:00
"takie sobie" sterowanie nie jest przystępne dla wszystkich, mam przykład z golfa w Wii sports gdzie w sytuacji gdy piłeczka jest o centymetry od dołka to ja potrafię uderzyć dość słabo ale jednoczesnie dosyc mocno, żeby wiilot w ogóle zauwazył ten ruch ale mój dzieciak ma już z tym duzy problem
ale tak piszesz - w koncu to arkade i tak naprawdę cały czas jest gaz do dechy a skręty zazwyczaj też są maksymalne więc mam jednak nadzieję że to akurat w tym przypadku wszystko zadziała
ale tak piszesz - w koncu to arkade i tak naprawdę cały czas jest gaz do dechy a skręty zazwyczaj też są maksymalne więc mam jednak nadzieję że to akurat w tym przypadku wszystko zadziała
#28 Napisany 06 lutego 2008 - 11:48
http://wii.ign.com/a...9/849925p1.html
Trochę newsów z Famitsu.
- 12 osób online i 4 na splitscreenie (nie wiem czy 4 osoby na 1 konsoli moga grać online)
- karty i motory robią triki, które po wylądownaiu dają boosta
- 16 nowych tras i 16 starych
- można wsadzić swojego Mii do karta i ścigac się online
- ściaganie ghost data
- prawdopodobnie: Mario Kart Channel, który pozwala z menu oglądać rekordy itp
- z innego źródła: w Dżaponi premiera powinna odbyć się 10 kwietnia!
Trochę newsów z Famitsu.
- 12 osób online i 4 na splitscreenie (nie wiem czy 4 osoby na 1 konsoli moga grać online)
- karty i motory robią triki, które po wylądownaiu dają boosta
- 16 nowych tras i 16 starych
- można wsadzić swojego Mii do karta i ścigac się online
- ściaganie ghost data
- prawdopodobnie: Mario Kart Channel, który pozwala z menu oglądać rekordy itp
- z innego źródła: w Dżaponi premiera powinna odbyć się 10 kwietnia!
#29 Napisany 06 lutego 2008 - 12:01
Czyli MK zamienia się w Excite Truck. Dobrze, dobrze.karty i motory robią triki, które po wylądownaiu dają boosta
#30 Napisany 06 lutego 2008 - 14:07
Mam mieszane uczucia co do dodania tych tricków. Zapewne będą one w przemyślany sposób wplecione w gameplay i dodadzą jeszcze więcej dynamiki na trasie, no ale właśnie trochę to mi nie pasuje do wizerunku tej serii. Może jestem po prostu zatwardziałym zwolennikiem Mario Kart 64. Zobaczymy więc jak to wyjdzie w praniu.
Fajnie za to pomyślano o możliwości wykorzystania Mii. Przestanę w końcu wcielać się w Bowsera. Albo Mario. Mały detal, a bardzo sympatyczny. Podobnie jak pozostałe featury wymienione w Famitsu.
Inne nowe featury to :
Fajnie za to pomyślano o możliwości wykorzystania Mii. Przestanę w końcu wcielać się w Bowsera. Albo Mario. Mały detal, a bardzo sympatyczny. Podobnie jak pozostałe featury wymienione w Famitsu.
Inne nowe featury to :
- online league and a global world ranking
- local rankings
- channel for online aspect
- send and receive time attack scores online, online ranking for time attack as well
- upload/download Ghosts