Mario Kart Wii
#31 Napisany 06 lutego 2008 - 15:00
#32 Napisany 06 lutego 2008 - 15:49
http://gonintendo.com/?p=35030
Mario Kart courses.
NEW:
Mushroom Cup
Luigi Circuit
Moo Moo Country
Mushroom Canyon
Toad Factory
Flower Cup
Mario Circuit - Figure-8 with underpass
Coconuts Mall
DK Snowboard Cross
Wario Mines
OLD:
Shell Cup
GC Peach Beach
DS Yoshi Falls
SFC Ghost Swamp 2
64 Mario Circuit
Banana Cup
64 Sherbert Land
GBA Hey Ho Beach
DS Monty Town
GC Waluigi Stadium
#33 Napisany 06 lutego 2008 - 16:05
#34 Napisany 06 lutego 2008 - 19:19
Most importantly, for those unsure about playing the game with the Wii Wheel, screenshots in Famitsu have shown that GameCube controller support will also be included!
#35 Napisany 06 lutego 2008 - 19:23
Hmmm. Ciekawe na którym kontrolerze będzie łatwiej wygrywać. Bo pewnie będzie im ciężko idealnie to wyważyć. W SSBB było łatwiej, bo w sumie sterowanie na każdym kontrolerze jest takie samo. Tutaj gałka a wychył robi jednak różnicę. No zobaczymy...heh, a ten "drobiazg" zauważyliście?
#36 Napisany 06 lutego 2008 - 19:51
#37 Napisany 06 lutego 2008 - 19:52
#38 Napisany 06 lutego 2008 - 20:45
-mutiplayer na czterech graczy oferuje dodatkowo rozgrywkę z 8 przeciwnikami komputerowymi (tego nie było Double Dash)
-na pewno możemy spodziewac się nowych powerup’ów (jeden nawet jest widoczny )
#39 Napisany 06 lutego 2008 - 21:31
#40 Napisany 06 lutego 2008 - 21:36
bloczki z odwróconymi znakami zapytania czy pioruny
a to tego nie ma w MK DD?
#41 Napisany 06 lutego 2008 - 21:38
#42 Napisany 06 lutego 2008 - 21:43
Krill z tego co pamiętam to są te bloczki z odwróconymi znakami zapytania (tylko w zmienionej formie) i piorun w DD.Mam nadzieję, że powrócą powerupy znane z Mario Kart 64, jak na przykład bloczki z odwróconymi znakami zapytania czy pioruny
#43 Napisany 07 lutego 2008 - 08:54
No i w końcu gra z Mario w tytule bez power-upów nie mogłaby chyba istnieć...
#44 Napisany 07 lutego 2008 - 21:44
Jak sobie przypomne moje sesje multi we 3 w MK 64, to zawsze lubiłem pierdyknąć kogoś czerwoną skorupą i zasadzić mu pioruna na parę metrów przed metą, śmiejąc się szyderczo.
Ale nic tak nie przyspiesza bicia serca jak masz kolczastą ,niebieską skorupę ,gorzej jak przeciwnik ją ma .Z tego co pamiętam były dwie odmiany :
-jedna niszczyła wszystkich po drodze
-druga pędziła tylko do prowadzącego
Brakowało mi jedynie z N64 tego pakietu bananów (można było obierać strategiczne punkty ), zamiast owego powerupa dostaliśmy w DD jeden wielki owoc egzotyczny , który jest dostępny wyłącznie dla małp .
#45 Napisany 15 lutego 2008 - 15:16
Mamy, jak się zdaje, dośc istotny przeciek na temat tej gry. Jeśli owa informacja okaże się prawdziwa (a na taką mi osobiście wygląda), to wychodzi na to, że tytuł gry został zaakceptowany jako finalny, no i przede wszystkim mamy już boxart. Za autentycznością owego obrazka przemawiać może fakt, że pudełko jest słusznie większe, by pomieścić Wii Wheel:
żródło: http://www.gameonnintendo.com
ta okładka została potwierdzona, fajna
#46 Napisany 15 lutego 2008 - 15:57
Liczę oczywiście na szybką premierę, choć bardziej i szybciej przez internet chciałbym już grać w Super Smash Bros. Brawl .
#47 Napisany 15 lutego 2008 - 18:29
- 12 player online
- friends or random players
- local or worldwide
- Ability to check if friends are online
- special events to participate in. These events will change over time.
http://gonintendo.com/?p=35775
#48 Napisany 15 lutego 2008 - 18:34
#49 Napisany 15 lutego 2008 - 18:49
- friends or random players
moment, moment... czy to oznacza, że nie będziemy skazani na "friendsów"?
#50 Napisany 15 lutego 2008 - 20:53
- friends or random players
moment, moment... czy to oznacza, że nie będziemy skazani na "friendsów"?
A kiedyś byliśmy? W każdej grze można grać z buractwem ze świata (które się rozłącza i nie ma to sensu).
#51 Napisany 16 lutego 2008 - 13:18
Jeśli nie to dobrze i ma to to tyle samo sensu jak w każdej innej grze sieciowej na jakiejkolwiek platformie, gdzie możemy grać zarówno ze znajomymi jak i zupełnie obcymi ludźmi.
#52 Napisany 18 lutego 2008 - 14:40
#53 Napisany 18 lutego 2008 - 16:42
#54 Napisany 18 lutego 2008 - 20:17
#55 Napisany 18 lutego 2008 - 22:40
Mam nadzieję, że nie brano poprawki, że ściganci będą słabo panować nad maszynami
#56 Napisany 18 lutego 2008 - 23:00
#57 Napisany 19 lutego 2008 - 12:30
Hands-on na IGN. Są też trzy nowe screeny.
Nie piszą nic o grafice czy efektach, jest za to o sterowaniu, boostach, trikach, postaciach, pojazdach, trasach, powerupach i trybie online.
#58 Napisany 19 lutego 2008 - 20:04
http://gonintendo.com/?p=35990
Previews: Mario Kart Wii
http://www.1up.com/d...age?cId=3166349
Screeny:
http://www.1up.com/d...1012&sec=IMAGES
Wydaje mi się że ten Mario Kart wygląda zdecydowanie lepiej , biorąc pod uwagę niektóre obrazki .No ale powoli zacyznam sie zastanawiac czy Double Dash nie był ładniejszy.