Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mario Kart Wii


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
245 odpowiedzi na ten temat

#31 fingus Napisany 06 lutego 2008 - 15:00

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Na tę grę czekam najbardziej. :^^: Szkoda, że póki co, jest tak mało informacji. Zobaczymy, jak będzie z tymi trickami, może być fajne urozmaicenie. W sumie już w poprzednich częściach były "tricki" - np. poślizg, czy szybszy start przy odliczaniu. ;-)
  • 0

#32 Malutki Napisany 06 lutego 2008 - 15:49

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Trochę skanów :
http://gonintendo.com/?p=35030

Mario Kart courses.
NEW:
Mushroom Cup
Luigi Circuit
Moo Moo Country
Mushroom Canyon
Toad Factory
Flower Cup
Mario Circuit - Figure-8 with underpass
Coconuts Mall
DK Snowboard Cross
Wario Mines
OLD:
Shell Cup
GC Peach Beach
DS Yoshi Falls
SFC Ghost Swamp 2
64 Mario Circuit
Banana Cup
64 Sherbert Land
GBA Hey Ho Beach
DS Monty Town
GC Waluigi Stadium


  • 0

#33 gruby Napisany 06 lutego 2008 - 16:05

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Brzydkie to jak noc. Ale spróbuję, a co tam. Double Dash mnie odstraszył prostotą, durnym systemem duetów i ślamazarnością, ale mam ochotę wyhaczyć pierwszego w życiu Mario Karta. Niech stracę!
  • 0

#34 Voo Napisany 06 lutego 2008 - 19:19

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:
heh, a ten "drobiazg" zauważyliście? :)

Most importantly, for those unsure about playing the game with the Wii Wheel, screenshots in Famitsu have shown that GameCube controller support will also be included!


  • 0

#35 fingus Napisany 06 lutego 2008 - 19:23

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:

heh, a ten "drobiazg" zauważyliście?

Hmmm. Ciekawe na którym kontrolerze będzie łatwiej wygrywać. :^^: Bo pewnie będzie im ciężko idealnie to wyważyć. W SSBB było łatwiej, bo w sumie sterowanie na każdym kontrolerze jest takie samo. Tutaj gałka a wychył robi jednak różnicę. No zobaczymy... :hmmm:
  • 0

#36 Kaxi Napisany 06 lutego 2008 - 19:51

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 160 Postów:
Kurka, fajne opcje, spory online, na pewno fajna gra jak kazdy MK, ale grafike to ma do dupy.
  • 0

#37 Krill Napisany 06 lutego 2008 - 19:52

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Ciekawe czy alternatywne sterowanie joypadem od GameCube'a stanie się powoli standardem- przynajmniej w grach produkowanych przez Nintendo. W zasadzie nie mam nic przeciwko, niewątpliwie jednak zdecydowanie wolę grać wiilotem umieszczonym w Wii Wheel niż w standardowy sposób. Inna sprawa, że rzeczywiście jeden rodzaj sterowania może mieć przewage nad drugim. Liczę na to, że okaże się iż wiilot jest po prostu lepszym wyborem, czyniąc z możliwości grania na padzie od Kostki jedynie ciekwaostkę.
  • 0

#38 Malutki Napisany 06 lutego 2008 - 20:45

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Co do grafiki to wydaje się ,że jest to poziom Mario Kart DD ,ale z oceną jej wstrzymam się jeszcze .Przeglądając te skany dwie rzeczy wpadły mi w oko :
-mutiplayer na czterech graczy oferuje dodatkowo rozgrywkę z 8 przeciwnikami komputerowymi (tego nie było Double Dash)
-na pewno możemy spodziewac się nowych powerup’ów (jeden nawet jest widoczny :^^: )
  • 0

#39 Krill Napisany 06 lutego 2008 - 21:31

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Mam nadzieję, że powrócą powerupy znane z Mario Kart 64, jak na przykład bloczki z odwróconymi znakami zapytania czy pioruny. Potrafiły namieszać, ale jednocześnie nie były przesadzone. Ważne, żeby wszystkiego było więcej, tak jak w przypadku maksymalnej ilości postaci biorących udział w tych szalonych, przesiąkniętych specyficznym klimatem Ninendo wyścigach.
  • 0

#40 Voo Napisany 06 lutego 2008 - 21:36

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:

bloczki z odwróconymi znakami zapytania czy pioruny


a to tego nie ma w MK DD? :hmmm:
  • 0

#41 fingus Napisany 06 lutego 2008 - 21:38

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Ja tam na grafikę nie narzekam - pomijając może to, że screeny są mikroskopijne. Ale ten poziom z pałacem wygląda na bardziej urozmaicony, niż większość z DD, a na innym widać pokaźny zasięg widzenia (o ile to nie tło). Wszystko jest kolorowe i ładne, tak jak być powinno. Jeśli będzie to wszystko biegać w stałych 60 klatkach, to ja to akceptuję. :klaszcze:
  • 0

#42 Malutki Napisany 06 lutego 2008 - 21:43

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Mam nadzieję, że powrócą powerupy znane z Mario Kart 64, jak na przykład bloczki z odwróconymi znakami zapytania czy pioruny

Krill z tego co pamiętam to są te bloczki z odwróconymi znakami zapytania (tylko w zmienionej formie) i piorun w DD.
  • 0

#43 Krill Napisany 07 lutego 2008 - 08:54

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Mam nadzieję, że koderzy znów je dobrze wykorzystają, albo przynajmniej zastąpią je innymi, nie mniej mieszającymi zabawkami. Jak sobie przypomne moje sesje multi we 3 w MK 64, to zawsze lubiłem pierdyknąć kogoś czerwoną skorupą i zasadzić mu pioruna na parę metrów przed metą, śmiejąc się szyderczo.
No i w końcu gra z Mario w tytule bez power-upów nie mogłaby chyba istnieć...
  • 0

#44 Malutki Napisany 07 lutego 2008 - 21:44

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Jak sobie przypomne moje sesje multi we 3 w MK 64, to zawsze lubiłem pierdyknąć kogoś czerwoną skorupą i zasadzić mu pioruna na parę metrów przed metą, śmiejąc się szyderczo.



Ale nic tak nie przyspiesza bicia serca jak masz kolczastą ,niebieską skorupę ,gorzej jak przeciwnik ją ma :^^: .Z tego co pamiętam były dwie odmiany :
-jedna niszczyła wszystkich po drodze
-druga pędziła tylko do prowadzącego
Brakowało mi jedynie z N64 tego pakietu bananów (można było obierać strategiczne punkty ), zamiast owego powerupa dostaliśmy w DD jeden wielki owoc egzotyczny , który jest dostępny wyłącznie dla małp .
  • 0

#45 Voo Napisany 15 lutego 2008 - 15:16

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:

Mamy, jak się zdaje, dośc istotny przeciek na temat tej gry. Jeśli owa informacja okaże się prawdziwa (a na taką mi osobiście wygląda), to wychodzi na to, że tytuł gry został zaakceptowany jako finalny, no i przede wszystkim mamy już boxart. Za autentycznością owego obrazka przemawiać może fakt, że pudełko jest słusznie większe, by pomieścić Wii Wheel:

Dodany obrazek

żródło: http://www.gameonnintendo.com


ta okładka została potwierdzona, fajna
  • 0

#46 Krill Napisany 15 lutego 2008 - 15:57

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Wyśmienicie! Wreszcie coś, co typowałem na produkt finalny w istocie się nim stało. Ładne pudełko zafundowali nam panowie designerzy. Cieszy mnie też niezmiernie, że nazwa zostaje ostatecznie jednak tak prosta i urocza jak od samego początku- po prostu Mario Kart Wii :jeee:
Liczę oczywiście na szybką premierę, choć bardziej i szybciej przez internet chciałbym już grać w Super Smash Bros. Brawl ;).
  • 0

#47 Malutki Napisany 15 lutego 2008 - 18:29

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Kilka nowych detali:
- 12 player online
- friends or random players
- local or worldwide
- Ability to check if friends are online
- special events to participate in. These events will change over time.
http://gonintendo.com/?p=35775
  • 0

#48 Scorpio Napisany 15 lutego 2008 - 18:34

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Pasuje estetycznie do reszty opakowań sprzętów od Wii - ogólnie to w tej generacji proste, białe, jasne opakowania od Wii działają na mnie najbardziej. Mają coś takiego z klasycznego. nie-mrocznego, s-f :D
  • 0

#49 Voo Napisany 15 lutego 2008 - 18:49

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:

- friends or random players


moment, moment... czy to oznacza, że nie będziemy skazani na "friendsów"?
  • 0

#50 Pious Napisany 15 lutego 2008 - 20:53

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

- friends or random players


moment, moment... czy to oznacza, że nie będziemy skazani na "friendsów"?


A kiedyś byliśmy? W każdej grze można grać z buractwem ze świata (które się rozłącza i nie ma to sensu).
  • 0

#51 Voo Napisany 16 lutego 2008 - 13:18

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:
a nie mam pojęcia jak to wygląda bo w żadną grę na Wii (a raczej - na jakiejkolwiek konsoli Nintendo) online nie grałem, ale myślałem, że można grać tylko z friendsami.

Jeśli nie to dobrze i ma to to tyle samo sensu jak w każdej innej grze sieciowej na jakiejkolwiek platformie, gdzie możemy grać zarówno ze znajomymi jak i zupełnie obcymi ludźmi.
  • 0

#52 fingus Napisany 18 lutego 2008 - 14:40

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Śliczne artworki na gamersyde: :jeee:
http://gamersyde.com/news_5968_en.html
Dodany obrazek
  • 0

#53 ramzes64 Napisany 18 lutego 2008 - 16:42

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
Powiem tak - podobaja mi sie te motorki - ciekawejak to wyjdzie w rzeczywistosci - ale fajny ma piczka
  • 0

#54 Malutki Napisany 18 lutego 2008 - 20:17

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Garść nowych screenów :
http://www.nintencas... ... m=&ucat=2
  • 0

#55 Voo Napisany 18 lutego 2008 - 22:40

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:
trasy są niesamowicie szerokie, tak ze 2x szersze niz w poprzedniej odsłonie - widać, że zaplanowano miejsce na 12 wymiataczy.

Mam nadzieję, że nie brano poprawki, że ściganci będą słabo panować nad maszynami ;)
  • 0

#56 Kaxi Napisany 18 lutego 2008 - 23:00

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 160 Postów:
Kurcze, uwielbiam Mario Karty, ale na tego kanciastego Donkeya to patrzeć nie mogę. Wygląda jak paralityk albo goryl z reumatyzmem. Mam nadzieje ze na ekranie telewizora w czasie jazdy nie będzie się to rzucało w oczy aż tak jak na statycznych screenach. No ale powoli zacyznam sie zastanawiac czy Double Dash nie był ładniejszy.
  • 0

#57 fingus Napisany 19 lutego 2008 - 12:30

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
http://wii.ign.com/a...2/852952p1.html
Hands-on na IGN. Są też trzy nowe screeny.
Nie piszą nic o grafice czy efektach, jest za to o sterowaniu, boostach, trikach, postaciach, pojazdach, trasach, powerupach i trybie online.
  • 0

#58 Malutki Napisany 19 lutego 2008 - 20:04

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Dwa screeny w lepszej jakości :
http://gonintendo.com/?p=35990
Previews: Mario Kart Wii
http://www.1up.com/d...age?cId=3166349
Screeny:
http://www.1up.com/d...1012&sec=IMAGES

No ale powoli zacyznam sie zastanawiac czy Double Dash nie był ładniejszy.

Wydaje mi się że ten Mario Kart wygląda zdecydowanie lepiej , biorąc pod uwagę niektóre obrazki .
  • 0

#59 Kaxi Napisany 19 lutego 2008 - 20:39

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 160 Postów:
Na nowych trasach być może, ale kanciastość postaci i prostota kartów mnie boli.
  • 0

#60 Malutki Napisany 20 lutego 2008 - 16:59

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
70 screenów z gry :^^: :
http://haensel.megab... ... art-wii-#2
  • 0