#1 Napisany 02 lipca 2019 - 12:26
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 16 stycznia 2021 - 09:19
#2 Napisany 02 lipca 2019 - 12:30
Aaaa, wzięli Kaxiego, bo gra w te wszystkie gry Nintendo więc im będzie kalkował pomysły.
#3 Napisany 02 lipca 2019 - 12:58
Smaczny temacik. Tylko litrówka w temacie
#4 Napisany 02 lipca 2019 - 13:48
No i trochę smutne jest to, że gra dziejąca sie w Afryce ma Białego Heteroseksualnego Samca za bohatera.
#5 Napisany 02 lipca 2019 - 14:29
Ale za to są screeny:
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 03 lipca 2019 - 10:40
#6 Napisany 02 lipca 2019 - 15:00
Oby studio nie padło robiąc tylko exy na eshopa.
#7 Napisany 02 lipca 2019 - 16:00
Oby studio nie padło robiąc tylko exy na eshopa.
Model biznesowy to wypluć jak najwięcej crapów jak najniższym kosztem, nintendo exclusive to jedyny chwyt marketingowy jaki mają.
#8 Napisany 02 lipca 2019 - 16:39
Oby studio nie padło robiąc tylko exy na eshopa.
Model biznesowy to wypluć jak najwięcej crapów jak najniższym kosztem, nintendo exclusive to jedyny chwyt marketingowy jaki mają.
Biorąc pod uwagę, że od poprzedniej gry in-house minęło ponad półtora roku, to nawet w ten model biznesowy nie umiemy
#9 Napisany 02 lipca 2019 - 17:15
Polecam się jako konsultant w takim razie.
#10 Napisany 02 lipca 2019 - 17:53
Nie hejtujcie, bo gierka logiczna Golf Peaks ma średnią 78%.
#11 Napisany 02 lipca 2019 - 17:57
Nie hejtujcie, bo gierka logiczna Golf Peaks ma średnią 78%.
Kox się do niej nie przyznaje, bo nie jest in-house.
#12 Napisany 02 lipca 2019 - 18:03
#13 Napisany 02 lipca 2019 - 18:12
Kox się do niej nie przyznaje, bo nie jest in-house.
Aaaaa, 7levels tylko portowało grę.
#14 Napisany 02 lipca 2019 - 18:58
#15 Napisany 02 lipca 2019 - 19:04
Nie było mnie tam wtedy
#16 Napisany 02 lipca 2019 - 20:02
Co konkretnie przy tej grze robisz?
#17 Napisany 02 lipca 2019 - 21:25
Wskoczyłem tam jakieś 10 miesięcy temu. Głównie zajmuję się story i reżyserią cut-scenek, ale też pomagam przy game i level designie.
#18 Napisany 03 lipca 2019 - 11:00
Takich platformówek nigdy nie za dużo. Wygląda fajnie, jak będzie 60 klatek i przyjemny movement, to kiedyś kupię, jak odkupię Switcha.
#19 Napisany 11 lipca 2019 - 11:39
Jest pełen trailer z gameplayem
https://youtu.be/mGZKJzNRsOY
#20 Napisany 11 lipca 2019 - 12:04
#21 Napisany 11 lipca 2019 - 12:13
Ja tu widzę bardziej domieszkę Sparkstera.
#22 Napisany 11 lipca 2019 - 12:14
Wygląda jak zainspirowany DKCR Prehistorik z domieszką Jett Rocket. Czyli spoko wygląda. Będzie pudło?
Na premierę cyfra. Potem? Czas pokaże.
#23 Napisany 11 lipca 2019 - 16:14
#24 Napisany 11 lipca 2019 - 21:40
#25 Napisany 12 lipca 2019 - 08:13
Spoko wyglada. Duża inspiracja dkcr chyba
Tak, ale też np. Prehistorik.
#26 Napisany 12 lipca 2019 - 08:49
Nawet bohater rusza się jak łysy Donkikonk.
#27 Napisany 05 sierpnia 2019 - 11:56
https://www.nintendo...try_inspiration
Nowe informacje o grze oraz jej powstawaniu w wywiadzie dla Nintendo Life
#28 Napisany 05 sierpnia 2019 - 12:30
Zapytam wprost - będą kody zniżkowe dla forumowiczów?
#29 Napisany 05 sierpnia 2019 - 12:32
#30 Napisany 05 sierpnia 2019 - 12:36
Liczyłem na Was, że nam pociągniecie sprzedaż