A fotki z Tokio?
#91 Napisany 16 września 2019 - 09:10
#92 Napisany 16 września 2019 - 09:13
Na prywatnym FB
#93 Napisany 16 września 2019 - 11:29
#94 Napisany 16 września 2019 - 15:56
#95 Napisany 17 września 2019 - 13:08
Jest też launch trailer
https://youtu.be/D9DJp-to_pg
#96 Napisany 18 września 2019 - 15:19
Trochę polskich recek:
https://www.goomba.p...ve-adventure-2/[8/10]
https://www.gram.pl/...adventure.shtml[7.5/10]
https://www.nintendo...kave-adventure/[7/10]
#97 Napisany 19 września 2019 - 19:09
Inspiracja DK ewidentna. Piękne tła, dość szybkie poruszanie się postacią jak na takiego kołka i wstawki wstawki autoscrollowane. Nie jest to minus, aczkolwiek niektóre pomysły za często jak na tak krótką grę były mielone. Pościgi przykładowo. Najpierw mamut, potem duży kot, potem jakaś maszyna. Ten sam schemat, tylko inny przeciwnik wałkowany w każdym świecie w taki sam sposób. Gdybyś mi pokazał wycinek gameplayu bez motywu graficznego to nie potrafiłbym wskazać czy to 1-4 czy 3-7.
Wyzwanie JKA dopiero stanowi, jeśli się masteruje poziomy. Znowu na wzór Donkeya: be straty życia czy speedrunując (a najlepiej jedno z drugim!). Wtedy wychodzi bardzo fajnie przemyślane flow, a wjazdy jetpakiem smakują niczym slingshoty z Ori.
Co więcej? Bosskowie mieli trochę za duży hitbox jak na mój gust. W sensie, że bardzo łatwo było gdzieś zahaczyć o jakiś koniuszek bossa i stracić jedno serce. Tak a propos serc, jak już kupiłem parę upgradów życia, mogłem dosłownie przebiegać przez przeciwników i przeszkody od check-pointu do check-pointu czizując time trial. Nie wiem czy to było zamierzone, ale wtedy z "łatwo" robi się "bardzo łatwo". Imo niepotrzebnie się odnawiają serduszka przy każdym check-poincie. Mogą po śmierci, ale nie po prostu zaliczając bramkę.
Takie ogólne odczucie niedosytu się przewija przez prawie każdy element gry. Jeśli daj boże zrobicie sequel to jest w jaskiniowcu z jetpakiem spory potencjał. Ukrytych statuetek wpadło mi z jakieś ~20 parę, a nawet się nie starałem ich szukać, bo tak w połowie gry mnie znudziło metodyczne przechodzenie i zabijanie każdego wroga i po prostu cisnąłem jakby to był endless runner - wtedy znacznie bardziej mi się podobało.
Grając w trybie handheld czasem nie wiedziałem co za fant wypadł - czy żarcie, czy pocisk czy waluta, bo wszystko się świeciło podobnie. Może warto by to rozróżnić odmiennymi kolorkami? Dobry kontrast kolorów był w czwartym świecie, kiedy w skały w wulkanie się mieszały się z alienową technologią: laserami, maszynami itd.
Sterowanie, jeden z najważniejszych elementów ogarnięte bardzo dobrze. Wydłużanie skoku jetpakiem, wall jumpy i rozbijanie ścian były bardzo satysfakcjonujące. Zero problemów z responsywnością postaci, co często na Switchu bywa bolączką.
Chciałoby się jednak level designu bardziej pod te umiejętności skrojonego. Był w chyba trzecim świecie taki mocno pionowy level, gdzie się trzeba było wspinać coraz wyżej. Jeden z najlepszych w grze, bo jetpak ratował tyłek jak się gdzieś źle skoczyło.
Aha, jeszcze jedno, mocno subiektywne wrażenie, ale nienawidzę jak
Ogólnie jednak to kciuk w górę!
bo bawiłem się dobrze. Jeszcze proof, że to rzeczywiście gra Koxa, a nie sprytny zabieg marketingowy, żeby te 5-6 osób z nikogo zagrało:
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 września 2019 - 19:12
#98 Napisany 19 września 2019 - 19:43
Dzięki za wrażenia to chyba najbardziej konkretna i rzeczowa recka JKA, jaką widziałem, zwłaszcza jeśli chodzi o wady.
#99 Napisany 22 września 2019 - 06:06
Jeśli gierka jest tak na 4 godziny to może jakieś DLC w przyszłości, jakiś Lost World z dodatkowymi etapami
#100 Napisany 22 września 2019 - 08:17
Wielu recenzentów pisze o 6-8 i to było tyle ile szacowałem że osoba nieznająca gry powinna się bawić, choć wiadomo że wymiatacze jak Tawot szybciej.
Nintendo Life napisali nawet że gra zajęła im 2-3 godziny, co chyba nikt w dev teamie tyle nie zrobił, co bardzo boli bo poszło info że gra jest niewarta ceny. A jednak jest spora różnica między 2 a, chyba najczęściej wymienianym, 6.
#101 Napisany 22 września 2019 - 09:01
Mam trochę problem z tymi 4 godzinami. W sensie na pewno to możliwe ale mi wersja final zajęła 5 godzin około a przecież grę znałem już bardzo dobrze.
Wielu recenzentów pisze o 6-8 i to było tyle ile szacowałem że osoba nieznająca gry powinna się bawić, choć wiadomo że wymiatacze jak Tawot szybciej.
Nintendo Life napisali nawet że gra zajęła im 2-3 godziny, co chyba nikt w dev teamie tyle nie zrobił, co bardzo boli bo poszło info że gra jest niewarta ceny. A jednak jest spora różnica między 2 a, chyba najczęściej wymienianym, 6.
Jeśli dobrze liczę to sami sugerujecie czas przejścia gry w niecałe 90 minut (na podstawie czasów potrzebnych do zaliczenia speedruna).
Zliczając moje czasy wyszło, że przeszedłem wszystkie plansze w około 173 minut. Ile mogłem czasu w menu spędzić? 30 minut? Tyle co w sklepie kupując upgrady. Więc nawet 4h z grą nie spędziłem.
Jest 36 plansz, które rzadko kiedy trwają więcej niż 5 minut. Niektóre przechodzi się nawet poniżej dwóch... Nawet średnio ogarnięty gracz musiałby się mocno nagimnastykować, żeby nabić 8h. W tyle to można JKA na 100% pyknąć imo.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 22 września 2019 - 09:02
#102 Napisany 22 września 2019 - 10:23
No te czasy time trialowe są mocno wyśrubowane i na pewno wymagają kilku podejść - te 90 minut jest czysto teoretyczne, gdyby ktoś bił wszystkie czasy za pierwszym razem.
Te 5-6 godzin zakładam przyjmując przeciętny kontakt z grą, w co wliczać powinny się powtórki niektórych sekcji (zwłaszcza bossów, lotów i pościgów - ale to zależy od zaawansowania gracza), kupowanie upgrejdów, cut-sceny, powrót przynajmniej po część figurek, spróbowanie się z kilkoma challengami.
Zgadzam się jednak co do tego, że ta górna granica 8 godzin to na 100%.
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 22 września 2019 - 10:26
#103 Napisany 04 października 2019 - 14:47
https://purenintendo...intendo-switch/
7.5, skoczy nam MC ????
#104 Napisany 04 października 2019 - 14:53
Strasznie mało recek na razie. Żeby chociaż te 20 wpadły.
#105 Napisany 04 października 2019 - 14:56
#106 Napisany 04 października 2019 - 15:08
Następnym razem zróbcie coś co obraża gejów, na Kotaku napiszą, gdzieś tam indziej przepiszą, niby zły marketing, ale świadomośc marki będzie sto razy lepsza.
#107 Napisany 04 października 2019 - 15:10
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 04 października 2019 - 15:10
#108 Napisany 04 października 2019 - 15:15
#109 Napisany 04 października 2019 - 15:21
Następnym razem zróbcie coś co obraża gejów, na Kotaku napiszą, gdzieś tam indziej przepiszą, niby zły marketing, ale świadomośc marki będzie sto razy lepsza.
No żadna postać w grze nie jest LGBT, to nie wystarczy?
#110 Napisany 04 października 2019 - 15:46
To działa tylko w przypadku dobrych gier
#111 Napisany 24 października 2019 - 11:06
https://gonintendo.c...by-a-25-hallowe
W skrócie:
- Nadchodzi nowy tryb gry, acziki oraz online rankingi
- Darmowe demko w eShopie już teraz
- 25% promo na Halloween
No, to ściągać demko skneruski
#112 Napisany 24 października 2019 - 11:56
#113 Napisany 24 października 2019 - 12:01
Work smart, not hard
#114 Napisany 24 października 2019 - 12:09
Była cutscenka na początku
#115 Napisany 24 października 2019 - 12:16
Całe LORE jest do wychwycenia uważnie obserwujac plansze!1!
#116 Napisany 24 października 2019 - 13:23
#117 Napisany 24 października 2019 - 22:47
#118 Napisany 25 października 2019 - 13:36
Ograłem demo. Na początku było a potem jak zdobyłem jetpacka to gierka zaskoczyła i nawet dobre to jest.
#119 Napisany 25 października 2019 - 14:23
Ograłem demo. Na początku było a potem jak zdobyłem jetpacka to gierka zaskoczyła i nawet dobre to jest.
Gra wspaniała, tylko recenzenci ku*wy