Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wasteland 3

inXile Entertainment Deep Silver XONE PS4 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#1 xell Napisany 19 sierpnia 2019 - 17:10

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

 

Wygląda dobrze, premiera w przyszłym roku, day 1 na game passie :)


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 15 czerwca 2020 - 12:37

  • 2

#2 Spuczan Napisany 14 czerwca 2020 - 17:34

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 041 Postów:


  • 0

#3 Spuczan Napisany 26 sierpnia 2020 - 17:36

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 041 Postów:

Dwa dni przed premierą wersja na PC ma 86% po 24 pozytywnych recjenzjach i 1 mieszanej. Eurogamer.pl publikuje codziennie artykuły aż do premiery gry. W samą grę będziemy mogli zagrać na premierę 28.08.2020 dzięki Xbox Pass na PC za 4 zł.

 

Mark Morgan ponownie tworzył muzykę do gry  :kult: . Recenzja na DualShockers.


  • 0

#4 Starh Napisany 26 sierpnia 2020 - 17:56

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:
Będzie grane!
  • 0

#5 gruby Napisany 26 sierpnia 2020 - 18:06

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Chętnie pocioram mam chętkę na takie klimaty.
  • 0

#6 xell Napisany 26 sierpnia 2020 - 18:39

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Super, że się gra udała. Wyjeżdżam na weekend z domu, ale od poniedziałku będzie łupanie.

 

Mark Morgan ponownie tworzył muzykę do gry  :kult:

Muza jest supcio

 


  • 0

#7 Spuczan Napisany 26 sierpnia 2020 - 18:50

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 041 Postów:

@xell: To mam szansę cię trochę wyprzedzić bo ja zaczynam na premierę. Dwójka bardzo mi się podobała ale była strasznie zabugowana (grałem na PS4). Trzeba było często save'ować bo wywalało do menu konsoli a ze tego co pamiętam to nie można było zapisać podczas walki.


  • 0

#8 xell Napisany 07 września 2020 - 20:45

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Ktoś w to ciora? Ja już mam trochę godzin na liczniku. Pokrótkie wrażenia:

-na początek główny minus tej gry, czyli silnik - loadingi są długie, grafika średnia, a czasami przez jakiś bug w środku walki frejmrejt spada na łeb na szyję (chociaż już długo tego nie miałem, może spaczowali?)

 

teraz plusy:

-system walki

-wspólny ekwipunek dla wszystkich postaci, bez ograniczeń w stylu obciążenia itp - mało czasu się traci na przerzucanie przedmiotami, dobiera się to co przydatne a resztę sprzedaje w pizdu

-muzyka - covery znanych piosenek (patriotycznych) grające w czasie najważniejszych walk dają naprawdę ciekawy efekt

-wybory fabularne są naprawdę ciekawie zrobione, po pierwsze dlatego że większość z nich ma reperkusje później w grze, po drugie często są to dosyć skomplikowane zagadnienia moralne; po trzecie nawet jak jest wybór bioware'owy, tzn. między jednoznacznie dobrą a jednoznacznie złą fakcją, to wsparcie tej dobrej wiąże się z poniesiem kosztów(/rezygnacją z korzyści)

 

Ogólnie gra się super


  • 2

#9 Spuczan Napisany 08 września 2020 - 00:13

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 041 Postów:

Ja gram od premiery. Więcej obrazków można sobie zobaczyć tutaj. Grałem na padzie ale ostatecznie wybrałem mysz.

 

Wasteland-3-2020-09-01-21-43-49.png

 

Grę zaczynamy wybierając dwóch bohaterów, wzorem świetnego Divinity Orginal Sin, lub wybierając z tych których przygotowali twórcy. Ja postanowiłem sobie stworzyć własną parę. Postawiłem na gościa z pistoletem automatycznym i drugiego z shotgunem.  Po chwili dołączyli do mnie Marshall Kwon i Lucia. Oczyściłem Colorado Springs i Dziwnowisko a teraz chodzę po Denver.

 

Podobają mi się zmiany w interfejsie oraz w systemie dialogów. W poprzedniej części spotkałem się z najgorszym sposobem przedstawiania dialogów z jakim miałem do czynienia w rpg. Tutaj kwestie są krótsze, bardziej zróżnicowane a nasze wybory często spotykają się z natychmiastowymi konsekwencjami. Nie spodobało mi się to jak potraktowano rodzinę Luci więc ją podpuściłem do pewnego czynu następnie dogadałem się z lokalnym bossem doprowadzając do potyczki z Szeryfami. W międzyczasie zebrałem personel do naszej bazy. Każda decyzja ma wpływ na waszą reputację z daną frakcją. Możecie sobie zrobić dużo wrogów już na samym początku gry bo coś nie do końca jest w porządku z Patriarchą - waszym dowódcą. Ma on trójkę dzieci których chce się pozbyć i wy macie mu w tym pomóc.

 

Wasteland-3-2020-09-06-00-59-02.png

 

Ekwipunek jest bardzo dobrze przemyślany. Przedmioty przekazujemy w prostu sposób i bardzo szybko możemy znaleźć tego co szukamy dzięki kategoriom. Grałem 

 

Walka odbywa się w turach. Chowacie się za osłonami, używacie zdolności specjalnych które zdobywacie wraz z kolejnymi poziomami i które "ładują się" podczas starć. Do wyboru macie prawdziwy arsenał. Od broni białej po wyrzutnie rakiet. Na polu walki znajdują się  beczki które możecie zdetonować i w ten sposób osłabić przeciwników. Do tej pory pamiętam dwa starcia z Nory. Jedno widać poniżej. Przewaga liczebna wrogów sprawiła, że nie miałem szans w bezpośrednim starciu. Dlatego zakradłem się na balkon, skitrałem w kącie i rzuciłem granat dymny. Następnie odpaliłem rakietę i wykończyłem każdego kto do mnie podchodził. Lucia ma bardzo fajną umiejętność która polega na celowaniu w daną część ciała (głowa, korpus, ręce, nogi) co może uszkodzić pancerz lub zadać obrażenia krytyczne.

 

Wasteland-3-2020-09-06-00-22-46.png

 

Druga potyczka miałem miejsce w salonie dentystycznym :D. Tutaj musiałem zakraść się od tyłu zdetonować beczki z azotem i dopiero mogłem się zabrać z eliminowanie przeciwników.

 

 

Wady? Strasznie długie, ponad minutowe loadingi i sporadyczne bugi (prędkość przesuwania krawędzi 1063474 a szybkość przesuwania kontrolera 10499999).

 

Wasteland-3-2020-08-31-22-57-54.png

 

Do tej pory miałem problem z samym uruchomieniem gry, przechodzeniem przez zamknięte drzwi i strzelaniem przez ściany. 


  • 3

#10 xell Napisany 13 września 2020 - 08:47

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Ehhh, przyszedł paczyk, 4GB, wcześniej nie miałem w zasadzie bugów poza graficznym z zamkniętymi drzwiami (wcześniej otwarte przeze mnie drzwi wyglądały na zamknięte, ale drużyna mogła przez nie bez problemu przechodzić, więc whatever), teraz gram od pół godziny i mi 3 bugi wyskoczyły. :(


  • 0

#11 xell Napisany 16 września 2020 - 11:57

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Ukończyłem. Później miałem już tylko jednego buga, przez którego straciłem 5 minut rozgrywki, ale jakbym nie zrobił zapasowego sejwa to mogłoby być kiepsko.

 

Żadnych szczegółów fabularnych, ale wrzucam w spoiler, jeśli ktoś przechodzi i woli wyrabiać własna opinię o wszystkim bez wiedzy, co o danych elementach sądzą inni:

Spoiler

 

Gra zajęła mi summa summarum 50 godzin, największe plusy to dla mnie flow (który byłby jeszcze lepszy, jakby nie te tragiczne loadingi), system walki, humor i muzyka. Mam nadzieję, że wyjdzie jeszcze director's cut jak rzy Wasteland 2 i Bard's Tale 4, który poprawia silnik gry, chętnie bym przeszedł jeszcze raz na wyższym poziomie trudności, mając dobre zrozumienie jak rozmieszczać umiejętności na poszczególne klasy. Mimo wszystko na normalu dosyć łatwo, miałem dwa trudne momenty, raz z grupami pajaców w Bizarre, drugi raz w Aspen jak mi się pokończyła amunicja do snajperek i musiałem po całej mapie jeździć i ją skupować od sprzedawców, a nie wszyscy już mieli. :olo:  Ogólnie snajperzy są w tej grze overpowered, pod koniec gry szczęśliwe strzały z ukrycia kosiły 18000 zdrowia :olo:

 

Jakby ktoś miał grać na konsoli, to polecałbym czekać na start next-genów, z ultraszybkimi SSD powinno być znośnie.


  • 2

#12 Spuczan Napisany 11 października 2020 - 21:33

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 041 Postów:


A Ty Spuszczan ukończyłeś Wasteland 3?

Wasteland-3-2020-08-28-21-49-18.png
 

Jak ty skończyłeś to ja próbowałem wydostać się z siedziby Gippersów. Z marnym skutkiem muszę rzecz. Ponieważ ulepszyłem im ich robota, zrobiłem dla nich zadania a w dodatku pomogłem odeprzeć atak na ich bazę. Mimo to postanowiłem się skumać z robotami i przesłałem AI Reagana do bazy robotów. W taki oto sposób, w czwórkę, pozbawiony amunicji, po walce w serwerowni, zostałem zmuszony do wydostania się do Kodiaka. Na szczęście dzięki umiejętności Podstępny kutafon udało mi się prześlizgnąć za plecami strażników i wydostać się z ich bazy. To był najtrudniejszy moment w grze który powstał jedynie w wyniku nieodpowiednich decyzji.

 

Wasteland-3-2020-09-25-00-04-11.png
 
Wasteland-3-2020-09-26-15-51-23.png
 

Miałem Kwona (pistolety maszynowe+podstępny kutafon), Lucię (mała broń+modyfikacja broni), Scotchmo(mała broń+przetrwanie) i Ryboustego (modyfikacja pancerza+broń biała). Rozwijałem tylko to na czym mi zależało, nie udało mi się oczywiście uniknąć bezsensownych powtórzeń ale raczej trudno będzie to zrobić jak ktoś nie wie co mają nasi towarzysze. Do nich dorzuciłem sobie moich dwóch bolków. Zarówno pierwszy (otwieranie zamków+pistolety maszynowe+nerdowskie rzeczy) i drugi (mechanika!!!+materiały wybuchowe!!+pierwsza pomoc) byli całkiem nieźle rozwinięci choć nie udało mi się znaleźć kilka przydatnych książek. Starałem się sprawdzić każdego ale nie udało mi się dołączyć tylko tej snajperki z początku. Ironclad Cordite i Pizepi Joren nie przypadli mi do gustu a Victora Buchanan pojmałem. Szotguny&pistolety maszynowe robiły robotę w każdej walce a ponieważ miałem po dwóch takich gości większość potyczek było bardzo łatwych. Genialnie sprawdzały się też dodatkowy skill (Seryjny morderca) bo za każdego ubitego gościa dostawałem dodatkowe 3 PA (punkty akcji) w turze.

 

Do ubrania macie mnóstwo rzeczy: pancerze, hełmy, portki, akcesoria. Do tego masę dodatkowych przedmiotów. A do tego dochodzi modyfikowanie broni i pancerza. W połączeniu z tyloma towarzyszami i umiejętnościami robi nam się wiele możliwości. Choć szotguny bardzo wymiatają. Duży plusa za to, że naszych Strażników możemy przygotować bardzo skrupulatnie choć nie zawsze da się odtworzyć postać z portretu. Genialnym pomysłem, na wzór Divinity, było stworzenie nie jednego a dwóch głównych bohaterów. Ponieważ wiedziałem od początku czego się spodziewać bo często robiłem sobie save'a w ważnych momentach a później wczytywałem żeby sprawdzić co się stanie jak zrobię inaczej.

 

Fabułka

Spoiler

 

Grało mi się zajebiście. Twórcy poprawili system dialogów. W dwójce były całkiem fajne (trzy skille do ingerencji w dialogi) ale sposób ich wyświetlania to najgorsze gówno jakie widziałem w rpgach. Ściany tekstu z których nic nie wynikało. W trójce krótkie, porządnie napisane dialogi które dobrze się czytało. Poruszanie się po lokacjach, ekwipunku, walka, jazda Kodiakiem :banderas: toż to fantastyczny pretendent do GOTY 2020. Jestem w stanie nawet wybaczyć częste bugi, problemy z wydajnością oraz długaśne loadingi. Na szczęscie miałem PSX, CD-Action i dwie książki o szachach. Bugi zniknęły pod koniec gry prawdopodobnie za sprawą paczy. Walka turowa jest genialna w tej grze. Jest dużo broni, umiejętności oraz przedmiotów z którymi możemy wejść w interakcje (beczki&pułapki).

 

Wasteland-3-2020-09-24-21-00-42.png

 

Wiele spraw możemy rozwiązać na kilka sposobów. Walka to nie jedyne wyjście ale jedno z przyjemniejszych. Dużo da się załatwić dialogami, komputerami lub zwykłą gadką (zastraszanie lub kłamanie). Tajkunopodobnym polecam najniższy poziom i rozkoszowanie się fabułą i dialogami. Trochę ciekawy jestem co takiego ty xell zrobiłeś bo tekst ze spoilera niewiele wyjaśnia. To wy decydujecie kogo skasujecie a kogo nie. Nie zawsze opłaca się dogadywać z tymi dobrymi a zabijać tych złych. Czasami warto zaryzykować lub po prostu róbcie co wam się podoba.

 

Wasteland-3-2020-09-24-22-25-53.png

 

Muzyka to majstersztyk. Mark Morgan w formie.

 

 

Poruszanie się po mapie z początku irytowało ale później nawet mi się spodobało. Samochodzik prowadzi się świetnie. Sprawdza się w walce i da się upgrade'ować. Znaleźliście Jutrzemkę? :banderas:

Wasteland-3-2020-09-26-16-17-34.png

 

Więcej obrazków można obejrzeć tu. Grafika nie powala ale mi się gra podobała. Po paskudnym Wasteland 2 i Torment Tides of Numenera widać duży postęp w grze InXile Entertainment.


  • 3

#13 xell Napisany 12 października 2020 - 16:44

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Zaraz, ja myślałem, że w drużynie trzeba mieć 4 stworzone przez siebie postaci, a dwie zwerbowane w świecie gry? Ja miałem tylko Kwona i Lucię, resztę miałem swoją. Pewnie mnie sporo dialogów ominęło. No trudno, przynajmniej było trochę łatwiej.

 

Trochę ciekawy jestem co takiego ty xell zrobiłeś bo tekst ze spoilera niewiele wyjaśnia

 

Spoiler

 

 

 toż to fantastyczny pretendent do GOTY 2020. 

Gra jest mocarna. W pamięci mi się szczególnie wyryły dwa momenty:

 

Spoiler

 

Pewnie jakbym lepiej znał amerykanskie realia, to bym tego typu satyrycznych czy groteskowych smaczków wyłapał dużo więcek.

 

Tak swoją drogą, DLC jest potwierdzone na przyszły rok :)

 

edit:

najwyraźniej paczyk sprzed kilku dni poprawił loadingi. Jak wyjdzie to DLC to na pewno przechodzę całość drugi raz :)

https://www.inxile-e...-live-steam-gog

  • Do you hate long load times? We hate long load times. Our engineers changed how the game loads levels, reducing load times by up to 60% on PC and 25% on console.
    - As one example, on our PC test hardware a 38 second load time was reduced to 13 seconds.


Ten post był edytowany przez xell dnia: 12 października 2020 - 16:56

  • 0

#14 Spuczan Napisany 12 października 2020 - 18:18

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 041 Postów:
Dlatego właśnie ja chciałem przejść za pierwszym razem z jak największą liczbą towarzyszy stworzonych przez twórców. Czasem dochodziło do powtórzeń w umiejętnościach których nie dało się już wyeliminować. Teraz pewnie zacząłbym sobie podobny składem do ciebie choć wiedząc, że Kwon odchodzi od nas przed finałową potyczką raczej i z niego bym zrezygnował. Oprócz moich towarzyszy miałem też Kapitana Imprezę (robot) i swojego klona :D Nie miałem zwierzaków bo nie rozwijałem tej umiejętności.
 
Moja ścieżka gdyby to kogoś:
Spoiler
 
Do you hate long load times? We hate long load times. Our engineers changed how the game loads levels, reducing load times by up to 60% on PC and 25% on console.
- As one example, on our PC test hardware a 38 second load time was reduced to 13 seconds.
 

Super wiadomość choć u mnie czasy loadingów dochodziły do dwóch minut.


Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 12 października 2020 - 22:14

  • 0

#15 gruby Napisany 09 listopada 2020 - 14:32

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Gram sobie i jest fpytkowo. To pierwsza gra InExile z jaką mam styczność i wypada mega pozytywnie. Jaram się co zrobią z czasem i budżetem Microsoft Game Studios, bo w W3 czuć że kaska się chyba wyczerpałą szybko :) Jest to najbardziej zbugowana kupa shitu jaką widziałem, dawno już nie miałem tylu glitchy, menusy na padach są średnio intucicyjne, grafika jakaś taka pokraczna. ALE to też jedna z najbardziej grywalnych kup shitu :) Mechanika walk jest wybitna, bardzo dużo kombinowania i dużo możliwości, ale żadne z nich nie jest przytłaczająca. 

 

To co wypada super to dialogi. I polskie tłumaczenie. Bardzo mi się podoba bezkompromisowość i wulgarność - świetnie to pasuje do świata gry. Teksty są dosadne, ale też ze sporym humorem. W końcu gra dla dorosłych, bez łopatologii. RPG pełną gębą.

 

Za mną jakieś  10h i po początkowych średnich wrażeniach (grafika, bugi, loadingi) coraz mocniej wciąga mnie ten świat. Robię wszystkie questy jakie się da i cały czas jestem pozytywnie zaskakiwany pomysłami w tej grze. Grając mam mam powidoki Disco Elysium - Wastelandowi  brakuje trochę do geniuszu tamtej gry (moje GOTY), ale tu też czuć masę pasji i fenomenalne ogranie settingu. 


  • 0

#16 gruby Napisany 27 listopada 2020 - 09:20

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Wczoraj wrzuciłem na ruszt kilka godzinek w Wastelands3. Miałem oczywiście jakiegoś glitcha i co kilka sekund gra się freezowała, żeby po chwili znowu zadziałać. Na szczęście po usunięciu z dysku łatek i wgraniu ich na nowo wszystko ruszyło z kopyta, ale stan tej gry tyle czasu po premierze jest naprawdę zadziwiający. :)

 

Co do samej gry udało mi się przejść Denver - super podobał mi się pomysł z kultem Reagana, którego zresztą wysłałem gdzie jego miejsce (oj nie ucieszyłby się :)). Muszę jeszcze pójść kiedyś na lotnisko sprawdzić czy miało to jakieś reperkusje, bo zamiast tego ruszyłem od razu do Patriarchy, żeby zdać mu synalka. 

 

Nie mogę się oderwać od tej gry i nie wiem pod jakim kamieniem się chowałem, że to mój pierwszy kontakt z grami Inexile, ale już jestem fanem. Rozgrywka i świat są bez pudła, myślę że to spokojnie poziom Lariana (minus dopieszczenie silnika gry oczywiście). Mega podoba mi się fabuła i wybory, które potrafią zaskoczyć i o ile w grach najczęściej nie czuję że mają jakiś większy wpływ na świat, tak w W3 mam poczucie, że historia faktycznie się zmienia i mam na nią wpływ ("Gruby will remember that"). Zobaczymy czy finał uwzględni te iks godzin spędzonych na ciężkich decyzjach.

 

Została mi jeszcze 2 rodzeństwa, ale nie spieszę się (choć powinienem bo mam passa jeszcze 6 dni tylko, a potem chciałem grać w Control którą złapałem w promo). Na ogół szybko odpuszczam questy i walę ścieżkę fabularną, ale tym razem aż chce się zgłębiać ten świat, szczególnie że dodatkowe zadania sa ogół są świetnie poprowadzone. No ode mnie gierka dostaje certyfikat jakości i mocną rekomendację. 


  • 1

#17 nole Napisany 16 grudnia 2020 - 22:15

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:

Wasteland 3 i bugi? Bez żartów proszę  ;-)

 

https://gameinfinitu...ber-15-details/


  • 0

#18 gruby Napisany 16 grudnia 2020 - 23:23

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
O rany a ja akurat skończyłem pare dni temu ;) ale gorąco polecam, świetny rpg ode mnie 9.25/10
  • 1

#19 xell Napisany 17 grudnia 2020 - 09:29

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Połowę z tych notek można przetłumaczyć na "Zrobiliśmy grę trudniejszą. Męczcie się, frajerzy! :olo:". W sumie słusznie, przy premierze jedynie pierwsze 30% było w miarę trudne, a później to przez większość pojedynków drużyna przebijała się jak nóż przez masło. Ja na pewno przejdę grę jeszcze raz od zera jak wyjdzie DLC, bugów miałem i tak niewiele, ale szybsze loadingi na pewno umilą drugie przejście.

 

Ach, cóż za epoka dla gatunku RPG - 2017 - Divinity OS2, 2019 - Disco Elysium, 2020 - Wasteland 3; a na horyzoncie Baldur's Gate 3 i Microsoft inwestujący w gatunek jak szalony. :uff:


  • 0

#20 Spuczan Napisany 17 grudnia 2020 - 09:31

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 041 Postów:
Ale xell przecież w temacie rpguffff nic się nie dzieje od czasufffff bg2.

Przepraszam musiałem.

Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 17 grudnia 2020 - 09:31

  • 0

#21 xell Napisany 30 stycznia 2021 - 10:17

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Jest paczyk 1.3

https://www.inxile-e...ch-1-3-now-live

 

Highlights
  • New difficulty mode: Tourist

Tourist mode is easier than Rookie, letting you enjoy Wasteland 3’s story, with combat difficulty taking a back seat.

Szrot może teraz ograć :tak:


  • 0

#22 Schrodinger Napisany 30 stycznia 2021 - 10:53

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:
Szrot próbował i olał bo to nudny crap ????
  • 0

#23 Spuczan Napisany 30 stycznia 2021 - 17:25

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 041 Postów:

Cóż za chamstwo i drobnomieszczaństwo! Studio robi specjalny poziom trudności pod użytkownika aby ten się mógł nacieszyć historią a ten gardzi.


  • 0

#24 Schrodinger Napisany 30 stycznia 2021 - 17:36

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:
Jaka historia? Bycz plys
  • 0

#25 xell Napisany 15 kwietnia 2021 - 18:57

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Pierwszy DLC 3. czerwca, €14

 

Wasteland 3: The Battle of Steeltown - Announcement Teaser - YouTube

 


  • 0

#26 xell Napisany 27 sierpnia 2021 - 22:13

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

 

W połowie września zacznę drugie przejście gry i przy okazji zagram w oba DLC, próbowałem grać w pierwsze w czerwcu jeszcze, ale zupełnie nie pamiętałem wielu elementów systemu walki i swojej drużyny. Ciekawe, jaka gra jest teraz po całym roku łatek technicznych i balansowych.


  • 0



Inne z tagami: