#91 Napisany 18 lutego 2020 - 09:57
#92 Napisany 18 lutego 2020 - 13:43
Już nie ma
#93 Napisany 18 lutego 2020 - 14:40
Dream bod incoming!!!!
#94 Napisany 21 lutego 2020 - 08:03
Nawet męczące, dałem sobie poziom drugi od góry i się zmachalem ale trochę nie podoba mi się że walki trwają tak długo, wolałbym żeby powtórzeń było max 15 a nie 25-30 bo patrzenie jak pasek energii przeciwnika maleje o milimetr przez 2 minuty powtarzania tego samego ciosu trochę wieje nuda. Czekam aż odblokuje mi się więcej technik bo te początkowe są zbyt łatwe mimo że mięśnie nieco palą, co jest normalne przy formie ich wykonywania jaka narzuca ringit.
Graficznie jest ładnie, sterowanie fajnie reaguje. Będzie that ass.
#95 Napisany 21 lutego 2020 - 10:06
To obniż poziom trudności to będziesz miał 15 cnie. Zamiast tego możesz machnąć więcej plansz.
#96 Napisany 21 lutego 2020 - 19:32
#97 Napisany 21 lutego 2020 - 19:40
No są. Mniej powtórzeń = mniej się zmęczysz.
#98 Napisany 21 lutego 2020 - 19:41
#99 Napisany 21 lutego 2020 - 21:33
Ale czego innego się spodziewałeś?
Jak inaczej w takiej grze można sterować poziomem trudności?
#100 Napisany 22 lutego 2020 - 02:32
Np dając trudniejsze ćwiczenia co już pisałem. W dupie byłeś gówno widziałeś więc wiedzę masz zerowa. Ryj.
#101 Napisany 22 lutego 2020 - 07:01
#102 Napisany 22 lutego 2020 - 07:46
W którym RPGu poziom trudności zmienia ustawione ataki? Jesli ćwiczenia które masz zbyt powoli zabijają przeciwnika to znaczy że musisz zdobyć nowe. Albo zmienić ciuchy. Albo wypić soczek
#103 Napisany 22 lutego 2020 - 19:31
Ten temat nie ma sensu, jeśli nie wrzucacie seminudsów aby pokazać progres. Zamykam.
#104 Napisany 23 lutego 2020 - 00:52
#105 Napisany 25 lutego 2020 - 09:20
Srak.
Np dając trudniejsze ćwiczenia co już pisałem. W dupie byłeś gówno widziałeś więc wiedzę masz zerowa. Ryj.
Nie jestem pewien, czy wykonywanie trudnych ćwiczeń będąc rozproszonym giereczką to dobry pomysł.
#106 Napisany 25 lutego 2020 - 18:00
Wczoraj grałem 35 min i byłem nieźle mokry i dupa paliła!!!! Już widzę że dojebalem uda
#107 Napisany 28 marca 2020 - 17:25
Dziwna ta muzyczna minigierka. Wydaje się być trochę przekombinowana
Ale za to nowy kobiecy głos dla Ringa całkiem przyjemny
#109 Napisany 16 maja 2020 - 19:46
fajne, dużo lepsze pierwsze wrażenie sprawia niż WiiFit+. Jedyne w czym WiiFit miało przewagę to yoga, bo balance board precyzyjnej był w stanie określić czy się dobrze trzyma środek ciężkości. Te dwa zielone ataki, które na razie zdobyłem tak średnio mi chcą wychodzić.
Miałem obawy, że moje joy-cony będą nawalać, ale o dziwo poza działającym w kratkę mierzeniem pulsu jest ok: raz tylko musiałem rekalibrować krążek i prawy joy ani razu się nie rozłączył. Może przez to, że stoję bliżej konsoli i są tylko dwa podłączone.
Ten rzep na nogę wam się nie odczepia po dłuższym używaniu? Nie wygląda najsolidniej.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 16 maja 2020 - 19:46
#110 Napisany 16 maja 2020 - 19:52
#111 Napisany 16 maja 2020 - 19:52
U mnie trzyma dobrze, a zapinam mocno (he he), a gram od grudnia regularnie (nooo... od stycznia).
#112 Napisany 14 września 2020 - 19:27
#113 Napisany 15 września 2020 - 19:36
Ojj tak... też pamiętam to uczucie gdy się pierwszy raz odbiłem od planszy
#114 Napisany 23 czerwca 2023 - 04:21
Teraz, od 1. czerwca, wróciłem do gry. Zacząłem na nowo. Bo człowieka bolały ostatnio plecy, gdy rano wstał, totalnie nierozruszany, już coś tam próbował się robić piwny brzuszek... Zacząłem grać, odstawiłem niemal piwka (tylko przy jakimś spotkaniu bądź przy meczu pije), bardzo zniwelowałem cukier pochodzący z podjadania popołudniowo-wieczornego, no i jest różnica w samopoczuciu.
Ta "gra" powinna dostawać wyróżnienia co jakiś czas, by przypominać o swoim istnieniu - bo po 3. tygodniach grania nie wyobrażam sobie, by z ringiem w rękach nie spocić się danego dnia jak świnia, po 20-30 intensywnych minutach. Super sprawa, pisze tak by przypomnieć wam wszystkim, że to fajna opcja by się ruszać .