Skocz do zawartości

Zdjęcie

inFamous


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
669 odpowiedzi na ten temat

#541 Sotaku Napisany 13 czerwca 2011 - 18:45

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 682 Postów:
miałem grę na płycie i nic takiego nie miałem
  • 0

#542 kowal Napisany 13 czerwca 2011 - 20:25

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:
me either
  • 0

#543 Patryczek118 Napisany 15 czerwca 2011 - 13:10

Patryczek118

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 395 Postów:
Mi jakoś też chrupie ale mi nie przeszkadza. Gra jest świetna. Najlepiej przejść ją 2 razy. Raz dobrym i raz złym.
  • 0

#544 Sotaku Napisany 15 czerwca 2011 - 19:29

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 682 Postów:
Dwa przejścia to oblig :tak:
  • 0

#545 BeSOS Napisany 15 czerwca 2011 - 21:58

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Po ilu h się gra rozkręca? Bo jeśli polega tylko na ganianiu z A do B i rozwalaniu przeciwników to ostry zieeeeew.......
  • 0

#546 Sylvan Wielki Napisany 15 czerwca 2011 - 22:01

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 617 Postów:
Ja także przeszedłem ją dwukrotnie i nie zauważyłem chrupnięć, a momentami działo się, oj działo.


Kompletnie nie podoba mi się to, iż w WB wszystkie gry, które proponują, mam <_< Niemniej może to i dobrze, że tak się stało. Widzę, że sporo znajomych z lity (w tym osoby z forum N+) grają w ową pozycję.
Z drugiej strony szkoda, że odkryli taką zacną grę dopiero po krachu i opcji "za darmo". Było dać szansę kiedyś, chłopaki.
  • 0

#547 Sotaku Napisany 15 czerwca 2011 - 22:10

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 682 Postów:
Ja miałem od razu po premierze, jako prezent od żony, nie miałem napinki na ten tytuł, bo nie trawię sandboxów, ale ten był świetny, fajnie, że więcej osób go może teraz docenić
  • 0

#548 kowal Napisany 16 czerwca 2011 - 07:27

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:
jestem o jednego Kesslera od platyny. jakieś rady przed ostateczną walką (infamous+hard)?
btw (malutki spojlerek) to przefachowe są te efekty po otworzeniu kuli promieni, szkoda że tak późno to zaimplementowali bo po tej walce kończę przygodę z tą świetną grą.
znacie nazwisko kolesia podkładającego głos pod Cole'a? ostatnio słyszałem go jako lektora w jakiejś kreskówce dla dzieciaków.
p.s.nauczy mnie ktoś ukrywać spojlery?
  • 0

#549 olfeusz Napisany 16 czerwca 2011 - 09:20

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
[ spoiler ] tekst [/ spoiler ]

Spoiler

  • 0

#550 kowal Napisany 16 czerwca 2011 - 10:35

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:
gracias amigo!
  • 0

#551 Arasz Napisany 16 czerwca 2011 - 14:03

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2 201 Postów:
Metoda na kesslera:

Spoiler


Teraz gram badassem i szukam na poważnie odłamków z poprzedniej gry na hardzie zostało mi koło 20 i nie wiedziałem co z tym fantem zdziałać. Teraz po rozpoczęciu gry zebrałem od razu wszystkie w neonie...
  • 0

#552 Sylvan Wielki Napisany 16 czerwca 2011 - 14:06

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 617 Postów:

jestem o jednego Kesslera od platyny. jakieś rady przed ostateczną walką (infamous+hard)?
btw (malutki spojlerek) to przefachowe są te efekty po otworzeniu kuli promieni, szkoda że tak późno to zaimplementowali bo po tej walce kończę przygodę z tą świetną grą.
znacie nazwisko kolesia podkładającego głos pod Cole'a? ostatnio słyszałem go jako lektora w jakiejś kreskówce dla dzieciaków.
p.s.nauczy mnie ktoś ukrywać spojlery?

Walka nie powinna sprawić problemów, aczkolwiek bez kilku prób się nie obejdzie.

Dobrze przechodzić hard jako ten zły (ponieważ gra jest łatwiejsza). Tak, czy owak, musisz mieć rozpoznanie w jego atakach. Zauważ, że puszcze kilka salw (wtedy uciekasz), a jak będzie wypoczywał - atakujesz. Żmudne to i czasochłonne, ale taka jest strategia. Gdy pojawiają się pomagierzy, atakujesz ich. W razie sposobności, ale nie gdy boss wypluwa z siebie pociski, wchłaniasz elektryczność.

Cierpliwości, a uda się.
  • 0

#553 Nexus Napisany 16 czerwca 2011 - 18:23

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:

Dwa przejścia to oblig :tak:

Dużo się różnią obie opcje?

Póki co fajne - jedna dwie misje na jeden raz i może dlatego się nie nudzi. +em jest szybkie wgrywanie gry.
  • 0

#554 Patryczek118 Napisany 16 czerwca 2011 - 21:55

Patryczek118

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 395 Postów:
A ja kurna przez przypadek nadpisałem sejwa jak byłem złym. Spoko ma te pioruny po Kuli Promieni. Czy jak się ciągle gra dobrym i weźmie ją to pioruny będą niebiesko czarne ?
  • 0

#555 kowal Napisany 17 czerwca 2011 - 09:34

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:
Kessler poległ przy 3 podejściu przy czym przez 2 pierwsze jadłem jabłko więc miał chłopak fory. ogólnie był banalny. co moge dodać to, że będąc złym gdy przyzywa pomagierów to traktujemy ich stałą wiązką prądu czyli celujemy z L1 i potem R2. ciekaw jestem jak faktycznie platyna w jedynce wpłynie na grę w dwójkę. coś czytałem o jakiś bonusowych umiejętnościach na początku gry ale bardzie nurtuje mnie kwestia odczytu save'ów.
  • 0

#556 Patryczek118 Napisany 17 czerwca 2011 - 19:57

Patryczek118

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 395 Postów:
Kessler był najłatwiejszy z całej gry. To już niektóre questy poboczne były trudniejsze.
  • 0

#557 Sotaku Napisany 18 czerwca 2011 - 01:15

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 682 Postów:

Kessler poległ przy 3 podejściu przy czym przez 2 pierwsze jadłem jabłko więc miał chłopak fory. ogólnie był banalny. co moge dodać to, że będąc złym gdy przyzywa pomagierów to traktujemy ich stałą wiązką prądu czyli celujemy z L1 i potem R2. ciekaw jestem jak faktycznie platyna w jedynce wpłynie na grę w dwójkę. coś czytałem o jakiś bonusowych umiejętnościach na początku gry ale bardzie nurtuje mnie kwestia odczytu save'ów.

ja skasowałem save :(
  • 0

#558 kowal Napisany 19 czerwca 2011 - 14:34

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:
pierwsza zasada gracza: nigdy, przenigdy nie kasuj save'ów
  • 0

#559 BeSOS Napisany 20 czerwca 2011 - 06:41

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Powiem wam, ze nie taka glupia ta gra. Na poczatku draznila mnie nieco podstarzala oprawa, framerate nienajplynniejszy, okropny dubbing, nudne misje w kanałach, niezbyt oryginalne misje fabularne.....ale jak sie nieco dluzej w to wszystko pogra, Cole nabierze wiecej powera i misje sie nieco bardziej rozkreca (obrona posterunku czy wspinaczka na szczyt wysypiska byly rewelacyjne :)) to gra zaczyna pokazywac swoje prawdziwe oblicze :) sterowanie Colem jest swietne, o wiele lepiej mi sie nim steruje niz np w Asasynach czy Crackdownie, bardzo sporadycznie postac 'przykleila' mi sie tam gdzie nie chcialem.

Nie podoba mi sie nadal kilka rzeczy jak np to, ze miasto jest ponure i niewiele sie w nim dzieje, co mozna jednak jakos wytlumaczyc fabularnie, ale jednak mogloby sie jakos fajniej zmieniac w momencie oczyszczenia z przestepcow, przydalyby sie jakies szybsze srodki transportu z jednego jego konca na drugi, menusy sa malo intuicyjne (szczegolnie ten z mocami), wybory moralne zbyt oczywiste no i to ze trzeba grac albo dobry albo zly tez nieco psuje zamysl bycia anty/bohaterem bo trzeba sie koncentrowac na rozwoju jednej z mocy.

Z tego co czytalem kilku z ww. wad nadal nie poprawiono w dwojce ale zmian na plus jest znacznie wiecej wiec z checia Infamousa 2 skoncze na bank jak nieco stanieje :)

Daje jak do tej pory 8, a zostala mi ostatnia misja :)
  • 0

#560 Patryczek118 Napisany 20 czerwca 2011 - 06:55

Patryczek118

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 395 Postów:
Ostatnia to łatwizna. Ja jak ukończyłem inFamousa to poszedłem do kumpla zagrać w AC. Myślałem, że się złapie albo, że nic się nie stanie i z wysokości spadłem i się zabiłem :olo:
  • 0

#561 kowal Napisany 20 czerwca 2011 - 09:27

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:

przydalyby sie jakies szybsze srodki transportu z jednego jego konca na drugi

inny pomysł niż teleport mi nie przychodzi do głowy. przecież w tej grze można sie przemieszczać tak szybko jak w mało którym sandboksie (chociaż ja akurat nie grałem w zbyt wiele takich gier). umiejętność szybowania, kable oraz tory i pociąg załatwiają sprawę w tym temacie.
  • 0

#562 Nexus Napisany 20 czerwca 2011 - 09:51

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Jest taka misja z otwieraniem mostu zwodzonego, ochroną dwóch inżynierków przed Żniwiarzami itd. Wszystko poszło cacy ale po misji reputacja mi się pogorszyła zamiast normalnie polepszyć.

Łaj?
  • 0

#563 BeSOS Napisany 20 czerwca 2011 - 09:55

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Leenk, dunno, ja tak nie mialem :)

Kowal, nie mowie ze jest to jakis duzy problem bo faktycznie nawet z jednego konca wyspy na drugi mozna nawet ulicami dostac sie szybko, ale pod koniec gry juz ma sie tego jednak dosyc. W Brotherhoodzie fajnie to rozwiazano (tunele), tu by sie tez cos takiego przydalo, albo chociaz teleporty ala te z Crackdowna.
  • 0

#564 Gość_Hellmans_* Napisany 20 czerwca 2011 - 10:58

Gość_Hellmans_*
  • Goście
Póki co gram jako zły, tylko jedną misję zrobiłem "dobrze", trzeba było rozwalić jakiś zbiornik paliwa, nie zauważyłem go :olo:

Była jeszcze misja gdzie trzeba wybrać:
Spoiler

  • 0

#565 oranje Napisany 20 czerwca 2011 - 11:52

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
Skoro grasz jako zły to jest ok.

Spoiler

  • 0

#566 kowal Napisany 20 czerwca 2011 - 14:06

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:

Jest taka misja z otwieraniem mostu zwodzonego, ochroną dwóch inżynierków przed Żniwiarzami itd. Wszystko poszło cacy ale po misji reputacja mi się pogorszyła zamiast normalnie polepszyć.
Łaj?

przy tej misji nie ma żadnych momentów Karmy więc to dosyć dziwne. jak masz save'a niedaleko to spróbuj ją rozegrać jeszcze raz.
  • 0

#567 Danteusz Napisany 20 czerwca 2011 - 20:55

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Pewnie przypadkiem ubiłeś kilku cywilów. Zdarza się, wystarczy uleczyć parę osób albo założyć elektrokajdanki, szybko się nadrobi straty w karmie
  • 0

#568 Nexus Napisany 20 czerwca 2011 - 21:07

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Heh, to pewnie tych "paru" cywilów - masa samochodów wyleciała w powietrze no i poleciała masa granatów... No, ogólnie działo się... :cool:

Dzięki za info, że wystarczy poleczyć ludzi, bo faktycznie już chciałem wgrać wcześniejszego save'a.
  • 0

#569 Danteusz Napisany 20 czerwca 2011 - 21:08

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Wszystkie momenty karmy wykonałem po stronie dobra, gdzieś tak w okolicach 2/3, może 3/4 gry miałem już karmę na full (robiłem wszystkie zadania poboczne). Jeżeli dobrze pamiętam za leczenie jest trofeum, więc tak czy inaczej musisz się nim sporo pobawić
  • 0

#570 kowal Napisany 21 czerwca 2011 - 07:44

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:
Tobie chodziło Leenk jedynie o zmianę na pasku karmy czy o komunikat po ukończeniu misji?
  • 0