inFamous
#541 Napisany 13 czerwca 2011 - 18:45
#542 Napisany 13 czerwca 2011 - 20:25
#543 Napisany 15 czerwca 2011 - 13:10
#544 Napisany 15 czerwca 2011 - 19:29
#545 Napisany 15 czerwca 2011 - 21:58
#546 Napisany 15 czerwca 2011 - 22:01
Kompletnie nie podoba mi się to, iż w WB wszystkie gry, które proponują, mam Niemniej może to i dobrze, że tak się stało. Widzę, że sporo znajomych z lity (w tym osoby z forum N+) grają w ową pozycję.
Z drugiej strony szkoda, że odkryli taką zacną grę dopiero po krachu i opcji "za darmo". Było dać szansę kiedyś, chłopaki.
#547 Napisany 15 czerwca 2011 - 22:10
#548 Napisany 16 czerwca 2011 - 07:27
btw (malutki spojlerek) to przefachowe są te efekty po otworzeniu kuli promieni, szkoda że tak późno to zaimplementowali bo po tej walce kończę przygodę z tą świetną grą.
znacie nazwisko kolesia podkładającego głos pod Cole'a? ostatnio słyszałem go jako lektora w jakiejś kreskówce dla dzieciaków.
p.s.nauczy mnie ktoś ukrywać spojlery?
#549 Napisany 16 czerwca 2011 - 09:20
#550 Napisany 16 czerwca 2011 - 10:35
#551 Napisany 16 czerwca 2011 - 14:03
Teraz gram badassem i szukam na poważnie odłamków z poprzedniej gry na hardzie zostało mi koło 20 i nie wiedziałem co z tym fantem zdziałać. Teraz po rozpoczęciu gry zebrałem od razu wszystkie w neonie...
#552 Napisany 16 czerwca 2011 - 14:06
Walka nie powinna sprawić problemów, aczkolwiek bez kilku prób się nie obejdzie.jestem o jednego Kesslera od platyny. jakieś rady przed ostateczną walką (infamous+hard)?
btw (malutki spojlerek) to przefachowe są te efekty po otworzeniu kuli promieni, szkoda że tak późno to zaimplementowali bo po tej walce kończę przygodę z tą świetną grą.
znacie nazwisko kolesia podkładającego głos pod Cole'a? ostatnio słyszałem go jako lektora w jakiejś kreskówce dla dzieciaków.
p.s.nauczy mnie ktoś ukrywać spojlery?
Dobrze przechodzić hard jako ten zły (ponieważ gra jest łatwiejsza). Tak, czy owak, musisz mieć rozpoznanie w jego atakach. Zauważ, że puszcze kilka salw (wtedy uciekasz), a jak będzie wypoczywał - atakujesz. Żmudne to i czasochłonne, ale taka jest strategia. Gdy pojawiają się pomagierzy, atakujesz ich. W razie sposobności, ale nie gdy boss wypluwa z siebie pociski, wchłaniasz elektryczność.
Cierpliwości, a uda się.
#553 Napisany 16 czerwca 2011 - 18:23
Dużo się różnią obie opcje?Dwa przejścia to oblig
Póki co fajne - jedna dwie misje na jeden raz i może dlatego się nie nudzi. +em jest szybkie wgrywanie gry.
#554 Napisany 16 czerwca 2011 - 21:55
#555 Napisany 17 czerwca 2011 - 09:34
#556 Napisany 17 czerwca 2011 - 19:57
#557 Napisany 18 czerwca 2011 - 01:15
ja skasowałem saveKessler poległ przy 3 podejściu przy czym przez 2 pierwsze jadłem jabłko więc miał chłopak fory. ogólnie był banalny. co moge dodać to, że będąc złym gdy przyzywa pomagierów to traktujemy ich stałą wiązką prądu czyli celujemy z L1 i potem R2. ciekaw jestem jak faktycznie platyna w jedynce wpłynie na grę w dwójkę. coś czytałem o jakiś bonusowych umiejętnościach na początku gry ale bardzie nurtuje mnie kwestia odczytu save'ów.
#558 Napisany 19 czerwca 2011 - 14:34
#559 Napisany 20 czerwca 2011 - 06:41
Nie podoba mi sie nadal kilka rzeczy jak np to, ze miasto jest ponure i niewiele sie w nim dzieje, co mozna jednak jakos wytlumaczyc fabularnie, ale jednak mogloby sie jakos fajniej zmieniac w momencie oczyszczenia z przestepcow, przydalyby sie jakies szybsze srodki transportu z jednego jego konca na drugi, menusy sa malo intuicyjne (szczegolnie ten z mocami), wybory moralne zbyt oczywiste no i to ze trzeba grac albo dobry albo zly tez nieco psuje zamysl bycia anty/bohaterem bo trzeba sie koncentrowac na rozwoju jednej z mocy.
Z tego co czytalem kilku z ww. wad nadal nie poprawiono w dwojce ale zmian na plus jest znacznie wiecej wiec z checia Infamousa 2 skoncze na bank jak nieco stanieje
Daje jak do tej pory 8, a zostala mi ostatnia misja
#560 Napisany 20 czerwca 2011 - 06:55
#561 Napisany 20 czerwca 2011 - 09:27
inny pomysł niż teleport mi nie przychodzi do głowy. przecież w tej grze można sie przemieszczać tak szybko jak w mało którym sandboksie (chociaż ja akurat nie grałem w zbyt wiele takich gier). umiejętność szybowania, kable oraz tory i pociąg załatwiają sprawę w tym temacie.przydalyby sie jakies szybsze srodki transportu z jednego jego konca na drugi
#562 Napisany 20 czerwca 2011 - 09:51
Łaj?
#563 Napisany 20 czerwca 2011 - 09:55
Kowal, nie mowie ze jest to jakis duzy problem bo faktycznie nawet z jednego konca wyspy na drugi mozna nawet ulicami dostac sie szybko, ale pod koniec gry juz ma sie tego jednak dosyc. W Brotherhoodzie fajnie to rozwiazano (tunele), tu by sie tez cos takiego przydalo, albo chociaz teleporty ala te z Crackdowna.
#564 Gość_Hellmans_* Napisany 20 czerwca 2011 - 10:58
Była jeszcze misja gdzie trzeba wybrać:
#565 Napisany 20 czerwca 2011 - 11:52
#566 Napisany 20 czerwca 2011 - 14:06
przy tej misji nie ma żadnych momentów Karmy więc to dosyć dziwne. jak masz save'a niedaleko to spróbuj ją rozegrać jeszcze raz.Jest taka misja z otwieraniem mostu zwodzonego, ochroną dwóch inżynierków przed Żniwiarzami itd. Wszystko poszło cacy ale po misji reputacja mi się pogorszyła zamiast normalnie polepszyć.
Łaj?
#567 Napisany 20 czerwca 2011 - 20:55
#568 Napisany 20 czerwca 2011 - 21:07
Dzięki za info, że wystarczy poleczyć ludzi, bo faktycznie już chciałem wgrać wcześniejszego save'a.