inFamous
#61 Napisany 22 kwietnia 2009 - 13:54
#62 Napisany 22 kwietnia 2009 - 13:56
Hmm, ciekawi mnie jak będzie widoczny brak mocy u bohatera, skoro HUDa chyba nie uświadczymy. Byłoby miło gdyby chociaż słownie zawiadamiał co i jak, bo gdyby tak skończył się prąd podczas walki byłoby niemiło.
#63 Napisany 22 kwietnia 2009 - 14:26
#64 Napisany 22 kwietnia 2009 - 15:11
HUD będzie, zmieni kolor zależnie od naszej karmyNawet nie zwróciłem uwagi tym razem, choć wcześniej też rzucały mi się w oczy.
Hmm, ciekawi mnie jak będzie widoczny brak mocy u bohatera, skoro HUDa chyba nie uświadczymy. Byłoby miło gdyby chociaż słownie zawiadamiał co i jak, bo gdyby tak skończył się prąd podczas walki byłoby niemiło.
#65 Napisany 25 kwietnia 2009 - 12:58
#66 Gość__* Napisany 25 kwietnia 2009 - 13:16
nowy gameplay
http://www.ps3site.p...meplay-2/16396/
#67 Napisany 25 kwietnia 2009 - 18:14
#68 Napisany 26 kwietnia 2009 - 16:01
#69 Gość__* Napisany 26 kwietnia 2009 - 20:50
A co ci się nie podoba w multiplayerze w U2? Bo jeżeli cię nie interesuje, to musi byc słaby, a jeżeli jest słaby, to musiałeś już grać. Więc podziel się z nami tą wiedzą.Multi w Uncharted mnie tak interesuje jak single w World of Warcraft
#70 Napisany 26 kwietnia 2009 - 21:03
Tak, podziel się z nami informacjami na temat multi w U2:AT, bo już nie mogę się doczekaćA co ci się nie podoba w multiplayerze w U2? Bo jeżeli cię nie interesuje, to musi byc słaby, a jeżeli jest słaby, to musiałeś już grać. Więc podziel się z nami tą wiedzą.Multi w Uncharted mnie tak interesuje jak single w World of Warcraft
Gadaj, jakie tryby, jak działa cover system, czy jest podział na klasy, szybko.
#71 Napisany 26 kwietnia 2009 - 21:35
#72 Napisany 27 kwietnia 2009 - 23:44
Empire City trailer. Nieźle się ogląda Tylko animacja demonstrantów i laski na samym początku słabuje.
#73 Gość__* Napisany 28 kwietnia 2009 - 15:47
Dokładny link : http://www.gry-onlin...S014.asp?ID=378
#74 Napisany 29 kwietnia 2009 - 18:13
#75 Napisany 29 kwietnia 2009 - 19:45
#76 Napisany 30 kwietnia 2009 - 10:42
Będzie u nas również edycja kolekcjonerska, która wygląda tak: http://polygamia.pl/... ... amous.html (fajne pudełko, może się skuszę na kolekcjonerkę jak nie będzie dużo droższa od zwykłej edycji).
#77 Napisany 30 kwietnia 2009 - 10:55
Potwierdzona Polska wersja językowa, data premiery ustalona na 27 maja. http://polygamia.pl/... ... dzone.html
Będzie u nas również edycja kolekcjonerska, która wygląda tak: http://polygamia.pl/... ... amous.html (fajne pudełko, może się skuszę na kolekcjonerkę jak nie będzie dużo droższa od zwykłej edycji).
Ja tam jakoś nie zwracałem uwagi na tą grę, ale po ostatnich kilku trailerach zaczęła mi się podobać i to nawet bardzo. Kto wie, może to taki czarny koń SONY będzie? Najpierw obadam demko i jak się spodoba, to biorę edycję specjalną. Co do polskiej wersji, to gdzieś czytałem, że SCEP chce się zrehabilitować po nie zbyt udanej polonizacji "Killzone 2" i nie wyrzuci z tłumaczenia "faków" i "szitów" No ale zobaczymy jak to w praktyce wyjdzie
#78 Napisany 30 kwietnia 2009 - 11:59
#79 Napisany 30 kwietnia 2009 - 12:15
no to także mi sie w głowie nie mieści, a co do gry to trailery nieźle nakrecają i będzie trzeba kupić infamousJa mam nadzieję, że będzie teraz "normalna" lokalizacja, czyli taka, że będzie można słuchąc angielskich głosów i włączyć sobie polskie napisy, a nie tak jak odjebali w KZ2.
#80 Napisany 30 kwietnia 2009 - 12:25
#81 Napisany 30 kwietnia 2009 - 12:53
#82 Napisany 30 kwietnia 2009 - 13:42
#83 Gość__* Napisany 30 kwietnia 2009 - 15:49
#84 Napisany 05 maja 2009 - 16:29
OPM UK dał 9/10
Pod linkiem skany, możecie poczytać.
http://www.vgchartz....ad.php?id=71390
#85 Napisany 07 maja 2009 - 18:10
rragnaar
"For a brief little while last night the inFamous demo was up on the Hong Kong store. It has since been taken down, but not before I downloaded it. From what I undertand, the only way you can get a demo for it now is by preordering.(so stupid Sony, so stupid. ) Anyway, here are my impressions:
inFamous is awesome... the first mission in the demo involves escorting a train to safety. There is no electricity in the rail, so you have to stand on the foremost train car to make the train move. (I also found later in the demo that you can skate around on power lines! So awesome!!!!)
There is a gang called 'The Reapers' that try to ambush you at certain points along the track, and you have all manner of awesome ways to murder them. You have the standard lightning balls that you can shoot pretty rapidly. The lightning balls are weak, but if you get headshots they are very effective. You also have lightning grenades, and a big force push type move that shames any of the force push stuff I've seen in the Star Wars games. You can also glide when you jump, and if there are enemies on the ground below you, you can drop out of the air and slam into the ground causing a wide radius of destruction around you. The combat is awesome.
The cover system is really easy and fun too. Hanging on the side of a train and chucking lightning grenades at your enemies, or at innocent bystanders, is pretty damned awesome. Things blow up real nice in this game. The physics are great, and I like the graphics quite a bit. There are some aliasing issues, but the game ran great and looked pretty. I like the color pallet in this game, everything is very saturated and bloomy when you are playing heroic, and dark and gloomy when you are evil.The cutscenes are very impressive as well. They are animated, and done in a really gritty comic book style. There is something about seeing hi-res comic art moving around on the screen that is just very striking.
The second mission involved diffusing a bomb on a water tower and the third involved defending a crate full of medical supplies from waves of attackers. I've seen enemies that can teleport and have telekinetic powers, fire enemies, suicide bomber type enemies that just run at you and blow up, as well as standard duders with guns.
The game might fall victim to the repetitive gameplay that plagues most sandbox games, but my early impressions are that inFamous is pretty great."
Może wiec jednak jeszcze cos fajnego z tej gry wyjdzie.
#86 Napisany 07 maja 2009 - 18:25
http://polygamia.pl/... ... skiej.html
#87 Napisany 08 maja 2009 - 11:49
gameplay 1 http://www.gamespot.... ... eo/6209363
gameplay 2 http://www.gamespot.... ... eo/6209364
gameplay 3 http://www.gamespot.... ... eo/6209365
gameplay 4 http://www.gamespot.... ... eo/6209366
music video: http://www.gamespot.... ... eo/6209369
Q&A: http://www.gamespot.... ... &mode=news