#91 Napisany 22 lutego 2020 - 23:28
#92 Napisany 23 lutego 2020 - 10:40
#93 Napisany 25 lutego 2020 - 17:14
Nie chcę sobie za dużo spoilerować, ale widziałem chwilę jak wygląda ucieczka przed Nemesisem. Jak ktoś miał ból dupy o to, że Mr.X był niezniszczalny i za szybko chodził za graczem, to nawet nie ma co odpalać trójeczki
#94 Napisany 25 lutego 2020 - 19:07
Szkoda, że tak blisko DOOM-a. RE3 wygląda po prostu tak, jak powinien wyglądać.
A w marcu demo.
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 25 lutego 2020 - 19:10
#95 Napisany 26 lutego 2020 - 08:28
Brak celownika, popierdolony Nemesis, widać, że głównym celem tej gry jest upierdliwość, nie dziękuję, tym razem nie zażyczę sobie tej gry nawet jako nieudany prezent
#96 Napisany 26 lutego 2020 - 08:55
ok, boomer
A celownik będzie, co to za pomysł, żeby myśleć, że nie?
#97 Napisany 26 lutego 2020 - 09:09
Jestem człowiekiem racjonalnym, komentuje to co widzę, a widzę, że celownika nie ma. Nauczyłem się tego od jednego typa w temacie Sekiro który na podstawie początkowej lokacji oszacował dizajn całej gry, bo jakby miało być różnorodnie to by przecież pokazali.
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 26 lutego 2020 - 09:09
#98 Napisany 26 lutego 2020 - 09:34
bomby prawdy!
#99 Napisany 26 lutego 2020 - 10:04
Brak celownika, popierdolony Nemesis, widać, że głównym celem tej gry jest upierdliwość, nie dziękuję, tym razem nie zażyczę sobie tej gry nawet jako nieudany prezent
Dokładnie, tak samo jak w RE2 upierdliwość polegała na małej ilości ammo. Spokojnie, wklepiesz sobie kod na nieskończoną ilość pocisków i dasz radę skończyć.
#100 Napisany 26 lutego 2020 - 10:14
#101 Napisany 26 lutego 2020 - 10:17
Zdradzę ci sekret Kazek, nawet nieskończone ammo w RE2R nic by nie dało, bo samo strzelanie i tak sprawiałoby zerową frajdę. No i wiesz, ja jednak to RE2 skończyłem (w przeciwieństwie do na przykład ciebie i Dead Cellsów), więc jak już chcesz strzelać panczami, to przynajmniej strzelaj celnie.
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 26 lutego 2020 - 10:18
#102 Napisany 26 lutego 2020 - 10:35
Jestem człowiekiem racjonalnym, komentuje to co widzę, a widzę, że celownika nie ma. Nauczyłem się tego od jednego typa w temacie Sekiro który na podstawie początkowej lokacji oszacował dizajn całej gry, bo jakby miało być różnorodnie to by przecież pokazali.
To prowo czy wałkujesz nadal ten sam temat?
Jeśli na prezentację pierwszego fragmentu z gry wybierają lokację, która dupy nie urywa, to śmiało czegoś można się obawiać. Nie ma co się oszukiwać, Sekiro miało przewidywalny design i zero niespodzianek. Pojechali po schemacie, a wolałbym żeby do tej feudalnej Jap dołożyli jakiś gimmick designerski, np. steampunk albo levele warzywne z Mario Odyssey XD
Natomiast HUD czy celownik to element brakujący w trailerach, widocznie tu też wyłączyli, żeby było bardziej immersive.
#103 Napisany 26 lutego 2020 - 10:58
Proszę wrócić do dyskusji o RE3, a siurki mierzyć i dawać się odpalać w jakimś innym temacie, bo rozdam po waranie.
#104 Napisany 27 lutego 2020 - 17:03
Fanowski trailer lepszy niż jakikolwiek od Capcomu. Teraz to się dopiero podjarałem
#105 Napisany 28 lutego 2020 - 10:58
Ktoś oglądał materiały? Ciekawi mnie, czy to będzie RE3 czy nowy Resident w Raccoon i z Nemesisem. Są te same lokacje, czy tylko easter-eggi?
#106 Napisany 06 marca 2020 - 16:44
O szieet, gameplay'owa zmiana (to opis jak co, a nie żadne zdjęcie/filmik):
Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 06 marca 2020 - 16:45
#107 Napisany 06 marca 2020 - 17:38
#108 Napisany 06 marca 2020 - 17:42
Przed odsłonięciem spoilera domyśliłem się, że o to chodzi. W końcu ktoś tam w Capcom pomyślał.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 06 marca 2020 - 17:43
#109 Napisany 11 marca 2020 - 09:40
Przed odsłonięciem spoilera domyśliłem się, że o to chodzi. W końcu ktoś tam w Capcom pomyślał.
Spoiler
#110 Napisany 11 marca 2020 - 09:47
Take quick save'y tylko na pc zawsze były.
#111 Napisany 11 marca 2020 - 09:55
Różnie może być, RE2 chyba dokładnie zapamiętywało umiejscowienie zombiaków jak sie sejwowało w holu, więc nie trudno mi sobie wyobrazić sytuację gdzie loadujesz się koło Nemezisa z kiepskim zdrowiem i bez leczonka w plecaku i jesteś w dupie bo o ile Mr.X można trochę pokiwać jak frajera to ten Nemezis jakis pojebany nieprzewidywalny Scorpiona nawet robi.
(soft spoil, bo na pewno ktoś by sie popłakał na GEJPLEJOWE SPOILE, proszę sobie ctrl+a)
#112 Napisany 11 marca 2020 - 10:10
Luzik, i tak się okazało, że jednak nie będzie mógł.
#113 Napisany 11 marca 2020 - 10:15
Może i nie, ale niesmak pozostał, więc gry nie kupię.
#114 Napisany 16 marca 2020 - 15:16
W czwartek demo singla, a w następny piątek beta multi.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 16 marca 2020 - 15:17
#115 Napisany 19 marca 2020 - 12:29
https://youtu.be/cp86TpPEsMw
https://youtu.be/KqgnYLyKO5s
https://youtu.be/TKJlkVqOyMQ
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 19 marca 2020 - 12:32
#116 Napisany 19 marca 2020 - 15:02
Fajnie się gra.
#117 Napisany 19 marca 2020 - 15:31
Dzięki za ostrzeżenie, ale nawet nie zamierzałem!
#118 Napisany 19 marca 2020 - 22:53
Świetne decyzje artystyczne.
https://youtu.be/A559z_DlVLU
https://youtu.be/O_I3jYfufWA
https://youtu.be/mmkCRXQDvag
https://youtu.be/2SlMSK0Jpgw
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 19 marca 2020 - 22:57
#119 Napisany 19 marca 2020 - 23:13
Ty tak serio?
#120 Napisany 20 marca 2020 - 18:29
Łuuuuu, cofanie się wstecz względem przywiązania do detali.