#121 Napisany 20 marca 2020 - 18:33
#122 Napisany 20 marca 2020 - 18:40
Ale cofają się wstecz do tyłu czy do przodu?
#123 Napisany 20 marca 2020 - 21:36
Jakie znajdźki są pierdolnięte i bez logiki to lol. Znalazlem ich kilkanaście i reszty ni uja. Patrze na tuba i:
-po wzięciu węża w jednym miejscu za planszą zespawnuje sie trup, trzeba go zabić i wtedy w aptece kolejny trup zsunie się z jakiegoś blatu i tam będzie laleczka
-trzeba złożyć z lepszych buteleczk smg ammo, wrócić do Nikolaia i wtedy laleczka zespawnuje sie przy rurach w okolicach drabinki
-zmusić Nemesisa do zawycia z bólu i klęknięcia trzy razy, wtedy z jednego auta wylezie trup i laleczka będzie na siedzeniu
I takich jest chyba ze sześć z dwudziestu.
#124 Napisany 20 marca 2020 - 21:56
Znajdźki? Tylko z youtubem, szanujmy się.
#125 Napisany 23 marca 2020 - 12:20
Jak Nemezis z dema zawył i zgłuszyło Jill to pierwsze co-Monster Hunter. Widać dość trafne skojarzenie: (druga wersja Neme)
#126 Napisany 23 marca 2020 - 13:32
Kiedy będą recki?
#127 Napisany 23 marca 2020 - 14:39
#128 Napisany 23 marca 2020 - 17:45
Natomiast ciekawe czy będą nawiązania do dwójki - a to prequel przecież. No i na ile gra starczy, skoro nie ma 2 postaci (a 2nd run? Chyba też nie).
#129 Napisany 23 marca 2020 - 18:20
Chcesz wrażenia po demku? Przed byłem nawet napalony z powodu dwójki, po wręcz odwrotnie. Zamiast klimatycznego posterunku jest kolorowe wesołe miasteczko, Jill wygląda jak klon Lary po rebocie, Carlos pasuje do Final Fantasy bardziej niż Cloud. Wyjebali ragdolla z ciał trupów i możliwości ich rozczłonkowania (póki żyją nadal się da, oprócz przepołowienia strzelbą, teraz je co najwyżej odrzuca jak po kopniaku Czaka). Wszędzie skrypty, jak w dwójce były trupy które miały później wstać to je mogłeś rozwalić i mieć spokój, tu są nietykalne póki ich skrypt nie ożywi. Nemesis wyskakujący prosto z nieba czy przez sufit (przenikanie jest śmieszny), jak dotknie trupy i dostana ten dekiel z okiem i macką to mi się kojarzy z:
Do tego latarka jest uwalona a lustra zamiast odbić mają tapetę tła lol.
A co długości to jest chyba krótsze niż pojedynczy scenariusz A z dwójki. W zamian jest super online.
Fani młocki pewnie będą zachwyceni, ja wręcz odwrotnie.
#130 Napisany 23 marca 2020 - 18:50
Nikt (poza Jurasem) demka nie ograł? Zero wrażeń. Ja ciągle jestem pod wrażeniem dwójki i chyba oleję tego Horizona tylko Claire machnę 2nd run. Trójka zrobiła na mnie wrażenie po demku tym jak wygląda. Trochę mnie zastanawiają otwarte lokacje - czy nie będą za duże mapki - rozległe.
Natomiast ciekawe czy będą nawiązania do dwójki - a to prequel przecież. No i na ile gra starczy, skoro nie ma 2 postaci (a 2nd run? Chyba też nie).
Ja cierpliwie czekam na gierkę. Za dużo walą tymi demami i trailerami, już samo pokazanie Nemesisa przed premierą to był poroniony pomysł, na dzień dobry zabraknie potężnego pierdolnięcia, a teraz jeszcze pozwalają przetestować go w akcji.
Niecałe dwa tygodnie... ależ będzie rąbańsko.
#131 Napisany 23 marca 2020 - 19:18
A co do materiałów to tylko 1 trailer widziałem (no dobra ten pierwszy spot zobaczyłem dopiero niedawno) i tylko demko pograłem (w pół godziny pykło), bo mi brak trochę dalszych wrażeń po dwójce.
Nemezis był wiadomy - pytanie jak ten R3MAKE wyjdzie? Podobno mają coś więcej dodać w stosunku do pierwowzoru, choć ja i tak nie grałem. Intryguje mnie fabuła, choć gameplay wydaje się mniej straszny i kameralny jak w dwójce. Imo mogliby jedynkę jeszcze tak strzelić
#132 Napisany 23 marca 2020 - 19:28
Gdyby zrobili teraz odświeżone RE1 to byłaby chyba pierwsza gra w historii, która doczekałaby się dwóch remake'ów. W sumie nie miałbym nic przeciwko, wolałbym to niż Code Veronicę albo RE0. A po trójce spodziewam się masy zmian, byle trafionych.
#133 Napisany 23 marca 2020 - 20:06
Też czekam od razu na pełną wersję. Nawet jak miałaby być gorsza od RE2, to i tak będzie ogień.
Gdyby zrobili teraz odświeżone RE1 to byłaby chyba pierwsza gra w historii, która doczekałaby się dwóch remake'ów.
właściwie RE1 już możesz liczyć, bo masz oryginał, remake na GCN i Deadly Silence. No i Square przecież napierdzielało fajnalami i dragon qestami (ffiv, dq5?), tyle że tu granica się zaciera między remakiem a 'enhanced port'.
aha, Fire Emblem: NES -> SNES -> NDS
edit: Ys podobnie jak FF
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 23 marca 2020 - 20:08
#134 Napisany 23 marca 2020 - 20:12
Na ten moment mam wyjebane na to, czy będzie gorsza o 5% czy o 20%, bo to i tak zapowiada solidną i grywalną gierkę, a dużych oczekiwań nie mam, bo RE2 dostarczyło mi tyle Residenta, że nie mam tak chorego głodu na następnego jak przez ostatnie lata. Trójka wygląda na dobry bis po RE2 i niech tak będzie, nie obrażę się na to, że to już nie ten sam powiew świeżości jak w przypadku dwójki. Jestem ciekaw, co potem Capcom chce robić z serią na nowej generacji.
#135 Napisany 23 marca 2020 - 21:10
tyle że tu granica się zaciera między remakiem a 'enhanced port'.
Właśnie, to są słowa klucze Tak samo RE Deadly Silence nie jest dla mnie żadnym remakiem, tylko na maxa ulepszoną wersją podstawowego RE. Kurde, przy obecnej technologii mogliby nieźle zaszaleć z wykonaniem rezydencji Spencera. Tylko pytanie czy to naprawdę jest konieczne i czy nie lepiej dać teraz trochę odpocząć klasykom i wjechać na pełnej piździe z RE8?
#137 Napisany 30 marca 2020 - 18:30
Wylądowały recki i potwierdziły, że genialna passa Capcomu została przerwana. Ale udowadniają również, że wciąż podtrzymują dobrą
#138 Napisany 30 marca 2020 - 18:35
Wydaje mi się, że RE2 postawiło zbyt wysoko poprzeczkę i przez to wielu rozczarowało się RE3 oczekując co najmniej takiego samego poziomu albo nawet wyższego. W piąteczek bunkruję się w chacie i będę weryfikował.
#139 Napisany 30 marca 2020 - 22:20
#140 Napisany 30 marca 2020 - 22:56
W sumie oryginalne RE3 też nie było zbyt długie. Trochę lipa z tym czasem gry, bo jednak liczyłem na rozbudowanie pewnych lokacji, no ale jeżeli replay-ability stoi na wysokim poziomie to spoko. Gdzieś wyczytałem, że są 4 poziomy trudności, będzie ostre napyerdalanie speedrunów
#141 Napisany 31 marca 2020 - 10:14
Tylko 80 na Meta? Obawiam się czy to nie wpłynie na mój endżojment.
Ed. Podobno M-Two studio pod wodzą Tatsuya Minami już smaży jakiegoś kolejnego rimejka na 2021, ale uwaga, ponoć nie Veronica ani Dino Crisis.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 31 marca 2020 - 10:34
#142 Napisany 31 marca 2020 - 10:25
#143 Napisany 01 kwietnia 2020 - 11:25
#144 Napisany 01 kwietnia 2020 - 14:13
Wiem, że się bardzo nudzicie czekając na swoją kopię RE3, więc macie do pooglądania ciekawą topkę na zabicie czasu
#145 Napisany 01 kwietnia 2020 - 15:16
Ok, ogarnąłem co miałem ogarnąć, więc czas start. Pewnie odezwę się jak skończę grę pod wieczór
#146 Napisany 01 kwietnia 2020 - 17:24
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 01 kwietnia 2020 - 17:24
#147 Napisany 01 kwietnia 2020 - 18:50
O czyli jest jakieś usprawnienie w stosunku do dwójki, a piszą że wszystko gorsze.Kierwaszcze, muzyka w tle Ależ tego w RE2 brakowało.
#148 Napisany 01 kwietnia 2020 - 18:53
#149 Napisany 01 kwietnia 2020 - 19:14
Mając 2h na liczniku mogę powiedzieć, że normal mnie trochę zawodzi jako poziom trudności. Szczególnie Nemesis na nim dupy nie urywa, bo za każdym razem jak się pojawia, to akurat mam granat pod ręką. Mogę mu rzucić pod nogi, zabrać co mu z plecaka wypadnie i spieprzyć. Zombiaki się bardziej naprzykrzają, choć te to głównie omijam albo jebnę z szottiego.
#150 Napisany 01 kwietnia 2020 - 19:46
Z tego, co wiem, to tutaj "Hardcore" z RE2 nazywa się "Nightmare", więc zapewne "Normal" to taki między "Assisted" a "Normal".