Były bity, potem polygony, potem ilość portów USB, potem teraflopy.
Teraz najważniejsza jest prędkość SSD
Były bity, potem polygony, potem ilość portów USB, potem teraflopy.
Teraz najważniejsza jest prędkość SSD
Beka, a co później, gry? XD
Nie będzie żadnych gier, będziemy się napierdalać na teraflopy.
Mmmm stadia, gierki na kwarantannie w 4k 60fps
.
.
.
.
.
.
A NO TAK
Ten profil Kaza kiedy został reaktywowany? Przecież jakiś czas temu zakończył działalność.
Dziwne, bardzo podobny do czytaczy ksiażek.
Co pomacał to jego.
to jakaś medale za najchujowsze konsole?
Niepełnosprawnych chyba.
W pc kurwilandzie znowu PODZIAŁY
Mam nadzieję że sylvan ma takiego riga i nie zadaje się z brudasami z gtx 1660!
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 17 kwietnia 2020 - 19:57
Wiadomo, 1050 rządzi.
EX-SONY DEV: PS5 WILL STRUGGLE WITH BIG THIRD PARTY OPEN WORLDS; CAN’T DO REAL TIME RAY TRACING
http://thisgengaming...me-ray-tracing/
HAHA PS5 COOLING GOES FRRRRR
PS5 is potentially going to struggle is some
Problem jest przyzwyczajenie devów do architektury currentgenowych konsol PLAYSTATION 4 i Xbox One. Dopiero pełne poznanie możliwości konsoli PLAYSTATION 5 przez uzdolnionych artystów tworzących produkcje ekskluzywne dla Sony, pozwolą stworzyć na niej niesamowicie wyglądające światy prezentujące możliwości nowego sprzętu.
Łatwość przenoszenia doświadczenia w tworzeniu programów na Xbox SeX wypada korzystniej patrząc na strukturę architektury currentgenowych konsol, które są po prostu midboxami z typowo PCtowymi podzespołami w środku.
SONY musi patrzeć perspektywicznie w kwestii budowy PLAYSTATION 5 i informacje o problemach w rozgryzieniu platformy powinny nas cieszyć. Oznacza to, że ta platforma skrywa w sobie niespodzianki czekające dla najbardziej cierpliwych i uzdolnionych programistów, wzorem swoich poprzedników: PLAYSTATION 2 i PLAYSTATION 3, które pazur pokazały przy podejściu do tworzenia gier stricte pod charakterystykę sprzętową.
Słowem możemy przypuszczać, że gdy już poznamy pełną specyfikację PLAYSTATION 5 i pierwsze gry w pełni wykorzystujące ten sprzęt, fanów marki, ale i zwykłych graczy czeka naprawdę coś niesamowitego.
Ten post był edytowany przez Texz dnia: 24 kwietnia 2020 - 14:25