#91 Napisany 09 października 2021 - 11:58
#92 Napisany 09 października 2021 - 12:09
#93 Napisany 09 października 2021 - 14:36
Jesteśmy w temacie o grze pecetowej, w której ktoś jeździ po grach indie i mu odpowiadam, że plecie bzdury; w odpowiedzi dostaję, że chciałbym kupić PS5.
#94 Napisany 09 października 2021 - 15:40
#95 Napisany 15 października 2021 - 07:34
Pierwsze wrażenie jest cudowne, potem niestety wdaje się powtarzalność i schemat, do tego czuć brak doświadczenia w tworzeniu gierek. Jednak jeżeli to pierwsza gra tego studia, zrobiona w kilka osób to chapeau bas.
Graficznie piękna, historia ciekawa, muzyka cudnowna, gameplay poprawny, wyważenie rozrywki przeciętne.
Czekam na kolejna grę tego studia.
#96 Napisany 30 grudnia 2021 - 22:21
Niestety gra jest troche sztywna czy jak kto woli - drewniana, dlatego margines bledu w walce jest znikomy i stad narzekanie na poziom trudnosci. Zaznaczanie nie dziala, wiec sie go nie uzywa i trzeba byc bardzo czujnym, bo dwa ataki moga nas zmiesc z planszy. Po prostu movement jest taki se, w unikach brakuje i-framesow, a okno na parry jest malusienkie. Balans przywraca nieco luk ze spowolnieniem czasu.
Walka nie jest idealna, ale w drugiej polowie sa fajniusi bossowie. No a tym calym zbieractwem gra robi.
Ode mnie 7/10 i jak ktos ma ochote na taki tytul, to polecam. Tylko nie na PS4, bo w trybie z 30FPS Kena jest mega ociezala.
#97 Napisany 25 stycznia 2022 - 01:27
Skończone na Master mode
Ostatni boss trochę mi skopał dupę na tym poziomie trudności, dobre 2 godziny wałkowałem dziada. Myślałem że po wcześniejszym przejściu na Hardzie pójdzie gładko, ale jednak Master mode to przepaść, cała walka trwa z 15 minut, składa się z 5 faz i jeżeli popełni się mały błąd na końcu to trzeba wszystko zaczynać od nowa. Aż musiałem wejść w tryb Zone, gdzie ostatni raz korzystałem z niego przy DMC5, całe szczęście absolutne wyłączenie się na świat zewnętrzny i stanie się jednością z padem zaowocowało wygraną. Ostatnie podejście, kiedy miałem już skurwola obcykanego fest wyglądało już tak, w zasadzie bez skuchy
Sam poziom trudności uważam za idealnie zbalansowany i dający multum frajdy. Szkoda tylko, że nie był dostępny od początku.
#98 Napisany 25 stycznia 2022 - 01:43
Mi najgorzej wszedl jeden z poczatkowych bossow (z 10 prob weszlo jal nic), a od 30% gry szlo jak po masle wszystko za pierwszym czy drugim razem.
Ale ogolnie ostatni boss za pierwszym razem na hardzie to kawal bydlaka, no trzeba sie ziomka wyuczyc.
#99 Napisany 25 stycznia 2022 - 10:37
#100 Napisany 25 stycznia 2022 - 12:41
No Kena - jak to czesto bywa - duzo trudniejsza na hard niz master. Zgonow mialem na pewno ze 3 razy wiecej podczas pierwszego przejscia.
#101 Napisany 25 stycznia 2022 - 16:11
Jedno jest pewne i może komuś się to przyda: zdecydowanie warto nauczyć się parowania. Być może okienko jest dosyć wąskie, ale większość bossów ma schematyczne i bardzo wyraźnie sygnalizowane ataki, więc po kilku próbach można już pięknie odbijać ich ciosy (powoduje to krótki stun) i okładać ich po mordach aż miło. Niemal wszystkich można kasować w parę minut po ogarnięciu tej taktyki.
Z drugiej strony Ty pokonales Sigrun chyba szybciej, dla mnie to byla potezna sciana. I jestem pewien, ze w DMC jestes lepszy. W innych grach bede ja, deal.
Możemy się tak dogadać
#102 Napisany 25 stycznia 2022 - 16:38
Ale jest skuteczne, to fakt.
#103 Napisany 02 lutego 2022 - 17:31
Proszę, zasłużyliście
https://youtu.be/c2wsY-3TORA
#104 Napisany 02 lutego 2022 - 18:04
Pierdolisz z tym pływaniem. Normalne tempo jak na takie gry.
#105 Napisany 02 lutego 2022 - 18:06
Mogę Ci podesłać cały klip. Ze trzy razy musiałem stamtąd odpływać po nieudanych skokach i wtedy chciałoby się, żeby Kena była żwawsza.
#106 Napisany 02 lutego 2022 - 18:23
Nie ma to znaczenia ile razy spadłeś po skokach. Jeśli by dali takie tempo jak biega, to byłoby to nienaturalne i lipnie by wyglądało i tego się w grach nie robi. Powiedziałeś, że "tempo jest przytłaczająco niskie", co jest bzdurą, bo z tego co widać, aż tak niskie nie jest. Mało tego, będzie Ci trudno znaleźć podobną grę ze znanych marek (powiedzmy z widokiem tpp), w których postać pływa szybciej.
Obczaj sobie chociażby Uncharted, Horizona czy Zeldę BotW.
Zobacz, jak wolno pływa Lara:
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 02 lutego 2022 - 18:23
#107 Napisany 02 lutego 2022 - 20:56
Już wcześniej pisałem, że pływanie jest niesamowicie powolne i wkurzające, jedna z dwóch największych wad tej gry. Jeżeli przez przypadek wpadniesz do wody to bardziej opłaca się zacząć całą grę od nowa i dojść do tego samego momentu przed wpadnięciem do cieczy niż płynąć do brzegu.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 02 lutego 2022 - 20:57
#108 Napisany 02 lutego 2022 - 21:14
#109 Napisany 02 lutego 2022 - 21:22
Już wcześniej pisałem, że pływanie jest niesamowicie powolne i wkurzające, jedna z dwóch największych wad tej gry. Jeżeli przez przypadek wpadniesz do wody to bardziej opłaca się zacząć całą grę od nowa i dojść do tego samego momentu przed wpadnięciem do cieczy niż płynąć do brzegu.
Śmieję się już dwie minuty, dzięki XD
#110 Napisany 02 lutego 2022 - 21:26
Jestem pewny, że dalibyśmy radę jeszcze raz splatynować tę grę zanim Czychu zdążyłby się wygrzebać z wody. Ale NIE, pływa się OK, nie było tematu!
#111 Napisany 02 lutego 2022 - 21:27
Wynagrodziła, wracałem do brzegu przez godzinę, więc mogłem delektować się dłużej grą.
Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 02 lutego 2022 - 21:27
#112 Napisany 02 lutego 2022 - 21:39
Btw, porównanie do Tomb Raidera mi się nie podoba. Fakt, tam też za szybko się nie pływało, ale było to czymś uwarunkowane. W Tombach (zwłaszcza tych starszych) pływanie było dosyć istotnym elementem gameplayu, często wpadało się do wody aby np. rozwiązać łamigłówkę, dostać się dalej omijając jakieś niebezpieczne przeszkody (pułapki, rekiny, piranie) lub po prostu aby zdobyć jakieś ciekawe fanty. Zbyt szybkie pływanie mogło skutkować tym, że zbyt łatwo omijałoby się przeciwników lub tym, że przegapiłoby się jakiś istotny item potrzebny aby przejść dalej (zwłaszcza, ze pikseloza wypalała oczy i wszystko się ze sobą zlewało). Woda była czymś niebezpiecznym, ale i ciekawym w eksploracji i działając na takich zasadach wolne poruszanie się miało sens. Natomiast woda w Kenie czemu w ogóle służy? No właśnie niczemu, lokacje spokojnie by się bez niej obyły, ale z jakiegoś powodu twórcy postanowili wrzucić kilka zbiorników wodnych do gry i jeszcze karać biednego gracza jeżeli przypadkiem wpadnie do tego mokrego gówna.
Gracz: wpada do wody w Kenie.
Też gracz:
#113 Napisany 02 lutego 2022 - 21:44
Po prostu nie odkryliście techniki, jak szybko wydostać się z tej wody.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 02 lutego 2022 - 21:44
#114 Napisany 02 lutego 2022 - 21:46
Odkryłem. Reset do menu --> load game --> ponownie stoimy na lądzie.
#115 Napisany 19 sierpnia 2022 - 14:55
https://youtu.be/kGXeV9xz5MY
#116 Napisany 02 sierpnia 2023 - 17:20
Wywiad z twórcami. Gra odniosła wielki sukces i zwróciła się w miesiąc.
https://www.gamesind...ry-of-ember-lab