Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kena: Bridge of Spirits

Ember Labs PS4 PS5 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
115 odpowiedzi na ten temat

#91 Pawlik Napisany 09 października 2021 - 11:58

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Jak to? Właśnie jest sobą.
  • 0

#92 Mateo Napisany 09 października 2021 - 12:09

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 110 Postów:
Mam wrażenie że xell chciałby kupić PS5 i tylko się droczy, ale jego zielona duma na to nie pozwala, tak jak w przypadku Majoneza. ;)
  • 0

#93 xell Napisany 09 października 2021 - 14:36

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 301 Postów:

Jesteśmy w temacie o grze pecetowej, w której ktoś jeździ po grach indie i mu odpowiadam, że plecie bzdury; w odpowiedzi dostaję, że chciałbym kupić PS5.

 

WAT.jpg


  • 0

#94 Mateo Napisany 09 października 2021 - 15:40

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 110 Postów:
A jak ktoś ma w pi****e granie na PC?
  • 0

#95 Pawlik Napisany 15 października 2021 - 07:34

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Skończone.
Pierwsze wrażenie jest cudowne, potem niestety wdaje się powtarzalność i schemat, do tego czuć brak doświadczenia w tworzeniu gierek. Jednak jeżeli to pierwsza gra tego studia, zrobiona w kilka osób to chapeau bas.
Graficznie piękna, historia ciekawa, muzyka cudnowna, gameplay poprawny, wyważenie rozrywki przeciętne.
Czekam na kolejna grę tego studia.
  • 4

#96 Nyjacz Napisany 30 grudnia 2021 - 22:21

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 984 Postów:
Fajna giereczka, na hardzie troche sie spocilem przy ostatnim bossie. To w zasadzie krociutki collectathon z god-of-warowym systemem walki. Zbieranie rzeczy z mapy w tym urokliwym swiecie jest mega przyjemne, graficznie daje rade, a w tle przygrywaja ladne melodyjki. Jest lekki vibe gierek w stylu Raymana 2. Ogolnie taki konsolowy feeling.

Niestety gra jest troche sztywna czy jak kto woli - drewniana, dlatego margines bledu w walce jest znikomy i stad narzekanie na poziom trudnosci. Zaznaczanie nie dziala, wiec sie go nie uzywa i trzeba byc bardzo czujnym, bo dwa ataki moga nas zmiesc z planszy. Po prostu movement jest taki se, w unikach brakuje i-framesow, a okno na parry jest malusienkie. Balans przywraca nieco luk ze spowolnieniem czasu.

Walka nie jest idealna, ale w drugiej polowie sa fajniusi bossowie. No a tym calym zbieractwem gra robi.

Ode mnie 7/10 i jak ktos ma ochote na taki tytul, to polecam. Tylko nie na PS4, bo w trybie z 30FPS Kena jest mega ociezala.
  • 0

#97 Kazuo Napisany 25 stycznia 2022 - 01:27

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Skończone na Master mode

 

FatalRewardingEelelephant-size_restricte

 

 

Ostatni boss trochę mi skopał dupę na tym poziomie trudności, dobre 2 godziny wałkowałem dziada. Myślałem że po wcześniejszym przejściu na Hardzie pójdzie gładko, ale jednak Master mode to przepaść, cała walka trwa z 15 minut, składa się z 5 faz i jeżeli popełni się mały błąd na końcu to trzeba wszystko zaczynać od nowa. Aż musiałem wejść w tryb Zone, gdzie ostatni raz korzystałem z niego przy DMC5, całe szczęście absolutne wyłączenie się na świat zewnętrzny i stanie się jednością z padem zaowocowało wygraną. Ostatnie podejście, kiedy miałem już skurwola obcykanego fest wyglądało już tak, w zasadzie bez skuchy

 

 

neo_blocking.gif

 

Sam poziom trudności uważam za idealnie zbalansowany i dający multum frajdy. Szkoda tylko, że nie był dostępny od początku. 

 

 


  • 0

#98 Nyjacz Napisany 25 stycznia 2022 - 01:43

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 984 Postów:
Zakladajac, ze mamy podobnego skilla, to roznica miedzy 30fps a 60fps wynosi 1,5h na korzysc tego deugiego w kwestii szybkosci pokonania ostatniego bossa na masterku :cf:

Mi najgorzej wszedl jeden z poczatkowych bossow (z 10 prob weszlo jal nic), a od 30% gry szlo jak po masle wszystko za pierwszym czy drugim razem.

Ale ogolnie ostatni boss za pierwszym razem na hardzie to kawal bydlaka, no trzeba sie ziomka wyuczyc.
  • 0

#99 Kazuo Napisany 25 stycznia 2022 - 10:37

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:
Możesz być lepszy. Vanquisha jak pamiętam splatynowałeś bez problemu, gdzie ja dosyć srogo męczyłem się na ostatnim czelendżu, już wtedy zacząłem podejrzewać różnicę w skillu. Co do final bossa w Kenie to pewnie padłby szybciej, gdyby nie to że jestem idiotą i kompletnie nie rozumiałem jak działa łuk. Przez cały czas byłem przekonany, że damage jest zależny od tego gdzie się celuje, dopiero na sam koniec ogarnąłem, że chodzi o to jak długo napina się cięciwę :olo: po tym spostrzeżeniu poszło momentalnie, chociaż i tak musiałem się niesamowicie skupić, no i nie czarujmy się, ostatnia faza była z deko randomowa, więc nawet przypadkiem mogło dojść do fuck'upu. Cała reszta gry? Bez większych problemów, ale też nie powiem, że było łatwo, ot takie sprawiedliwe i rozsądne wyzwanie.
  • 0

#100 Nyjacz Napisany 25 stycznia 2022 - 12:41

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 984 Postów:
Z drugiej strony Ty pokonales Sigrun chyba szybciej, dla mnie to byla potezna sciana. I jestem pewien, ze w DMC jestes lepszy. W innych grach bede ja, deal.

No Kena - jak to czesto bywa - duzo trudniejsza na hard niz master. Zgonow mialem na pewno ze 3 razy wiecej podczas pierwszego przejscia.
  • 0

#101 Kazuo Napisany 25 stycznia 2022 - 16:11

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Jedno jest pewne i może komuś się to przyda: zdecydowanie warto nauczyć się parowania. Być może okienko jest dosyć wąskie, ale większość bossów ma schematyczne i bardzo wyraźnie sygnalizowane ataki, więc po kilku próbach można już pięknie odbijać ich ciosy (powoduje to krótki stun) i okładać ich po mordach aż miło. Niemal wszystkich można kasować w parę minut po ogarnięciu tej taktyki. 

 

Z drugiej strony Ty pokonales Sigrun chyba szybciej, dla mnie to byla potezna sciana. I jestem pewien, ze w DMC jestes lepszy. W innych grach bede ja, deal.

 

Możemy się tak dogadać  8-)

 

 


  • 0

#102 Nyjacz Napisany 25 stycznia 2022 - 16:38

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 984 Postów:
Prawie w ogole nie uzywalem, wlasnie okienko jest na tyle waskie, ze ciezko mi bylo wbic trofeum z szamanem. Robilem to na masterze i to byla najtrudniejsza rzecz do platyny xD

Ale jest skuteczne, to fakt.
  • 0

#103 Nyjacz Napisany 02 lutego 2022 - 17:31

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 984 Postów:

Proszę, zasłużyliście  :olo:

 

https://youtu.be/c2wsY-3TORA


  • 3

#104 ACZ Napisany 02 lutego 2022 - 18:04

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 135 Postów:

Pierdolisz z tym pływaniem. Normalne tempo jak na takie gry.


  • 0

#105 Nyjacz Napisany 02 lutego 2022 - 18:06

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 984 Postów:

Mogę Ci podesłać cały klip. Ze trzy razy musiałem stamtąd odpływać po nieudanych skokach i wtedy chciałoby się, żeby Kena była żwawsza.


  • 0

#106 ACZ Napisany 02 lutego 2022 - 18:23

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 135 Postów:

Nie ma to znaczenia ile razy spadłeś po skokach. Jeśli by dali takie tempo jak biega, to byłoby to nienaturalne i lipnie by wyglądało i tego się w grach nie robi. Powiedziałeś, że "tempo jest przytłaczająco niskie", co jest bzdurą, bo z tego co widać, aż tak niskie nie jest. Mało tego, będzie Ci trudno znaleźć podobną grę ze znanych marek (powiedzmy z widokiem tpp), w których postać pływa szybciej.

Obczaj sobie chociażby Uncharted, Horizona czy Zeldę BotW.

Zobacz, jak wolno pływa Lara:

 


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 02 lutego 2022 - 18:23

  • 0

#107 Kazuo Napisany 02 lutego 2022 - 20:56

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Już wcześniej pisałem, że pływanie jest niesamowicie powolne i wkurzające, jedna z dwóch największych wad tej gry. Jeżeli przez przypadek wpadniesz do wody to bardziej opłaca się zacząć całą grę od nowa i dojść do tego samego momentu przed wpadnięciem do cieczy niż płynąć do brzegu. 


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 02 lutego 2022 - 20:57

  • 1

#108 Shinigami Napisany 02 lutego 2022 - 21:14

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
O, pamiętam że w jednym miejscu był taki dość duży otwarty staw z wysepką. Wskoczyłem sobie żeby zerknąć czy można tam się gdzieś udać i później 7 godzin mi zajęło dotarcie z powrotem do brzegu.
  • 1

#109 Nyjacz Napisany 02 lutego 2022 - 21:22

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 984 Postów:

Już wcześniej pisałem, że pływanie jest niesamowicie powolne i wkurzające, jedna z dwóch największych wad tej gry. Jeżeli przez przypadek wpadniesz do wody to bardziej opłaca się zacząć całą grę od nowa i dojść do tego samego momentu przed wpadnięciem do cieczy niż płynąć do brzegu. 

Śmieję się już dwie minuty, dzięki XD


  • 0

#110 Kazuo Napisany 02 lutego 2022 - 21:26

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

:)

 

Jestem pewny, że dalibyśmy radę jeszcze raz splatynować tę grę zanim Czychu zdążyłby się wygrzebać z wody. Ale NIE, pływa się OK, nie było tematu!


  • 0

#111 torq314 Napisany 02 lutego 2022 - 21:27

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 469 Postów:
To miejsce że stawem pamiętam. Popłynąłem gdzieś za wyspę na lewo mając nadzieję że gra wynagrodzi czymkolwiek moją dociekliwość.

Wynagrodziła, wracałem do brzegu przez godzinę, więc mogłem delektować się dłużej grą.

Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 02 lutego 2022 - 21:27

  • 0

#112 Kazuo Napisany 02 lutego 2022 - 21:39

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Btw, porównanie do Tomb Raidera mi się nie podoba. Fakt, tam też za szybko się nie pływało, ale było to czymś uwarunkowane. W Tombach (zwłaszcza tych starszych) pływanie było dosyć istotnym elementem gameplayu, często wpadało się do wody aby np. rozwiązać łamigłówkę, dostać się dalej omijając jakieś niebezpieczne przeszkody (pułapki, rekiny, piranie) lub po prostu aby zdobyć jakieś ciekawe fanty. Zbyt szybkie pływanie mogło skutkować tym, że zbyt łatwo omijałoby się przeciwników lub tym, że przegapiłoby się jakiś istotny item potrzebny aby przejść dalej (zwłaszcza, ze pikseloza wypalała oczy i wszystko się ze sobą zlewało). Woda była czymś niebezpiecznym, ale i ciekawym w eksploracji i działając na takich zasadach wolne poruszanie się miało sens. Natomiast woda w Kenie czemu w ogóle służy? No właśnie niczemu, lokacje spokojnie by się bez niej obyły, ale z jakiegoś powodu twórcy postanowili wrzucić kilka zbiorników wodnych do gry i jeszcze karać biednego gracza jeżeli przypadkiem wpadnie do tego mokrego gówna. 

 

 

Gracz: wpada do wody w Kenie.

Też gracz:

 

maneuver.jpg

 

 


  • 1

#113 ACZ Napisany 02 lutego 2022 - 21:44

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 135 Postów:

Po prostu nie odkryliście techniki, jak szybko wydostać się z tej wody.

Spoiler


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 02 lutego 2022 - 21:44

  • 0

#114 Kazuo Napisany 02 lutego 2022 - 21:46

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Odkryłem. Reset do menu --> load game --> ponownie stoimy na lądzie. 


  • 1

#115 nole Napisany 19 sierpnia 2022 - 14:55

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 727 Postów:

https://youtu.be/kGXeV9xz5MY


  • 0

#116 nole Napisany 02 sierpnia 2023 - 17:20

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 727 Postów:

Wywiad z twórcami. Gra odniosła wielki sukces i zwróciła się w miesiąc.

 

https://www.gamesind...ry-of-ember-lab


  • 0



Inne z tagami: