#61 Napisany 30 września 2021 - 12:42
#62 Napisany 30 września 2021 - 13:24
To podobno nic przy Master
https://forum.psnpro...lty-huge-spike/
Tam chyba wychodzi bokiem bolączka polegająca na niedopracowanych hitboksach i niezgapieniu z soulsów tego że jak robisz uskok to powinna być chwilowa nietykalność.
#63 Napisany 30 września 2021 - 17:06
Ja mam wrażenie, że gra ma strasznie źle wyważony poziom trudności, gram na normalnym i są momenty mocno hc, dla ciekawości przełączyłem raz na easy i ta sama walka była mega łatwa, imo normal jest źle zbalansowany. Takie bajkowe gry wg mnie z natury powinne być robione pod casuala. I tak jak rozumiem, że easy to easy ale normal powinien dawać frajdę ale nie męczyć.
Może po prostu taki jesteś kiepski w giereczki? A może przez inne proste gry przyzwyczaiłeś się, że normal to musi być niedzielny spacerek po parku? Następnym razem graj na easy i nie stękaj
#64 Napisany 30 września 2021 - 18:37
Lubię jak gry stawiają wyzwanie, ale tu akurat się nie spodziewałem, że będę musiał się starać, myślałem, że będzie ładna przygoda bez stresu, a okazało się, że jest ładna przygoda ale ze stresem. Gram na normal ale tutaj normal odpowiada za hard w każdej innej grze tego rodzaju, wiec mogę narzekać, że twórcy źle zbalansowali poziom trudności.
#65 Napisany 07 października 2021 - 17:13
Nie wiem, czy uda mi się skończyć. Poziom trudności jest bardzo źle zbalansowany, walka to chaos z fatalnie niedopracowanym mechanikami, wszystkie lokacje są podobne.
Miałem nadzieję, że chociaż podpasuje mojej Zuzi, niestety nie jest zbyt dostępna dla dzieci.
Idealna giereczka do Plusa/Game Passa - pierwszy raz w tym roku żałuje wydanych pieniędzy na giereczkę
#66 Napisany 07 października 2021 - 19:39
Ja tam pewnie i tak kupię jak wyjdzie na PS4, trochę się podjarałem tym wysokim poziomem trudności, a widzę że do platki trzeba przejść grę na hardzie,
#67 Napisany 07 października 2021 - 19:43
#68 Napisany 07 października 2021 - 19:44
@Kazek
Wyszło na PS4 tego samego dnia . Wygląda również pięknie, ale widziałem tylko na Pro. No i technicznie to na very hardzie, bo to 4 zablokowany na początku poziom, i faktycznie po tym co widziałem z bossami na normal to serio bym się go obawiał.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 07 października 2021 - 19:49
#69 Napisany 07 października 2021 - 19:59
Ale w pudełku? Bo cyfrówki mnie nie interesują, a ostatnio trafiłem na info, że wersja pudełkowa dopiero 30 listopada
#70 Napisany 07 października 2021 - 20:03
Ale w pudełku? Bo cyfrówki mnie nie interesują, a ostatnio trafiłem na info, że wersja pudełkowa dopiero 30 listopada
No tak, cyfra, ale nie wiem czy przypadkiem pudło nie będzie tylko na PS5.
Ed. Sprawdziłem, jednak też będzie pudło na PS4.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 07 października 2021 - 20:07
#71 Napisany 07 października 2021 - 20:05
Dodatkowo, z immersji wybijają mnie przerywniki filmowe. Gra działa w stałych 60 fpsach, cut scenki w 30 które wyglądają jak 20 (trochę jak Spider-Verse). Są piękne, ale naprawdę mocno się gryzą z wyglądem samej gry A wizualnie, moim zdaniem, mogłyby być renderowane w czasie rzeczywistym na silniku gry- nie ma tam jakościowej przepaści
Wracam do 13 Sentinels
#72 Napisany 08 października 2021 - 04:43
#73 Napisany 08 października 2021 - 08:02
Z perspektywy, mój największy zarzut to końcówka, która dzieje się w zamkniętych, ciasnych przestrzeniach i gubi gdzieś klimat epickiego, przestronnego świata. I drugi - świat ma potencjał ale nie zostało to w ogóle wykorzystane - porównania z Zeldą są o tyle chybione że w Zeldzie są questy poboczne, w sensie jak człowieka ciekawosć popycha do wbijania w różne dziwne miejsca, to okazuje sie, że ktoś tam jest kto czegoś chce, co jest przyczynkiem do połażenia tu i tam. W Kenie ciekawość gracza jest rzadko wynagradzana, misji pobocznych nie ma wcale, a i też rozwój postaci jest ograniczony, więc nagrodą za ciekawość są najczęściej li tylko pieniążki (ktore i tak do niczego sensownego poza kupowaniem czapek, ktore z kolei na nic nie mają wpływu oprócz trofeum, sie nie przydają).
#74 Napisany 08 października 2021 - 08:20
Przypominam, że to na dobrą sprawę indyk robiony przez kilkanaście osób.
#75 Napisany 08 października 2021 - 09:25
pamiętamy.
ale ponarzekać wolno zawsze, zważywszy na ogólnie wysoką jakość
Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 08 października 2021 - 09:26
#76 Napisany 08 października 2021 - 09:34
Przypominam również, że to ich pierwsza gra, a Kaxi tłumaczył, że nie da się zrobić gejpleju ot tak, trzeba kilku gier żeby się nauczyć czegoś wiecej niż press x to interact.
#77 Napisany 08 października 2021 - 09:52
Gra jest najczęściej ściąganą pozycją we wrześniu w EU, i trzecią w USA
https://blog.playsta...-top-downloads/
Deathloop dopiero na czwartej pozycji, co jest bardzo smutne
#78 Napisany 08 października 2021 - 09:59
@Woroq
Czyli w przypadku Keny marketing Sony zadziałał, a dużo większy w przypadku Deathloopa już nie?
Ten post był edytowany przez nole dnia: 08 października 2021 - 10:04
#79 Napisany 08 października 2021 - 10:05
@Worok
W przypadku Keny marketing Sony zadziałał, a w przypadku Deathloopa już nie?
Dokładnie tak.
Nikt nie wiedział czym Deathloop będzie. Większość myślała, że to multi-shooter. Do końca marketing nie potrafił opowiedzieć, czym ta gra jest.
#80 Napisany 08 października 2021 - 10:41
Gra jest najczęściej ściąganą pozycją we wrześniu w EU, i trzecią w USA
aczkolwiek miny rodziców który zafundowali Kenę swoim pociechom, które z kolei na Easy zbierają baty równe od bosów, są pewnie bezcenne
#81 Napisany 08 października 2021 - 10:48
Cóż, mogli przeczytać choć jedną recenzję.
#82 Napisany 08 października 2021 - 11:19
Jeżeli nie potrafią przejść gry na easy, to należy się tylko śmiech i pogarda.
#83 Napisany 08 października 2021 - 22:32
Kiedyś były cheaty, teraz biedne szkraby mają pod górkę muszą od małego uczyć się zasady git gud.
#84 Napisany 08 października 2021 - 22:50
#85 Napisany 09 października 2021 - 09:43
No to dostali poziom trudności easy, o co wam chodzi?
#86 Napisany 09 października 2021 - 09:48
Mało. Czasem w grach poza easy dają jeszcze "story mode" albo coś podobnego, które jest jeszcze prostsze, tak żeby dzieci przyzwyczajone do grania w Lego: Przygoda albo Psi Patrol, ewentualnie ludzie pozbawieni rąk też mogli pograć bez stresu. Mam nadzieję, że Elden Ring też się coś takiego pojawi, żeby nikt nie narzekał na trudność.
#87 Napisany 09 października 2021 - 10:15
W Dead Cells też by mogli dać.
#88 Napisany 09 października 2021 - 10:23
Nawet wtedy gra byłaby chujowa, jak każdy indyk.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 09 października 2021 - 10:24
#89 Napisany 09 października 2021 - 10:37
chujowa, jak każdy indyk.
Faktycznie, lepiej ogrywać kotlety 4/10 z PS2
#90 Napisany 09 października 2021 - 11:23
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|