Metroid Prime i Metroid Prime 2: Echoes
#271 Napisany 29 sierpnia 2007 - 17:02
#272 Napisany 15 września 2007 - 16:52
#273 Napisany 15 września 2007 - 19:33
#274 Napisany 15 września 2007 - 19:49
#275 Napisany 15 września 2007 - 20:14
O zapomniałem o save pointach. Mój błąd. Włażenie po drzewie żeby załatwić tą cholerną trującą żmiję napędzaną słońcem przyprawiało mnie o mdłości.
Dokładnie to jestem zaraz po tym miejscu....a miało byc tak piknie :niepewny:
#276 Napisany 16 września 2007 - 20:13
#277 Napisany 16 września 2007 - 20:55
#278 Napisany 16 września 2007 - 21:36
#279 Napisany 17 września 2007 - 12:01
Nie rozumiem wszych narzekań, skakanie jest tu lepiej rozwiązane niz w niejednym platformerze, a to że miejscami gra jest irytujaca i stawia opór to zdecydowanie zaleta. MP jest IMO zdecydowanie nejlepsza pozycją jak przytrafiła się GaCkowi, genialny dizajn, niesamowita dbałość o detale, klimat, grywalność, efekty visorów, muzyka, bosowie etc...
Ok... mnie piekielnie frustruje ale ten stopien trudnosci niby mobilizuje ale ile nerwów potrafi z szarpać a wolałbym żeby jednak relaksował mnie ten typ rozrywki badź co bądź mam chęć do niej wrócić... ale czy u Was po partyjce w MP nie odzwierciedla sie całodzienna agresja po sesji w Metroida na najbliższych ?
#280 Napisany 17 września 2007 - 12:52
#281 Napisany 17 września 2007 - 13:00
Właśnie. Jako gra najwięcej problemów sprawia mi sterowanie i ciągłe kręcenie się w kółko. Nie to nie jest relaksujące. Ta gra nie jest wyzwaniem pod względem zdolności manualnych, tzw. skilla nie trzeba tu mieć, żeby wybić potworki.Przecież ta gra jest bardzo relaksująca. Jest wręcz za łatwa, nawet hard w obu częściach nie jest wyzwaniem. Jest równie przyjemna co Zelda, albo nawet bardziej.
#282 Napisany 17 września 2007 - 13:10
#283 Napisany 17 września 2007 - 14:18
Przecież ta gra jest bardzo relaksująca. Jest wręcz za łatwa, nawet hard w obu częściach nie jest wyzwaniem. Jest równie przyjemna co Zelda, albo nawet bardziej.
No już nie przesadzaj, ze łatwa, fakt nie jest to jakiś mega hardcore (jak np. VJ na najwyższych poziomach) ale nie jest to też totalny banał (jak Zelda TP), jest poprostu tak w sam raz!
#284 Napisany 17 września 2007 - 17:23
#285 Napisany 17 września 2007 - 20:42
MP jest raczej taką grą w stylu oldschool w kwestii Bossów więc nei wiem jak mogłeś je przechdozić(dalsi bossi, pierwsi są naprawdę prości) bez problemu bez choć trochę wyćwiczonego schematu po 1,2 próbie;] Do tego na hard(ale z wszystkimi przemdiotami , energy tankami z poradnika nie;p??)...coś kręcisz;]
#286 Napisany 17 września 2007 - 21:40
#287 Napisany 17 września 2007 - 21:49
#288 Napisany 17 września 2007 - 23:07
#289 Napisany 29 września 2007 - 20:54
Nintendo to Bogowie, o przepraszam wraz Retro stanowią niepowtarzalny DUET...Wielkie dzięki Pious, Me&myself za wytrwałość i wiare że to jest jednak wielki HIT a nie tylko wybryk natury i pomyśleć że ta gra wyszła 2002 r. aż żałuje że wtedy nie zabrnąłem dalej...teraz to jej nie odpuszczę...NIE MA MOWY !!!
#290 Napisany 29 września 2007 - 21:57
#291 Napisany 29 września 2007 - 22:52
#292 Napisany 04 października 2007 - 21:17
Jestem w Phendrana Drifts w lokacji Ruined Courtyard chce się dostać do Quarantine Cave za żadne skarby nie mogę, skanowałem i wypalałem Wave Beam-em w Power Conduit jak i w drzwi....i nic nadal po skanowaniu w drzwi wyskakuje komunikat " no power door"
#293 Napisany 05 października 2007 - 08:34
#294 Napisany 07 października 2007 - 17:35
P.S. Zaraziłem się do tego stopnia tym klimatem że nawet odpisując nie mogę rozstać się z Kenji Yamamoto
#295 Napisany 07 października 2007 - 19:49
#296 Napisany 07 października 2007 - 20:28
P.S. Zaraziłem się do tego stopnia tym klimatem że nawet odpisując nie mogę rozstać się z Kenji Yamamoto
O tak, muszę przyznać, że muzyka z Metroida znakomita jest . Tak jak zresztą wszystko w tej grze.
Aha, również miałem problem z Thardus'em.