Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rage

id Software Bethesda PS3 X360 PC iOS

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
585 odpowiedzi na ten temat

#31 ACZ Napisany 15 lipca 2008 - 00:35

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 127 Postów:
Zobaczymy, jak Carmack sobie poradzi z PS3. Być może jest drugim Newellem, lol.
  • 0

#32 Ryan Napisany 15 lipca 2008 - 00:55

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ale z Ciebie lolek. Powinieneś się modlić, żeby tak nie było. :lol:

/edit:
vid: http://www.gametrail... ... t=featured
  • 0

#33 xell Napisany 15 lipca 2008 - 09:11

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 292 Postów:
Tutaj trailer w 720p (z kamery). Znowu pustynna lokacja. Jeśli to faktycznie będzie w 60fps, to bajecznie :)

edit: link
http://www.gametrail...ayer/36283.html

Specajlne dzięki dla Bzdurskiego za zwrócenie uwagi :*
  • 0

#34 xell Napisany 17 lipca 2008 - 18:02

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 292 Postów:
http://kotaku.com/50... ... rogramming
Wywiad z Carmackiem, czasem coś dopowiada drugi koleś z id, trzeci jest chyba z EA. Głównie jest znana gadka-szmatka o wspaniałym silniku id. Co nowego - id się rozrośnie na potrzeby nowego projektu (Dooma 4), następny projekt po Rage (Doom 4 by z tego wynikało) będzie działał w 30 klatkach (jako że nie będzie miał elementów wyścigowych), co pozwoli im naprawdę się rozszaleć w kwestii grafiki.
  • 0

#35 xell Napisany 01 sierpnia 2008 - 09:00

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 292 Postów:
LOL, trzeci post z rzędu. Chyba wszyscy mają id w zadku?

Obecnie trwa QuakeCon, więc id pokazało nowy trailer:
http://www.gametrail...2.html?type=flv
trochę scen z trailera E3 i trochę nowych, jest więcej ujęć wyścigowych.

http://www.eurogamer...ticle_id=203569
Tutaj raport z corocznego przemówienia Johna na temat trendów w technologii. Microsoftowi się oberwało po uszach, bo jak się okazało, opłaty wydawców dla MSu są nie tylko od samych gier, ale i od ilości płyt - a z Rage jest tak, że jak nie wydadzą na trzech płytach, to będą musieli kompresować tekstury, co się skończy gorszym wyglądem niż na PS3, mimo że najwyraźniej silnik ma lepszą wydajność na konsoli MSu.
  • 0

#36 Scorpio Napisany 01 sierpnia 2008 - 10:19

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Widziałem. Ciekawy. W sumie to przedstawione post-apokaliptyczne realia stawiają pytanie samo z siebie: czy będzie miało lepszy klimat niż Fallout 3 (choć w sumie Rage bliżej do Mad Max).

Ciekawi mnie najbardziej model jazdy, jaki zostanie zaimplementowany. O niego wszystko się rozbija.
  • 0

#37 ACZ Napisany 01 sierpnia 2008 - 11:24

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 127 Postów:
A ja się pytam czy to wszystko w trailerze jest real time? Bo mi to śmierdzi renderem gdzieniegdzie.
  • 0

#38 Ryan Napisany 01 sierpnia 2008 - 11:51

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Realtime na PC oczywiście. :)
  • 0

#39 Gość__* Napisany 01 sierpnia 2008 - 14:39

Gość__*
  • Goście
Przeciez to render. Gdzie taka grafe nam wyswietla? Chyba sprzet w NASA :P
  • 0

#40 xell Napisany 01 sierpnia 2008 - 16:40

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 292 Postów:
E tam, ja wierzę id i myślę, że tak gra będzie wyglądała na konsolach, przynajmniej sądząc z opisu technologii megatexture taka grafika jest wiarygodna. :)
  • 0

#41 ACZ Napisany 02 sierpnia 2008 - 16:49

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 127 Postów:
18,5 minutowy wywiad z Carmackiem:
http://news.vgchartz...ews.php?id=1614
  • 0

#42 McDrive Napisany 02 sierpnia 2008 - 19:17

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

Przeciez to render. Gdzie taka grafe nam wyswietla? Chyba sprzet w NASA :P

Bo ja wiem, według mnie to to nie wygląda jak jakiś przekozak.
  • 0

#43 Scorpio Napisany 02 sierpnia 2008 - 21:43

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Ten wywiad co dał Czychu ... kurde, dopiero Carmac w tym właśnie wywiadzie dał mi jasno obraz jak to jest z plusami i minusami każdej konsoli. Plus opowieść należała do natury technicznych, a całościowo była dość ciekawa. Naprawdę fajny film i polecam go każdemu. W zasadzie całość filmu przeznaczona jest głównie na aspekty techniczne, a o samych grach jest tyle, co nic. Nie szkodzi.
Minusem filmu jest nieprofesjonalne korzystanie z mikrofonu przez dziennikarza. Stanowczo za daleko trzyma go od Carmaca, przez co efekt końcowy w sferze audio daleki jest do dobroci :/

A co gra Carmac? W gry na Wii i DS ze swym synem :) Miłe :)
  • 0

#44 Nyjacz Napisany 03 sierpnia 2008 - 08:35

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 982 Postów:

Przeciez to render. Gdzie taka grafe nam wyswietla? Chyba sprzet w NASA :P

Filmik to całkowity real time :). Gdzie? Na kompie. Na konsoli raczej będzie podobnie, tyle że gorsze tekstury. Tak czy inaczej, biorę to w dniu premiery, id rządzi.
  • 0

#45 ACZ Napisany 03 sierpnia 2008 - 13:37

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 127 Postów:
Akurat Id Software jest żenującym developerem jeśli chodzi o konsole. Ostatnio wyprodukowali Enemy Territory Quake Wars i jaką grafikę pokazali? Mocno średnią. Rage na konsolach też im kiepsko wyjdzie, sami się o tym przekonacie. Tak jak Valve (studio tego lenia, Gabe'a Newella) potrafi kodować tylko na X360, tak Id nie potrafi dobrze kodować na żadnej konsoli.
  • 0

#46 Scorpio Napisany 03 sierpnia 2008 - 16:05

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Jakbyś znał angielski ... i wysłuchał wywiadu, który sam wrzuciłeś ... to byś wiedział dlaczego tak się stało misu :*
  • 0

#47 Nyjacz Napisany 06 sierpnia 2008 - 10:00

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 982 Postów:

Akurat Id Software jest żenującym developerem jeśli chodzi o konsole.

Rehabilitują się.

Ostatnio wyprodukowali Enemy Territory Quake Wars i jaką grafikę pokazali? Mocno średnią.

QW zrobiło Splash Damage (twórcy pierwszego ET).

Rage na konsolach też im kiepsko wyjdzie, sami się o tym przekonacie.

Czychu powiedział to się słuchać! :zomg:

Id nie potrafi dobrze kodować na żadnej konsoli.

Nie mieli okazji do popisu.
  • 0

#48 Ryan Napisany 06 sierpnia 2008 - 10:15

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Czychu, jesteś imbekiem, wiesz? Quake Wars nie robiło id. Co więcej ocenianie umiejętności Carmacka przez kogoś Twojego formatu jest żenujące.

Aha, SD nie robiło QW na konsole - oni odpowiadali wyłącznie za wersję PC.
  • 0

#49 ACZ Napisany 06 sierpnia 2008 - 16:33

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 127 Postów:
No to zobaczymy jak im wyjdzie ten Rage na konsole.
  • 0

#50 Gość__* Napisany 12 sierpnia 2008 - 00:22

Gość__*
  • Goście
A widziałeś jak wyszedł Doom3 na pierwszego Xboxa???
Ostatnio podłączyłem swojego X360 pod duuuużyyy telewizor CRT i nadrabiam zaległości z pierwszego Xkloca!
Odpaliłem Dooma i jestem zdumiony!!! Ta gra wygląda lepiej niż Quake4 wydany na next-geny, generalnie grafika nadal świetnie się prezentuje i cieszy oko, bardzo przyjemnie się gra przeżyłem mały szok.
  • 0

#51 Gość__* Napisany 12 sierpnia 2008 - 12:48

Gość__*
  • Goście
Niezly klimacik Mad Max'a, dynamiczna sieczka z udzialem pojazdow. Ale co z tego? Mysle ze bedzie sredniak. Graficznie tez nie zachwyca.
  • 0

#52 Ryan Napisany 13 kwietnia 2009 - 02:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Wywiad z Toddem Hollensheadem:
http://uk.gamespot.c...ws/6207773.html
- the first game that id will develop internally for the Xbox 360, PlayStation 3, Mac, and PC
- John Carmack considers the 360 the game's "primary platform"
- Rage won't be shipping this year
- we fully expect to saturate a Blu-ray disc, and it will be on multiple discs on the 360 and, obviously, multiple DVDs on PC
- don't really conceive Rage as an open world, it's more open environment; you're not just going to be going out and doing arbitrary things for however long you want to do them; there are some things that you can do within the game that you can do for an arbitrary amount of time, like racing circuits or whatever, to improve your time or to climb up leaderboards and things like that
- there is actually a game with a story there that we're going to try to encourage the player to progress along, sort of, this line to completion
- it may go a little more into the action RPG-type stuff; you'll have an inventory system of things that you can hold and some weapons have some different things that you can do based on what your ammunition is; but you won't be able to "Oh, I'm going to boost my magic up by one, at the expense of my strength"
  • 0

#53 Texz Napisany 06 sierpnia 2009 - 10:37

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Odkopuję temat, bo niektórzy płaczą, że go na pierwszej stronie nie ma. Rage - zapowiada się na całkiem konkretny kawał softu. Chciał bym, żeby Id Software wraz z tym tytułem wróciło do pierwszej ligi deweloperów.
  • 0

#54 McDrive Napisany 06 sierpnia 2009 - 13:35

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
A jak niby ma być na 1 stronie skoro nikt w nim nie pisze :/
  • 0

#55 Nyjacz Napisany 06 sierpnia 2009 - 15:02

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 982 Postów:
Co jest zresztą dziwne, bo zapowiada się wspaniała gra. Poza tym ID Software z Carmackiem na czele to monstra ;].
  • 0

#56 Gruby01 Napisany 06 sierpnia 2009 - 15:18

Gruby01

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 557 Postów:

Odkopuję temat, bo niektórzy płaczą, że go na pierwszej stronie nie ma


Jakaś aluzja ? ;)

Ale żeby nie było offtopu ;)

Gra zapowiada się konkretnie. Na myśl przychodzi mi arcanum, to nie ta sama liga ale tam też można było robić różne bronie po zdobyciu odpowiedniego poziomu doświadczenia i odpowiedniego schematu. Jedna z ciekawszych rzeczy jest chyba możliwość brania udziału w wyścigach które mają być wzorowane na tych z MotorStorm w połączeniu z Wipeoutem. Ciekawe jaki będzie tryb multi.

Jakoś nigdy nie byłem przekonany do gier fpp na konsolach, ciężko grało mi się w killzone ale po czasie się przyzwyczaiłem i wciągnąłem ale przy tej pozycji zdanie chyba zmienię całkowicie co do fpp na konsolach.
  • 0

#57 Ryan Napisany 14 sierpnia 2009 - 02:04

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Zmiana na stronie, pojawił się filmik. Filmik był wcześniej w sieci, czyli w sumie nic nowego.
http://aftertheimpact.com/
hasło to General Cross

Na Quakeconie Carmack mówił na temat RAGE, niestety nic nowego nie powiedział. Może wyglądać lepiej na PS3, programowanie PS3 jest niefajne, ciężko zmieścić grę na płytach DVD. Norma.
  • 0

#58 egonszef Napisany 14 sierpnia 2009 - 09:58

egonszef

    ke?

  • Forumowicze
  • 2 454 Postów:
Są gdzieś potwierdzone informacje na temat jakości produktu pod względem graficznym? Gdzieś czytałem że ma mieć więcej czegoś na xboxie a czegoś tam więcej na ps3? Coś czuję że to były marzenia fanboyów ale sprawdzić nie zawadzi.
A poza tym?? Gra mnie kręci jak mało która, mam nadzieję że zgniecie swoją zajebistością Fallouta trzeciego i ludzie się dowiedzą jak powinien on wyglądać, a nie 2 letnia technologia zaadaptowana na potrzeby F3.
Podoba mi się również to że autorzy zdecydowali się na linijność fabularną, tzn, to że nie masz wyboru czy jesteś good czy baddas, jesteś po prostu bardzo dobry w niszczeniu zła! Dzięki temu nie będą powstawały głupie momenty, w których tu byłeś dobry a tu ci się zachciało kogoś zaciukać przez co trzeba by oglądać głupie momenty w fabule jak w F3.
RAGE!!!
  • 0

#59 Ryan Napisany 14 sierpnia 2009 - 10:25

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Jeszcze rok do wydania gry. Jakich Ty informacji oczekujesz na temat silnika, które nie ulegną zmianie?
  • 0

#60 egonszef Napisany 14 sierpnia 2009 - 10:32

egonszef

    ke?

  • Forumowicze
  • 2 454 Postów:
Jeszcze rok?? Myślałem że trochę szybciej, tak z 3/4 miesiące :) EEEEEEeee, to hyp na tą grę mi będzie rósł i malał z kilka razy jeszcze.
  • 0



Inne z tagami: