a potem Quake 5 ?
#571 Napisany 06 kwietnia 2015 - 08:01
#572 Napisany 06 kwietnia 2015 - 16:14
Oby. Szkoda tylko, że na wszystko trzeba czekać po kilka lat.
#573 Napisany 06 kwietnia 2015 - 20:48
ta, kilka lat i wychodzi takie 7/10
#574 Napisany 06 kwietnia 2015 - 21:43
No właśnie
Choć z drugiej strony, to ja wolę grać w takie siódemki niż dzisiejsze dziewiątki - przy czym zaznaczam, że mówię jedynie o ferst person szuterach. No, przynajmniej tak miałem napisać. Bo gdy już pisałem, to zdałem sobie sprawę z tego, że ostatnio nawet spoko gierce wychodziły w tym gatunku, a w CoDach kampanię warto co rok sobie przejść i kilkanaście godzin w multi przegrać.
No, nie narzekam. Choć przydałoby się, żeby w końcu FPSy dostały cojones.
#575 Napisany 06 kwietnia 2015 - 22:42
cojones ma się przekładać na większą brutalność czy moc pukawek ? ja bym celował w poważną war dramę ...
#576 Napisany 07 kwietnia 2015 - 10:30
Muszą przestać być killzone'owe i modern-warfare'owe. Te cechy niech pozostaną ekskluzywnymi dla Killzone'a i Call of Duty (nie wliczam Battlefielda, bo on skończył się na [genialnym] BC2).
Innymi słowy FPSy muszą mieć cztery razy większe poziomy, osiem razy bardziej rozbudowane, muszą mieć mnóstwo sekretów, pułapek, easter eggów i być dużo trudniejsze. Oczywiście jakieś innowacje też by się przydały.
#577 Napisany 07 kwietnia 2015 - 11:10
Mi to się marzy porządny FPS z drugiej wojny. Praktycznie przez całą ostatnią generacje nie było porządnej gierki w tych klimatach. Tylko, żeby gra była ciężka, klimatyczna, dołująca z realistycznym i brutalnym gameplayem.
#578 Napisany 07 kwietnia 2015 - 22:09
o właśnie, dotychczasowe strzelanki z II Wojny były mocno zachowawcze, pełne patosu i czarno-białe, ja chciałbym pograć Niemcami albo iść drogą skazańca do obozu Auschwitz jak ten zdetronizowany Prezydent z Modern Warfare
#579 Napisany 29 stycznia 2017 - 11:26
#580 Napisany 29 stycznia 2017 - 14:57
ja pamiętam, że mnie zabiła monotonia. Pierwsze godziny gry były ekstra, ale gdy skończyłem pierwszą płytę to nie czułem potrzeby wstawania i włożenie drugiego krążka. Ale pamiętam, że gra wyglądała ekstra, strzelanie było sycące.
#581 Napisany 30 stycznia 2017 - 13:19
#582 Napisany 30 stycznia 2017 - 13:50
skończyłem pierwszą płytę to nie czułem potrzeby wstawania i włożenie drugiego krążka
Only on XBOX
#583 Napisany 30 stycznia 2017 - 13:59
skończyłem pierwszą płytę to nie czułem potrzeby wstawania i włożenie drugiego krążka
Only on XBOX
przynajmniej miał normalne spusty w padzie do strzelania, a nie jakieś gówno
#584 Napisany 30 stycznia 2017 - 14:04
#585 Napisany 30 stycznia 2017 - 15:12
touché. W sumie sam się o to prosiłem Pamiętam to doczytywanie tekstur - bolało jak mało co
#586 Napisany 30 stycznia 2017 - 15:58
Widziałem grę na obu konsolach i to jest w ogóle chyba najlepsza technicznie multiplatforma, dumnie stojąca obok topowych osiągnięć teamów firstparty. Na PS3 też było płynniutkie 60 klateczek, a na doczytywanie tekstur bardzo pomagała opcja odbudowy bazy danych (lub wymiana dysku na szybszy ofc).
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Platformy Alternatywne →
Mobile Arena →
Ex AstrisRozpoczęte przez Tawotnica , 16 mar 2024 Hypergryph, Gryphline, AND, iOS |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|