Skocz do zawartości

Zdjęcie

Crash Bandicoot 4: It's About Time

Toys For Bob Activision XONE PS4 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
61 odpowiedzi na ten temat

#1 Dixi Napisany 19 czerwiec 2020 - 04:59

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3735 Postów:

  • 2

#2 Tawotnica Napisany 19 czerwiec 2020 - 06:52

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 13019 Postów:

Myślicie, że Toys For Bob (przed remakami trylogii Spyro i Crasha robili Skylanders) podołają? Za ostatnią konsolową grę w serii, Mind over Mutants z 2008 roku odpowiadało Radical (Prototype).

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 czerwiec 2020 - 06:55

  • 0

#3 philipo Napisany 19 czerwiec 2020 - 07:03

philipo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 815 Postów:

Myślicie, że Toys For Bob (przed remakami trylogii Spyro i Crasha robili Skylanders) podołają? Za ostatnią konsolową grę w serii, Mind over Mutants z 2008 roku odpowiadało Radical (Prototype).

 

To ma być całkiem nowa produkcja, czy będą bazować na Crash Bandicoot 4: The Wrath of Cortex ?


  • 0

#4 Nyjacz Napisany 19 czerwiec 2020 - 07:08

Nyjacz

    id Software Manager

  • Forumowicze
  • 10168 Postów:
Calkiem nowa. Jaram sie. Toys 4 Bob dobrze ogarneli Spyro, wiec mam tylko nadzieje, ze zrobia po prostu dobre poziomy i nie przekomvinuja.
  • 0

#5 Lady Luck Napisany 19 czerwiec 2020 - 07:24

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9432 Postów:

Po klasycznej trylogii już żaden z Crashy mi nie podszedł (nie licząc CTR), a po tym, jak z sercem podeszli do odnowienia Spyro pokładam w Toys 4 Bob ogromne nadzieje, że wrócą w pierwotne klimaty i design, bez udziwnień i rozdrabniania się.


  • 0

#6 Nyjacz Napisany 19 czerwiec 2020 - 08:21

Nyjacz

    id Software Manager

  • Forumowicze
  • 10168 Postów:
No i ten tytul. It's about time. To prawda, ile mozna bylo kurwa czekac na solidna czworke?
  • 1

#7 Shinigami Napisany 19 czerwiec 2020 - 09:22

Shinigami

    Level Six Laser Lotus

  • Forumowicze
  • 36846 Postów:

Oby tym razem skakanie dobrze zrobili.


  • 1

#8 Kaxi Napisany 19 czerwiec 2020 - 09:54

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12937 Postów:

No i ten tytul. It's about time. To prawda, ile mozna bylo kurwa czekac na solidna czworke?

 

Mam nadzieję, że to jest oparte na tym fajnym filmie romantycznym o podróżach w czasie.


  • 0

#9 Nyjacz Napisany 19 czerwiec 2020 - 10:25

Nyjacz

    id Software Manager

  • Forumowicze
  • 10168 Postów:
Z rudym? Kolor sie zgadza.
  • 1

#10 cybercotlet Napisany 19 czerwiec 2020 - 12:37

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 7157 Postów:

Myślicie, że Toys For Bob (przed remakami trylogii Spyro i Crasha robili Skylanders) podołają? Za ostatnią konsolową grę w serii, Mind over Mutants z 2008 roku odpowiadało Radical (Prototype).

 

Przecież trylogie crasha zjebali Vicarious Visions a nie oni
 


  • 0

#11 BeSOS Napisany 19 czerwiec 2020 - 19:28

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24514 Postów:
Będzie średniak ale może grafa będzie ładna chociaż.
  • 0

#12 Nyjacz Napisany 19 czerwiec 2020 - 19:58

Nyjacz

    id Software Manager

  • Forumowicze
  • 10168 Postów:
Czy po tych wszystkich sredniakach crashowych, a niedawno swietnych rimejkach, pozwoliliby sobie na jakis syf, szczegolnie z odwazna czworka w tytule? Tak, to Activision.
  • 0

#13 BeSOS Napisany 20 czerwiec 2020 - 07:19

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24514 Postów:
No ale tu chodzi o materiał.zroflowy który mieli gotowy. Teraz muszą robić level od zera.
  • 0

#14 Lady Luck Napisany 20 czerwiec 2020 - 08:54

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9432 Postów:
Spyro też musieli cisnąć od zera, bo nie było już kodu źródłowego, więc zbudowali program mapowania leveli i ludków ze starych gier, ale skrypty, ruchy Spyro, zachowania przeciwników itp. musieli odtworzyć sami (i wyszło im prima). Więc chociaż owszem, mieli z czego brać, to w tej sytuacji jest w zasadzie tak samo: mają stare gry, z których mogą wyciągnąć ruch, animacje, pomysły na levele itp., ale i tak trzeba zbudować wszystko od początku.
Ja tam jestem dobrej myśli, bo pokazali, że mają w zespole ludzi, którym cholernie zależy na tym, by tytuł wyszedł naprawdę dobrze.
  • 0

#15 Nyjacz Napisany 20 czerwiec 2020 - 08:59

Nyjacz

    id Software Manager

  • Forumowicze
  • 10168 Postów:
Spoko, chyba sie nie ma o co martwic, bo wyciekl screeny i gierka wyglada jak stare dobre Crashe.
  • 0

#16 Danteusz Napisany 20 czerwiec 2020 - 09:24

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 30121 Postów:
Nawet jeśli by mieli kod źródłowy starych gier wiele to nie zmienia, sposób pisania gier jest teraz zupełnie inny niż za czasów PSX. Tworzenie zupełnie nowej gry to jednak coś innego, wcześniej nie musieli się przejmować designem poziomów, rozmieszczeniem przeciwników, balansem poziomu trudności itp. Jeśli zatrudnili porządnych level designerów to będzie dobrze, bo to co wyciekło sugeruje że robią sequel bez nadmiernego kombinowania z formułą.
  • 0

#17 Kazuo Napisany 22 czerwiec 2020 - 16:27

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 14297 Postów:

 

Z jednej strony cieszę się, że nie przekombinowali z gameplayem i postawili na sprawdzone rozwiązania, a z drugiej... wygląda to jak bardzo chamskie copy-paste z poprzednich odsłon, zwłaszcza jeżeli chodzi o lokacje. Mocno mieszane odczucia. 


  • 0

#18 Nyjacz Napisany 22 czerwiec 2020 - 16:39

Nyjacz

    id Software Manager

  • Forumowicze
  • 10168 Postów:
Dla mnie gamrplayoeo super, czyli zostaje 2,5D, skakanko i skrzynki, jednoczesnie mamy odbijanie sie od scian, jazde po rurce, spowalnianie czasu, zabawe grawitacja, wiec wrazenia odwrotne - nie plagiat, ale wciaz Crash.

Tylko lokacje tak sobie.
  • 0

#19 Nyjacz Napisany 22 czerwiec 2020 - 16:42

Nyjacz

    id Software Manager

  • Forumowicze
  • 10168 Postów:
No jeszcze bym sie przyczepil do plastelinowego stylu.
  • 0

#20 Lady Luck Napisany 22 czerwiec 2020 - 16:48

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9432 Postów:

Lokacje faktycznie na razie wyglądają tak sobie, a ja sama jeszcze przyczepię się do designu Crasha i Coco - wolałam ten bardziej kreskówkowy. 

 

I gdzie jest Aku Aku??

 

A poza tym wygląda to naprawdę spoko i pomysły z dodatkowymi mocami / umiejętnościami nie zdają się wcale gryźć z pomysłami na urozmaicenie poziomów w poprzednich częściach z trylogii. Póki co okejka ode mnie, chętnie nabędę :tak:


  • 0

#21 Shinigami Napisany 22 czerwiec 2020 - 16:49

Shinigami

    Level Six Laser Lotus

  • Forumowicze
  • 36846 Postów:
Przecież to wygląda jak nowe lokacje wpasowane w klimat starych, gdzie tu niby chamskie kopiuj wklej?
  • 0

#22 Kazuo Napisany 22 czerwiec 2020 - 18:05

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 14297 Postów:

Przecież to wygląda jak nowe lokacje wpasowane w klimat starych, gdzie tu niby chamskie kopiuj wklej?

 

Ty tak na serio? Ucieczka przed dinozaurem w głąb ekranu (który to już raz?), śmiganie po rzece na desce z silniczkiem (Crash 2), ponownie jakaś dżungla (Crash 1 i 2), a tę lokację futurystyczną z zawieszonymi w powietrzu platformami, miejscówkę pod wodą (38 sekunda trailera) czy bardziej orientalne klimaty (again zasuwanie Pumą po murze chińskim?) - wszystkie z Crasha 3, to już w ogóle szkoda komentować. Nyjacz słusznie zauważył, że gameplayowo może być zróżnicowanie, bo widać świeże i ciekawe patenty (co nie znaczy, że będą dobrze zrobione, wszyscy pamiętamy jak w poprzednich odsłonach kończyło się eksperymentowanie z gameplayem), natomiast lokacje to jest kompletnie i totalne kopiuj-wklej :fp:


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 22 czerwiec 2020 - 18:09

  • 0

#23 Shinigami Napisany 22 czerwiec 2020 - 18:08

Shinigami

    Level Six Laser Lotus

  • Forumowicze
  • 36846 Postów:
To są patenty trzymające się serii od samego początku albo drugiej części, korzystania z nich zdecydowanie nie nazywałbym robieniem plansz na zasadzie totalnej kopii, kiedy widać, że w tej części nie zabraknie nowości. Niedługo zaczniesz narzekać, że trzeba skakać, bo już ci się jakieś zawieszone w powietrzu futurystyczne platformy nie podobają.

To jest Crash i on siłą rzeczy musi polegać na pewnych kliszach.

Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 22 czerwiec 2020 - 18:09

  • 0

#24 Nyjacz Napisany 22 czerwiec 2020 - 18:21

Nyjacz

    id Software Manager

  • Forumowicze
  • 10168 Postów:
Fandom Crasha na reddicie jest zakochany. Wow, zazwyczaj ciezko zaspokoic fanatykow.
  • 0

#25 Kazuo Napisany 22 czerwiec 2020 - 18:21

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 14297 Postów:

Nie, to jest chodzenie po linii najmniejszego oporu i brak kreatywności w projektowaniu leveli. Żadna sztuka podmienić tekstury albo jakieś obiekty w tle i nazwać to "nową lokacją". Tym bardziej jest to żenujące biorąc pod uwagę, że twórcy poprzez umiejscowienie akcji gry w różnych epokach i przedziałach czasowych mają wręcz nieskończone pole do popisu, a i tak korzystają z tych samych, już mocno przewałkowanych światów. Nie wiem jak będzie z rozgrywką, ale pod kątem lokacji to nie przypomina nowej gry, a raczej kolejny remaster. 


  • 0

#26 Lady Luck Napisany 22 czerwiec 2020 - 18:29

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9432 Postów:

Po tylu latach powrót do klasycznej dżungli (Crash 1 i 2), uciekanie w stronę ekranu (klasyczny element z trylogii), czy futurystyczny level (Crash 2 i 3) to żaden wstyd i kopiowanie, ale zagranie na nostalgii. Gdyby Ta część wyszła, bo ja wiem, 2 lata po Crashu 3, zgodziłabym się, że "no kurła, ile można". Ale Crash 3 wyszedł w 1998 roku, a mamy (niech no zerknę), 2020 :reggie: 

 

Poza tym, ile lokacji zobaczyliśmy w trailerze? Z 6? W samym Crashu 3 było ich odrobinę ponad 30 licząc do tego ukryte poziomy. Nie ma więc na ten moment co w ogóle dyskutować o tym, czy levele są nudne, czy nie - zobaczyliśmy tylko migawki złożone na zasadzie "coś starego, coś nowego, coś pożyczonego i coś niebieskiego", żeby pokazać, że jak się to uda, to seria wchodzi na nową drogę życia.


  • 0

#27 Nyjacz Napisany 22 czerwiec 2020 - 18:34

Nyjacz

    id Software Manager

  • Forumowicze
  • 10168 Postów:
Ja tam nie narzekam, ze jest odtworczo, ale chcialbym tez jakies jaskinie, kowbojskie klimaty, indianskie. A jak nie, to nawet wiecej lasow. Po prostu te lokacje sa takie se.

Ale nie narzekam, wazne, ze wyglada grywalnie.
  • 0

#28 Kazuo Napisany 22 czerwiec 2020 - 18:44

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 14297 Postów:

Po tylu latach powrót do klasycznej dżungli (Crash 1 i 2), uciekanie w stronę ekranu (klasyczny element z trylogii), czy futurystyczny level (Crash 2 i 3) to żaden wstyd i kopiowanie, ale zagranie na nostalgii. Gdyby Ta część wyszła, bo ja wiem, 2 lata po Crashu 3, zgodziłabym się, że "no kurła, ile można". Ale Crash 3 wyszedł w 1998 roku, a mamy (niech no zerknę), 2020 :reggie:

Na nostalgii to można zagrać dając jeden czy dwa etapy z poprzednich odsłon, a nie połowę gry (jeżeli nie więcej). I sorry, ale jeżeli dobrze kojarzę to poza oryginalną trylogią mieliśmy już jej remaster / remake (niepotrzebne skreślić) sprzed trzech lat, więc ŻADNE 22 lata temu. Powtórzę: na takiej zasadzie to już jest chamskie kopiowanie. 

 

 

Poza tym, ile lokacji zobaczyliśmy w trailerze? Z 6? W samym Crashu 3 było ich odrobinę ponad 30 licząc do tego ukryte poziomy. Nie ma więc na ten moment co w ogóle dyskutować o tym, czy levele są nudne, czy nie - zobaczyliśmy tylko migawki złożone na zasadzie "coś starego, coś nowego, coś pożyczonego i coś niebieskiego", żeby pokazać, że jak się to uda, to seria wchodzi na nową drogę życia.

 

 

Jeżeli w grze rzeczywiście będzie więcej etapów i będą one bardziej zróżnicowane to spoko, bez wahania ją wtedy za to pochwalę. Natomiast na tę chwilę robię dokładnie to samo co wszyscy inni: na bazie tego co zobaczyłem na trailerze wyciągam wnioski, dyskutuję o tym i wstępnie oceniam czy gra będzie warta zakupy czy nie. Póki co nie jestem przekonany. Jeżeli contentu faktycznie ma być więcej to cóż, może powinni się bardziej przyłożyć i po prostu zaprezentować grę z lepszej strony, wtedy nie byłoby powodu do narzekania. 


  • 0

#29 Shinigami Napisany 22 czerwiec 2020 - 19:21

Shinigami

    Level Six Laser Lotus

  • Forumowicze
  • 36846 Postów:

Obejrzałem trailer z dźwiękiem na lapku, wcześniej puściłem tylko z telefonu na wyciszeniu. Moim zdaniem robi nawet lepsze wrażenie i jestem nastawiony pozytywnie :dunno: Kamera jakby dalej od postaci, gra momentami wydaje się bardziej przypominać Ratcheta niż Crasha. Jeżeli będzie tak grywalna, jak dobrze wygląda, to  :polecam:


  • 0

#30 cybercotlet Napisany 23 czerwiec 2020 - 08:50

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 7157 Postów:

Będzie średniak w porywach dobra gra i pewnie nic więcej ... chciałbym się jednak mile rozczarować


  • 0



Inne z tagami: