Crash Bandicoot 4: It's About Time
#2 Napisany 19 czerwca 2020 - 06:52
Myślicie, że Toys For Bob (przed remakami trylogii Spyro i Crasha robili Skylanders) podołają? Za ostatnią konsolową grę w serii, Mind over Mutants z 2008 roku odpowiadało Radical (Prototype).
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 czerwca 2020 - 06:55
#3 Napisany 19 czerwca 2020 - 07:03
Myślicie, że Toys For Bob (przed remakami trylogii Spyro i Crasha robili Skylanders) podołają? Za ostatnią konsolową grę w serii, Mind over Mutants z 2008 roku odpowiadało Radical (Prototype).
To ma być całkiem nowa produkcja, czy będą bazować na Crash Bandicoot 4: The Wrath of Cortex ?
#4 Napisany 19 czerwca 2020 - 07:08
#5 Napisany 19 czerwca 2020 - 07:24
Po klasycznej trylogii już żaden z Crashy mi nie podszedł (nie licząc CTR), a po tym, jak z sercem podeszli do odnowienia Spyro pokładam w Toys 4 Bob ogromne nadzieje, że wrócą w pierwotne klimaty i design, bez udziwnień i rozdrabniania się.
#6 Napisany 19 czerwca 2020 - 08:21
#7 Napisany 19 czerwca 2020 - 09:22
Oby tym razem skakanie dobrze zrobili.
#8 Napisany 19 czerwca 2020 - 09:54
No i ten tytul. It's about time. To prawda, ile mozna bylo kurwa czekac na solidna czworke?
Mam nadzieję, że to jest oparte na tym fajnym filmie romantycznym o podróżach w czasie.
#9 Napisany 19 czerwca 2020 - 10:25
#10 Napisany 19 czerwca 2020 - 12:37
Myślicie, że Toys For Bob (przed remakami trylogii Spyro i Crasha robili Skylanders) podołają? Za ostatnią konsolową grę w serii, Mind over Mutants z 2008 roku odpowiadało Radical (Prototype).
Przecież trylogie crasha zjebali Vicarious Visions a nie oni
#11 Napisany 19 czerwca 2020 - 19:28
#12 Napisany 19 czerwca 2020 - 19:58
#13 Napisany 20 czerwca 2020 - 07:19
#14 Napisany 20 czerwca 2020 - 08:54
Ja tam jestem dobrej myśli, bo pokazali, że mają w zespole ludzi, którym cholernie zależy na tym, by tytuł wyszedł naprawdę dobrze.
#15 Napisany 20 czerwca 2020 - 08:59
#16 Napisany 20 czerwca 2020 - 09:24
#17 Napisany 22 czerwca 2020 - 16:27
Z jednej strony cieszę się, że nie przekombinowali z gameplayem i postawili na sprawdzone rozwiązania, a z drugiej... wygląda to jak bardzo chamskie copy-paste z poprzednich odsłon, zwłaszcza jeżeli chodzi o lokacje. Mocno mieszane odczucia.
#18 Napisany 22 czerwca 2020 - 16:39
Tylko lokacje tak sobie.
#19 Napisany 22 czerwca 2020 - 16:42
#20 Napisany 22 czerwca 2020 - 16:48
Lokacje faktycznie na razie wyglądają tak sobie, a ja sama jeszcze przyczepię się do designu Crasha i Coco - wolałam ten bardziej kreskówkowy.
I gdzie jest Aku Aku??
A poza tym wygląda to naprawdę spoko i pomysły z dodatkowymi mocami / umiejętnościami nie zdają się wcale gryźć z pomysłami na urozmaicenie poziomów w poprzednich częściach z trylogii. Póki co okejka ode mnie, chętnie nabędę
#21 Napisany 22 czerwca 2020 - 16:49
#22 Napisany 22 czerwca 2020 - 18:05
Przecież to wygląda jak nowe lokacje wpasowane w klimat starych, gdzie tu niby chamskie kopiuj wklej?
Ty tak na serio? Ucieczka przed dinozaurem w głąb ekranu (który to już raz?), śmiganie po rzece na desce z silniczkiem (Crash 2), ponownie jakaś dżungla (Crash 1 i 2), a tę lokację futurystyczną z zawieszonymi w powietrzu platformami, miejscówkę pod wodą (38 sekunda trailera) czy bardziej orientalne klimaty (again zasuwanie Pumą po murze chińskim?) - wszystkie z Crasha 3, to już w ogóle szkoda komentować. Nyjacz słusznie zauważył, że gameplayowo może być zróżnicowanie, bo widać świeże i ciekawe patenty (co nie znaczy, że będą dobrze zrobione, wszyscy pamiętamy jak w poprzednich odsłonach kończyło się eksperymentowanie z gameplayem), natomiast lokacje to jest kompletnie i totalne kopiuj-wklej
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 22 czerwca 2020 - 18:09
#23 Napisany 22 czerwca 2020 - 18:08
To jest Crash i on siłą rzeczy musi polegać na pewnych kliszach.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 22 czerwca 2020 - 18:09
#24 Napisany 22 czerwca 2020 - 18:21
#25 Napisany 22 czerwca 2020 - 18:21
Nie, to jest chodzenie po linii najmniejszego oporu i brak kreatywności w projektowaniu leveli. Żadna sztuka podmienić tekstury albo jakieś obiekty w tle i nazwać to "nową lokacją". Tym bardziej jest to żenujące biorąc pod uwagę, że twórcy poprzez umiejscowienie akcji gry w różnych epokach i przedziałach czasowych mają wręcz nieskończone pole do popisu, a i tak korzystają z tych samych, już mocno przewałkowanych światów. Nie wiem jak będzie z rozgrywką, ale pod kątem lokacji to nie przypomina nowej gry, a raczej kolejny remaster.
#26 Napisany 22 czerwca 2020 - 18:29
Po tylu latach powrót do klasycznej dżungli (Crash 1 i 2), uciekanie w stronę ekranu (klasyczny element z trylogii), czy futurystyczny level (Crash 2 i 3) to żaden wstyd i kopiowanie, ale zagranie na nostalgii. Gdyby Ta część wyszła, bo ja wiem, 2 lata po Crashu 3, zgodziłabym się, że "no kurła, ile można". Ale Crash 3 wyszedł w 1998 roku, a mamy (niech no zerknę), 2020
Poza tym, ile lokacji zobaczyliśmy w trailerze? Z 6? W samym Crashu 3 było ich odrobinę ponad 30 licząc do tego ukryte poziomy. Nie ma więc na ten moment co w ogóle dyskutować o tym, czy levele są nudne, czy nie - zobaczyliśmy tylko migawki złożone na zasadzie "coś starego, coś nowego, coś pożyczonego i coś niebieskiego", żeby pokazać, że jak się to uda, to seria wchodzi na nową drogę życia.
#27 Napisany 22 czerwca 2020 - 18:34
Ale nie narzekam, wazne, ze wyglada grywalnie.
#28 Napisany 22 czerwca 2020 - 18:44
Po tylu latach powrót do klasycznej dżungli (Crash 1 i 2), uciekanie w stronę ekranu (klasyczny element z trylogii), czy futurystyczny level (Crash 2 i 3) to żaden wstyd i kopiowanie, ale zagranie na nostalgii. Gdyby Ta część wyszła, bo ja wiem, 2 lata po Crashu 3, zgodziłabym się, że "no kurła, ile można". Ale Crash 3 wyszedł w 1998 roku, a mamy (niech no zerknę), 2020
Na nostalgii to można zagrać dając jeden czy dwa etapy z poprzednich odsłon, a nie połowę gry (jeżeli nie więcej). I sorry, ale jeżeli dobrze kojarzę to poza oryginalną trylogią mieliśmy już jej remaster / remake (niepotrzebne skreślić) sprzed trzech lat, więc ŻADNE 22 lata temu. Powtórzę: na takiej zasadzie to już jest chamskie kopiowanie.
Poza tym, ile lokacji zobaczyliśmy w trailerze? Z 6? W samym Crashu 3 było ich odrobinę ponad 30 licząc do tego ukryte poziomy. Nie ma więc na ten moment co w ogóle dyskutować o tym, czy levele są nudne, czy nie - zobaczyliśmy tylko migawki złożone na zasadzie "coś starego, coś nowego, coś pożyczonego i coś niebieskiego", żeby pokazać, że jak się to uda, to seria wchodzi na nową drogę życia.
Jeżeli w grze rzeczywiście będzie więcej etapów i będą one bardziej zróżnicowane to spoko, bez wahania ją wtedy za to pochwalę. Natomiast na tę chwilę robię dokładnie to samo co wszyscy inni: na bazie tego co zobaczyłem na trailerze wyciągam wnioski, dyskutuję o tym i wstępnie oceniam czy gra będzie warta zakupy czy nie. Póki co nie jestem przekonany. Jeżeli contentu faktycznie ma być więcej to cóż, może powinni się bardziej przyłożyć i po prostu zaprezentować grę z lepszej strony, wtedy nie byłoby powodu do narzekania.
#29 Napisany 22 czerwca 2020 - 19:21
Obejrzałem trailer z dźwiękiem na lapku, wcześniej puściłem tylko z telefonu na wyciszeniu. Moim zdaniem robi nawet lepsze wrażenie i jestem nastawiony pozytywnie Kamera jakby dalej od postaci, gra momentami wydaje się bardziej przypominać Ratcheta niż Crasha. Jeżeli będzie tak grywalna, jak dobrze wygląda, to
#30 Napisany 23 czerwca 2020 - 08:50
Będzie średniak w porywach dobra gra i pewnie nic więcej ... chciałbym się jednak mile rozczarować