Zapowiada sie na najlepszą grę w serii.
Crash Bandicoot 4: It's About Time
#31 Napisany 23 czerwca 2020 - 08:52
#32 Napisany 23 czerwca 2020 - 09:06
Kawałek gempleju i trochę obrazków na końcu:
Trąci Raymanem
Ten post był edytowany przez Lady Luck dnia: 23 czerwca 2020 - 09:07
#33 Napisany 23 czerwca 2020 - 09:35
#34 Napisany 23 czerwca 2020 - 09:40
Trąci Raymanem
Patent z zmianą grawitacji mi kojarzy się z Super Mario Galaxy
#35 Napisany 23 czerwca 2020 - 09:48
#36 Napisany 23 czerwca 2020 - 09:50
Patent z zmianą grawitacji mi kojarzy się z Super Mario Galaxy
To też, chociaż kojarzę, że chyba w drugim Crashu było coś podobnego. Mnie bardziej chodziło o oddalenie kamery z widokiem z boku i korytarzykami z mnóstwem dodatkowych półek do zamiatania w niektórych levelach.
To, co pokazują nadal mi się jednak podoba.
#37 Napisany 23 czerwca 2020 - 12:26
Zapowiada sie na najlepszą grę w serii.
Rimejku CTR raczej nie przebije.
Liczę, że to będzie gra za 40 baksów, bo więcej nie dam. Wygląda raczej dobrze, nie widzę zbyt wielu powodów do narzekania w samym gameplayu na razie. Oby tylko nie było za dużo leveli granych z kamerą z boku, bo Crash to jednak platformówka 2,5D.
#38 Napisany 23 czerwca 2020 - 14:04
#39 Napisany 23 czerwca 2020 - 14:07
Żartownisie.
#40 Napisany 23 czerwca 2020 - 14:39
Coop
#41 Napisany 23 czerwca 2020 - 15:05
Offline multiplayer dla 2-4 graczy? Może wrzucą jakieś minigierki a'la Crash Bash?
#42 Napisany 23 czerwca 2020 - 15:48
Crash Bash było zajebiste jako party-game, nie zliczę tych wszystkich godzin przegranych w to wraz z bratem i siorką oraz kolegami na multi-tapie. Wcale bym się nie obraził na jakiś osobny tryb do pyknięcia na splitscreenie z innymi graczami.
#44 Napisany 26 czerwca 2020 - 21:10
O ja yebię jaka promocja!!
#45 Napisany 26 czerwca 2020 - 21:55
#46 Napisany 26 czerwca 2020 - 22:25
#47 Napisany 27 czerwca 2020 - 20:08
37 plansz w trzech wariantach.
Raczej 10 etapów powtarzanych po 10 razy na różne sposoby.
#48 Napisany 27 czerwca 2020 - 20:11
Dajcie spokój z tym czarnowidztwem. Gra w pełnej cenie, więc mamy prawo oczekiwać, że będzie napakowana kontentem po kokardę!11
#49 Napisany 29 czerwca 2020 - 21:04
Ociupinka nowego gameplayu. Plansze się szersze zrobiły i wirek nie odrzuca jabłek (chyba w rimejku już tak było?)
https://youtu.be/yLtd-NGUK7s
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 29 czerwca 2020 - 21:04
#50 Napisany 29 czerwca 2020 - 21:58
#51 Napisany 29 czerwca 2020 - 22:09
#52 Napisany 29 czerwca 2020 - 22:33
Mimo wcześniejszego narzekania (dalej podtrzymuję to co wtedy napisałem) chciałbym, żeby ta gra się udała. Mam jeszcze lekki niedosyt po N.Sane Trilogy i chętnie bym jeszcze trochę poskakał po skrzynkach i powkurzał się przy czasówkach. Btw, ktoś wie do kogo należą obecnie prawa do serii Jak&Daxter? Cały czas Naughty Dog czy ktoś inny przejął licencję na te gry? Wiem, że to pewnie marzenie ściętej głowy, ale może za jakiś czas ktoś podejmie się odświeżenia wersji pierwszej odsłony, a później zrobi jakąś alternatywną dwójeczkę w czysto platformowym stylu, sequel na który ta gra zasługuje, ale którego ND nigdy nie potrafiło dostarczyć
#53 Napisany 29 czerwca 2020 - 22:48
Cały czas prawa ma Sony.
#54 Napisany 29 czerwca 2020 - 23:11
#55 Napisany 30 czerwca 2020 - 07:30
(...) Wiem, że to pewnie marzenie ściętej głowy, ale może za jakiś czas ktoś podejmie się odświeżenia wersji pierwszej odsłony, a później zrobi jakąś alternatywną dwójeczkę w czysto platformowym stylu, sequel na który ta gra zasługuje, ale którego ND nigdy nie potrafiło dostarczyć
Ha ha, jeśli już to zrobią z jedynki szczelankę.
#56 Napisany 30 czerwca 2020 - 07:45
Niech nie zjebią tu skakania, tylko o to proszę
#57 Napisany 24 lipca 2020 - 18:38
Bardzo ładne. Japka teraz jak mango wyglądają.
#58 Napisany 24 lipca 2020 - 21:00
Bieg Crasha jest za to jakiś strasznie urywany, brakuje w jego ruchu płynności.
#59 Napisany 31 lipca 2020 - 13:42
Jeśli nie zwalą gameplayu to kiedyś sprawdze po zniżce, ten bieg crasha to musowo do poprawy.
#60 Napisany 31 lipca 2020 - 13:57
Ja po nowych materiałach jestem bardziej niż zadowolony - cieszę się, że zamiast kombinować, to zostają przy korzeniach, dodają kilka nowych pomysłów, a gameplaye wyglądają soczyście wymagająco.