Wypuszczenie w miarę taniego w produkcji remake’u żeby wybadać zainteresowanie marką przed zainwestowaniem grubych pieniędzy w sequel to dobry pomysł. Jednak gdy ów remake jest restartowany dwa razy przestaje mieć to jakikolwiek sens
Prince of Persia: Sands of Time Remake
Rozpoczęte przez
Shinigami
, 10 09 2020 20:17
Ubisoft PS4 XONE PC
63 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 12 kwietnia 2024 - 22:58
#62 Napisany 13 kwietnia 2024 - 11:26
Albo nie jest tani. Czy na pewno 1mln sprzedanych sztuk duzej gry, ktora jest wracajaca marka po latach w niszowym (horror sci-fi to nisza) gatunku, to malo? Tak, jezeli budzet wynosil w hui i oczekiwania ustawione z dupy.
#63 Napisany 13 kwietnia 2024 - 12:03
Na pewno jest znacznie tańszy niż nowa gra, bo odpada konieczność pracy nad game designem. Choć akurat przypadek Dead Space jest inny, włożyli sporo pracy żeby przeprojektować grę z oddzielnych etapów na ciągły świat
#64 Napisany 13 kwietnia 2024 - 12:23
Ciężko oszacować budżet, jak się nie zna skali projektu. Ten rimejk może być skórką na starej grze, jak np. Halo 1/2 Anniversary / Monkey Island 1/2, a może to być nowa gra jak RE2 Remake. Element który słabował w 2003 to walka, ciężko mi sobie wyobrazić grę z taką walką ponad 20 lat później. Poza tym gra może być rimejkiem jeden do jednego.