moje ps5 już musi odwiedzić serwis (model 1116A). całkowity czas pracy od kupienia oceniam na 5-6h, w tym 2h bez problemu w gt7, a potem zaczęły pojawiać się artefakty.
efekt się pogarszał, ale początkowo sądziłem ze to jakieś niedoróbki premierowej gry, następnie tłumaczyłem sobie, że to na pewno jakaś zjebana decyzja artystyczna później wszystko się już rozłaziło - wyścig, menu, menu konsoli (np ekran logowania, bo nie jest statyczny). tradycyjnie posprawdzałem inne przewody hdmi, inne porty w tv, listwy itd, bo wiedziałem ze na infolinii zapytają.
dla porównania odpaliłem ff7 remake, ale mam tylko wersje na ps4, w której artefakty były, ale rzadziej i mniej wyraźne niż w gt7. chciałem też sprawdzić demon's souls zainstalowane z płytki, ale wywaliło błąd CE-100095-5 (can't start the game or app)
odpaliłem safe mode, zrobiłem przebudowanie bazy (podobno pomaga na błąd CE-100095-5). trwało to z 15 sekund, bo przecież konsola świeżutka, ale oczywiście nic nie dało. demon's souls dalej nie da się odpalić, choć już nawet na ekranie na którym wywala błąd artefakty na moment są widoczne. reinstalki już mi się nie chciało robić.
dziś telefon do sony, 30 minut wiszenia i oczekiwania na konsultantkę. oczywiście wypytała o to czy próbowałem podłączyć innym hdmi itd. na rozpisce z supportu miała jeszcze opcję zmiany hdcp z automatycznego na 1.4... podałem dane adresowe, numer seryjny konsoli, dostałem nr sprawy, teraz czekam na maila z supportu dotyczącego wysyłki. konsola już wyczyszczona i zapakowana (u nas nie przysyłają, tak jak w cywilizowanych krajach, specjalnego kartonu z gotową etykietą).
Ten post był edytowany przez vagrant3 dnia: 07 marca 2022 - 14:35