MS jedzie dalej z IP od Rare. Oby im to wyszło lepiej niż Battletoads.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 24 września 2021 - 08:16
MS jedzie dalej z IP od Rare. Oby im to wyszło lepiej niż Battletoads.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 24 września 2021 - 08:16
Szkoda, że CG i nie wiadomo nawet kiedy, ALE potencjał jest zajebisty, Initiative ma na pokładzie dobrych ludzi, kocham spy gierki a następnego Deusa nie widać. Jaram się MEGA.
Fajnie, że robią. Dobry hype train może z tego wyjść.
Oczywiście robią to dekadę za późno, gdy nostalgia do IP umarła. To jak MS przeyebało Rare, a teraz próbuje odbudować, to materiał na książkę. Kinect studio, kurna
Ciekawe jak długo nad tym już dłubią.
pewnie od założenia
Przecież miało być potężne AAAA studio, najlepsze devleoperskie talenty świata zwerbowane, ico teras, pomocy potrzebują?
https://gamerant.com...gn-aaaa-studio/
Ten post był edytowany przez nole dnia: 24 września 2021 - 13:40
Założyć nowe od studio, które od początku i szybko ma zrobić prima giereczkę AAA jest na pewno ciężko, byle kogo zatrudnić nie można, więc zespół buduje się powoli. Dla mnie to dobra nowina, może Crystal Dynamics zrobi też grę która nie zbombi komercyjnie (bo od razu do Game Passa wlatuje, musi tylko przykuć uwagę subskrybentów).
Kupili ze sto piećdziesiąt ekip deweloperskich, hej, Skłer, pożycz studio do giereczki.
Eeeeeee.
Do tej pory Crystalsi zrobili tylko jednego fpsa - Project Snowblind z 2005 roku.
Kolejna gra która zapewne będzie czasowym exem.
MS po przejęciu Rare stał się właścicielem marki.
Przecież miało być potężne AAAA studio, najlepsze devleoperskie talenty świata zwerbowane, ico teras, pomocy potrzebują?
https://gamerant.com...gn-aaaa-studio/
Microsoft: tworzy giereczki wideło dla dzieci
nole, burnstein i Mateo:
Bardziej bym je tobie polecał.
A to chyba tak że The Initiative ma kilkadziesiąt osób i są kreatywnym mózgiem, a Crystalsów biorą do roboty. Takie podejście mi nie przeszkadza nic a nic.
Idzie łeb w łeb z Metroidem Prime 4.
I TLOU2 Factions.
Różnica polega na tym, że na Switchu i PS5 w międzyczasie coś jednak wyjdzie do pogrania. Posiadaczom Xboxa póki co zostają renderki Fable i obiecanki Spencera.
Na PS5 z tego co widzę to głównie "gry", gdzie więcej się ogląda cutscenek niż gra.