Eidos zapowiada nowe IP na Wii - Monster Lab. Kilka słów o grze:
Action RPG, using Wifi from backbone.
- They describe it as pokemon RPG gameplay with a Tim Burton artstyle.
- Uses wiimote (only?)
- 150 "types" of monsters, more then 100 million variations possible
- You can create/modify your own monsters
- Mechanical/biological/chemical monsters, each with their own strengths
- online battles and trading
- contains minigames (ahoy!)
- you can lose limbs/parts of your monster in battle
- monsters are built using "recipes" that you have to find/get. You will also need to find the right parts/ingrediënts to create the recipe/building plan
- dark cartoony artstyle
- June 2008 as current target date.
I obrazek Artwork niegłupi.
Monster Lab
Rozpoczęte przez
gruby
, 27 08 2007 12:44
11 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 27 sierpnia 2007 - 12:44
#2 Napisany 27 sierpnia 2007 - 13:18
Są shoty z Monster LAB. Naprawdę ładne.
I kolejne info.
-- Developed by Backbone Entertainment (Death Jr)
-- Writing by comic writer, Adam Beechen
-- Make designs using the Wiimote to attach to your monsters
-- Play as one of three mad scientists: Professor Fuesless, mechanical expert; Dr Sandabar, biology specialist, or; Dr Tchesombra, chemistry expert
-- Wi-Fi compatible - show your monsters online and make them battle, or just trade pieces or monsters.
-- Battle system deeper than Pokemon but not as complex as other RPGs. You can destroy monsters piece by piece
Może ktoś, kto może przeniesie to do oddzielnego topicu? nie wiem, czy jest sens, skoro i tak są tu 3 osoby na krzyż, ale trochę informacji się zebrało...
I kolejne info.
-- Developed by Backbone Entertainment (Death Jr)
-- Writing by comic writer, Adam Beechen
-- Make designs using the Wiimote to attach to your monsters
-- Play as one of three mad scientists: Professor Fuesless, mechanical expert; Dr Sandabar, biology specialist, or; Dr Tchesombra, chemistry expert
-- Wi-Fi compatible - show your monsters online and make them battle, or just trade pieces or monsters.
-- Battle system deeper than Pokemon but not as complex as other RPGs. You can destroy monsters piece by piece
Może ktoś, kto może przeniesie to do oddzielnego topicu? nie wiem, czy jest sens, skoro i tak są tu 3 osoby na krzyż, ale trochę informacji się zebrało...
#3 Napisany 27 sierpnia 2007 - 13:27
Zrobione.
Ładne obrazki.
Edit: Widze ze dorzucasz kolejne obrazki - ja tez widuje na necie coraz ich więcej. Styl graficzny bardzo fajny, a sama oprawa choc moze nie next-genowa, to naprawde sympatyczna. Kojarzy mi się troche z Grabbed by the Ghouls na Xboxa.
Pomysł bardziej wykreconych Pokemonow nie jest zły, bo to wlasnie najbardziej prezencja a nie gameplay odrzuca od wytworu Nintendo. Poza tym nie ma to jak RPG - chcialbym zobaczyc jakies shoty z eksploracji - czy tez sa tak stylowe.
Ładne obrazki.
Edit: Widze ze dorzucasz kolejne obrazki - ja tez widuje na necie coraz ich więcej. Styl graficzny bardzo fajny, a sama oprawa choc moze nie next-genowa, to naprawde sympatyczna. Kojarzy mi się troche z Grabbed by the Ghouls na Xboxa.
Pomysł bardziej wykreconych Pokemonow nie jest zły, bo to wlasnie najbardziej prezencja a nie gameplay odrzuca od wytworu Nintendo. Poza tym nie ma to jak RPG - chcialbym zobaczyc jakies shoty z eksploracji - czy tez sa tak stylowe.
#4 Napisany 30 sierpnia 2007 - 13:19
ML zapowiada się godnie, jednak gdzieś tam pozostaję w duszy nieufny. Eidos nie kojarzy mi się z hitami.
Natomiast widać, że powoli łatwa developerka i ilość sprzedanych egzemplarzy na Wii zaczyna procentować zapowiedziami gier (choć tutaj developing zaczął się zanim jeszcze Wii zaczęło się sprzedawać jak szalone) Monster Lab, Mushroom Men i King Story to trzy ostatnie przykłady dość intrygujących nowych IP od 3rd party, starających się nie być kolejnymi sztampowymi projektami. Bardzo mi się podoba i dlatego bardzo im kibicuję.
Natomiast widać, że powoli łatwa developerka i ilość sprzedanych egzemplarzy na Wii zaczyna procentować zapowiedziami gier (choć tutaj developing zaczął się zanim jeszcze Wii zaczęło się sprzedawać jak szalone) Monster Lab, Mushroom Men i King Story to trzy ostatnie przykłady dość intrygujących nowych IP od 3rd party, starających się nie być kolejnymi sztampowymi projektami. Bardzo mi się podoba i dlatego bardzo im kibicuję.
#5 Napisany 30 stycznia 2008 - 10:34
Nowe info o Monster Lab. http://wii.ign.com/a...8/848497p1.html
Wywiad, filmik (bardzo ładny), i screeny.
Projekt intrygujący, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie.
Wywiad, filmik (bardzo ładny), i screeny.
Projekt intrygujący, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie.
#6 Napisany 31 stycznia 2008 - 11:40
Bardzo podoba mi się stylistyka w jakiej wykonana jest ta gra .Trailer prezentuje się ładnie choć przydałoby się trochę więcej urywków z gameplay’a .
#7 Napisany 31 stycznia 2008 - 11:46
Na filmiku nie podobało mi się, że, o ile dobrze dostrzegłem, eksploracja to chodzenie w prawo, takie side scrollowane.
#8 Napisany 26 lutego 2008 - 11:04
GDC 2008: Producer Interview
http://www.gametrail...ayer/31112.html
GDC 2008: Robot Creation Walkthrough
http://www.gametrail...ayer/31110.html
GDC 2008: Combat Walkthrough
http://www.gametrail...ayer/31130.html
Ciekawie projekt się prezentuje .
http://www.gametrail...ayer/31112.html
GDC 2008: Robot Creation Walkthrough
http://www.gametrail...ayer/31110.html
GDC 2008: Combat Walkthrough
http://www.gametrail...ayer/31130.html
Ciekawie projekt się prezentuje .
#9 Napisany 26 lutego 2008 - 11:12
Pokładam spore nadzieje w tym projekcie. Mam nadzieję, że gameplay da radę, bo z tego co widzę pomysł i oprawa nie zawodzą.
#10 Napisany 16 lipca 2008 - 09:17
#11 Napisany 16 lipca 2008 - 20:15
#12 Napisany 26 września 2008 - 13:11
Monster Lab Nintendo Wii Trailer - Ghoulish
http://wii.ign.com/d... ... 92508.html
Gra będzie portowana na konsole ps2.
http://wii.ign.com/d... ... 92508.html
Gra będzie portowana na konsole ps2.