Worms: A Space Oddity
#1 Napisany 07 września 2007 - 10:17
Obszerny wywiad z twórcami zdradzający wiele n.t. mechaniki gry :
http://media.wii.ign...194/imgs_1.html
Pierwsze piętnaście obrazków z gry :
http://media.wii.ign...194/imgs_1.html
Odnosze wrażenie, że twórcy idą nieco w kierunku Super Mario Galaxy- powrót do korzeni jeśli chodzi o widok 'z boku' i kosmiczny setting pozwoli im zaprojektować naprawdę unikalny tytuł. Niezmiernie się cieszę, że seria wraca do 2D. Nowe Wormsy to gorący tytuł- warto czekać!
#2 Napisany 07 września 2007 - 12:21
#3 Napisany 07 września 2007 - 12:32
#4 Napisany 07 września 2007 - 13:45
Nowy design odzianych w hełmy robaków, który odchodzi od typowo kreskówkowych/rysunkowych poprzednich odsłon na rzecz dość odmiennego stylu, szalenie przypadł mi do gustu. Przypomniałem sobie, że kiedy usłyszałem iż akcja nowego Mario bedzie miała miejsce kosmosie, byłem nastawiony dość ostrożnie. Teraz jednak wiem, że taki setting daje naprawdę duże pole do popisu- vide Galaxy i A Space Oddity.
Liczę na kreatywność koderów- chcę nowych, wykręconych broni, przyjemnej (i najlepiej w jakis sposob innowacyjnej) kontroli wiilotem oraz rozbudowanych możliwości edytowania wszystkiego, co da się edytować. Tymczasem na screenach nowe Robaki prezentuja się apetycznie i całkiem milutko, więc teraz pozostaje czekać na jakiś filmik pokazujący je w akcji.
#5 Napisany 27 października 2007 - 18:13
Pierwszy trailer z nowych Wormsów.
Wygląda... jak Wormsy. Solidny wormsowy poziom.
#6 Napisany 25 listopada 2007 - 18:13
http://media.wii.ign...194/imgs_1.html
#7 Napisany 15 stycznia 2008 - 22:16
#8 Napisany 15 stycznia 2008 - 23:49
#9 Napisany 16 stycznia 2008 - 00:10
Wygląda na to, że developerom zabrakło po prostu czasu, gdyż jak sami przyznają :
"While I appreciate many gamers would like to see that feature, we’re not able to change the release date due to contractual obligations with THQ."
#10 Napisany 25 stycznia 2008 - 16:36
#11 Napisany 25 stycznia 2008 - 19:02
#12 Napisany 25 stycznia 2008 - 22:45
#13 Gość__* Napisany 26 stycznia 2008 - 00:32
Czyli za 2 lata... Pocieszajace...no a tryb sieciowy dodany zostanie zapewne w sequelu.
Ale koniec koncow to fajnie, ze wychodza takie "prawie" najzwyklejsze Wormsy, nie zadne 3D itd.
#14 Napisany 30 stycznia 2008 - 10:42
#15 Napisany 30 stycznia 2008 - 10:46
Dwoje/troje/czworo ludzi. Kilka wormów, pełno broni i machanie wiilotem. Brzmi głupio, ale po chwili - to nie może się nie udać (a jak jeszcze dadzą plansze 2D to hohoho)
Oj, aż na kompie zainstaluję ponownie Armageddona
#16 Napisany 30 stycznia 2008 - 10:52
W Wormsy można pograć już od lat na konsolach. Przecież to i tak jest turówka, więc wystarczy jeden padzik, aby grono osób świetnie się bawiło. I nie widzę w wersji na Wii akurat żadnych plusów, bo zabawa będzie identyczna, jak lata temu na innych konsolach typu PSX czy DC. No chyba, że wmawiacie sobie, że sterowanie Wiilotem sprawi, że od razu gra stanie się miodniejsza. Bez przesady, mechanika tych Wormsów zostanie na starym poziomie, przecież to już było dekadę temu, więc trzeba naprawdę chyba nie mieć co z pieniędzmi robić, aby wydawać je na ta taki odgrzewany kotlet, w dodatku bez online.
#17 Napisany 30 stycznia 2008 - 10:54
#18 Napisany 30 stycznia 2008 - 10:58
No oczywiście, za 5 dyszek można to kupić, ale napewno nie za powyżej 100 zł. IMO grafa i design tych Wormsów to kalka tego co jest na PSP.
#19 Napisany 30 stycznia 2008 - 11:21
To prawda. Ale nie kanał z nowymi grami jeszcze chyba nie ruszył?Taka gra powinna wyjśc na Vitual Console,
#20 Napisany 30 stycznia 2008 - 11:25
#21 Napisany 30 stycznia 2008 - 11:34
No to ekstra. Ale nie wiem czy taniej kupić Xboxa i Wormsy HD, czy kopię gry na konsolę, którą się ma.Na XBLA są Wormsy w HD i z trybem on-linem za 800MP czyli jakieś 30pln więc IMHO bezsensu wydawać tą grę za pełną cene w dodatku bez multi sieciowego...
#22 Napisany 30 stycznia 2008 - 11:37
#23 Napisany 30 stycznia 2008 - 14:42
Właśnie ... narzekanie narzekaniem, a w Wormsy bym pograł I chyba na Wii jako party game będzie IMO hitem .. come on, to Wormsy. Od 13 lat już bawią jak cholera, a radochę większą z eksterminacji na 1 ekranie miałem chyba tylko przy Scorched Earth (pamiętacie? jasne że tak ).
Dwoje/troje/czworo ludzi. Kilka wormów, pełno broni i machanie wiilotem. Brzmi głupio, ale po chwili - to nie może się nie udać (a jak jeszcze dadzą plansze 2D to hohoho)
Oj, aż na kompie zainstaluję ponownie Armageddona
W pełni się zgadzam. Mimo braku online- biorę to. Zresztą brak tego trybu nie jest dla mnie zbytnim mankamentem. Tym bardziej, że pogranie w Robaki wiilotem kręci mnie niezmiernie- zawsze to nowe przeżycie, a i fakt, że nie mam ochoty już wracać do zwykłego pada lub klawiaturki też nie jest tu bez znaczenia.
Inna sprawa, że jakoś nie bardzo widzę siebie wydającego koło 200 zł 'tylko' na Wormsy- niczego im nie ujmując. Niemniej jednak myślę, że jako party game A Space Oddity sprawdzi sie wyśmienicie, szczególnie że moi znajomi kochają Wormsy tak samo jak ja i równie długo czekali, aż seria ta, w kolejnym pełnoprawnym sequelu (który zdaje się dostanie tylko Wii ) powróci do swoich korzeni, czyli 2D. Przewiduję, że będzie to dobra rzecz- na pewno lepsza niż odtwórcze i nużące Worms 4: Mayhem.
#24 Napisany 30 stycznia 2008 - 17:02
#25 Napisany 30 stycznia 2008 - 17:39
#26 Napisany 30 stycznia 2008 - 19:07
No i co do tego co napisał Gonzo- Wormsy są dla posiadaczy konta na Live jesli ktoś chce grać przez internet, no i nie każdy musi być fanem kieszonsolek. Myślę, że brak opcji online nie będzie dla wieelu userów poważnym mankamentem. I nie mam w sumie tutaj na myśli typowych casuali, którzy nowe Robale łykną bez popitki tak czy owak.
Więc ... nie dajmy sie zwariować, to przecież jedynie brak jednego trybu, ale przecież raz, że hot-seat (hot-wiilot ?!) powinien być niezwykle zabawny, a dwa, że interesować nas będzie przecież tak naprawdę i tak właśnie sam czysty gameplay. Tak więc osobiście nie mogę już się doczekać, by przekonać się czy ta gra jest fachowa czy też może na odwrót- słabuje. Warto się nią jednak jak na razie zainteresować.
#27 Napisany 30 stycznia 2008 - 22:48
#28 Gość__* Napisany 30 stycznia 2008 - 22:52
Trzeba zostawic cos na sequelBrak online to megawtopa.
#29 Gość__* Napisany 30 stycznia 2008 - 22:56
dlatego dopiero sequelem sie zainteresujemy (mówie my bo tak ładnie brzmi, ale raczej sam bym w to nie zainwestował nawet z online)Trzeba zostawic cos na sequel