Worms: A Space Oddity
#31 Napisany 01 lutego 2008 - 14:45
#32 Napisany 04 lutego 2008 - 08:34
#33 Napisany 20 lutego 2008 - 17:00
http://www.wiitalia....a-space-oddity/
#34 Napisany 20 lutego 2008 - 18:16
Porcja nowych screenów plus nieco opublikowanych już wcześniej :
http://www.wiitalia....a-space-oddity/
Musze przyznać że ciekawie się prezentują ,ostatnią przygodę z robakami zakończyłem na poczciwym szaraku ,wtedy to dominowała jeszcze wersja 2d ,dlatego preferuje ten styl. .Graficznie , A Space Oddity nie mam nic do zarzucenia , jedynie do czego mogę mieć pretensje to brak usługi online i mały asortyment broni .
#35 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 19:52
Wiekszosc komentarzy to cos w desen "Nowe Wormsy w 2D, BOOOSKO " Uwazam, ze ta gra bedzie miala swietny sukces komercyjny. Zwlaszcza, ze to pierwsze "prawdziwe" Wormsy od dluzszego czasu.Porcja nowych screenów plus nieco opublikowanych już wcześniej :
http://www.wiitalia....a-space-oddity/
#36 Napisany 20 lutego 2008 - 22:43
#37 Napisany 14 marca 2008 - 10:15
http://wii.ign.com/a...9/859424p1.html
Ocena: 7
Nie jest źle , obawiałem się najgorszego , a ocena mnie jak najbardziej satysfakcjonuje .
Autor recenzji jest rozczarowany tym , że w wersji finalnej nie ma trybu online , dlatego ocena została lekko zaniżona .Where the game takes a unique turn (and one for the better, might we add) is in the control of your wide array of Worms weaponry. Since the original game was all about aiming your character and clicking a mouse or hitting a button, that wouldn't be the most amazing Wii design out there, so Team17 spruced it up a bit. Every item in the game, from rocket-like impact frags, UFO assist ships, guided missiles, jetpacks, and hand grenades, to more advanced and non-lethal assist items such as shovels, teleporters, and portable platforms, is entirely motion or IR controlled now. Those who had a brief outing with the first DS Worms are probably worried right now, as that game was drastically hurt by a sloppy control method, but that is entirely not the case this time around. In reality, this is the most innovative and entertaining Worms weapon system we've seen in years.
What you will get with A Space Oddity is a full single-player story mode, six mini-games, an in-game achievement system that unlocks bonus content, the ability to change up your team's name, the worms' names, their victory animations, and basically all the bells and whistles that the DS game had last year. The landscape editor is extremely simple, but it works, and levels can be taken from the editor and played in multiplayer matches easily and quickly.