Kirby w trójwymiarze.
Kirby w trójwymiarze.
Kirby Superstar to jedna z najlepszych gierek na SNESa imo, Kirby 64 najbardziej niedoceniany platformer w historii + Triple Deluxe i Robobot z 3DSa też bardzo miło wspominam.
Lubię Kirbiego, a ostatnio za bardzo był wykorzystywany do śmieciowych darmówek i wycinania minigierek z ww części 3DSowych, więc się jaram że znowu coś pełnoprawnego wychodzi.
W takie coś aż chce się grać ^^
Gameplayowo to tu nie ma nic nowego.
Gameplayowo to tu nie ma nic nowego.
Może nowe dla Kirbiego, ale to zwykły klon Marjo Odysej.
Może nowe dla Kirbiego, ale to zwykły klon Marjo Odysej.
Ten post był edytowany przez funditto dnia: 12 stycznia 2022 - 16:16
Buttplug Kirby troche źle wyprofilowany, będzie wypadał.
Teraz, po tym trailerze, już mi się gra podoba.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 10 lutego 2022 - 16:57
Może nowe dla Kirbiego, ale to zwykły klon Marjo Odysej.
Prawie dobrze. To klon bardziej Mario 3D World, jesli chodzi o level design.
Ten post był edytowany przez cybercotlet dnia: 03 marca 2022 - 21:06
Jak by kogoś interesowało
https://www.metacrit...ten-land?ref=hp
Ten post był edytowany przez Tynio dnia: 23 marca 2022 - 13:36
Ludzie się brandzlowali ocenami Horizon II, a Nintendo zrobiło kulkę która połyka przedmioty, wydali na grę 3,59zł i gumkę recepturkę, a efekt niemal ten sam.
Wczoraj pierwsze 4 światy pękły. Co-opa trzeba odblokować. Niby wystarczy przejść intro/tutorial i dojść do huba, ale to wciąż jakiś kwadrans w którym drugi gracz, spodziewający się akcji od początku musi się przyglądać.
Ponadto dla pomagiera nie zdobywa się nowych broni, 2 Player jest ograniczony do naparzania dzidą Waddle Dee przez całą grę i w challengach jest niedostępny. To ostatnie trochę ssie jak chcecie z kimś wspólnie przechodzić grę, bo wspomniane wyzwania, mimo że opcjonalne, są jedynym miejscem jakie widzę w którym zdobywa się materiały potrzebne do ulepszania broni Kirbiego.
Za to 2P może sobie umierać ile chce, bo po śmierci i tak się respawnuje po przeczekaniu chwili, ale Forgotten Land jest wyraźnie zaprojektowane pod singla i umiejętności zdobywane przez Kirbsa, więc przykładowo podczas tych wszystkich specjalnych przemian po wciąganiu dużych przedmiotów lepiej, żeby 2P siedział na Kirbym i się wiele nie ruszał.
Poza tym, że miałem poczucie, że co-op trochę na odwal się zrobiony jest miodzio. Te wszystkie "mouthfule" nie są upierdliwym gimmickiem jak choćby duże bronie w Kirby's Adventure Wii, tylko fajnie wplecione w levele. Po drodze jakiś killroom, znane i lubiane mechanizmy jak odpalanie ogniowym Kirby lontów od armatek i sekrety, do których podpowiedzi wyskakują po pierwszym przejściu. Nie ma do czego się przyczepić. Jak dalej w las nie będzie recyclingu pomysłów, to myślę, że spokojnie może przebić Robobot i Triple Deluxe.
Może w Horizon 3 Alloy też będzie ssała
Ten komentarz w połączeniu ze zdjęciem w avatarze zrobił mi dzień. Dziękuję Łukaszu
Plansze challenge w tym Kirby
Są trochę jak kometki w Mario Galaxy. Ed: Są jak bonusowe levele-boxy z Mario 3D World. To czasówki, w których trzeba się postarać, żeby się na czas wyrobić pomieszane ze Smashowymi minigierkami jak target practice, w sensie że uczą używania ciosów w konkretnych sytuacjach.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 27 marca 2022 - 23:24
światy "zwykłe" uznaję za ukończone z wynikiem 296 z 300... brakujące 4 Waddle Dee to zadania pt. wygraj jakąś walkę bez straty życia (i nie chce mi się już więcej próbować, zwłaszcza tam gdzie nie można na starcie po prostu wpaść z bombą ).
Robię sobie postgame'owe światy... w końcu zaczynam umierać i jest jakieś wyzwanie.
Co do challenge za Rare Stone to mam mieszane uczucia, z jednej strony zachęcają to świetnego opanowywana umiejętności i efektywnego korzystania z nich, tak z drugiej zupełnie nie ma sensu się spinać i próbować zmieścić w "Target time", bo nagroda za to śmiech na sali.
Też dobiłem wczoraj do postgame. Ostatnie walki już stoczyłem jako "goły" Kirby, bo mimo podpakowanych broni więcej obrażeń zadawałem plując gwiazdkami i mogłem trzymać dystans. No i o dziwo zaczęło mi kasy brakować na upgrady. Jak się nie powtarza leveli w celu wymaksowania ich to aż tak dużo hajsu nie wpada za level. Teraz tak myślę, że 100 złota za pomidora to niezłe zdzierstwo. Tyle samo się traci po zginięciu!
Btw. na stronce Nintendo już są 4 części wywiadu "Ask the Developer" z HAL. Kontynuacja dobrej tradycji Iwata Ask's:
https://www.nintendo...nd-2187039.html
Malenia to tam chuj, to było wyzwanie
https://youtu.be/TareCN45Qz0
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|