Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 27 kwietnia 2023 - 23:53
#1 Napisany 30 września 2021 - 12:58
#2 Napisany 30 września 2021 - 13:19
Mmmmm, czuć ducha Naughty Dog.
#3 Napisany 30 września 2021 - 14:08
#4 Napisany 30 września 2021 - 14:22
Gejplej? Przecież Kaxi pisał, że to nie takie proste. Może jak jesteś trzynastoosobowym studiem robiącym swoją pierwszą grę to pikuś, ale w takim stupięćdziesięciososbowym studio z kilkoma już grami na koncie to nie ma tak łatwo.
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 30 września 2021 - 14:23
#5 Napisany 30 września 2021 - 14:32
Jeszcze będziecie pre-orderki składać na gry Bloobera, pomnicie moja słowa
#6 Napisany 30 września 2021 - 15:11
Fajnie jakbym dostawał jakiś tokenik za każdy rok który uda mi się powstrzymać.
#7 Napisany 30 września 2021 - 15:14
Możesz dostawać darmową strzałkę w górę pod postem.
#8 Napisany 30 września 2021 - 15:16
Ok, upomnę się 30.09.2022!
#9 Napisany 30 września 2021 - 19:33
#10 Napisany 30 września 2021 - 19:48
Obawiam się, że AitD po ostatnich dwóch wtopach raczej jest już pogrzebany po wsze czasy ;(
#11 Napisany 30 września 2021 - 21:17
"Na lata 2022-25 będziemy jako firma rozwijać dwa duże projekty: projekt B (dawniej "Black"), nad którym pracujemy razem z Konami, a projekt C to nasze własne IP, pracujemy nad tym tytułem od pewnego czasu" - powiedział prezes Babieno.
Jak poinformował, oba projekty mają być kamieniami milowymi nowego etapu firmy. Mają znacząco podnieść prestiż na międzynarodowym rynku gier i są częścią kilkustopniowej strategii awansu do "Ligi Mistrzów" branży gier. W obu projektach wprowadzonych ma być dużo nowych mechanik.
"To nie będą gry wielkości +Wiedźmina+ czy +Cyberpunka 2077+, ale chcemy tworzyć gry AAA w naszym gatunku" - powiedział prezes.
Ze słów prezesa wynika, że jeszcze w tym roku może być więcej wiadomo o którymś z tych dwóch tytułów.
Jak poinformował prezes, celem spółki jest osiągnięcie pozycji jednego z liderów całego gatunku horroru.
"Skupialiśmy się na horrorze psychologicznym, a teraz nasz plan na najbliższe 5 do 7 lat to zostanie liderem horrorów w ogóle. Chcemy robić gry, które będą aspirować do segmentu AAA. (...) Gry mają też bardziej stawiać na akcję" - powiedział prezes.
Dodał, że spółka zmierza w kierunku gier TTP (z perspektywy trzeciej osoby), z filmową narracją. Wskazał, że horrory TTP z elementami akcji mają dużo większy potencjał sprzedażowy niż horrory psychologiczne, na poziomie nawet od 3 do 10 mln sztuk.
Bloober Team chce, by jego gry miały oprawę wysokobudżetowych gier AAA i były skierowane do masowego odbiorcy. IP spółki mogą wyjść poza świat gier (np. duży i mały ekran, gry planszowe).
"Za pięć lat chcielibyśmy być w miejscu, gdzie są takie firmy jak Naughty Dog, czy Bungie. (...) Chcemy mieć bardzo stabilną sytuację finansową i to nam się udało przez te umowy, które nawiązaliśmy. Mamy wystarczająco dużo środków, by te projekty realizować bez potrzeby pozyskiwania dodatkowego finansowania, ale jednocześnie chcemy być niezależni" - powiedział prezes Babieno.
Prezes poinformował, że spółka planuje zwiększyć zatrudnienie do ok. 200 osób na koniec tego roku lub na koniec pierwszego kwartału 2022 roku. Obecnie zatrudnia ok. 150 osób.
"Będziemy prawdopodobnie jednym z pięciu największych studiów w Polsce pod względem liczby zatrudnionych" - powiedział prezes Bloober Team.
#12 Napisany 01 października 2021 - 04:55
Do 2025 to może już nie być niczego
#13 Napisany 01 października 2021 - 07:04
Obawiam się, że AitD po ostatnich dwóch wtopach raczej jest już pogrzebany po wsze czasy ;(
Czyli obeszla Cie informacja, ze marka zostala wykupiona przez THQ.
#14 Napisany 01 października 2021 - 07:52
#15 Napisany 01 października 2021 - 08:56
Czyli jest jakieś światełko w tunelu. Żeby tylko nie skończyło się na jakimś mobilnym gównie, Bluberowi też na wszelki wypadek bym tego nie dawał do zrobienia.
http://nikogoforum.p...dium/?p=2007635
#16 Napisany 09 czerwca 2022 - 23:41
Layers of FearS, czyli trzecia część Layers of Fear. Robiona na UE5.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 09 czerwca 2022 - 23:42
#17 Napisany 14 czerwca 2022 - 13:42
A to okazuje się, że nie jest to wcale nowa część, a rimejk poprzednich.
Layers of Fears to nadal pierwszoosobowy horror psychodeliczny, acz taki, który blenduje dwie poprzednie odsłony, niejako je nadpisując. „Jedynkę”, dodatek Inheritance oraz „dwójkę” przeniesiono na Unreal Engine 5, ubogacając oprawę ray tracing, HDR i rozdzielczość 4K; scenariusze gier zaś rozbudowano, a do builda dodano nowe mechanizmy.
#18 Napisany 14 czerwca 2022 - 14:00
#19 Napisany 24 sierpnia 2022 - 22:26
#20 Napisany 20 października 2022 - 20:47
"Z początkiem roku pojawi się Layers od Fears, czyli nasze flagowe dokonanie w gatunku horroru psychologicznego, to będzie tytuł, który pokaże nasze podejście do opowiadania historii i będzie lekkim twistem w stosunku do tego, co dotychczas robiliśmy, bo ci którzy myślą, że to będzie remake albo remaster, to i jedni i drudzy się mylą, bo będzie to coś zupełnie nowego" - powiedział Babieno.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 20 października 2022 - 20:47
#21 Napisany 27 kwietnia 2023 - 23:53
#22 Napisany 10 czerwca 2023 - 23:00
#23 Napisany 29 czerwca 2023 - 22:27
W rozmowie z serwisem Engadget, Piotr Babieno, współzałożyciel krakowskiego studia stwierdził, że niedawno wydany remake serii Layers of Fear jest ostatnią tego typu grą od deweloperów.
„Ten rok jest jak zamknięcie ery tworzenia horrorów psychologicznych” - oświadczył. Ale spokojnie - nie ma mowy o całkowitej rezygnacji z horrorów, a tylko z tych typowo psychologicznych. "W tej chwili startujemy z Bloober Team 3.0, tworząc horrory dla masowego odbiorcy" - dodał Babieno. Pierwszym z nich będzie - jak wiadomo - remake Silent Hill 2.
"Skupiliśmy się na fabule, skupiliśmy się na klimacie, skupiliśmy się na jakości grafiki i muzyki, ale nie poświęciliśmy zbyt wiele uwagi mechanikom rozgrywki" - czytamy w materiale."To nie był jednak nasz cel. Ale teraz wiemy, że istnieje pułap, którego nie przeskoczymy, jeśli nie dostarczymy czegoś świeżego, czegoś nowego". Możemy się spodziewać, że kolejne horrory studia będą więc zdecydowanie bogatsze w akcję i rozbudowane mechaniki. Jak mówi przedstawiciel studia, możemy oczekiwać także tego, że gry będą znacznie większe.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 29 czerwca 2023 - 22:27
#24 Napisany 29 czerwca 2023 - 23:24
Patrząc na ostatni wysyp takich gierek wydaje mi się, że Bloober się trochę spóźnił z tą ewolucją.