Muramasa: The Demon Blade
#1 Napisany 07 września 2007 - 11:06
główni bohaterowi to ninja-zbieg Kisuke i opętana przez złego ducha wielkiego szermierza księżniczka Momo, którym scenarzyści jako pretekst do sklepania setek wrogów ze złymi samurajami na czele wybrali poszukiwanie legendarnego miecza.
twórcy obiecują "high-speed ninja action that anyone can play thanks to the Wiimote". sterowanie ma być kombinacją klasycznego wciskania klawiszy z szalonym machaniem wiilotem, które ma przypomnieć graczom ich zabawy w mistrzów miecza z dzieciństwa (oczywiście, to wszystko wypowiedzi japońskich twórców skierowane do japońskich fanów, a w Japonii ze świecą szukać dzieciaka, który nie bawi się w samuraja).
gra jest na razie ukończona w ~30%, więc trudno o jakieś wiążące opinie, jednak znając potencjał ludzi z VW, można być w całej pełni spokojnym o efekt końcowy, tym bardziej że grafika jest po prostu przepiękna.
źródło informacji: http://wii.ign.com/a...7/817899p1.html oraz http://rpgfan.com/news/2007/1298.html
od siebie dodam jeszcze, że powyższe skany ostatecznie przekonały mnie do zakupu Wii (choć nie wiadomo jeszcze, czy ta gra opuści granice Japonii).
#2 Napisany 07 września 2007 - 11:09
Co prawda do kupna Wii mnie nie przekonuje, ale na pewno powoduje zazdrość jego posiadaczom (szczególnie tym w Japonii, bo oni dostaną tę grę na 100%)
Momo jest ślicznie zaprojektowana
#3 Napisany 07 września 2007 - 11:10
#4 Napisany 07 września 2007 - 11:16
Ciekawe, jak trzeba będzie trzymać wiilota w czasie grania... jak pilota do tv? czy może w odpowiedniej "postawie"...?
#5 Napisany 07 września 2007 - 11:17
Wygląda świetnie. Przypomina to klimatyczne, oldskulowe "samurai-slashery" 2D ...
Chyba kupię Wii....
#6 Napisany 07 września 2007 - 11:31
#7 Napisany 08 września 2007 - 19:45
No i w końcu Vanilla Ware dorwał się do lepszego sprzętu ... koniec zwolnień?
Grafika 2D nęci przyjemnie oko (chatka wśród pożółkłych traw piknawa ). Japońskie podejście do demonów ... jeśli poprawi skazy Odin Sphere będzie naprawdę dobrą pozycją na Wii.
#8 Napisany 08 września 2007 - 19:48
#9 Napisany 09 września 2007 - 11:11
Nie widzę także charakterystycznego okręgu w prawym-dolnym rogu. Czyżby oznaczało to, że plansze nie będą w formie zamknietego odcinka? Albo w ogóle nie ma plansz, a długie levele (pamięć Wii powinna pozwalać na ładowanie takiej ilości danych. Chyba )? Lub wina wczesnej wersji Ciekawa sprawa. Naprawdę ciekawi mnie ta pozycja
#10 Napisany 19 września 2008 - 08:43
http://www.nintendoe...ing.com/?p=3794
Kilka detali:
Dla przypomnienia trailer:- 2009 release
- takes place/influenced by the Genroku era (golden age of Japanese art)
- Demon Blade holds great power as well as a curse that drives the owner insane
- male and female main characters
- Wiimote motion for sword swings, shuriken throws
- vertical progression a big part of levels
http://ga-forum.com/...t=335441&page=2
http://pl.youtube.co...h?v=aEKXImWQOmg
#11 Napisany 24 września 2008 - 18:04
#12 Napisany 02 października 2008 - 15:03
8) Oj śliczności...
#13 Napisany 02 października 2008 - 15:13
Widać ogromne podobieństwo w stylu do Odin Sphere i bardzo dobrze Oby tylko nie zrobili z tego tak samo nudnych, powtarzających się leveli i walk
#14 Napisany 02 października 2008 - 17:18
#15 Napisany 02 października 2008 - 17:27
Nie mam pytań. Jak to wyglada! No przeciez kuna fak, nie wiedzialem ze bedzie tak ladnie. Chce to w ruchu a potem zabraknie mi juz slow.
#16 Napisany 02 października 2008 - 17:31
#17 Napisany 02 października 2008 - 17:33
#18 Napisany 02 października 2008 - 22:28
Reszta artykułu :Torrance, Calif., (October 2, 2008) – Game publishers Marvelous Entertainment USA and XSEED Games announced today that the highly anticipated title, Muramasa: The Demon Blade (known in Japan as “Oboro Muramasa Youtouden”), is currently in development and will be released for the North American market. A unique, highly stylized action RPG (role playing game) videogame, Muramasa: The Demon Blade will ship in North America in 2009, exclusively for the Wii.
http://gonintendo.co...8045#more-58045
Mam nadzieje , że w Europie również się pojawi ta cudna gierka .
#19 Napisany 06 października 2008 - 07:13
#20 Napisany 06 października 2008 - 12:15
#21 Napisany 08 października 2008 - 11:29
Muramasa: The Demon Blade - interview
http://www.1up.com/d...age?cId=3170405
A portion of a 1up interview with director Jyouji Kamitani…
Porcja nowych screenów:1UP: In what ways does the game use the Wii’s motion controls?
JK: We talked about it regarding the controls and concluded that keeping the classic controls for side-scrollers will best fit this game. That’s why this game will be using the Classic Controller. Currently, we do not have plans to use the motion sensor, but we are in talks about adding some feature enabling it.
http://www.1up.com/media?id=3626927&type=lg
reszta:
http://www.1up.com/d...2934&sec=IMAGES
#22 Napisany 08 października 2008 - 13:02
#23 Napisany 09 października 2008 - 09:11
Jak na to patrzę, to się zastanawiam, czy 3d to nie ślepy zaułek... BTW, albo mi się wydaje, albo to jedne z pierwszych shotów 16:9. Miło. 8)
#24 Napisany 09 października 2008 - 11:57
#25 Napisany 09 października 2008 - 11:58
http://gonintendo.com/wp-content/photos/60871520081009_045614_20_big.jpg
Jak na to patrzę, to się zastanawiam, czy 3d to nie ślepy zaułek...
Narysowanie takich map to jest jakaś chora robota, przecież zrobić tak całą grę zajmuje niewiarygodnie wiele pracy. A i tak mało kto ją doceni - czego dowodem mała popularność Odin Sphere (w porównaniu do hitów 3D) i niemal zerowe podniecenie tłumu Muramasą. Widać, że ci goście to prawdziwi pasjonaci, dla których ważna jest nie tylko kasa, ale i własna, artystyczna wizja.
#26 Napisany 09 października 2008 - 13:35
To-jest-piekne *________________________________*
Oby tylko nie wyszła im monotonia, jak po pewnym czasie obcowania z OS i będę autentycznie stękać, że nie mam konsoli, by zagrać
#27 Napisany 09 października 2008 - 19:13
Muramasa: Demon Blade 'TGS 2008 Slice and Dice' clip
http://gamevideos.1u.../video/id/21947