Muramasa: The Demon Blade
#31 Napisany 18 listopada 2008 - 21:47
Ciekawy wywiad z twórcą Muramasy. Różnice między bohaterami, sub-questy itp.
#32 Napisany 18 listopada 2008 - 21:55
#33 Napisany 18 listopada 2008 - 22:01
#34 Napisany 18 listopada 2008 - 22:18
Całe szczęście latamy po tych samych planszach tylko dwoma postaciami, a nie pięcioma, jak w OS.
#35 Napisany 26 grudnia 2008 - 21:48
#36 Napisany 26 grudnia 2008 - 21:59
Niemniej cieszy mnie to, że gra nie zacina tak okrutnie przy dużej ilości latającego tałatajstwa (DIE Odette from OS )
#37 Napisany 06 lutego 2009 - 11:54
#38 Napisany 06 lutego 2009 - 14:13
Screeny nie pokazują chyba niczego nowego.
#39 Napisany 06 lutego 2009 - 14:39
#40 Napisany 06 lutego 2009 - 14:48
Muzyka IMO strasznie nierówna - niektóre momenty świetne, niektóre wręcz drażniące. Grafika przemilusia, ale odnoszę wrażenie, że nadmiar rozbłysków, poświat i efektów cząsteczkowych w czasie walki przysłania akcję, co może utrudnić zabawę w przypadku walki z większą grupą przeciwników. Ale mimo wszystko, wygląda słodko.
*specjalnie by wzbudzić z&z Koksa
#41 Napisany 07 lutego 2009 - 13:22
http://wii.ign.com/a...1/951901p1.htmlMuramasa: The Demon Blade has an official final date over in Japan. Marvelous Entertainment announced today that the Wii action RPG will see release over there on April 9.
#42 Napisany 14 lutego 2009 - 10:51
http://www.neogaf.co... ... 85&page=13- Kisuke has lost his memories, and he cannot remember why he is being chased. All he follows is a desire for a certain katana
- Momohime is a princess that was possessed by an evil spirit. She fled her castle due to this
- Two katana types: big katana and long katana
- long katana better in 1-on-1 and aerial battles
- big katana better at taking out multiple enemies
- battles are strategic
- soul gauge allows you to defensive/evasive moves
- when the soul gauge depletes, your weapons break and become less useful
- equip up to 3 katanas
- after time has passed, you can use your sword’s special power (”iai kiri”)
- simply pulling out the weapon will activate the special power
- different katanas hold different powers within them
- game takes place during Genroku era’s Honshuu
- choose which character you want to start as
- Kisuke starts on the west side of the map, Momohime from the east side
- visit towns to meet people, shop, rest, and eat
- travel long distances in little time thanks to boats and other vehicles. You have to pay to use these rides, and keep your wits about you during trips.
- Japanese preorder bonus: 2 meters long, reversible folding screen with artworks printed on it
#43 Napisany 14 lutego 2009 - 12:43
I ciekawe co oznacza strategic przy bitwach Czego jak czego, ale w Odin Sphere na pewno nie nazwałbym ich w ten sposób. Odrobinka planowania nie usprawiedliwia by wszystkiego nazywać strategicznymi
#44 Napisany 14 lutego 2009 - 20:31
Scenariusz postaci Momohime dość ciekawie się rozpoczyna, ale wykorzystanie po raz n-ty zaniku pamięci bohatera to o pomstę już woła
Yhm...
W OS jakoś upchali naprawdę fajne i baśniowe motywy dla postaci, których było kilka i wszystkie łączyła jedna historia, a tu mają dwie i wymyślili zanik pamięci? No eeejjj
Ale i tak baaaaaaaardzo chcę!
I ciekawe co oznacza strategic przy bitwach Czego jak czego, ale w Odin Sphere na pewno nie nazwałbym ich w ten sposób. Odrobinka planowania nie usprawiedliwia by wszystkiego nazywać strategicznymi
Yhm...
#45 Napisany 16 lutego 2009 - 21:37
Also, Rising Star Games has updated with an official info page for Muramasa: The Demon Blade, which dates the title for Spring 2010 in Europe.
Line-up na 2010 zacyzna wyglądać coraz lepiej
#46 Napisany 17 lutego 2009 - 10:21
#47 Napisany 03 marca 2009 - 19:37
http://www.famitsu.c...22397_1407.html
http://www.nintendoe...ng.com/?p=11629
The two modes of Muramasa: The Demon Blade
http://nintendo.joys... ... -rpg-fans/Musou - this mode focuses on character leveling aspects
Shura - this mode focuses on action and less strategy
#48 Napisany 04 marca 2009 - 13:35
Fajnie , że gra została potwierdzona dla naszego kontynentu , ale data wydania mnie przeraża .Tak czy inaczej początek nowego roku mamy bardzo dobry
Fajnie, tylko dlaczego tak długo trzeba czekać .
#49 Napisany 06 marca 2009 - 19:07
http://www.neogaf.co... ... 85&page=16- more than 30 types of stages
- 108 different sword types
- temper swords
- variety of special techniques
- Wiimote + Nunchuk, Classic Controller, and Gamecube controller supported
Kilka nowych screenów :
http://game.watch.im...90305/oboro.htm
#50 Napisany 27 marca 2009 - 19:15
Kurde, nowy trailer zamiata. Śliczna giera, niech już chociaż japońcę ją dostaną Zanim pokażą w trailerach całą
#51 Napisany 27 marca 2009 - 19:36
To powinna być naprawdę dobra gra
#52 Napisany 01 kwietnia 2009 - 19:11
Wii Oboro Muramasa 9/9/8/8
Info:
http://www.neogaf.co...ad.php?t=357158- Single player mode 10~12 hours, two players about 30 hours
- Great graphics and sound, and the difficulty is neither too hard nor easy
- The loading time is surprisingly short
- There's no major climax in the game, so the game has a monotone feel
Kilka nowych screenów :
http://game.watch.im...90305/oboro.htm[br]: Marzec 07, 2009, 09:38:52 am
http://www.nintendoe...ng.com/?p=12713
http://www.nintendoe...ng.com/?p=13149
Nowy trailer :
Przepiękna animacja .
Marvelous answers a few Muramasa: The Demon Blade questions…one pertaining to panties
http://gonintendo.com/?p=77547- full voice acting
- over 100 characters (NPCs included)
When asked if Momohime will flash her panties during battle, this is the developers’ (Nakamura and Mori ) response…
“N…never! Wearing panties underneath a kimono is unsophisticated. You can’t see something that isn’t there! Absolutely… you won’t be able to see…” - Nakamura
Wait a second, Sayo…Hey! Please stop looking at Muramasa: The Demon Blade from such a wicked perspective!” - Mori
http://www.siliconer... ... -answered/
#53 Napisany 01 kwietnia 2009 - 20:56
#54 Napisany 03 kwietnia 2009 - 17:59
#55 Napisany 09 kwietnia 2009 - 19:54
http://www.youtube.c... ... iew=videos
More footage :
http://gonintendo.com/?p=78233
#56 Napisany 10 kwietnia 2009 - 20:29
#57 Napisany 11 kwietnia 2009 - 08:12
#58 Napisany 11 kwietnia 2009 - 16:19
#59 Napisany 25 kwietnia 2009 - 07:37
Video preview (wersja japońska)
Gra wygląda jak dopakowane, intensywniejsze Odin Sphere wpakowane do japońskich klimatów. Czyli po prostu - pięknie Kurde, jak te plansze i wrogowie wyglądają. Naprawdę, naprawdę nachodzi mocna ochota na ten tytuł, gdy się na to patrzy.