Skocz do zawartości

Zdjęcie

Vengeful Guardian: Moonrider

JoyMasher The Arcade Crew Switch PS4 PS5 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 18 sierpnia 2022 - 18:56

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:


Nowa giereczka twórców Blazing Chrome. Goście pokazali, że potrafią w neo-retro, więc czekam. Premiera jeszcze w tym roku.
  • 0

#2 Tawotnica Napisany 02 grudnia 2022 - 01:41

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:


Styczeń.

Za dużo gier wychodzi na początku 2023 :ftopa:
  • 0

#3 Tawotnica Napisany 12 stycznia 2023 - 10:29

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Dzisiaj premiera. Recki, jakby kogoś zwiastuny nie przekonywały: https://opencritic.c...onrider/reviews

 

Mega Man X w klimatach ninja :good: 

 


  • 0

#4 Tawotnica Napisany 15 stycznia 2023 - 10:55

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Porównania do blue bombera na miejscu, bo konstrukcja gry jest w ten sam sposób zrobiona. Każdy pokonany szefek daje nową broń, która może się przydać na kolejnego bossa.

 

Piszę "może", bo poziom trudności jest na tyle niski, że jeśli nie mierzy się w eSkowanie plansz spokojnie można przejść grę bez polegania na specjalnych umiejętnościach. Nasz cyber ninja w standardzie dzierży katanę, której dwa, trzy ciachnięcia wystarczą do rozprucia flaków prawie każdego wroga. Większość czasu nagina się sprintem, który można uruchamiać tradycyjnie podwójnym wduszeniem strzałki albo bardziej nowocześnie trzymając ZR. Atak kataną z biegu jest jeszcze bardziej morderczy niż zwykle ciosy, a podstawowy special "Moonlance" tak bardzo OP, że dosłownie w trzech sytuacjach zmieniałem broń na coś z większym rozstrzałem. Mając pełny pasek życia można nawet próbować na rambo wjeżdżać w szefów, bez względu na odniesione obrażenia.

 

Żeby było jeszcze prościej to w levelach są poukrywane chipy z pasywnymi skillami, których możemy zamontować 2 przed rozpoczęciem planszy. Co to za pasywne skille? Np. HP regen, double jump albo detective mode, sygnalizujący gdzie są ukryte przejścia. Po pierwszym game overze (zdarza się, patternów niektórych jednak trzeba się nauczyć), gierka sama z siebie podrzuca armor chip, obniżający mocno ilość odnoszonych obrażeń, ale blokujący maksymalną rangę za przejście na poziomie "B". Tak, twórcy wyraźnie chcieli mieć pewność, że każdy zobaczy ending i po drodze pięknie wykonane pixelowe miejscówki. 

 

Od fabryki laserów, przez zasuwanie na motorze, po skakanie na latających samochodach - klasyczny zestaw 16-bitowych krajobrazów, oddającymi od czasu o czasu hołd typu:

 

fmtnil-aeaen2n7formatdbcs7.jpg

 

Wygląda znajomo, prawda? ;) 

 

Joymasher takie właśnie gierki robią i chwała im za to: krótkie, nostalgiczne pralinki, które nie wynajdują koła na nowo i bardzo przyjemnie się przechodzi bez większych frustracji.  


  • 1

#5 Tawotnica Napisany 17 stycznia 2023 - 13:44

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 17 stycznia 2023 - 13:45

  • 1



Inne z tagami: