Nie to co Bloober, który robi pełnoprawny rimejczek
Jak znam życie, ludzie zjedzą nas za odejście od pierwowzoru, a MGSa za bycie zbyt wiernym pierwowzorowi. Jak nie staniesz dupa z tyłu.
Nie to co Bloober, który robi pełnoprawny rimejczek
Jak znam życie, ludzie zjedzą nas za odejście od pierwowzoru, a MGSa za bycie zbyt wiernym pierwowzorowi. Jak nie staniesz dupa z tyłu.
Nikt nie mówił, że będzie lekko. Sami się porwaliście z motyką na słońce rimejkując grę-legendę
Bardzo szanujemy materiał źródłowy, ale fanbase SH jest dużo bardziej.... pedantyczny lekko mówiąc
Już po 1 trailerze była chryja, że głosy są zbyt profesjonalne i nie mają tego "celowo" amaterskiego feelingu z oryginały. Blah
A dużo lepszego gameplayu trudno nie zbudować, nawet jakby się chciało.
Zrozumiałem za pierwszym razem
A ja rozumiem wątpliwości, bo wiadomo, że wcześniej nie zrobiliśmy gry jak SH2. Zresztą, mało kto zrobił. Ale pytałeś, jak zrobimy, to Ci odpowiedziałem
Z głosami to mi chodziło chyba o coś innego niż Tobie.
A co do ciszy, to to w ogóle od nas nie zależy. Ale prywatnie powiem, że nie ma się co wściekać, bo wszystko jest zgodnie ze sztuką. SH Transmission nie było startem kampanii promocyjnej dla wszystkich tytułów. Było komunikatem, że seria wraca i to od razu na bogato. Każda z prezentowanych tam gier rozpocznie kampanię odpowiedni czas przed premierą, ze zdroworozsądkowym założeniem, żeby gry z tej samej serii się nie kanibalizowały.
Już po 1 trailerze była chryja, że głosy są zbyt profesjonalne i nie mają tego "celowo" amaterskiego feelingu z oryginały.
I to, że bohater ma wyraz mordy, jakby siedział na klopie.
Początek gry rozgrywa się w kiblu, więc to ma sens.
Bloober-team, mistrzowie detali.