ja jednak poczekam aż stanieje ... w ogóle to postanowiłem poogrywać trochę tego co zalega na półce:
killer7
SotC
FFX
FFX2
FFXII
AC2
DQ8
GeoW
BlueDragon
LostOdyssey
allegro to zła rzecz
166 odpowiedzi na ten temat
#91 Gość_Zero_* Napisany 05 czerwca 2010 - 12:04
#92 Napisany 05 czerwca 2010 - 13:12
Biorąc pod uwagę, że niemal wszystkie gry z tej listy to erpegi, prędko do AP nie zasiądziesz.
#93 Napisany 07 czerwca 2010 - 15:04
Pogralem troche dluzej w weekend i musze przyznac, ze gra coraz bardziej mi sie podoba. Fabula zaczyna intrygowac, tak wiec tu moze byc ciekawie. Dalej jednak jest to bardzo biedny klon chociazby takiego mass effect. ME wybaczalo sie duzo bledow w postaci doczytujacych sie obszarow, tekstur i zwolnien animacji ( i byl rok 2007). Tu poza takimi babolami dochodza jeszcze bugi, glitche, slabe tekstury, fatalna animacja i ogolna brzydota gry. W ogole nie podoba mi sie design postaci wykreowanych w swiecie.
Mechanika gry tez nie do konca przypada do gustu. Moim zdaniem mamy do czynienia z rozwiazaniami RPG ktorych po prostu sie w 2010 roku nie stosuje. Nie zgadzam sie z magiczna kostka ktora rzuca konsola... jezeli celuje w glowe to trafiam w glowe. Jezeli kostka chce byc rzucana to niech bedzie wyliczala damage, a nie to czy trafiam czy nie (bo widze gdzie siekam). Mala zmiana, a doznania bylyby o wiele lepsze. System skradankowy tez spisuje sie srednio i na pewno ustepuje temu co widzielismy w Splinter Cell, ale trzeba przyznac, ze zabawa w ciche przechodzenie misji vs "na hurra" daje o wiele wiecej przyjemnosci i ogolnie moze sie podobac.
Gra na pewno bije na glowe ME w dialogach i wyborach moralnych. Nie przeszedlem gry ale juz widze, ze nasze decyzje beda miec wplyw na fabule.
Mechanika gry tez nie do konca przypada do gustu. Moim zdaniem mamy do czynienia z rozwiazaniami RPG ktorych po prostu sie w 2010 roku nie stosuje. Nie zgadzam sie z magiczna kostka ktora rzuca konsola... jezeli celuje w glowe to trafiam w glowe. Jezeli kostka chce byc rzucana to niech bedzie wyliczala damage, a nie to czy trafiam czy nie (bo widze gdzie siekam). Mala zmiana, a doznania bylyby o wiele lepsze. System skradankowy tez spisuje sie srednio i na pewno ustepuje temu co widzielismy w Splinter Cell, ale trzeba przyznac, ze zabawa w ciche przechodzenie misji vs "na hurra" daje o wiele wiecej przyjemnosci i ogolnie moze sie podobac.
Gra na pewno bije na glowe ME w dialogach i wyborach moralnych. Nie przeszedlem gry ale juz widze, ze nasze decyzje beda miec wplyw na fabule.
#94 Napisany 07 czerwca 2010 - 21:37
A ogólnie ci się podoba czy nie bardzo?
#95 Napisany 07 czerwca 2010 - 21:47
przeczytaj pierwsze zdanie mojego poprzedniego wpisu...
#96 Napisany 07 czerwca 2010 - 21:58
No ok ok tylko że potem zaczynasz pisać ze do do d*py i tamto więc się trochę zagubiłem
#97 Napisany 03 lipca 2010 - 12:21
Właśnie przeczytałem reckę gry w najnowszym PE i widzę, że drugą opinię napisał Zeratul.
#98 Napisany 06 lipca 2010 - 20:17
Mam fatalna wiadomośc dla miłośników Obsidian (Xellos ). Niestety nie będzie drugiej części tej rewelacyjnej gry od magików z Irvine, California. W ten sposób Alpha Protocol dołącza do Beyond Good & Evil i innych tych genialnych gier, które z niezrozumiałych powodów się nie sprzedały i nie doczekały się kontynuacji. Ehhhh.... [`]
#99 Napisany 06 lipca 2010 - 20:46
Przeżyję. Obsidian ma trzy inne projekty w produkcji. AP czeka jeszcze w folii do czasu, aż będę miał wolne.
#100 Napisany 06 lipca 2010 - 21:27
Chwila, od kiedy Alpha Protocol jest genialny?
#101 Gość_Zero_* Napisany 06 lipca 2010 - 21:29
genialny czy nie ... cena spadła poniżej stówki na allegro więc niebawem kupuję
#102 Napisany 06 lipca 2010 - 21:33
Od momentu, kiedy młodsze pokolenie nie rozpoznaje sarkastycznych wypowiedzi.Chwila, od kiedy Alpha Protocol jest genialny?
#103 Napisany 06 lipca 2010 - 21:47
Sarkazm to tam widziałem, dopóki Greg nie wspomniał o BG&E, bo wtedy się pogubiłem. Wybacz :<Od momentu, kiedy młodsze pokolenie nie rozpoznaje sarkastycznych wypowiedzi.
#104 Napisany 06 lipca 2010 - 21:50
Też się pogubiłem z porównaniem do Beyonda. Ach ten sarkazm współczesnej młodzieży... Greg udawał, że to sarkazm, ale wrzucił jeden truizm, który się gryzie z tym sarkazmem, żeby nie było za łatwo. Sprytne.
#105 Napisany 06 lipca 2010 - 21:55
Sarkastyczne było zestawienie crapa ze świetną grą
#106 Napisany 06 lipca 2010 - 21:59
Mnie tam Beyond się podobał, nie wiem czemu nazywasz go crapem.
#107 Napisany 06 lipca 2010 - 22:00
Słabe, ale masz potencjał. Tylko nad sobą popracuj
#108 Napisany 06 lipca 2010 - 22:02
Ja Ci Gregu przypominam o złożonej obietnicy - brak krytyki Obsidian i ich gier, dopóki w którąś nie zagrasz (poza KotOR2)
#109 Napisany 06 lipca 2010 - 22:05
Sorry
#110 Gość_Taikun_* Napisany 22 stycznia 2011 - 19:40
Gram i gram i póki co jest całkiem spoko. Zdecydowanie lepiej niż wszyscy mówili i niż się spodziewałem. Animacja faktycznie jest padaczna, a wrogowie na normalu zachowują się jak zgraja debili. Sama gra jest dość prosta, system dialogów póki co daje radę
#111 Napisany 22 stycznia 2011 - 19:49
Jak pograsz więcej, to daj znać jeszcze co z fabułą.
#112 Gość_Taikun_* Napisany 22 stycznia 2011 - 19:53
Spoko luz, ale jeśli grać będzie się tak jak do tej pory to wcale nie jest aż tak źle
#113 Napisany 22 stycznia 2011 - 20:06
Tak myślę, bo z tego, co widziałem na filmikach, to gra pod tym względem jest raczej do zaakceptowania. A i podoba mi się animacja w walce wręcz.
#114 Gość_Taikun_* Napisany 22 stycznia 2011 - 20:12
Dokładnie, walka wręcz wygląda fachowo ... ale trofea coś nie wpadają ;(
#115 Gość_Taikun_* Napisany 29 stycznia 2011 - 21:17
Gra skończona. Rewelacyjna fabuła, mistrzowskie dialogi, genialny system dialogów - zdecydowanie lepszy niż w Mass Effect i ... pod względem wyborów jakie dokonujemy i ich wpływu na świat i wydarzenia w grze gra bije na głowę oba Mass Effecty. Fakt że nie będzie kontynuacji to największa porażka ostatnich lat
#116 Napisany 30 stycznia 2011 - 04:32
szkoda, ze wszystko poza tym co opisales to szrot, lub co najwyzej sredniactwo
#117 Gość_Taikun_* Napisany 30 stycznia 2011 - 11:12
nie nazwałbym średniactwem, a czymś na poziomie dobrym. Jasne, animacja i AI przeciwników nie istnieje, a technicznie grze daleko do ME - ale czy w RPGu to jest najważniejsze? Na pewno za jakiś czas zagram ponownie i dokonam innych wyborów
#118 Napisany 30 stycznia 2011 - 11:16
Bardzo możliwe, że w końcówce lutego będę ogrywał szpilę. Masz, Tai, jakieś rady: w co pakować, w co nie pakować? Pytam, póki jesteś na świeżo. I ile zajęło ci przejście gry?
#119 Gość_Taikun_* Napisany 30 stycznia 2011 - 11:19
Nie wiem ile mi zajęło bo nie znalazłem licznika. Rady? Wziąć żołnierza, pakować w toughness, assault rifle i trochę pistola = jesteś bogiem i nikt Ci nie podskoczy No i czytać dossier postaci i agencji, wtedy gra się za***iście i lepiej rozmawia z postaciami
#120 Napisany 30 stycznia 2011 - 15:14
Zagram w tą szpilę kiedyś tam na pieca, bo jest po polsku.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|