Forza Motorsport 3
Rozpoczęte przez
Ney
, 06 01 2009 12:31
685 odpowiedzi na ten temat
#91 Napisany 01 czerwca 2009 - 21:57
W photo mode konsola ma wolne zasoby, więc może policzyć więcej, dołożyć rozmycia i AA. W samej grze modele samochodów i tras będą takie same, ale jakość obrazu będzie gorsza.
#92 Napisany 01 czerwca 2009 - 22:06
Takiego czyli jakiego?Ej no, przecież potwierdzam że to z gry Tyle że takiego antialiasingu nie będzie
#93 Napisany 01 czerwca 2009 - 22:59
Małe podsumowanie informacji:
-ponad 400 samochodów od 50 producentów
-ponad 100 tras (zapewne wszystkie warianty)
-auta mają 10 razy więcej polygonów niż w FM2
-tryb symulacyjny i arkadowy, w którym można włączyć takie pomoce jak automatyczne hamowanie, przewijanie gry, czy też autotuning
-w singlowym trybie "Sezon" mamy kalendarz z 200 różnymi wyścigami, na który składa się ściganie po torach, owalach, wyścigi na prostej, driftowanie i dojazd do mety w wyznaczonym czasie; każdy kalendarz jest inny, w zależności od tego jakie samochody i rodzaje wyścigów lubisz
-szczegóły dotyczące fizyki pojawią się pod konie przyszłego tygodnia
-jednym z usprawnień w tym aspekcie jest deformacja i zmiana twardości ścianek opon w czasie rzeczywistym, co ma duże przełożenie na przyczepność
-ponad 400 samochodów od 50 producentów
-ponad 100 tras (zapewne wszystkie warianty)
-auta mają 10 razy więcej polygonów niż w FM2
-tryb symulacyjny i arkadowy, w którym można włączyć takie pomoce jak automatyczne hamowanie, przewijanie gry, czy też autotuning
-w singlowym trybie "Sezon" mamy kalendarz z 200 różnymi wyścigami, na który składa się ściganie po torach, owalach, wyścigi na prostej, driftowanie i dojazd do mety w wyznaczonym czasie; każdy kalendarz jest inny, w zależności od tego jakie samochody i rodzaje wyścigów lubisz
-szczegóły dotyczące fizyki pojawią się pod konie przyszłego tygodnia
-jednym z usprawnień w tym aspekcie jest deformacja i zmiana twardości ścianek opon w czasie rzeczywistym, co ma duże przełożenie na przyczepność
#94 Napisany 01 czerwca 2009 - 23:03
Czyli jednym słowem: totalny arcade.
#95 Gość_Zero_* Napisany 01 czerwca 2009 - 23:16
na premierę Forzy będę miał X360 na 100% a może i szybciej
#96 Napisany 01 czerwca 2009 - 23:24
Czyli jednym słowem: totalny arcade.
Ja bym powiedział komercyjna symulacja
Ps. Taikun super,bo w końcu zobaczysz co dobre. U mnie PS3 się kurzy ,chociaż po tym jak moja Elitka padła parę dni temu popykałem trochę w kiepskie Heavenly Sword dlatego wiem ,że na czas nieobecnosci XO i tak PS3 przegra batalię u mnie ze starym klockiem .
#97 Gość_Zero_* Napisany 01 czerwca 2009 - 23:36
Nie moja wina Raik że masz na PS3 jedynie słabe gry ja nie narzekam
#98 Napisany 01 czerwca 2009 - 23:45
jak arcade to kupuje
#99 Napisany 01 czerwca 2009 - 23:51
Zeratul nie swiruj i bierz w kazdym wypadku. Forza2 była bardzo przystepna. Nawet taki 100% scigalkowy noob jak ja nie mial z nia zadnych problemow.
#100 Napisany 02 czerwca 2009 - 03:21
Podpisuję się pod postem Shiniana. Kupuj Zer jak wyjdzie tak jak my to zrobimy.
#101 Napisany 02 czerwca 2009 - 05:39
Stephen Totilo: "Oh and forza 3 has gameplay rewind. Rewind and redo what you're doing on the track at any time. All 400 cars from 50 manufacturers roll over. Just raced using forza 3 autobraking option. Very cool. Just needed to hold down the gas and stay on the green line. Used the forza 3 rewind option. Allowed me to rewind my bad turn by five seconds and retry it. Devs haven't locked in rewind amounts."
http://twitpic.com/6g1lo
http://twitpic.com/6g1lo
#102 Napisany 02 czerwca 2009 - 05:58
#103 Napisany 02 czerwca 2009 - 09:46
Hm.. wygląda jak Prolog, ale modelem jazdy zmiecie arcadeowe GT. Nie zapominam też o zniszczeniach, które zapewne są już zaimplementowane. W każdym razie na dzień dzisiejszy to dla mnie nr. Uno jeżeli chodzi o wyścigi i coś mi się zdaje, że tak pozostanie po E3. Najnowsze ploty każą twierdzić, że Yamauchi nie będzie się wypowiadać na temat GT5 na tych targach. Stchórzył? Zobaczył, że konkurencja zostawiła go w obłokach dymu, podczas gdy On robi sobie jazdę testową swoim nowym Nissanem GT-R?
#104 Napisany 02 czerwca 2009 - 12:20
Paint Job Garage movie http://e3.gamespot.c... ... movie?hd=1
oraz gameplay z dnia wczorajszego http://e3.gamespot.c... ... es;title;8
ponadto Forza3 rysio tokyo drift http://e3.gamespot.c... ... s;title;11
oraz gameplay z dnia wczorajszego http://e3.gamespot.c... ... es;title;8
ponadto Forza3 rysio tokyo drift http://e3.gamespot.c... ... s;title;11
#105 Napisany 02 czerwca 2009 - 15:54
Zajebiście - Cote de Azur - nowa trasa Mówię z głowy, bo znam ją na pamięć z GT Evolution i NFS Porsche 8)Trailerek.
HD: http://www.gametrail... ... port/50144
SD: http://www.gametrail... ... port/50145
#106 Napisany 02 czerwca 2009 - 16:01
Nie no, oprawa jest dla mnie mega zaskoczeniem. Wiecej bump mappingu, kolory wreszcie są żywe, trawa zieloniutka a nie bura,asfalcik ostry jak żyletka, samochody to cukierasy. FM2 mi się znudziła w połowie ale na FM3 jestem napalony jak nigdy wczesniej
#107 Napisany 02 czerwca 2009 - 16:02
Asfalt jest świetnie wykonany, to podstawa
#108 Napisany 02 czerwca 2009 - 16:17
Ja tam olewam asfalt, ważne żeby furki były ładne, a wśród nich oba modele Renault Megane [starszy i ten z tego roku] (sedan included) Bo obecność jedynie Clio w FM2 to lekka porażka
#109 Napisany 02 czerwca 2009 - 17:09
gameplay ?oraz gameplay z dnia wczorajszego http://e3.gamespot.c... ... es;title;8
#110 Napisany 02 czerwca 2009 - 17:20
Filmiki i screeny FM3 są z gry (w większości replaye, ale jednak).gameplay ?
oraz gameplay z dnia wczorajszego http://e3.gamespot.c... ... es;title;8
#111 Napisany 03 czerwca 2009 - 01:46
Skonczylem ogladac gameplay z stage show gamespotu. Napisze to tak: trasy sa bajeczne, w grze maja pojawic sie SUVy, system zniszczen został rozbudowany 5 krotnie, liczba polygonów ( a jednoczesnie wgniecen) została zwiekszona 4 krotnie. Nie wiem jak Turn10 tego dokonało, ale wcale sie teraz nie dziwie czemu Pan z Polyphony tak sie dzisiaj pocił na konferencji Sony
#112 Napisany 03 czerwca 2009 - 11:34
viewtopic.php?p=512362#p512362w grze maja pojawic sie SUVy,
I co kurfa nie mówiłem? A nikt mi nie wierzyłSuvy by się przydały z wyścigami dla nich przygotowanymi (w końcu to też kilka fajnych furek) 8)
#113 Napisany 03 czerwca 2009 - 13:40
Stage show demo gamespotu http://e3.gamespot.c... ... es;title;2
W grze beda SUVy, 400 samochodów od 50 porducentów, 100 tras. GT5 do piachu
W grze beda SUVy, 400 samochodów od 50 porducentów, 100 tras. GT5 do piachu
#114 Napisany 03 czerwca 2009 - 20:56
E, czy mi sie tylko wydaje, czy w GT na PSP mamy 800 wózków? Możliwe, że znowu mi się coś powaliło...
#115 Napisany 03 czerwca 2009 - 20:57
Możliwe. Częśc to jakieś Yarisy, antyczne Mercedesy i inne takie. Ale fakt faktem, w GT jest tego więcej.
#116 Gość__* Napisany 03 czerwca 2009 - 21:34
Za dużo samochodów. Mogliby pomyśleć o wprowadzeniu zniszczeń do GT.
#117 Napisany 03 czerwca 2009 - 21:35
Nie ważne czy sie wszystkimi jezdzi, wazne aby wszystkie kupic/odblokowac
#118 Napisany 03 czerwca 2009 - 21:54
E, ostatni trailer pokazywał, że chyba jednak wprowadzą tę "nowość"Za dużo samochodów. Mogliby pomyśleć o wprowadzeniu zniszczeń do GT.
#119 Napisany 03 czerwca 2009 - 22:35
100 tras? czyli podstawa to pewnie 10 w tym mirror, od tylca i dodatkowe odcineczki, ewentualnie zmiana pory dnia, OLO. Turn 10 nie dostarczy w życiu tylu tras.
#120 Napisany 03 czerwca 2009 - 22:45
A ja mam pytanie:
Czy będą to wszystkie trasy z F2 + nowe, czy raczej w F3 same nowinki, bez tras z 2 (Nowego Jorku, tej jesiennej etc.). Domyślam się że Laguna Seca i "prawdziwe" tory zostaną
Czy będą to wszystkie trasy z F2 + nowe, czy raczej w F3 same nowinki, bez tras z 2 (Nowego Jorku, tej jesiennej etc.). Domyślam się że Laguna Seca i "prawdziwe" tory zostaną