Skocz do zawartości

Zdjęcie

Forza Motorsport 3


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
685 odpowiedzi na ten temat

#91 Danteusz Napisany 01 czerwca 2009 - 21:57

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
W photo mode konsola ma wolne zasoby, więc może policzyć więcej, dołożyć rozmycia i AA. W samej grze modele samochodów i tras będą takie same, ale jakość obrazu będzie gorsza.
  • 0

#92 Ryan Napisany 01 czerwca 2009 - 22:06

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Ej no, przecież potwierdzam że to z gry :P Tyle że takiego antialiasingu nie będzie

Takiego czyli jakiego? :)
  • 0

#93 Chestitty Napisany 01 czerwca 2009 - 22:59

Chestitty

    krulestwo moje nie jest z tego świata

  • Forumowicze
  • 1 193 Postów:
Małe podsumowanie informacji:

-ponad 400 samochodów od 50 producentów
-ponad 100 tras (zapewne wszystkie warianty)
-auta mają 10 razy więcej polygonów niż w FM2 :shock:
-tryb symulacyjny i arkadowy, w którym można włączyć takie pomoce jak automatyczne hamowanie, przewijanie gry, czy też autotuning
-w singlowym trybie "Sezon" mamy kalendarz z 200 różnymi wyścigami, na który składa się ściganie po torach, owalach, wyścigi na prostej, driftowanie i dojazd do mety w wyznaczonym czasie; każdy kalendarz jest inny, w zależności od tego jakie samochody i rodzaje wyścigów lubisz
-szczegóły dotyczące fizyki pojawią się pod konie przyszłego tygodnia
-jednym z usprawnień w tym aspekcie jest deformacja i zmiana twardości ścianek opon w czasie rzeczywistym, co ma duże przełożenie na przyczepność
  • 0

#94 Ryan Napisany 01 czerwca 2009 - 23:03

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Czyli jednym słowem: totalny arcade. :^^:
  • 0

#95 Gość_Zero_* Napisany 01 czerwca 2009 - 23:16

Gość_Zero_*
  • Goście
na premierę Forzy będę miał X360 na 100% :tak: a może i szybciej :^^:
  • 0

#96 Raikoh Napisany 01 czerwca 2009 - 23:24

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:

Czyli jednym słowem: totalny arcade. :^^:


Ja bym powiedział komercyjna symulacja :P

Ps. Taikun super,bo w końcu zobaczysz co dobre. U mnie PS3 się kurzy ,chociaż po tym jak moja Elitka padła parę dni temu popykałem trochę w kiepskie Heavenly Sword dlatego wiem ,że na czas nieobecnosci XO i tak PS3 przegra batalię u mnie ze starym klockiem .
  • 0

#97 Gość_Zero_* Napisany 01 czerwca 2009 - 23:36

Gość_Zero_*
  • Goście
Nie moja wina Raik że masz na PS3 jedynie słabe gry :^^: ja nie narzekam
  • 0

#98 117 Napisany 01 czerwca 2009 - 23:45

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
jak arcade to kupuje
  • 0

#99 MonsieurWoland Napisany 01 czerwca 2009 - 23:51

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Zeratul nie swiruj i bierz w kazdym wypadku. Forza2 była bardzo przystepna. Nawet taki 100% scigalkowy noob jak ja nie mial z nia zadnych problemow.
  • 0

#100 Raikoh Napisany 02 czerwca 2009 - 03:21

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Podpisuję się pod postem Shiniana. Kupuj Zer jak wyjdzie tak jak my to zrobimy. :-D
  • 0

#101 Ryan Napisany 02 czerwca 2009 - 05:39

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Stephen Totilo: "Oh and forza 3 has gameplay rewind. Rewind and redo what you're doing on the track at any time. All 400 cars from 50 manufacturers roll over. Just raced using forza 3 autobraking option. Very cool. Just needed to hold down the gas and stay on the green line. Used the forza 3 rewind option. Allowed me to rewind my bad turn by five seconds and retry it. Devs haven't locked in rewind amounts."

http://twitpic.com/6g1lo
  • 0

#102 Ryan Napisany 02 czerwca 2009 - 05:58

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Trailerek.
HD: http://www.gametrail... ... port/50144
SD: http://www.gametrail... ... port/50145
  • 0

#103 Texz Napisany 02 czerwca 2009 - 09:46

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Hm.. wygląda jak Prolog, ale modelem jazdy zmiecie arcadeowe GT. Nie zapominam też o zniszczeniach, które zapewne są już zaimplementowane. W każdym razie na dzień dzisiejszy to dla mnie nr. Uno jeżeli chodzi o wyścigi i coś mi się zdaje, że tak pozostanie po E3. Najnowsze ploty każą twierdzić, że Yamauchi nie będzie się wypowiadać na temat GT5 na tych targach. Stchórzył? Zobaczył, że konkurencja zostawiła go w obłokach dymu, podczas gdy On robi sobie jazdę testową swoim nowym Nissanem GT-R? :lol:
  • 0

#104 MonsieurWoland Napisany 02 czerwca 2009 - 12:20

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Paint Job Garage movie http://e3.gamespot.c... ... movie?hd=1
oraz gameplay z dnia wczorajszego http://e3.gamespot.c... ... es;title;8
ponadto Forza3 rysio tokyo drift http://e3.gamespot.c... ... s;title;11
  • 0

#105 piterekd Napisany 02 czerwca 2009 - 15:54

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

Trailerek.
HD: http://www.gametrail... ... port/50144
SD: http://www.gametrail... ... port/50145

Zajebiście - Cote de Azur - nowa trasa :) Mówię z głowy, bo znam ją na pamięć z GT Evolution i NFS Porsche 8)
  • 0

#106 BeSOS Napisany 02 czerwca 2009 - 16:01

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Nie no, oprawa jest dla mnie mega zaskoczeniem. Wiecej bump mappingu, kolory wreszcie są żywe, trawa zieloniutka a nie bura,asfalcik ostry jak żyletka, samochody to cukierasy. FM2 mi się znudziła w połowie ale na FM3 jestem napalony jak nigdy wczesniej :mrgreen:
  • 0

#107 Danteusz Napisany 02 czerwca 2009 - 16:02

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Asfalt jest świetnie wykonany, to podstawa :tak:
  • 0

#108 piterekd Napisany 02 czerwca 2009 - 16:17

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Ja tam olewam asfalt, ważne żeby furki były ładne, a wśród nich oba modele Renault Megane [starszy i ten z tego roku] (sedan included) :^^: Bo obecność jedynie Clio w FM2 to lekka porażka :wink:
  • 0

#109 2dor Napisany 02 czerwca 2009 - 17:09

2dor

    Link

  • Narybek
  • 291 Postów:

oraz gameplay z dnia wczorajszego http://e3.gamespot.c... ... es;title;8

gameplay ? :lol:
  • 0

#110 Ryan Napisany 02 czerwca 2009 - 17:20

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:


oraz gameplay z dnia wczorajszego http://e3.gamespot.c... ... es;title;8

gameplay ? :lol:

Filmiki i screeny FM3 są z gry (w większości replaye, ale jednak).
  • 0

#111 MonsieurWoland Napisany 03 czerwca 2009 - 01:46

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Skonczylem ogladac gameplay z stage show gamespotu. Napisze to tak: trasy sa bajeczne, w grze maja pojawic sie SUVy, system zniszczen został rozbudowany 5 krotnie, liczba polygonów ( a jednoczesnie wgniecen) została zwiekszona 4 krotnie. Nie wiem jak Turn10 tego dokonało, ale wcale sie teraz nie dziwie czemu Pan z Polyphony tak sie dzisiaj pocił na konferencji Sony :^^:
  • 0

#112 piterekd Napisany 03 czerwca 2009 - 11:34

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

w grze maja pojawic sie SUVy,

viewtopic.php?p=512362#p512362

Suvy by się przydały z wyścigami dla nich przygotowanymi (w końcu to też kilka fajnych furek) 8)

I co kurfa nie mówiłem? :klaszcze: A nikt mi nie wierzył :mrgreen:
  • 0

#113 MonsieurWoland Napisany 03 czerwca 2009 - 13:40

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Stage show demo gamespotu http://e3.gamespot.c... ... es;title;2

W grze beda SUVy, 400 samochodów od 50 porducentów, 100 tras. GT5 do piachu :^^:
  • 0

#114 Kradziej Napisany 03 czerwca 2009 - 20:56

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
E, czy mi sie tylko wydaje, czy w GT na PSP mamy 800 wózków? :hmmm: Możliwe, że znowu mi się coś powaliło...
  • 0

#115 Godot Napisany 03 czerwca 2009 - 20:57

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Możliwe. Częśc to jakieś Yarisy, antyczne Mercedesy i inne takie. Ale fakt faktem, w GT jest tego więcej.
  • 0

#116 Gość__* Napisany 03 czerwca 2009 - 21:34

Gość__*
  • Goście
Za dużo samochodów. Mogliby pomyśleć o wprowadzeniu zniszczeń do GT.
  • 0

#117 MonsieurWoland Napisany 03 czerwca 2009 - 21:35

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Nie ważne czy sie wszystkimi jezdzi, wazne aby wszystkie kupic/odblokowac :^^:
  • 0

#118 Kradziej Napisany 03 czerwca 2009 - 21:54

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Za dużo samochodów. Mogliby pomyśleć o wprowadzeniu zniszczeń do GT.

E, ostatni trailer pokazywał, że chyba jednak wprowadzą tę "nowość" :)
  • 0

#119 BeSOS Napisany 03 czerwca 2009 - 22:35

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
100 tras? czyli podstawa to pewnie 10 w tym mirror, od tylca i dodatkowe odcineczki, ewentualnie zmiana pory dnia, OLO. Turn 10 nie dostarczy w życiu tylu tras.
  • 0

#120 piterekd Napisany 03 czerwca 2009 - 22:45

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
A ja mam pytanie:
Czy będą to wszystkie trasy z F2 + nowe, czy raczej w F3 same nowinki, bez tras z 2 (Nowego Jorku, tej jesiennej etc.). Domyślam się że Laguna Seca i "prawdziwe" tory zostaną ;)
  • 0