Skocz do zawartości

Zdjęcie

Winter


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 Kaxi Napisany 21 stycznia 2009 - 10:45

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:
http://wii.ign.com/a...6/946492p1.html


Nowa gra n-Space która nie doczekała się wydawcy. Trochę przygodówki, trochę horroru, trochę akcji. Taki nieco uboższy brat pierwszych Silent Hilli, na pierwszy rzut oka. Sprawdźcie w pierwszej kolejności filmik, by zobaczyć ekstra grę świtła i cienia.Ale grafa średnia, bo zarzucono prace jakiś czas temu.
Podobno juz powstaje jakaś petycja o wydanie tej gry - może Sega? :-D Nie dalej jak wczoraj chwalili się wydawanie hc gier na Wii.

Jak oceniacie szanse tej gry, by jednak trafić do sklepów?
  • 0

#2 gruby Napisany 21 stycznia 2009 - 11:47

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Mi się w zasadzie podoba. Głównie dlatego, że grafika i feeling przywodzą na myśl przemiłe momenty z Fehrenheitem. Dziwi mnie tylko postawa IGN. Dziwne, że serwis o grach włącza się w poszukiwanie wydawcy dla gry... Szczerze mówiąc to raczej paradoksalna sytuacja i rzetelność późniejszej ewentualnej recenzji na IGN wydaje mi się mocno dyskusyjna. Co do samego konceptu, jest ok, ale widać że to bardzo wczesny etap prac.

EDIT.: wypowiedziałem się przed obejrzeniem filmiku. Moim zdaniem ma [uwaga, uwaga] potencjał. Podoba mi się, ale widać, że przed projektem długa droga.
  • 0

#3 cybercotlet Napisany 21 stycznia 2009 - 12:49

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 608 Postów:
Cóż Gruby wszystko napisał, nic dodać nic ująć zapowiada się ciekawie ... aczkolwiek niech nad nią jeszcze popracują. Z wii można wycisnąć przyjemną dla oka grafę ... wystarczy tylko chcieć. Niech się poprodukują jeszcze ... a może będzie coś z tego projektu.
  • 0

#4 raf Napisany 22 stycznia 2009 - 08:31

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:
Z tego co przeczytałem na Kotaku, gra ma małe szanse na wejście na rynek, ponieważ jest na Wii. Tak, wydawcy nie chcą ryzykować z wydaniem horroru na Wii. Chyba nie muszę nic więcej dodawać.
  • 0

#5 gruby Napisany 22 stycznia 2009 - 09:34

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Kotaku to coś w stylu naszego Faktu... Specjalnie bym się tym nie sygerował, chociaż ziarnko prawdy może w tym tkwić.
  • 0

#6 Ryan Napisany 22 stycznia 2009 - 11:01

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Kotaku cytowało autorów a nie produkowało własną twórczość. Inna sprawa, że twórcy bezstronni nie są. Gra na jedynym zrzucie który widziałem (z Kotaku) prezentowała się słabo nawet jak na Wii...
  • 0

#7 gruby Napisany 22 stycznia 2009 - 11:21

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Gra wygląda słabo. 12 ludzi stworzyło ją w 6 tygodni... Trudno to chyba nazwać grą...
  • 0

#8 Kaxi Napisany 22 stycznia 2009 - 14:08

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:
To tylko demko, sklecone tak jak mówi gruby dość syzbko, które pokazywano kolejnym wydawcom. I to zrobione w 2007 roku. Wtedy to robiłaby wrażenie, a nawet dziś efekt latarki nie ma się czego wstydzić. Polecam Ryan szybko rzucić okiem na filmik.

Co do horrorów na Wii to rozumiem takie podejście na poczatku 2007 roku. RE4 Wii poradził sobie lepiej niż wersja na GCN, RE UC też pokonało barierę miliona, N dogadało się z Tecmo w sprawie Fatal Frame, Capcom juz szykuje Dead Rising, nadchodzi The Cursed Mountain, nie wiadomo co z The Calling. Ale coś się dzieje i to zazwyczaj w dobrym kierunku. Ja spokojnie widzę miejsce dla Winter na rynku. Może jak Sega wyda The Conduit i Mad World to rozejrzy się za kolejną grą +18
  • 0

#9 Ryan Napisany 22 stycznia 2009 - 19:32

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Wyjaśnijcie mi proszę w takim razie dlaczego THQ łyknęło Deadly Creatures, argumentując sponsoring dziwnej gry tym, że należy poszerzać portfolio i odważnie wchodzić w rynek Wii? :)
  • 0

#10 Malutki Napisany 01 lutego 2009 - 21:35

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
The Winter petition is working - n-Space president Dan O’Leary talks to us

The interest in and support of Winter has been amazing to witness. The whole thing has meant a lot to the team. The internet is so full of haters that it’s really refreshing to see all the positive response and the petition is quite amazing in itself.

We have had some new and revived interest from publishers for the title, but it’s not something we’ve aggressively pursued just yet. n-Space is currently in the midst of closing three titles - 7 skus plus localizations - so we’re pretty swamped right now. We’ll start some more aggressive follow-up in the near future. I suspect we will have some interesting conversations. - n-Space president Dan O’Leary

http://gonintendo.com/?p=71207
  • 0

#11 Krill Napisany 11 lutego 2009 - 09:59

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Oby ta gra nie skończyła za jakiś czas w Martwych Pikselach :( Zapowiedzi były co najmniej intrygujące, a jednak nikt się tym nie zainteresował.
  • 0

#12 Malutki Napisany 01 kwietnia 2009 - 19:35

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Bardzo dobra wiadomość .

On Wednesday, I got a text from Dan O'Leary, president of development studio n-Space, probably best known for the first-person shooter Geist for GameCube and, more recently, Winter. You might remember the latter as an in-development survival-horror game for Wii, as I ran a piece on the title a short while ago complete with first video. Since then, fans have campaigned for Winter, going so far as to create and populate a petition in support of the project. O'Leary said he was in town with creative director Ted Newman and wanted to show me what they had dubbed "Winter 2.0," an improved version of the original demo. Since I last saw the game, n-Space assembled a small team and spent about two weeks updating and adding polish to it. Some notable changes. It now uses Wii MotionPlus for more accurate character attacks and object-based interactions. The 3D engine has seen some optimizations. Most obvious, the textures have all been up-rezzed and the muddy look on up-close exteriors is removed. n-Space has added a host of graphic effects, like more realistic falling snow, and completely overhauled the flashlight so that it beams forward a per-pixel light that looks fantastic as it illuminates darkened hallways. I asked O'Leary why he was in San Francisco with Winter 2.0 and he explained that a few publishers have showed some interest in it, which is a good sign. With any luck, maybe the project will find its way to retail yet.

http://wii.ign.com/a...7/967467p1.html
  • 0

#13 Kaxi Napisany 01 kwietnia 2009 - 19:38

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:
Uaktualnili demo ale to nie znaczy ze juz maja wydawcę. Jesli gra kiedys trafi do sklepu to czeka ja jeszcze dluga droga. A takie wyboje grom nigdy nie służą (patrz Disaster czy Manhunt2).

Gdyby swiat byl nieco mnie okrutny, to Nintendo by wydalo Winter, chocby ze wzgledu na Geista i fakt, ze im samym takich gierek nie chce się robić (do dzis nie wiem czemu nie ubiegli Segi do The Conduit). :wink:
  • 0