Skocz do zawartości

Zdjęcie

Crysis 2

Crytek EA PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
190 odpowiedzi na ten temat

#61 Zeus-Nelson Napisany 17 marca 2011 - 16:32

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
Co jest panowie, nikt nie ogrywa dema?

Mnie przyjemność z gry w multi zaskoczyła - używanie zdolności nanokombinezonu daje radę ;) Jedynie wkurza mnie brak poczucia "mocy" broni przy strzelaniu i brak znacznika kiedy kogoś trafiamy (często kompletnie nie widziałem gdzie trafiają moje strzały).

Graficznie jest fajnie, ale rewolucji nie ma. Wkurzają szczególnie doczytujące się pod nosem obiekty, poza tym design i wykonanie broni jest niezłe.

Ogrywając demo czułem się jakby grał w nowy mod do Modern Warfare 2 (gdyby nie nieco inny klimat i super zdolności kombinezonu to nie byłoby praktycznie żadnych różnic).

PS: Ale i tak najgorsze jest, że zgodnie z tradycja demo multi jest skopane i dołączenie do gry graniczy z cudem (czasem przez 20m wywala non stop nie mogąc znaleźć żądnego meczu,itd).

PS2: W muzyce do Crysis 2 grzebie Hans Zimmer, więc pod tym względem będzie "epicko"
  • 0

#62 Shinigami Napisany 17 marca 2011 - 16:46

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Się ściąga.
  • 0

#63 117 Napisany 17 marca 2011 - 16:52

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Demko na PC ssie paue niemilosiernie... 40 minut czekania by zagrac jeden mecz. Po graniu w pre alpha na 360 wiem, ze chce miec ta gre i ze jest duza szansa, ze multi bedzie super. Single interesuje mnie tylko pod katem sprawdzenia dokladnosci odwzorowania Manhattanu. Multi mnie interesuje ze wzgledu na lekko Halowy posmak.
  • 0

#64 Zeus-Nelson Napisany 17 marca 2011 - 17:15

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
No to demo na PS3 jest podobne i zassysa totalnie. Na jakieś 30 prób połączyłem się z kimś może ze 4,5 razy. Najlepiej zebrać grupę znajomych w drużynie i wtedy próbować.
Mnie tam single interesuje bo jestem ciekawy co tam Crytekowi udało się spłodzić i czy Cry Engine będzie dawał radę na konsolach ;)
Co do multi to faktycznie, dla mnie to lekka mieszanka Modern Warfare właśnie z Halo. I faktycznie mimo problemów technicznych to tryb wieloosobowy mi przypasował i wierze że w pełnej wersji będzie jeszcze lepiej.
  • 0

#65 BeSOS Napisany 17 marca 2011 - 19:55

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ja wczoraj 4 mecze stoczyłem - sterowanie za***iste, responsywne...ogólnie fajnie się grało. Cała reszta jak w COD + nieco Vanquisha ;)

Oprawa...jak na multi jest bardzo ładnie, ale niestety razi aliasing, który psuje całość. Dużo detali, piękne oświetlenie, średnie mimo wszystko tekstury, choć czasem milo się rozczarowywałem ;] Ogolnie jeśli singiel będzie grywalny to kupuję, multi mimo wszystko mnie nie interesuje.

Na konsolach najładniejsza gra to raczej nie będzie, może technicznie, ale tez mam wątpliwości jak bardzo potną ja w stosunku do PC...
  • 0

#66 117 Napisany 17 marca 2011 - 20:02

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Mnie sie udalo ustawic grafike na PC na najwyzszych ustawieniach, a raczej prawie najwyzszych. Watpie, zeby aliasing byl na maksymalnych i pewnie jakies tam inne super bajery ktora zmieniaja niewiele, a obciazaja lapka 5-krotnie, ale wszystkie detale, rozdzialka, aliasing chyba x2, i jakies bajery na najwyzszych i gra naprawde robila wrazenie, ale jak juz pisalem mnie sie multi na 360 podobalo, a jak multi mi sie podoba, to grafika nie ma wiekszego znaczenia. Pewnie gra lepiej by dzialala na moim laptopie niz 360, ale wole miec komfort z grania.
  • 0

#67 Dealer Napisany 18 marca 2011 - 11:08

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:

Demko na PC ssie paue niemilosiernie... 40 minut czekania by zagrac jeden mecz. Po graniu w pre alpha na 360 wiem, ze chce miec ta gre i ze jest duza szansa, ze multi bedzie super. Single interesuje mnie tylko pod katem sprawdzenia dokladnosci odwzorowania Manhattanu. Multi mnie interesuje ze wzgledu na lekko Halowy posmak.


Zdecydowanie jest od niego lepszy. Sama rozgrywka rewelacyjnie przemyślana wraz z ograniczeniami używania baterii wypada o wiele lepiej, gdzie w Reach zafundowali ciekawe patenty ale nie trzymały się jakoś kupy. A poza tym, gra bardziej wciąga mając na myśli multi.Demo męcze od lutego i nie mam zamiaru tego kończyć.Import+preorder =:jeee:

Co do ocen serwisów to już chyba przypadła trzecia 9

http://www.facebook.com/crysis
  • 0

#68 Danteusz Napisany 18 marca 2011 - 12:22

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Demko na PS3 zostało zdjęte z PSN przez problemy z działaniem...ale sobie reklamę zrobili
  • 0

#69 Zeus-Nelson Napisany 18 marca 2011 - 13:08

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:

Demko na PS3 zostało zdjęte z PSN przez problemy z działaniem...ale sobie reklamę zrobili

tak się dziwiłem właśnie że nie mogłem się zalogować do gry w ogóle :/ Zamiast wypuścić patch, zablokowali demko ale słabo
  • 0

#70 117 Napisany 18 marca 2011 - 14:06

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:

Zdecydowanie jest od niego lepszy. Sama rozgrywka rewelacyjnie przemyślana wraz z ograniczeniami używania baterii wypada o wiele lepiej, gdzie w Reach zafundowali ciekawe patenty ale nie trzymały się jakoś kupy. A poza tym, gra bardziej wciąga mając na myśli multi.Demo męcze od lutego i nie mam zamiaru tego kończyć.Import+preorder =:jeee:

Co do ocen serwisów to już chyba przypadła trzecia 9

http://www.facebook.com/crysis

Bylbym daleki od stwierdzenia, ze multiplayer Crysis 2 jest lepszy od Halo Reach po kontakcie czy to z demkiem czy pre-alpha, ktora dodatkowo miala problemy ze stabilnoscia. Owszem sa fajne patenty takie jak np. animacje czy delay przy wyjsciu z cloak, ktory IMO jest swietnym patentem, ale wiele rzeczy dalej stanowi niewiadoma jezeli chodzi o ta gre. Tak czy inaczej premiere we wtorek, to bede wiedzial wiecej. Oczywiscie, nie zgadzam sie ze stwierdzeniem, ze patenty w Reach nie trzymaly sie kupy. Na dluza uwage zasluguje sytuacja z loadoutami w Reach, ktore sa tak sprytnie skonstruowane, ze mozna nie tylko ustawic abilities ale takze bronie startowe. Takiego czegos nie ma w innych shooterach. Roznic jest sporo, a gra zapowiada sie na mieszanke i przez to moze byc ciekawa.
  • 0

#71 ACZ Napisany 18 marca 2011 - 14:19

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Od EA:

"Dziękujemy wszystkim za zainteresowanie demonstracyjną wersją Crysis 2 w wersji na konsolę PlayStation 3. Zdecydowana większość graczy odniosła pozytywne wrażenie z obcowania z naszym tytułem, choć zdarzali się i tacy, którzy albo nie mogli się połączyć z serwerami, albo doświadczali spowolnień potocznie zwanym delayem. Zdecydowaliśmy się usunąć demo z PSN nie tylko dlatego, że pełna wersja naszej produkcji ląduje w sklepach już w przyszłym tygodniu i chcemy wszystkie owe niedociągnięcia do tego czasu naprawić, ale także dlatego, że naszym największym celem jest upewnienie się, iż zapewnimy Crysisowi 2 jak najlepszy i jak najbardziej tryumfalny start."


  • 0

#72 Dealer Napisany 19 marca 2011 - 15:05

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:
Jak to w końcu będzie z tym spolszczeniem ? Będzie możliwość przełączenia dubbingu na angielski ?
  • 0

#73 Zwyrol Napisany 20 marca 2011 - 22:46

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Dodany obrazek

:skacze:
  • 0

#74 BeSOS Napisany 20 marca 2011 - 23:07

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Na takie akcje licze :twisted: Recki na dniach, obstawiam jednak max 8, jakos to co widzialem z singla wogole mnie nie przekonuje <_<
  • 0

#75 117 Napisany 21 marca 2011 - 15:00

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:

Dodany obrazek

:skacze:

wersja PC?
  • 0

#76 MaxVarEmreis Napisany 21 marca 2011 - 15:28

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

wersja PC?

Nie. Jak na razie ciężko w sieci znaleźć coś z PC.
  • 0

#77 117 Napisany 21 marca 2011 - 15:33

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
No to wpizdeczke, jutro Lisa kupuje mi gre i bede cisnal. Do tego gamefly mi przysle wersje na PS3, to bede mial porownanie.
  • 0

#78 BeSOS Napisany 21 marca 2011 - 17:05

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Takie gify maja to do siebie, ze zawsze na nich te akcje wyglądają fajniej niż na tv w domu :angry:
  • 0

#79 MaxVarEmreis Napisany 21 marca 2011 - 19:44

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
http://www.youtube.com/watch?v=uUXlCH1stNc&feature=related

Kapitalny Easter Egg :mrgreen:
  • 0

#80 117 Napisany 21 marca 2011 - 19:46

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
lololllolol


  • 0

#81 hubson Napisany 22 marca 2011 - 19:32

hubson

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3 120 Postów:
Łykam na pc. Demko wyglądało o niebo lepiej niż na konsolach :^^: poza tym moje maleństwo w końcu pokaże co potrafi :D
  • 0

#82 Shinigami Napisany 22 marca 2011 - 20:26

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:


Gra dostała
Spoiler

Kampania długa, rozgrywka wygląda mocno spoko. Crysis na pewno będzie kiedyś kupowany.
  • 0

#83 BeSOS Napisany 22 marca 2011 - 22:24

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Nono, to trzeba bwdzie sprawdzic jak cena nieco zejdzie :twisted: Recka maluje obraz gierki w moim typie
  • 0

#84 BeSOS Napisany 22 marca 2011 - 22:44

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Eurogamer dal 8 a ign 9. Co ciekawe, wg ignu gra wyglada znacznie lepiej na 360- lepszy framerate,teksturi i cos tam jeszcze (9,5 za grafe vs 8,5 na ps3)

Recki sa o wiele lepsze niz sadzilem, supcio :^^:
  • 0

#85 GrzesiekMB Napisany 22 marca 2011 - 22:56

GrzesiekMB

    Abominacja

  • Forumowicze
  • 2 746 Postów:
udalo mi sie sprawdzic demo na x360 i gra wydawala sie srednio dopracowana, ale recki napawaja optymizmem :) mimo wszystko obawiam sie w multi kampiacych noobow non stop na stealth :/
  • 0

#86 Shinigami Napisany 22 marca 2011 - 23:18

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Multi nikogo.
  • 0

#87 Dealer Napisany 23 marca 2011 - 10:05

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:

udalo mi sie sprawdzic demo na x360 i gra wydawala sie srednio dopracowana, ale recki napawaja optymizmem :) mimo wszystko obawiam sie w multi kampiacych noobow non stop na stealth :/


Przecież jest możliwośc przełączenia perka, który umożliwia widzenie kolesi w kamuflażach, oprócz tego możesz tez przełączyć wizjer na podczerwień i podobnie zdradza jego pozycje, to nie wiem w czym problem ? Pograj dłużej i rozwiń swoje mozliwości, a sam zobaczysz.
Ogólnie gra rewelacyjnie jest z balansowana i wszystko doszczętnie przemyślane co nie jednokrotnie podkreslałem w temacie, a multi rozsadza dosłownie neurony to z jednych najlepszych MULTI obecnej generacji ! ( częśc ekipy odpowiedzialna za takie hity jak Golden Eye , Perfect Dark czy Time splitters... jakby Ktoś nie wiedział :P )

Trzymałem kciuki za projekt od samego poczatku i czułem że wypali i po ograniu dema (ponad 40 h :) ) to pozostawiło mnie tylko przy tym utwierdzeniu , a ocen spodziewałem się takich i że nagle wszystkich oświeci, tych co non top narzekali.Demo nie jest to stu procentowym odzwierciedleniem tego co w pełnej wersji doświadczymy, w sensie graficznym, bo jest zdecydowanie lepiej !


Multi nikogo.


Ciebie
  • 0

#88 117 Napisany 23 marca 2011 - 15:16

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Mieszane uczucia po wczorajszym kontakcie z Crysis 2. Gra posiada mega grafike, czasem wyglada uber fotorealistycznie i zrywa czapki z glow, a szczeki laduja na podlodze. Do tego interakcja z otoczeniem jest dosyc sporo... od razu rzuca sie w oczy, ze mozemy bardzo duzo przedmiotow podniesc, przemiescic, itd. Takie bzdury ciesza. Do tego dochodzi fantastyczne oswietlenie... masakrycznie sie to prezentuje, a wszystko zeby dopelnic dziela zniszczenia chodzi plynnie. Voiceacting wypada poprawnie, wprawdzie odglos naszego nanosuit juz mi zaczal dzialac na nerwy, w szczegolnosci, ze gdy uruchomie pancerz albo cloak, to moj kostium musi mnie o tym za kazdym razem poinformowac. Jest to naprawde wnerwiajace po jakims czasie. Ale reszta jest jak najbardziej ok. Na jeden z pierwszych planow wychodzi muzyka, ktora jest kapitalna. Jezeli do czegos sie mozna przyczepic to do glitchy graficznych. Po dwoch misjach widzialem pare takich cudeniek jak chociazby trawa w powietrzu ktora nie przylega do podloza. W ogole gra ma dosyc sporo glitchy, wiec nie problem je znalezc. Dodatkowo animacja smierci zolnierzy jest slaba, nawet zabijanie od tylu. Halo Reach i Killzone robia to o niebo lepiej, ale to drobiazg.

Pod katem gameplayu, gram na najwyzszym poziomie trudnosci i gra zamienia sie bardziej w taktyczna strzelanko skradanke. Naszym zadaniem jest czesto unikanie bezposrednich starc, a w chwili gdy do nich dochodzi wlaczanie pancerza. Zabawa calym nanosuit wypada naprawde fajnie. Mozna zauwazyc dosyc ciekawe strategiczne podejscie do rozgrywki, zastanawiamy sie czy lepiej zachowac energie na pancerz czy od razu bawic sie w cloaka. Po drodze dochodza dodatkowe umiejetnosci, ktore z pewnoscia rozszerza zabawe. Jest naprawde fajnie.
Niestety ale gameplay psuja dwie rzeczy... IMO nie strzela sie wcale za fajnie. Fajnie jest walnac headshota, fajnie jest zajsc pare przeciwnikow od tylu, ale w chwili gdy wchodzisz w ogien ciagly z przeciwnikiem, to IMO system ma lekki problem z wykryciem trafien. A wszystko przez generalnie trzy rzeczy, pierwsza jest rozrzut. Nie wiem jak to sie fachowo nazywa, ale puszczenie ognia ciaglego nie tylko powoduje, ze nasza bron przesuwa sie w gore i trzeba robic poprawke na celowaniu co IMO jest jak najbardziej ok, ale do tego dochodzi jeszcze rozrzut samych pociskow. Polaczenie tych dwoch rzeczy powoduje, ze nie jest za fajnie strzelac i lepiej jest unikac ognia. Do tego dodatkowo dochodzi ilosc olowiu potrzebna na zdjecie kolesia. Ale to tez byloby jak najbardziej ok, gdyby nie ilosc olowiu potrzebna na zdjecie przeciwnika. Wale 3 serie mysle, sobie ze zdjalem kolesia i przymierzam sie do celowania w kolejnego, a ten pajac mi wstaje i z miejsca pruje we mnie ze swojego karabinu. Nie pomaga przy tym zla animacja smierci, nie da sie rozroznic czy koles ktory upadl od serii z karabinu zaraz sie podniesie czy juz lezy na dobre. Trzecia rzecza ktora w ogole nie pomaga jest AI przeciwnikow. Tu Crytek pokpil sprawe, bo AI w tej grze praktycznie nie istnieje. Gametrailers wspomina w recenzji o malych glitchach AI, ale prawda jest taka, ze AI w tej grze to jedno z gorszych AI jakie widzialem ostatnimi czasy. Przeciwnicy potrafia tanczyc przy murku co wyglada padacznie, krecic sie w kolko, zawieszac sie, praktycznie teleportowac sie z miejsca na miejsce, albo latac bez opamietania. Nie wiem czy ma to zwiazek z najwyzszym poziomem trudnosci, ale wypada to po prostu tragicznie. AI nie ma po prostu w tej grze.

Fabularnie jest zalosnie... ale nie spodziewalem sie za duzo po tej produkcji... z misjami w stylu „ idz, musisz isc – zdobadz fragment komorek obcych, to moze byc zmienic wszystko! Poszedlem, zdobylem i dostalem komentarz... nic to nie zmieni, nic nam to nie pomoze, niepotrzebnie tam w ogole poszedles, uciekaj stamtad jak najszybciej... really?” Do tego nasz glowny koles sie niemowa, niby wytlumaczone jest fabularnie dlaczego, ale come on... really? Po dwoch misjach fabula to dno... zobaczymy co bedzie dalej.

Pogralem se wczoraj… multi nie komentuje bo idzie mi tak slabo, ze wole sie jeszcze nie wypowiadac. Dodatkowo zagralem tylko 3 mecze do tej pory.

jak komus sie nie chce czytac... to sa to pierwsze wrazenia

+ grafa
+ muza
+ zabawa nanosuit i taktyczno strategiczne rozwiazania gameplayowe

- AI
- glitche
- fabula
- strzelanie z broni jest takie se
  • 0

#89 Zeus-Nelson Napisany 23 marca 2011 - 15:56

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
Szkoda tego słabego AI, bo glitche graficzne bym przełknął bez problemu. Z Twoich odczuć wynika że niestety niezbyt poprawili aspekt strzelania w stosunku do dema, co też mnie trochę rani, bo jednak czerpanie przyjemności ze strzelania to jeden z ważniejszych aspektów w FPSach i dobrze że nadrabia ogólnym gameplayem.
Ale tak czy siak i tak jestem pozytywnie nastawiony do tego tytułu i chętnie sprawdzę go w akcji.

ps: co do muzyki to może się było tego spodziewać, bo współtwórcą jest Hans Zimmer ;)
  • 0

#90 BeSOS Napisany 23 marca 2011 - 16:28

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
To ogólnie to co piszesz Zer pokrywa się z reckami. Podobno 2ga połowa gry jest znacznie lepsza...
  • 0



Inne z tagami: