#61 Napisany 17 marca 2011 - 16:32
Mnie przyjemność z gry w multi zaskoczyła - używanie zdolności nanokombinezonu daje radę Jedynie wkurza mnie brak poczucia "mocy" broni przy strzelaniu i brak znacznika kiedy kogoś trafiamy (często kompletnie nie widziałem gdzie trafiają moje strzały).
Graficznie jest fajnie, ale rewolucji nie ma. Wkurzają szczególnie doczytujące się pod nosem obiekty, poza tym design i wykonanie broni jest niezłe.
Ogrywając demo czułem się jakby grał w nowy mod do Modern Warfare 2 (gdyby nie nieco inny klimat i super zdolności kombinezonu to nie byłoby praktycznie żadnych różnic).
PS: Ale i tak najgorsze jest, że zgodnie z tradycja demo multi jest skopane i dołączenie do gry graniczy z cudem (czasem przez 20m wywala non stop nie mogąc znaleźć żądnego meczu,itd).
PS2: W muzyce do Crysis 2 grzebie Hans Zimmer, więc pod tym względem będzie "epicko"
#62 Napisany 17 marca 2011 - 16:46
#63 Napisany 17 marca 2011 - 16:52
#64 Napisany 17 marca 2011 - 17:15
Mnie tam single interesuje bo jestem ciekawy co tam Crytekowi udało się spłodzić i czy Cry Engine będzie dawał radę na konsolach
Co do multi to faktycznie, dla mnie to lekka mieszanka Modern Warfare właśnie z Halo. I faktycznie mimo problemów technicznych to tryb wieloosobowy mi przypasował i wierze że w pełnej wersji będzie jeszcze lepiej.
#65 Napisany 17 marca 2011 - 19:55
Oprawa...jak na multi jest bardzo ładnie, ale niestety razi aliasing, który psuje całość. Dużo detali, piękne oświetlenie, średnie mimo wszystko tekstury, choć czasem milo się rozczarowywałem ;] Ogolnie jeśli singiel będzie grywalny to kupuję, multi mimo wszystko mnie nie interesuje.
Na konsolach najładniejsza gra to raczej nie będzie, może technicznie, ale tez mam wątpliwości jak bardzo potną ja w stosunku do PC...
#66 Napisany 17 marca 2011 - 20:02
#67 Napisany 18 marca 2011 - 11:08
Demko na PC ssie paue niemilosiernie... 40 minut czekania by zagrac jeden mecz. Po graniu w pre alpha na 360 wiem, ze chce miec ta gre i ze jest duza szansa, ze multi bedzie super. Single interesuje mnie tylko pod katem sprawdzenia dokladnosci odwzorowania Manhattanu. Multi mnie interesuje ze wzgledu na lekko Halowy posmak.
Zdecydowanie jest od niego lepszy. Sama rozgrywka rewelacyjnie przemyślana wraz z ograniczeniami używania baterii wypada o wiele lepiej, gdzie w Reach zafundowali ciekawe patenty ale nie trzymały się jakoś kupy. A poza tym, gra bardziej wciąga mając na myśli multi.Demo męcze od lutego i nie mam zamiaru tego kończyć.Import+preorder =
Co do ocen serwisów to już chyba przypadła trzecia 9
http://www.facebook.com/crysis
#68 Napisany 18 marca 2011 - 12:22
#69 Napisany 18 marca 2011 - 13:08
tak się dziwiłem właśnie że nie mogłem się zalogować do gry w ogóle Zamiast wypuścić patch, zablokowali demko ale słaboDemko na PS3 zostało zdjęte z PSN przez problemy z działaniem...ale sobie reklamę zrobili
#70 Napisany 18 marca 2011 - 14:06
Bylbym daleki od stwierdzenia, ze multiplayer Crysis 2 jest lepszy od Halo Reach po kontakcie czy to z demkiem czy pre-alpha, ktora dodatkowo miala problemy ze stabilnoscia. Owszem sa fajne patenty takie jak np. animacje czy delay przy wyjsciu z cloak, ktory IMO jest swietnym patentem, ale wiele rzeczy dalej stanowi niewiadoma jezeli chodzi o ta gre. Tak czy inaczej premiere we wtorek, to bede wiedzial wiecej. Oczywiscie, nie zgadzam sie ze stwierdzeniem, ze patenty w Reach nie trzymaly sie kupy. Na dluza uwage zasluguje sytuacja z loadoutami w Reach, ktore sa tak sprytnie skonstruowane, ze mozna nie tylko ustawic abilities ale takze bronie startowe. Takiego czegos nie ma w innych shooterach. Roznic jest sporo, a gra zapowiada sie na mieszanke i przez to moze byc ciekawa.Zdecydowanie jest od niego lepszy. Sama rozgrywka rewelacyjnie przemyślana wraz z ograniczeniami używania baterii wypada o wiele lepiej, gdzie w Reach zafundowali ciekawe patenty ale nie trzymały się jakoś kupy. A poza tym, gra bardziej wciąga mając na myśli multi.Demo męcze od lutego i nie mam zamiaru tego kończyć.Import+preorder =
Co do ocen serwisów to już chyba przypadła trzecia 9
http://www.facebook.com/crysis
#71 Napisany 18 marca 2011 - 14:19
"Dziękujemy wszystkim za zainteresowanie demonstracyjną wersją Crysis 2 w wersji na konsolę PlayStation 3. Zdecydowana większość graczy odniosła pozytywne wrażenie z obcowania z naszym tytułem, choć zdarzali się i tacy, którzy albo nie mogli się połączyć z serwerami, albo doświadczali spowolnień potocznie zwanym delayem. Zdecydowaliśmy się usunąć demo z PSN nie tylko dlatego, że pełna wersja naszej produkcji ląduje w sklepach już w przyszłym tygodniu i chcemy wszystkie owe niedociągnięcia do tego czasu naprawić, ale także dlatego, że naszym największym celem jest upewnienie się, iż zapewnimy Crysisowi 2 jak najlepszy i jak najbardziej tryumfalny start."
#72 Napisany 19 marca 2011 - 15:05
#73 Napisany 20 marca 2011 - 22:46
#74 Napisany 20 marca 2011 - 23:07
#75 Napisany 21 marca 2011 - 15:00
wersja PC?
#76 Napisany 21 marca 2011 - 15:28
Nie. Jak na razie ciężko w sieci znaleźć coś z PC.wersja PC?
#77 Napisany 21 marca 2011 - 15:33
#78 Napisany 21 marca 2011 - 17:05
#79 Napisany 21 marca 2011 - 19:44
Kapitalny Easter Egg
#80 Napisany 21 marca 2011 - 19:46
#81 Napisany 22 marca 2011 - 19:32
#82 Napisany 22 marca 2011 - 20:26
Gra dostała
Kampania długa, rozgrywka wygląda mocno spoko. Crysis na pewno będzie kiedyś kupowany.
#83 Napisany 22 marca 2011 - 22:24
#84 Napisany 22 marca 2011 - 22:44
Recki sa o wiele lepsze niz sadzilem, supcio
#85 Napisany 22 marca 2011 - 22:56
#86 Napisany 22 marca 2011 - 23:18
#87 Napisany 23 marca 2011 - 10:05
udalo mi sie sprawdzic demo na x360 i gra wydawala sie srednio dopracowana, ale recki napawaja optymizmem mimo wszystko obawiam sie w multi kampiacych noobow non stop na stealth
Przecież jest możliwośc przełączenia perka, który umożliwia widzenie kolesi w kamuflażach, oprócz tego możesz tez przełączyć wizjer na podczerwień i podobnie zdradza jego pozycje, to nie wiem w czym problem ? Pograj dłużej i rozwiń swoje mozliwości, a sam zobaczysz.
Ogólnie gra rewelacyjnie jest z balansowana i wszystko doszczętnie przemyślane co nie jednokrotnie podkreslałem w temacie, a multi rozsadza dosłownie neurony to z jednych najlepszych MULTI obecnej generacji ! ( częśc ekipy odpowiedzialna za takie hity jak Golden Eye , Perfect Dark czy Time splitters... jakby Ktoś nie wiedział )
Trzymałem kciuki za projekt od samego poczatku i czułem że wypali i po ograniu dema (ponad 40 h ) to pozostawiło mnie tylko przy tym utwierdzeniu , a ocen spodziewałem się takich i że nagle wszystkich oświeci, tych co non top narzekali.Demo nie jest to stu procentowym odzwierciedleniem tego co w pełnej wersji doświadczymy, w sensie graficznym, bo jest zdecydowanie lepiej !
Multi nikogo.
Ciebie
#88 Napisany 23 marca 2011 - 15:16
Pod katem gameplayu, gram na najwyzszym poziomie trudnosci i gra zamienia sie bardziej w taktyczna strzelanko skradanke. Naszym zadaniem jest czesto unikanie bezposrednich starc, a w chwili gdy do nich dochodzi wlaczanie pancerza. Zabawa calym nanosuit wypada naprawde fajnie. Mozna zauwazyc dosyc ciekawe strategiczne podejscie do rozgrywki, zastanawiamy sie czy lepiej zachowac energie na pancerz czy od razu bawic sie w cloaka. Po drodze dochodza dodatkowe umiejetnosci, ktore z pewnoscia rozszerza zabawe. Jest naprawde fajnie.
Niestety ale gameplay psuja dwie rzeczy... IMO nie strzela sie wcale za fajnie. Fajnie jest walnac headshota, fajnie jest zajsc pare przeciwnikow od tylu, ale w chwili gdy wchodzisz w ogien ciagly z przeciwnikiem, to IMO system ma lekki problem z wykryciem trafien. A wszystko przez generalnie trzy rzeczy, pierwsza jest rozrzut. Nie wiem jak to sie fachowo nazywa, ale puszczenie ognia ciaglego nie tylko powoduje, ze nasza bron przesuwa sie w gore i trzeba robic poprawke na celowaniu co IMO jest jak najbardziej ok, ale do tego dochodzi jeszcze rozrzut samych pociskow. Polaczenie tych dwoch rzeczy powoduje, ze nie jest za fajnie strzelac i lepiej jest unikac ognia. Do tego dodatkowo dochodzi ilosc olowiu potrzebna na zdjecie kolesia. Ale to tez byloby jak najbardziej ok, gdyby nie ilosc olowiu potrzebna na zdjecie przeciwnika. Wale 3 serie mysle, sobie ze zdjalem kolesia i przymierzam sie do celowania w kolejnego, a ten pajac mi wstaje i z miejsca pruje we mnie ze swojego karabinu. Nie pomaga przy tym zla animacja smierci, nie da sie rozroznic czy koles ktory upadl od serii z karabinu zaraz sie podniesie czy juz lezy na dobre. Trzecia rzecza ktora w ogole nie pomaga jest AI przeciwnikow. Tu Crytek pokpil sprawe, bo AI w tej grze praktycznie nie istnieje. Gametrailers wspomina w recenzji o malych glitchach AI, ale prawda jest taka, ze AI w tej grze to jedno z gorszych AI jakie widzialem ostatnimi czasy. Przeciwnicy potrafia tanczyc przy murku co wyglada padacznie, krecic sie w kolko, zawieszac sie, praktycznie teleportowac sie z miejsca na miejsce, albo latac bez opamietania. Nie wiem czy ma to zwiazek z najwyzszym poziomem trudnosci, ale wypada to po prostu tragicznie. AI nie ma po prostu w tej grze.
Fabularnie jest zalosnie... ale nie spodziewalem sie za duzo po tej produkcji... z misjami w stylu „ idz, musisz isc – zdobadz fragment komorek obcych, to moze byc zmienic wszystko! Poszedlem, zdobylem i dostalem komentarz... nic to nie zmieni, nic nam to nie pomoze, niepotrzebnie tam w ogole poszedles, uciekaj stamtad jak najszybciej... really?” Do tego nasz glowny koles sie niemowa, niby wytlumaczone jest fabularnie dlaczego, ale come on... really? Po dwoch misjach fabula to dno... zobaczymy co bedzie dalej.
Pogralem se wczoraj… multi nie komentuje bo idzie mi tak slabo, ze wole sie jeszcze nie wypowiadac. Dodatkowo zagralem tylko 3 mecze do tej pory.
jak komus sie nie chce czytac... to sa to pierwsze wrazenia
+ grafa
+ muza
+ zabawa nanosuit i taktyczno strategiczne rozwiazania gameplayowe
- AI
- glitche
- fabula
- strzelanie z broni jest takie se
#89 Napisany 23 marca 2011 - 15:56
Ale tak czy siak i tak jestem pozytywnie nastawiony do tego tytułu i chętnie sprawdzę go w akcji.
ps: co do muzyki to może się było tego spodziewać, bo współtwórcą jest Hans Zimmer
#90 Napisany 23 marca 2011 - 16:28
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|