Crackdown 2
#61 Napisany 05 lipca 2010 - 19:42
Jeśli przy takich sandboksach jak Infamous/RF:Guerilla/Just Cause 2/RDR taki Crackdown 2 będzie miał średnią poniżej 80% to będzie to dla wielu sandboks drugiego sortu.
#62 Napisany 05 lipca 2010 - 20:26
#63 Napisany 06 lipca 2010 - 10:30
Fan łyknie bez problemu, niezainteresowanemu moze sie spodoba - beda mu jednak przeszkadzaly niedociagniecia, haters gonna hate.
#64 Napisany 06 lipca 2010 - 10:37
#65 Napisany 07 lipca 2010 - 09:35
Ja grę i tak kiedyś sprawdzę, ale wyszedł z tego przeciętniak.
#66 Napisany 07 lipca 2010 - 09:49
Ja wciąż mam pierwszą część i jakoś nie chce mi się jej przechodzić, dziwnie się w nią gra, słabe sterowanie... Ile zajmuje przejście? Dwójka wygląda spoko, jak jedynka mi WRESZCIE podejdzie to na pewno się zainteresuję kontynuacją.Na Metacritic jest już 46 recek. Masakryczny rozrzut ocen, najniższe sięgają 40/100, OLO. Średnia wynosi 73%.
Ja grę i tak kiedyś sprawdzę, ale wyszedł z tego przeciętniak.
#67 Napisany 07 lipca 2010 - 09:52
Moim zdaniem jest spoko, ale żenująco się jeździ pojazdami, nie wiem kto to kodował, mega crapiaste.słabe sterowanie...
#68 Napisany 07 lipca 2010 - 10:56
#69 Napisany 07 lipca 2010 - 12:23
#70 Napisany 07 lipca 2010 - 13:36
Jakieś tam poziomy zdobyłem, trochę tych misji pobocznych próbowałem robić wozami, ale nadal twierdzę, że model jazdy zasysał w stosunku do innych gier.Od drugiego poziomu jest już spoko (a żeby dwójkę wyhaczyć nie trzeba dużo pracy).
#71 Napisany 08 lipca 2010 - 10:55
#72 Napisany 08 lipca 2010 - 18:36
No tak, przecież to, że komuś nie wyszło dość oryginalne MMO oznacza, że skopałby również kontynuację swojego sandboxaPatrząc na to, jakie noty zbiera APB, dobrze, że Ruffian robił nowego Cracka.
#73 Napisany 08 lipca 2010 - 22:05
No tak, przecież to, że komuś nie wyszło dość oryginalne MMO oznacza, że skopałby również kontynuację swojego sandboxa
Ok, może źle to ująłem. Wcale nie ma gwarancji po prostu, że Dave i kumple dostarczyliby coś więcej, a tu wszyscy patrzą na Ruffiana jak na marnych rzemieślników. Dość oryginalne MMO? Toż to GTA na sto osób. Jak dla mnie nie mogło się udać, ale widzę że czasem jeszcze wątpliwie sensowne projekty ludzie finansują.
#74 Napisany 09 lipca 2010 - 08:30
A no jak tak, to OKOk, może źle to ująłem. Wcale nie ma gwarancji po prostu, że Dave i kumple dostarczyliby coś więcej, a tu wszyscy patrzą na Ruffiana jak na marnych rzemieślników.
A znasz inne MMO, będące GTA na sto osób?Dość oryginalne MMO? Toż to GTA na sto osób. Jak dla mnie nie mogło się udać, ale widzę że czasem jeszcze wątpliwie sensowne projekty ludzie finansują.
#75 Napisany 09 lipca 2010 - 09:47
A znasz inne MMO, będące GTA na sto osób?
Jeśli gra ma tak marny koncept, to nie dziwię się, że nie ma ich wielu. Ba, nawet dziwię się, że jest choć jedna
#76 Napisany 11 lipca 2010 - 07:57
Zdarzało mi się, że demo mnie lekko załamało, a pełna gra zachwycała (Uncharted1 ), ale przy Crackdown2 nie podejmę ryzyka kupna tego tytułu...
#77 Napisany 11 lipca 2010 - 10:18
Trzy lata? Rok temu na E3 nawet trailera nie było z gameplayem, ani pokazów za zamkniętymi drzwiami. Coś mi mówi, że oni tę grę w niewiele ponad rok zrobili.Mnie demo C2 odrzuciło po 10 minutach (a jedynke uważam za świetny tytuł...), teraz jeszcze poczytałem na IGN "second opinions" ( http://uk.xbox360.ig.../1104477p1.html ) i już wiem, że Ruffian totalnie spieprzyli sprawę. Jak przez 3 lata developingu można tak w małym stopniu zmienić miasto i praktycznie nic nie dodać w gameplayu (a kilka rzeczy nawet zepsuć)?
Zdarzało mi się, że demo mnie lekko załamało, a pełna gra zachwycała (Uncharted1 ), ale przy Crackdown2 nie podejmę ryzyka kupna tego tytułu...
#78 Napisany 11 lipca 2010 - 22:04
Trzy lata? Rok temu na E3 nawet trailera nie było z gameplayem, ani pokazów za zamkniętymi drzwiami. Coś mi mówi, że oni tę grę w niewiele ponad rok zrobili.
IGN gdzieś pisał, że 8 miesięcy.