Playstation Move
Rozpoczęte przez
Danteusz
, 04 06 2009 21:28
553 odpowiedzi na ten temat
#151 Napisany 02 września 2010 - 19:04
a probowales kiedys?
#152 Napisany 02 września 2010 - 20:03
a muszę próbować żeby wiedzieć, że mnie to nie interesuję?a probowales kiedys?
#153 Napisany 02 września 2010 - 20:34
Z tych wszystkich move/kinectowych gierek interesuje mnie tylko dance central i sportówka od ubi ;] Ale znajac zycie ta druga bedzie tak samo badziewna jak wii sports.
#154 Napisany 02 września 2010 - 20:51
Sports Champions - 6.8
Ping pong i walki wyglądają na najfajniejsze, ale wciąż czekamy na jakieś normalne gry.
Ping pong i walki wyglądają na najfajniejsze, ale wciąż czekamy na jakieś normalne gry.
#155 Napisany 02 września 2010 - 20:56
Sony powraca do hasła: This is Waiting? OLO
#156 Napisany 02 września 2010 - 21:03
Normalne gry wychodzą z obsługą pada. Choć na Move wyjdzie LBP2 więc kto wie czy to nie ruszy sprzedaży... Zwłaszcza że będzie blisko świąt.
#158 Napisany 02 września 2010 - 21:36
Jest świetna! Fakt, kieruje w casuali ale jest kapitalna imho.
Żeby choć jedna normalna gra miała obsługę Move'a na początek to brałbym na premierę...
Żeby choć jedna normalna gra miała obsługę Move'a na początek to brałbym na premierę...
#159 Napisany 02 września 2010 - 22:01
Na koniec reklamy są Wikingowie i już. Dawno Sony nie miało tak charakterystycznej i robiącej szoł postaci jak Buttler. Konkurencja może wąchać stopy.
#160 Napisany 03 września 2010 - 06:50
Mocność! Aż zachciałem kupić Mów
#161 Napisany 07 września 2010 - 16:33
Podczas lektury materiału o Mów w PSX Extreme trochę sobie rozkminiałem i w końcu rozkminiłem. Kupię pełen zestawik (dildo + Navigation + kamerka), ale dopeiro w przyszłym roku, pewnie późną wiosną/latem. DO tego czasu sprzęt powinien trochu stanieć, a i gier powinno sie nań trochu ukazać. Kto wie, może Killzone 3 sterowany Mówem jest maksymalnie miodopędny?
#162 Napisany 07 września 2010 - 16:42
Jakoś nie wydaje mi się by Move szybko staniał, ja rodziców namówię na Święta, bądź urodziny
#163 Napisany 07 września 2010 - 16:49
Jakoś nie wydaje mi się by Move szybko staniał, ja rodziców namówię na Święta, bądź urodziny
Ja Cię w pełni rozumiem, też moi rodzice się z żoną zapewne zrzucą dla mnie na Move na Święta, niemniej jednak przyznasz, że śmiesznie to brzmi, jak trzydziestoparoletni kolo mówi, że poprosi rodziców o Move
#164 Napisany 08 września 2010 - 21:20
#165 Napisany 12 września 2010 - 10:19
Ja bym nie liczył, że Move będzie tańsze. Cena jest tak atrakcyjna, że może być tylko drożej (a będzie po nowym roku - 23% VAT). Zresztą widać - ja zamówiłem preorder - 199 zł za starterpack i 129 zł za dodatkową rózgę a teraz trzeba zapłacić 249 i 149 zł
Co do samej rozgrywki - mam Wii i gra mi się na tej konsoli rewelacyjnie - faktycznie da się przymknąć oko na słabą grafikę. Teraz po zakupie Move nie wiem, czy bedzie sens abym dalej trzymał Wii (tylko ukończę Metroid Other M i może nową zeldę)
Co do samej rozgrywki - mam Wii i gra mi się na tej konsoli rewelacyjnie - faktycznie da się przymknąć oko na słabą grafikę. Teraz po zakupie Move nie wiem, czy bedzie sens abym dalej trzymał Wii (tylko ukończę Metroid Other M i może nową zeldę)
#166 Napisany 12 września 2010 - 11:52
Oni wiedzą, że mamy dużo wydatków, a ojciec już emeryt i kasy ma nie mało także stać go na biedne 200 zł
Ja Cię w pełni rozumiem, też moi rodzice się z żoną zapewne zrzucą dla mnie na Move na Święta, niemniej jednak przyznasz, że śmiesznie to brzmi, jak trzydziestoparoletni kolo mówi, że poprosi rodziców o Move
#167 Napisany 16 września 2010 - 13:45
Za specjalnie się nie jaram, bo zabawa motion controllerem to przecież to nic nowego, no i nie ma na razie ani jednej nowej gry, która zmusiłaby mnie do nabycia tego zestawu. Zobaczymy za pół roku jaki będzie wybór tytułów obsługujących pałeczkę i ile z nich będzie mnie interesowało.
Dziwne, że nie ma jeszcze żadnych opinii. Kto już grał i mu się podobało?
Dziwne, że nie ma jeszcze żadnych opinii. Kto już grał i mu się podobało?
#168 Napisany 16 września 2010 - 13:53
Dziwne, że nie ma jeszcze żadnych opinii. Kto już grał i mu się podobało?
Mnie to nie dziwi. Przez kilka lat hejtowali Wii, a teraz rzucili się na rzucanie dyskiem za pomocą rucholera.
#169 Napisany 16 września 2010 - 14:02
Kolega grał, podoba mu się. Najbardziej chwalił ping pong, jest szybki, bez laga, mówił że te układanie klocków, chyba Tumble, jest dobre. Shooter pokazuje że Move nadaje się do strzelanek, TV Superstars to megacrap. Heavy Rain ma normalne sterowanie postacią, nie trzeba trzymać przycisku żeby iść. Gra w małym pokoju, góra 1.5 metra odległości od kamery, ale mimo to da się grać. Będę go dzisiaj męczył o dalsze wrażenia
#170 Napisany 16 września 2010 - 14:13
O, to duży plus te chodzenie w HR w takim razie.
#171 Napisany 16 września 2010 - 21:21
Ciekaw właśnie jestem ilu się znajdzie "nawróconych" na rucholery. Na takim choćby ps3site widzę już sporo komentarzy, ludzie to chyba jednak kupują i najwyraźniej jest spoko. Cena nie jest jakaś wygórowana - tym lepiej. Ja zagrałbym sobie najchętniej w ping ponga z Wii Sp...ekhm, Sports Champions. Poczekam jednak i kupię Startera używkę, nie mam na Move jakiegoś ciśnienia. Co innego, gdyby już teraz było do kupienia takie na przykład CoD: Black Ops czy nowy Medal of Honor obsługujące drąga, a tak na razie, no właśnie, nie ma ciśnienia, nawet na wzbogacone Heavy Rain.
#172 Napisany 17 września 2010 - 21:56
Co masz na myśli? Że chodzi się gałką z gruchy/kontrolera w jednej ręce?Heavy Rain ma normalne sterowanie postacią, nie trzeba trzymać przycisku żeby iść.
#173 Napisany 17 września 2010 - 22:08
Też żem ciekaw. Normalnie postacią się ruszało się do przodu przyciskając R2 zgadza się? A z Move'em jak to działa?
#174 Napisany 17 września 2010 - 23:56
Z tego co kolega mówi chodzi się tak jak zazwyczaj w grach, samą gałką
#175 Napisany 18 września 2010 - 00:16
Czy Move dziala na telewizorach SD?
#176 Napisany 18 września 2010 - 00:21
A czemu ma nie działać? Działa.
#177 Napisany 18 września 2010 - 14:30
To w HR wcześniej sterowało się przez przyciśnięcie R2 i wychylenie analogu w odpowiednim kierunku. Teraz (z Move) wystarczy tylko wychylić analog, bez przyciskania R2. Wygląda to tak, że w lewej łapie trzyma się Navi Controler (ew. pada) a w prawej Move'a. Navi/padem chodzimy, a wszystkie czynności wykonujemy Movem. Z tych dem co ograłem to najciekawiej prezentuje się Sport Champions i Start The Party. To drugie tylko gdy gra się przynajmniej w dwie osoby. Zabawa świetna a do wspólnej gry wystarczy jeden kontroler ruchu.
#178 Napisany 18 września 2010 - 14:41
Do strzelania z łuku też tylko jeden? Bo na screenach ludzie trzymają po 2.
#179 Napisany 18 września 2010 - 15:47
To znaczy nie mam jeszcze pełnej wersji, ale sytuacja wygląda tak. W łucznictwo i walki gladiatorów mozna grać na dwa move, wtedy jeden odpowiada za cięciwę (w przypadku Gladiatorów za tarczę), a drugi za łuk (w przyp. glad. za miecz). Jeżeli natomiast grasz jednym movem to masz w dloni tylko łuk którym celujesz. W gladiatorach przałączasz się między tarczą a mieczem. Gdy trzymasz przycisk T (trigger z tyłu) bronisz się tarczą, gdy go natomiast puścisz walczysz mieczem.
#180 Napisany 18 września 2010 - 18:42
Kupiłem "kontroler główny" i Sports Challenge, kamerkę już miałem z Eye Peta (i głównie dla łatwiejszej zabawy córy ze zwierzątkiem zainwestowałem w Move) i póki co jestem średnio zadowolony. Do Eye Peta narazie patch nie wyszedł niestety, Sports Challenge jest mocno przeciętne (ale ping pong daje czadu!), chodzenie po menu PS3 to pomyłka no i RE5 gold edition na który osobiście najbardziej liczyłem zawodzi najmocniej - precyzji praktycznie zero. Gra się super wygodnie (combo pałka + navigation stick), aż przychodzi do strzelania - męczarnia straszna wtedy Kombinowałem jak mogłem z ustawieniami i w najlepszym wypadku było tylko tak sobie...Potencjał IMO jest ogromny, ale to jeszcze nie to...