Skocz do zawartości

Zdjęcie

Vitality Sensor


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
14 odpowiedzi na ten temat

Ankieta: Przed konsolą najfajniej jest: (0 użytkowników głosowało)

Przed konsolą najfajniej jest:

  1. Sklejać słonie (5 głosów [83.33%])

    Procent głosów: 83.33%

  2. Machać patykami (1 głosów [16.67%])

    Procent głosów: 16.67%

  3. Znęcać się nad dziećmi Molyneux (0 głosów [0.00%])

    Procent głosów: 0.00%

  4. Zasypiać (gruszki w popiele) (0 głosów [0.00%])

    Procent głosów: 0.00%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#1 Kaxi Napisany 06 czerwca 2009 - 10:38

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:
Na E3 Iwata naprodukował się 15 minut by pokazać to:

Dodany obrazek

:?

Nie pokazawszy przy tym żadnego softu. No ale, zawsze można nabić posty, komentując kilka wypowiedzi Iwaty z wywiadu:

That’s why we have to introduce this Wii Vitality Sensor. A lot of people must be wondering what the hell this is about. But that’s exactly the way people felt two years ago with the Wii Balance Board.


We have found that a lot of information can be found through the pulse of a human being. The pulse is not the simple measurement of just your heartbeat. It provides a number of other signals through your body. It can show how your automatic nervous system is operating.


You can’t control it consciously, but your heart always beats. You may sweat. Your body may shiver. Those are signals of your automatic nerves. By trying to sense the nerves, it can tell a lot. The pulse can include this information


Maybe you will play a horror game and the sensor can tell how scared you are. Several other things can be learned from the pulse, like if you are breathing in or breathing out. We may come up with interesting new software that we sell with the new Wii Vitality Sensor, much like we sold the Wii Balance Board with Wii Fit.


What we have inside the Wii Vitality Sensor is an optical sensor. It sends light through your finger and detects the amount of blood that it passes through. If there is more blood, the more light is blocked. We can calculate a relaxation level, through my heartbeat and my breathing in and breathing out.


You can see we are already working on a lot of this. Maybe we will announce the game next year.


  • 0

#2 ACZ Napisany 06 czerwca 2009 - 12:29

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 184 Postów:
No więc nabijamy.
Do pieca.
  • 0

#3 MonsieurWoland Napisany 06 czerwca 2009 - 12:31

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Popieram.

Po przeczytaniu kommentkow iwaty: JPR jeszcze tylko brakuje kolejnej przystawki do próbkowania stolca i moczu.
  • 0

#4 fingus Napisany 06 czerwca 2009 - 13:20

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Dopóki nie pokażą jakiejś gry, która z tym działa, jest to tyle samo warte co świecące różdżki od Sony - technologia i nic więcej. Nie sądzę, by użyli tego w jakiejś "gamers game", ale może się sprawdzić jako dodatek do WiiFit badający puls w trakcie ćwiczeń i np. dostosowujący przebieg ćwiczenia do twojej kondycji. Tylko powinni zmniejszyć rozmiar, aby dało się to zaczepić na palcu i robić te wszystkie przysiady i skłony. Wtedy sprzedaż tej zabawki bez trudu przegoni sprzedaż PS3. :lol:
  • 0

#5 torq314 Napisany 06 czerwca 2009 - 15:49

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 500 Postów:
dużo też zależy od ceny. przyzwoity ciśnieniomierz to wydatek około stówy, gdyby to coś kosztowało podobnie, to zamiast ciśnieniomierza mógłbym rozważać vitality - funkcjonalność w zakresie mierzenia ciśnienia podobna, plus może jakieś drobne dodatki.

ale to tylko gdybanie. wagę kupiłem i się kurzy. żona woli chodzić na fitness do klubu z koleżanką, a ja jak mam wolną chwilę to mam sto tysięcy innych ciekawszych zajęć.
podejrzewam, że z vitality byłoby podobnie i dobrze się zastanowię zanim to kupię, po casusie wiifit.

w każdym razie zgadzam się z tezą, że szykuje się kolejny kandydat na trzecie miejsce w wyścigu konsol, który może zdetronizować WiiFit, spychając resztę stawki o jedno miejsce w dół :P
  • 0

#6 Kaxi Napisany 06 czerwca 2009 - 15:53

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:

ale to tylko gdybanie. wagę kupiłem i się kurzy. żona woli chodzić na fitness do klubu z koleżanką, a ja jak mam wolną chwilę to mam sto tysięcy innych ciekawszych zajęć.
podejrzewam, że z vitality byłoby podobnie i dobrze się zastanowię zanim to kupię, po casusie wiifit.

:P



Kup Shaun White'a albo poczekaj na tego nowego. U mnie o ile WiiFit się kurzy, to Balance Board już niekoniecznie. :)
  • 0

#7 ogqozo Napisany 06 czerwca 2009 - 16:18

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Pokazanie tego czegoś było zagraniem w stylu Sony lub Microsoftu. Nintendo jak coś pokazuje, to zazwyczaj już mniej więcej gotowe, a tu taki klops. "Wymyśliliśmy coś takiego", rzecze Iwata. "Jeszcze nie wiemy właściwie, do czego to się przyda, ale ciekawy bajer, nie?". Ano, ciekawy bajer, ale praktycznych zastosowań nie widzę za bardzo. Przede wszystkim dlatego, że to się podłącza zamiast nunczaka i masz prawą rękę zajętą tylko na to, żeby ci badało puls.
  • 0

#8 torq314 Napisany 06 czerwca 2009 - 18:52

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 500 Postów:


ale to tylko gdybanie. wagę kupiłem i się kurzy. żona woli chodzić na fitness do klubu z koleżanką, a ja jak mam wolną chwilę to mam sto tysięcy innych ciekawszych zajęć.
podejrzewam, że z vitality byłoby podobnie i dobrze się zastanowię zanim to kupię, po casusie wiifit.

:P



Kup Shaun White'a albo poczekaj na tego nowego. U mnie o ile WiiFit się kurzy, to Balance Board już niekoniecznie. :)


poczekam na nowego i na jakieś zachęcające recenzje.

edit: o so chozi w tej ankiecie? wybrałem oczywistą opcję, ale do tej odpowiedzi pytanie mogłoby być w sumie dowolne.
  • 0

#9 Kaxi Napisany 06 czerwca 2009 - 19:01

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:
Odpowiedź pierwsza oraz trzecia oczywiście nawiązują do Natala, druga do nienazwanych dild(ów) Sony i ew wiilota, a ostatnia do Vitality Sensor, gdyż Iwata na e-three powiedział, że możliwy jest do tego software ułatwiający zasypianie - wizja "gier" które zamiast dostarczać emocji są tak nudne, że się zasypia mnie szczerze zażenowała :-D

poza tym, w moich ankietach zazwyczja o nic nie chodzi.
  • 0

#10 torq314 Napisany 06 czerwca 2009 - 19:50

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 500 Postów:
ok, nie domyśliłem się 4 ale i tak odpowiedziałbym, że "słonik".
  • 0

#11 ramzes64 Napisany 07 czerwca 2009 - 00:27

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
o to w tym chodzi (Bio Sensor - do N64) - to bedzie cos podobnego, a poziom trudnosci sam wzrastalby odczytujac nasz puls, albo by sam zwalnial, albo przyspieszal. Ciekawe jak by bylo, gdyby ktos doszedl do perfekcji - tzn znieculicy, a wiec i poziom ten sam - nauka kontroli, albo opanowania emocji podczas gry ;)
http://www.retroage.... ... Itemid=120
  • 0

#12 Krill Napisany 07 czerwca 2009 - 08:36

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:

Pokazanie tego czegoś było zagraniem w stylu Sony lub Microsoftu. Nintendo jak coś pokazuje, to zazwyczaj już mniej więcej gotowe, a tu taki klops. "Wymyśliliśmy coś takiego", rzecze Iwata. "Jeszcze nie wiemy właściwie, do czego to się przyda, ale ciekawy bajer, nie?". Ano, ciekawy bajer, ale praktycznych zastosowań nie widzę za bardzo. Przede wszystkim dlatego, że to się podłącza zamiast nunczaka i masz prawą rękę zajętą tylko na to, żeby ci badało puls.


Rzeczywiście pomysł to ciekawy, ale nie bardzo wiadomo jak to odebrać. Zwracasz uwagę na fakt, że zastępuje to nunchuka i faktycznie to może być alarmujące w tym sensie, że akcesorium to skończy jako zwykły gimmick wykorzystany w grach "dla szerokiego grona odbiorców". Nawet mimo że jakiś tam potencjał ma. Widać jednak, że reakcje są stonowane i nikt się tym specjalnie nie jara.

o to w tym chodzi (Bio Sensor - do N64) - to bedzie cos podobnego, a poziom trudnosci sam wzrastalby odczytujac nasz puls, albo by sam zwalnial, albo przyspieszal. Ciekawe jak by bylo, gdyby ktos doszedl do perfekcji - tzn znieculicy, a wiec i poziom ten sam - nauka kontroli, albo opanowania emocji podczas gry ;)
http://www.retroage.... ... Itemid=120


Nie wiem jakim cudem, ale chyba nigdy się z tym ustrojstwem nie spotkałem. Nie wiedziałem, że na N64 wyszło coś podobnego.
  • 0

#13 ramzes64 Napisany 07 czerwca 2009 - 09:54

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
Bio Sensor (do N64)- Produkt wydany został tylko na japoński rynek i kompatybilny jest z jedną grą Tetris 64.

na retroage.net siedzą chyba najwięksi zapaleńcy N64 - przynajmniej kolekcjonerzy :D
  • 0

#14 nawi Napisany 07 czerwca 2009 - 10:37

nawi

    Mega Man

  • Narybek
  • 148 Postów:
Z Vitality Sensor bedzie pewnie podobnie. Strzelam, ze bedziemy sie nabijac z tego urzadzenia do starosci, nikt go nie kupi i beda z nim wspolpracowac 3 gry :).
  • 0

#15 ramzes64 Napisany 07 czerwca 2009 - 19:33

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
ale dlaczego z tego chcecie sie nabijac - kolejny produkt ktory albo znajdzie swojego odbiorcę, albo nie

zawsze to tez w przyszlosci bedzie kolejny gadzet, akcesorium do Wii - moze to byc tez perelka do kolekcji, dla kolekcjonerow - tak jak ten Bio Sensor do N64.

Bongosy do GC są na 2gry(jedna gra w 3 odslonach, w tym jedn tylko dla japoni).

Balance Board ma juz kilka gier - zawsze to jakas ciekawostka, nie kazdy musi to miec.

a kupic mozna dopiero, jak juz bedzie di=uzo gier ... dlatego wstrzymam sie z WiiMotion Plus (aby nie okazalo sie ze z 4gry beda to wykorzystywac).

Expansion Pack do N64 tez wymagany byl do 2gier (Zelda MM i DK64), reszta gier go poprostu mogla wykorzystac i polepszyc graficzkę

Controler Pak do N64 - tez nie byl az tak potrzebny, bo na kardridzach mozna bylo zapisywac stan gry

... pozyjemy, zobaczymy co z tym Vitality Sensor'em bedzie
  • 0