Skocz do zawartości

Zdjęcie

Prince of Persia: The Forgotten Sands

Ubisoft X360 Wii PS3 PSP NDS PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
232 odpowiedzi na ten temat

#181 Aras Napisany 30 maja 2010 - 17:05

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
PoP 2008 ma tylko dwie wady - Prince i Persia w tytule. Ani jednego ani drugiego w tej grze nie ma.
  • 0

#182 fingus Napisany 30 maja 2010 - 17:31

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Aryman i Ahura Mazda są chyba z Persji. A zamiast Princa jest Princessa. :^^:
  • 0

#183 Kradziej Napisany 30 maja 2010 - 18:17

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Ja całą grę czekałem, aż Prins powie, że jest Prinsem.
  • 0

#184 Aras Napisany 31 maja 2010 - 16:26

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
ok 9h i 1000/1000 wpadł :)
  • 0

#185 Kradziej Napisany 31 maja 2010 - 17:54

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

ok 9h i 1000/1000 wpadł :)

Nie powiem, wskaźnik zainteresowania podskoczył ;)
  • 0

#186 phsx Napisany 31 maja 2010 - 18:07

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Acziwhore B)
  • 0

#187 Kradziej Napisany 31 maja 2010 - 18:41

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Acziwhore B)

Żebyś wiedział ;)
  • 0

#188 Aras Napisany 01 czerwca 2010 - 08:42

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
ale tu trzeba, jak się chce te piaski bez zabawy w acziki przejść to jest to zabawa na 5 godzin.
  • 0

#189 phsx Napisany 01 czerwca 2010 - 11:39

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Ojojojo, to źle, gdzie te 18h jakie spędziłem przy WW ? ^^ Zrobię to samo co z POP-TTT, które kupiłem w ładnym, premierowym (tzn art zdaje się ten sam), angielskim wydaniu za 10zł.
  • 0

#190 Aras Napisany 01 czerwca 2010 - 14:25

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
Ej... TTT było tak długie jak SOT.

w kazdym razie w bonusach są dodatkowe skiny do princea - można grać jako piaskowe widmo z WW ! :mrgreen: (wlaśnie nim robiłem acziki brakujące) oraz Ezio.
  • 0

#191 Shinigami Napisany 01 czerwca 2010 - 18:02

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:

Ej... TTT było tak długie jak SOT.

w kazdym razie w bonusach są dodatkowe skiny do princea - można grać jako piaskowe widmo z WW ! :mrgreen: (wlaśnie nim robiłem acziki brakujące) oraz Ezio.

Czyli Widmo nie było tylko w kolekcjonerce?

Poza tym, Piaski Czasu też były krótkie.
  • 0

#192 BeSOS Napisany 04 czerwca 2010 - 07:35

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ktoś coś czytał czy wersja na PS3 jest słabsza graficznie od xboxowej? Do tej pory gry na tym silniku wyglądały gorzej na konsoli Sony.
Obejrzałem sobie wczoraj na gamersyde 10 minut z początku gry i w sumie wygląda to fajnie i od razu przypomniała mi się cudna trylogia z poprzedniej generacji :) Nie wiem jak z oprawa jest w dalszych etapach gry, ale w sumie wygląda to miło dla oka jak dla mnie, chyba, ze poczatek jest jednym z ładniejszych momentów...Aras??
Jak potanieje to sprawdzę, w sumie tak jak czytam na forach to fani trylogii uważają ją raczej za dobrą grę w serii a nie wypadek przy pracy.
  • 0

#193 Aras Napisany 04 czerwca 2010 - 09:41

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
bo to wypadek przy pracy, kupy się nie trzyma... ale korzysta ze starego systemu, który nawet dziś jest atrakcyjny i wyjątkowy.

co do grafiki - jest wręcz przeciwnie: im dalej tym lepiej.

Ale w kwestii architektury, bo wygląd przeciwników wygląda gorzej niż źle.
  • 0

#194 ACZ Napisany 04 czerwca 2010 - 15:01

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 182 Postów:

Ktoś coś czytał czy wersja na PS3 jest słabsza graficznie od xboxowej?

PoP chodzi na silniku AC/AC2? W AC2 w wersji na PS3 nie było chyba tylko vsynca i tyle było różnic. A nowy PoP z pewnością nie jest tak mocożerny jak AC2, mało tego, nowy PoP technicznie ma tylko dobrą grafikę i nic ponadto, więc wątpię aby jakiekolwiek różnice były na między obiema platformami.
  • 0

#195 117 Napisany 04 czerwca 2010 - 18:02

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
gralem w wersje PS3 nie moge porownac, ale moge potwierdzic, ze wygladala ok
  • 0

#196 BeSOS Napisany 04 czerwca 2010 - 20:57

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Wg artykułu na Eurogamerze porównującego Assassin's Creed 2 wersja na 360 jest wyraźnie lepsza - tekstury, oświetlenie, cykl noc dzień i pare innych. Często robią tam techniczne porównania multiplatform, akurat POPa nie zrobili. Ale zgadzam się, pewnie różnice akurat w tym wypadku sa znikome bo tutaj nie ma co obciążać konsoli.
  • 0

#197 Zwyrol Napisany 05 czerwca 2010 - 19:22

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Mam za sobą jakieś 2 godziny grania. Jak na razie jest świetnie, patent ze zmianą stanu skupienia cieczy daje radę, a i rozwiązano to całkiem pomysłowo.
Przeciwników momentami na ekranie jest mnóstwo, nawet God Of War 3 wymięka. Inna sprawa, że nie stanowią żadnego wyzwania.
System walki jest trochę ubogi, ale widzę, że można sobie upgrade'owac zdolności, więc powinno być lepiej.
Poza tym samo śmiganie po lokacjach daje radę, wrócił patent z wejściem do nowego pomieszczenia, gdzie kamera robi najazd po lokacji i pokazuje punkt do którego musimy się dostać.
Co do oprawy to napiszę tak, jest to poziom takiego Splinter Cell Conviction, czyli jest dobrze, ale jednak do takiego Assassin's Creed 2 trochę brakuje.
Komu podobała się trylogia, ten raczej na pewno się nie zawiedzie.
  • 0

#198 Shinigami Napisany 05 czerwca 2010 - 19:26

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:
Widzę tu sytuację analogiczną do Darksiders, gdzie w grę przed premierą nie wierzył praktycznie nikt, a po wyjściu grać chcą wszyscy.
  • 0

#199 Zwyrol Napisany 06 czerwca 2010 - 00:48

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Z muzą to nieźle pojechali, nie wiem czy to tylko złudzenie, ale wydaje mi się, że słyszę ciągle tylko i wyłącznie jeden zapętlony kawałek od początku gry.
  • 0

#200 Nyjacz Napisany 06 czerwca 2010 - 08:47

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 018 Postów:

W Warrior Within bardzo często i bardzo gęsto leciał ten kawałek. I to nie było minusem.
  • 0

#201 Kradziej Napisany 06 czerwca 2010 - 08:58

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:


W Warrior Within bardzo często i bardzo gęsto leciał ten kawałek. I to nie było minusem.

Trzeba przyznać, do tamtej gry taka muzyka pasowała idealnie...
...choć niektórzy do końca swiata będą się czepiać o Godsmack :unsure:
  • 0

#202 phsx Napisany 06 czerwca 2010 - 09:01

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Co z tym Godsmack?
  • 0

#203 Kradziej Napisany 06 czerwca 2010 - 09:10

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
No nie wiem, niektórym się nie podobał.
  • 0

#204 phsx Napisany 06 czerwca 2010 - 09:13

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Godsmack daje rade. Lubię ich + bardzo dobrze wyszedł im tamten ost, dopasowany klimatycznie i w ogóle.
  • 0

#205 Zwyrol Napisany 07 czerwca 2010 - 11:30

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Dobra, grę skończyłem. Szkoda, że jest taka krótka, zupełnie jak Splinter Cell Conviction (6h). Niemniej jednak czułem niedosyt, że tak szybko koniec, a to chyba dobrze świadczy.
Gra spełniła większość moich oczekiwań i jest to udany powrót do mechaniki z trylogii.
Warto się przemęczyć przez mało zaskakujący początek, bo im dalej tym znacznie lepiej. Później nawet pokonywanie przeszkód jest w miarę wymagające, to dobrze świadczy o developerach, wzięli sobie do serca krytykę autopilota z poprzedniego PoP'a. Końcówka naprawdę daje radę i jest to jeszcze lepiej zrealizowane niż podobny patent w Bayonetta. Warto zagrać choćby dla tej jednej sceny. :]
  • 0

#206 Nyjacz Napisany 11 lipca 2010 - 20:03

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 018 Postów:
http://nikogoforum.p...movie-the-game/
Połączyć, OLO :D.
  • 0

#207 Archi Napisany 18 lipca 2010 - 21:58

Archi

    Mokujin

  • Narybek
  • 38 Postów:
Gra dobra, ale robiona szybko, by zdążyć na premierę filmu, co by się na sukcesie hoolywodzkiej produkcji lepiej sprzedała. Graficznie jest dosyć ubogo, chociaż ostatnie miejscówki wyglądają naprawdę ładnie, a burza piaskowa, w której przebijają się promienie zachodzącego słońca wręcz wyśmienicie. Zawodzi niestety słaby system walki i dosyć proste zagadki, które wykorzystują wszystkie ruchy Księcia dopiero na kilkanaście minut przed końcem gry, szkoda. Ogólnie jest dobrze, ale wolałbym zobaczyć kolejną część w klimatach ostatniego Księcia.
  • 0

#208 Kradziej Napisany 29 sierpnia 2010 - 17:02

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Skończyłem parę dni temu, to podzielę sie wrażeniami.
Gra jest dobra dzięki genialnej mechanice Sands of Time, ulepszanej przy okazji kolejnych części. Perskie akrobacje połączone z manipulacją czasem (tu także kilkoma innymi mocami, choć fajne było tylko zatrzymywanie wody) to wciąż patent na tyle miodny i sycący (łatwo jest poczuć się jak jakiś mistrz), że potrafi napędzić całą grę. Szkoda tylko, że w Forgotten Sands zupełnie nie czuć tej pasji twórczej, obecnej w poprzednich częściach (no, dobra, w WW i 2008, w inne niestety nie grałem). Fabuła jest nudna i przewidywalna, żadna lokacja nie zachwyca, a "starego" Księcia trudno polubić, bo na siłę stara się rzucać ciętymi dowcipami - szkoda, że słabymi. Co gorsza, walki też są słabe - pojedynki z mniejszą ilością silnych przeciwników przeważają nad chlastaniem legionów leszczy. Ja wiem, że to niekoniecznie tak było, ale tu aż czuć, że ktoś w Ubi stwierdził "OK, będziemy mieli film, reżyseruje kolo od Piratów, więc w box office poradzi sobie raczej nieźle. Wyplujmy grę, więcej mamony wpłynie na konta!".
I, mimo wszystkich wad, grało mi się przyjemnie. Oby Ubi się opamiętało i wróciło do Księcia Złodziei i Eliki, bo jak nie, to się obrażę.
  • 0

#209 ACZ Napisany 04 kwietnia 2011 - 16:58

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 182 Postów:
Przed chwilą wpadła platyna.
Gra ma tylko 2 poziomy trudności: easy i normal. Przy pierwszym przejściu na normalu zajęło mi jakieś 11-12h. Gra jest długa, na poziomie długości gier ze starej trylogii. Nie odnalazłem kilku sarkofagów (wszystkich jest 21 sztuk, trofeum jednak wpada już po zdobyciu 19 z nich) i nie wpadły mi trofea za stoczenie walk z bossem bez draśnięcia, więc grałem jeszcze raz na easy. Przy ponownym przejściu wykupione moce pozostają, a miałem wszystko dopakowane dzięki przejściu czelendży, więc robiłem typowego speed runa, czyli skipowałem cutscenki, omijałem wrogów lub zdmuchiwałem ich dopakowanym czarem wiatru. No i na takim szybkim przejściu gra i tak zajęła około 5h z zegarkiem w ręku.
Co do samej gry to jest świetna i ją wliczam do kolejnej części starej trylogii. Każda część starej trylogii wprowadzała coś nowego do gameplayu. Tu jest podobnie. Patent z wodą jest mega świeży, czegoś takiego w grach jeszcze nie widziałem, ktoś tam w Ubi miał przebłysk geniuszu. Ale gra nie tylko tym patentem stoi, jeszcze jest urealnianie części architektury budowli, motyw z doskakiwaniem do przeciwników przy pokonywaniu długich przepaści czy uwieszanie się ptaków i przeskakiwanie z jednego na drugi (to akurat to jawna zrzynka z GoW3).
W starej trylogii czasami kamera się gubiła i książę spadał w przepaść. Tu kamera jest zawsze dobrze ustawiona. Walka z przeciwnikami też lepsza, bardziej lajtowa, przeciwnicy fajnie się przewracają po kopnięciu.
Pewnie gdyby teraz kupić kolekcję starej trylogii i ją przejść to zaryzykuję stwierdzenie, że Forgotten Sands wypadłyby lepiej od poprzednich części. A porównując ją do PoPa z 2008 to moim zdaniem niszczy go różnorodnością gameplayu i jest grą po prostu lepszą. I nie jest grą robioną tylko dla kasy na odczep się.
8+/10 i czekam na kolejnego PoPa.

Edit.
Jedyn ch*ju, wyjeb wiadomosci ze skrzyni, bo nie moge poslac pmki.
  • 0

#210 oranje Napisany 04 kwietnia 2011 - 17:07

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 115 Postów:
Prawdę prawisz. Jak dla mnie ten PoP jest zdecydowanie najlepszy.
  • 0



Inne z tagami: