#61 Napisany 05 czerwca 2010 - 13:54
#62 Gość_Zero_* Napisany 05 czerwca 2010 - 13:54
No zbliżenie na maskę, to szczyt szczytów po prostu.
ale jak ta maska za***iście wygląda
#63 Napisany 05 czerwca 2010 - 14:06
#64 Napisany 06 czerwca 2010 - 23:41
Wywiad. Właściwie nic nowego, ale może się przydać jako zbiór dostępnych już informacji.
#65 Napisany 12 czerwca 2010 - 10:33
Gameplay
#66 Napisany 12 czerwca 2010 - 10:42
#67 Napisany 12 czerwca 2010 - 10:43
#68 Napisany 12 czerwca 2010 - 10:59
OLO. Dead Space jest dużo szybszy od Resident Evil 5 i miał dużo więcej akcji. A jeśli to drugie się nie zgadza, to przynajmniej były bardziej dynamiczne. Więc jeśli DS2 pójdzie w kierunku RE5, to raczej będzie woooolniejszy.IMO to akcja jest dużo szybsza i teraz gra bedzie bardziej przypominala RE5 niż pierwowzór.
#69 Napisany 12 czerwca 2010 - 12:41
#70 Napisany 12 czerwca 2010 - 13:16
Ja także (SilentNyuPL) i w życiu bym się z tym nie zgodził. RE5 jest głupszy, ale nie bardziej dynamiczny.OLO mam calaczki w obu grach, dobre wyczucie tempa, autorytatywnie moge wiec stwierdzic, ze RE5 jest bardziej dynamiczny od Dead Space
#71 Napisany 12 czerwca 2010 - 15:28
#72 Napisany 12 czerwca 2010 - 20:03
#73 Napisany 15 czerwca 2010 - 08:36
Z ciekawostek. Podobno gra ma obsługiwać Move i dzisiaj na konferencji Sony dowiemy się więcej
#74 Napisany 15 czerwca 2010 - 10:39
#75 Napisany 15 czerwca 2010 - 10:47
Żenada. Pierwszy DS był spoko, ale prezentacja na konferencji nie podnosi mi ciśnienia w ogóle - ot, taka głupsza wersja jedynki. Jak można tę grę jeszcze ogłupić? Już i tak jej skomplikowanie nie przekraczało za bardzo budowy cepa.
Znaczy gdzie ją ogłupili?? Widziałem fragment gameplaya i wyglądało to jak stary dobry DS.
#76 Napisany 15 czerwca 2010 - 12:45
I tak do śniadania:
#77 Napisany 15 czerwca 2010 - 13:07
Obawiam się tylko, żeby to Miasto z DS nie kopiowało stylu z Bioshocka . Jednak lata 50 to nie kosmos, niech baza kosmiczna nie opływa ornamentami.
#78 Napisany 15 czerwca 2010 - 15:15
Gra jest ogłupiona do reszty i tyle.
#79 Napisany 15 czerwca 2010 - 15:19
#80 Napisany 15 czerwca 2010 - 15:46
DS jak dla mnie miał dwie wady, powtarzające się plansze w których musimy przejść na sam koniec i wrócić tą sama trasą oraz za mało amunicji i przeciwników. Wolałbym wysypujące się mutanty garściami, żeby łoić po grupie.
W DS były 3-4 takie momenty , że mutanty wysypywały sie z wentylacji i to one najbardziej mi się podobały.
W DS2 już podobają mi się te dzieci ze szponami, już czuje jak im butem daję prosto w pysk
#81 Napisany 15 czerwca 2010 - 15:54
Nie wiem misie jakie mieliście wersje Dedspejsa, ale w moim była eksploracja z epizodyczną walką, a nie walka z epizodyczną eksploracją. Jeśli nawet d*py nie trzeba po poziomie ruszać, a i tak sto potworów do Isaaca przyjdzie, to IMO jest to dumb-down. Jakieś mapy? Klucze? Zagadki? Bez jaj - zwoje się przeciążą co poniektórym, więc wytnijmy to wszystko i zróbmy grę o stopniu skomplikowania House of the Dead.
Gra jest ogłupiona do reszty i tyle.
Oceniasz ogłupienie po kilkuminutowej prezentacji? Myślisz że co mieli pokazać, chodzenie po pustych korytarzach w poszukiwaniu kluczy? Mogę się zgodzić że design jest gorszy niż w DS, ale mówienie że została sprowadzona do samej walki po tym co widzieliśmy to spora przesada. W pierwszym DS też były momenty intensywnej walki przez dłuższy czas, choćby na mostku kapitańskim, nie widzę szczególnych różnic między tą sceną a tym co widzieliśmy na konferencji.
#82 Napisany 15 czerwca 2010 - 16:14
Oceniasz ogłupienie po kilkuminutowej prezentacji? Myślisz że co mieli pokazać, chodzenie po pustych korytarzach w poszukiwaniu kluczy? Mogę się zgodzić że design jest gorszy niż w DS, ale mówienie że została sprowadzona do samej walki po tym co widzieliśmy to spora przesada. W pierwszym DS też były momenty intensywnej walki przez dłuższy czas, choćby na mostku kapitańskim, nie widzę szczególnych różnic między tą sceną a tym co widzieliśmy na konferencji.
Super, dobrze, że nie pokazali z jedynki strzelania do asteroidów, to by ludzie myśleli, że symulator wieżyczki. Dlaczego go nie pokazali? Bo gry się pokazuje na podstawie reprezentatywnych fragmentów. Mogę więc uważać, że tak będzie przebiegać rozgrywka.
Nie mówię, że trzeba by było szukać kluczy, ale jeśli nie pokazano niczego dotyczącego fabuły, zadań, przedmiotów i eksploracji, a pokazano falę za falą przeciwników, to zakładam, że nie bardzo było co pokazać. Może ta gra to taki Mass Effect nawet, ale po filmie tego nie widać - widać kretyńską strzelaninę. W mojej ocenie znacznie większą, niż na mostku nawet.
I jeszcze jedno dante - jakoś inni developerzy mogą, aby nie wywoływać błędnego wrażenia, pokazać kilka scen po sobie. Wtedy można pokazać, że jest jakaś różnorodność. A tu nic z tych rzeczy nie ma. Na dzień dzisiejszy nie mam ani kawałka podstaw sądzić, że będzie cokolwiek poza strzelaniem.
#83 Napisany 15 czerwca 2010 - 16:55
#84 Napisany 15 czerwca 2010 - 19:36
#85 Napisany 15 czerwca 2010 - 19:42
#86 Napisany 15 czerwca 2010 - 22:03
#87 Gość_Zero_* Napisany 15 czerwca 2010 - 22:05
W kolekcjonerce na PS3 będzie jako ex MEGA dodatek w postaci Extraction z Wii. BOMBA. Dwie gry w jednym (mam też nadzieję, że 2 platyny do zdobycia, olo)
mam nadzieje ze w extraction da sie pograc bez move
#88 Napisany 15 czerwca 2010 - 22:06
#89 Napisany 15 czerwca 2010 - 22:06
#90 Napisany 15 czerwca 2010 - 22:15
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|