Nie wiem W walce zrobiłem wszystko u każdego, ale w skradanki bawiłem się głównie na mapkach z dlc, bo każda postać ma na nich inne wymagania. Kampanie natomiast olałem po zrobieniu tych u Batmana, bo to za przyjemne nie było. Wolę żyłować wyniki w Iceberg Lounge niż się do tego przymuszać.Planuje sie zabrac tez nimi. Az taka masakra? Nie wiem czy podolam Batkiem, bo tylko sobie zabawe popsulem tym durnym trybem.
Batman: Arkham City
Rozpoczęte przez
MonsieurWoland
, 13 12 2009 02:04
PC PS3 WiiU X360 Batman Rocksteady Warner Bros. PS4 XONE
1008 odpowiedzi na ten temat
#871 Napisany 01 października 2012 - 13:16
#872 Napisany 01 października 2012 - 13:35
Iceberg Lounge genialna mapka, ale i tak w poprzedniej części lepsza była ta ze Scarecrow, gdzie walczyło się z zastępami kościotrupów, walka trwała aż ktoś nas trafił. Była jeszcze taka jedna, gdzie pojawiały się masowo fale przeciwników, w tym psychole, których dało się pokonać jedynie przez nokaut na ziemi. Też wymagająca.
#873 Napisany 01 października 2012 - 14:07
Warto sie bawic w kampanie? Nie lubie odkladac gry bez 100%, ale na sama mysl o predatorach.... Meh. Widzialem, ze sa polaczone tez po dwie, ale chyba i tak jest hardcore. Po co ten tryb, to sa i tak te same wyzwania.
#874 Napisany 01 października 2012 - 14:14
Warto jeśli chcesz platynę, nic innego za to nie odkryjesz.
#875 Napisany 01 października 2012 - 14:14
Te same ale z modyfikatorami utrudniającymi grę.
#876 Napisany 01 października 2012 - 14:18
Ale jak kazdy moze miec te same zadania? Np Catwoman nie ma wyrzutni lin. Zadania sa dla niej inne? Pobawie sie tym, zobacze czy jedna dziennie mnie nie wykonczy i moze zrobie. Jak bedzie tylko irytacja to podziekuje i skoncze ng+. Na razie odpoczywam od tego trybu.
#877 Napisany 01 października 2012 - 14:24
Każdy ma inne wyzwania, chyba, że jego gadżety/umiejętności pozwalają na to samo, co jest u Batmana. To jest akurat fajny patent.
#878 Napisany 01 października 2012 - 14:25
Każda postać ma inne zadania w zależności od tego jakie gadżety posiada. Niektóre oczywiście się powtarzają, ale niekoniecznie na tych samych mapkach. Np musisz zrzucić dwóch typów z krawędzi, Batman ma to na innej mapce, a Nightwing, czy Robin na jeszcze innej.
#879 Napisany 01 października 2012 - 14:37
Tosie pobawie. Swoja droga macie racje, kocica w walce wymiata. Spokojnie zrobilem nia lepsze rekordy od Batmana. Za to Nightwingiem zagralem raz i bylo dziwnie.
#880 Napisany 01 października 2012 - 14:48
Nightwingiem niestety gra się najgorzej, nad czym ubolewam, bo to moja ulubiona postać z tej zgrai. Catwoman i Robin są mocno fajni, ale niestety boli u nich brak rozwalania broni przeciwnika. Choć w sumie na tych normalnych mapkach aż tak tego nie czuć jak na Iceberg z niekończącymi się przeciwnikami.
#881 Napisany 01 października 2012 - 14:52
Najgorszy jest Robin. Siła i szybkość takie sobie, do tego beznadziejne ataki specjalne. Ma co prawda 3 bomby podczepiane, ale to i tak go nie ratuje.
#882 Napisany 01 października 2012 - 16:31
to chyba normalne, ze pedalek Robin nie moze byc tak mocny jak Batman. ;]
#883 Napisany 13 października 2012 - 15:44
Możecie mi powiedzieć, gdzie jest Mr. Freeze?
Spoiler
#884 Napisany 13 października 2012 - 16:00
W lokacji z zamarzniętą wodą musisz się udać w lewą odnogę.
#885 Napisany 19 grudnia 2012 - 03:39
dziękować Najwyższemu za plusa, bo bym się nadział. Po solidnym B:AA niejedno sobie obiecywałem, ale AC zupełnie mi nie podeszło. tak myślę, że to kwestia niezbornej i chaotycznej fabuły (przynajmniej na początku) i odejścia od stosunkowo niewielkich, ale klimatycznych (takich metroidowych) miejscówek. także sterowanie przy niektórych wyzwaniach było nie do zniesienia. nie leży mi też pomysł grania raz batmanem, raz kobietą kot - narracja jest przez to rwana, filmowa - a jakże - ale gra to nie film.
kurde, jak tak pomyślę, to właściwie nic mnie tu do siebie nie przekonuje:( no, może system walki; ale i tu jest kłopot. wziąłem od razu hard i było okrutnie trudno, ale ciekawie przynajmniej, trzeba się było pilnować. niemniej po bossie z młotem stwierdziłem, że szkoda czasu się męczyć, a na ewentualnym new game + będę miał handicap. no to wziąłem normala i było nieprzyzwoicie łatwo. kto u diaska balansował poziom trudności w tej gierce?
może kiedyś mi się zechce wrócić, np po nowym filmie, ale póki co B:AC ląduje w szufladzie szrotów na 4 na 10.
kurde, jak tak pomyślę, to właściwie nic mnie tu do siebie nie przekonuje:( no, może system walki; ale i tu jest kłopot. wziąłem od razu hard i było okrutnie trudno, ale ciekawie przynajmniej, trzeba się było pilnować. niemniej po bossie z młotem stwierdziłem, że szkoda czasu się męczyć, a na ewentualnym new game + będę miał handicap. no to wziąłem normala i było nieprzyzwoicie łatwo. kto u diaska balansował poziom trudności w tej gierce?
może kiedyś mi się zechce wrócić, np po nowym filmie, ale póki co B:AC ląduje w szufladzie szrotów na 4 na 10.
#886 Napisany 19 grudnia 2012 - 08:43
Z poziomem trudnosci prawda. Splatynowalem AA, ale jak odpalilem od razu AC na hard to jednej walki nie moglem na spokojnie skonczyc. Roznica miedzy hard i normal jest kolosalna.
#887 Napisany 19 grudnia 2012 - 10:42
E tam, e tam. Jak pisalem wiele razy, trzeba osiagnac zen i mozna robic wszystko.
#888 Napisany 19 grudnia 2012 - 11:15
Tak, ale zaczynając od razu na hard można się ostro naciąć. Na normalu gra jest niesamowita. Niedługo skończę NG+ i może w końcu wezmę się za kampanie, choć średnio to widzę.
#889 Napisany 19 grudnia 2012 - 11:21
Też nie dałem rady hardowi w AC, a w AA tak. Tłumaczyłem sobie, ze to przez te mylące i przeszkadzające ikony nad głowami (qte'owskiej proweniencji). Harda boję się do dziś i choć obiecywałem sobie kiedyś poń sięgnąć, do dziś tego nie zrobiłem.
#890 Napisany 19 grudnia 2012 - 11:28
A dla mnie hard w AC jest łatwiejszy niż w AA...
#891 Napisany 19 grudnia 2012 - 11:54
Sam odpaliłem grę na Normal pamiętając Asylum ale po utracie sejwów, zmiana dysku. Włączyłem Harda bo normal po prostu był samoprzechodzący. Hard nie jest trudny, to tylko złudne wrażenie. Nie wiem, czemu narzekacie. Odpowiednie skupienie i balet wśród koksów na poziomie
Szrotem bym nie nazwał, zakupiłem zaraz w dzień premiery i nie zawiodłem się jako tako, natomiast tak jak mówi Kot, czegoś tu brakuje. Miasto nie do końca spełniło moje oczekiwania. Również tyczy się to animacji postaci i dźwięku itd. Wszystko to, prawie.. było już w Asylum. Brakuje nieco plastyczności poruszania się Batmana, często jest zbyt "kwadratowo."
Szrotem bym nie nazwał, zakupiłem zaraz w dzień premiery i nie zawiodłem się jako tako, natomiast tak jak mówi Kot, czegoś tu brakuje. Miasto nie do końca spełniło moje oczekiwania. Również tyczy się to animacji postaci i dźwięku itd. Wszystko to, prawie.. było już w Asylum. Brakuje nieco plastyczności poruszania się Batmana, często jest zbyt "kwadratowo."
#892 Napisany 19 grudnia 2012 - 11:59
Mi brakowało poczucia płynnośći akcji jak w AA. Takie skakanie od miejsca do miejsca średnio mi odpowiada, ale i tak zabawa w tej grze jest kapitalna.
#893 Napisany 19 grudnia 2012 - 11:59
Jedynka była metroidvanią. Dwójka też jest w ten deseń? Czy to już całkowicie inna, jeżeli chodzi o podstawy gameplayu, gra? Bo jedynka jest dla mnie boska, do dwójki mam dystansu trochę
#894 Napisany 19 grudnia 2012 - 12:12
Mi miasto w AC o tyle wbiło ćwieka, że zanim dotarłem z jednej misji fabularnej do drugiej, to po drodze o pierdyliard znajdziek, sidequestów zawadzałem, przez co ogólnie gra wydawała się zbyt rozlazła. AA dla mnie przez swoją zwięzłość jest dużo lepsze.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 grudnia 2012 - 12:12
#895 Napisany 19 grudnia 2012 - 12:25
Tru. Mnie te znaki zapytania za bardzo wciagnely i skupilem sie na tym bardziej niz na fabule.
#896 Napisany 19 grudnia 2012 - 15:38
Jedynka była metroidvanią. Dwójka też jest w ten deseń? Czy to już całkowicie inna, jeżeli chodzi o podstawy gameplayu, gra? Bo jedynka jest dla mnie boska, do dwójki mam dystansu trochę
W zamkniętych pomieszczeniach gameplay jest podobny.
#897 Napisany 19 grudnia 2012 - 16:09
Jednak co by nie mówić, jest co robić. Nie pasuje mi nieco zbyt komiksowy charakter Batmana. Jego głos irytuje co nie powinno mieć miejsca. Jedynka mimo wszystko bardziej łapała z gnaty. Świat przypominał mi to co było w pierwszym Ninja Gaiden. Spójność.
#898 Napisany 19 grudnia 2012 - 16:24
Głos Brusa jest świetny. Kevin Conroy odwalił kawał świetnej roboty, ale nie ma się co dziwić, jak przez lata robił to w The Animated Series.
#899 Napisany 19 grudnia 2012 - 17:03
Tam mi pasował idealnie. Tutaj nie bardzo.
#900 Napisany 19 grudnia 2012 - 17:38
Czy ktoś odpalał 3D w Batmanie? Jak to zrobić? To jedyna gra w której nie mogę włączyć 3D pomimo, że na początku jest info o tej opcji. Mój TV uparcie pokazuje, że 3D jest niedostępne. W innych grach nie mam problemów (np. Crysis 2, albo Oddworld: Stranger's Wrath) tylko Bacio się buntuje :-/
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|